STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
many-123
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte pro 02, 2014 21:49

Re: nestartuje 1,6 16V 2008

Příspěvek od many-123 » úte led 20, 2015 08:13

Díky, a jen ještě otázka jaká byla oprava? Celý nový startér?

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: nestartuje 1,6 16V 2008

Příspěvek od milan.maly » čtv led 22, 2015 00:11

Mohlo by stacit len vybrat starter, rozobrat ho a precistit kontakty na cievke. Pripadne tiez vo vnutri cievky premazat vazelinou (len jemny film) priestor, kde sa hybe jadro (kovovy valec, ktory pritahuje cievka).
Kedysi som to tak pri prvom naznaku neochotneho startovania urobil na 1,5dCi a od tej doby startuje uz 4tym rokom uplne v pohode. Alternativne by som este mozno skusil zverit starter nejakemu odbornikovi na repas. Novy kus az ako poslednu moznost.

Neviem ako ide vybrat starter na 1,6 16V, u mna siel starter s trochou sikovnosti a velkou davkou trpezlivosti vybrat vrchom z motoroveho priestoru.

Drzim palce.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: nestartuje 1,6 16V 2008

Příspěvek od Rado77 » čtv led 22, 2015 08:57

U 1,6 by som nan siel zospodu. Sak zhod dekel pod motorom, kuk na starter a jeho sroby, a ak ok tak odpoj baterku a vyber starter. Zrepasuj ho potom pekne v pohodli domova
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: nestartuje 1,6 16V 2008

Příspěvek od Zefek » čtv led 22, 2015 09:26

Šrouby startéru povolíš zeshora a samotný startér vytáhneš spodem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

technika
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte zář 23, 2014 13:12

Re: Problém s motorom a naštartovanim. 1,5dci

Příspěvek od technika » stř led 28, 2015 12:07

zdravim mam taky Problem ze startovani včera jsem nasadil nabytou baterii a auto dlouho startovalo a pak to chytlo a pak jsem skusil po 20 minut auto znovu nastartovat a už nechtytlo a rychle mi to vybilo baterku baterie je nova neceli měsic nepsalo mi to žadnou hlašku a dnes jsem zjistil že mam před balonkem nějakej bordel a je dost měkej a de vydět jak nafte se vraci před balonkem ale dal to neteče od filtru jinak mam Renault Megane 1.5 dci 74kw poradi někdo dik

Uživatelský avatar
fyluta
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř bře 28, 2012 18:12
Bydliště: Královéhradecký kraj

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od fyluta » stř led 28, 2015 14:17

makol999 píše:Ha - tak na diagnostice to zadnou chybu nevyhodilo (zrejme se prepsala po nekolika cyklech). Problem od te doby nebyl, ted se ovsem potykam s vynechavanim tahu motoru. Vetsinou se to projevi ve vyssich otackach a na vyssi rychlost. Mam podezreni na EGR pripadne vahu vzduchu anebo oboji :D vetsinou staci dat chvili nohu z plynu a znovu prislapnout a je to ok a zaroven se pri tom jakoby dusi motor, respektive jakoby by se prestavalo tocit turbo - na palubovce nevyskoci ani chyba vstriku nic, takz asi neco mechanickeho...? Nejaky tip? Diky!

to dělá občas každý Renault... lekneš se, že to nejede, ubereš, přidáš a ok.. asi vynechání paliva. neřeš
Talisman 1,6dci grandtour


Obrázek


prodáno: Megáne II 3dv. 2003 1.5dci, Twingo I, Laguna III 1.5dci 81kw

makol999
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: pon říj 21, 2013 16:24

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od makol999 » pát led 30, 2015 14:42

Nemyslim si, ze by to melo byt cosi normalniho, byt u Renaultu :D http://www.tipcars.com/magazin-renault- ... -4024.html - vycistim EGR a MAF a uvidime.
Megane Grandtour 1.5dci / Camp Performance @ 88kw 300Nm

robik29
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon dub 14, 2014 18:39
Bydliště: Hladke Životice - Novy jicin

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od robik29 » pát úno 20, 2015 13:09

Zdravim mam menší problém když auto nechám přes noc venku nechce nastartovat auto točí ale nechytne ale když ho mam v garáži tak chytne bez problému . Prve jsem myslel že je to žhavičema tak jsem je vyměnil ale problém zůstal stejný , baterka je taky v pořádku , aditiva dávám taky . Tak se chci zeptat zda se někdo setkal se stejným problémem ?
Renault Megane 2 1.9dci 88kw 9/2003

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » úte dub 28, 2015 14:46

Zdravim lidicky.Mam taky dotaz. pred tyzdnom som si dal menit rozvody..vsetko bolo ok..Isiel som do polska spolu 1500 km za 2 dni.tak som si zohnal lacnu naftu(plnu nadrz, od znameho)No a vsimol som si ze auto viac toci cca o 2-3 sec dlhsie ako zvycajne, ale vzdy chytilo(nastartovalo).Mal som podozrenie na rozvody....Za necele 2 dni bola nadrz vyjazdena...a dotankoval som na sheelke plnu(tam vzdy tankujem) a uz zasa auto normalne startuje.myslite(no asi urcite) ze to bolo tou naftou?Mozno blby dotaz ale vazne ma to zaujima..Dakujem za odpovede.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od krt.ecek » úte dub 28, 2015 15:24

Jedním z parametrů nafty je i to, při jaké teplotě se vznítí, musela se více ohřát žhaviči, myslím, že to má přímou souvislost.... obecně s těmi málo zkušenostmi s naftou co mám (preferuji benzín) vím, že je lepší brát kvalitní a dražší naftu, méně to žere, méně to kouří, lépe to startuje a jede :-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » úte dub 28, 2015 15:30

Mas pravdu, prave som si spomenul ako som isiel do toho polska(boli sme 3 auta) stale cca 150km/hod (v polsku je 140 takze pohoda :-D ) ze ked som pridal plyn ze mi vysiel cierny dym.(povedal mi to kamos ci isiel za mnou)..co som natankoval na shelke tak ze to je uz ok...Daujem za info

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » úte kvě 05, 2015 19:16

Zdravim tak sa vraciam k mojmu problemu.niekedy zasa dlhise toci necz chytne, max 2 sec. len ked dlhsie stoji.naftou to nie je...myslim ze ked je vonku 23 stupnov tak zhavice sa ani nezapnu.Robi mi to po rozvodoch.Tady na fore som cital, ze by mohol byt volny rozvodovy remen.No nejako sa mi to neche verit, ale snad mi niekto bude vediet odpovediet.Dakujem

EDIT: este doplnim info ze to nieje pravidlo.niekedy ked stoji celu noc tak chyti okamzite...robi to len zriedkavo.

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » pát kvě 08, 2015 08:27

Nikto neporadi?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » pát kvě 08, 2015 09:57

Zkus mu napumpovat balonkem. Jinak žhaviče žhaví, tyhle 1.5 žhaví delší dobu než 1.9.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » pát kvě 08, 2015 09:59

To som uz skusal a nic sa nezmenilo..V pondelok idem menit napinaciu kladku alternatora...tak sa mechanik na to pozrie....Ale je divne ze to robi po rozvodoch...

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » úte kvě 12, 2015 17:00

no tak sa mi kamos na to pozrel a ze je zly ten balonik co sa pumpuje nafta.pritom bol meneny 2 tyzdne z5. Mate skusenosti, ze sa to stava?Poslednou dobou mam pocit, ze sa tu clovek rozprava sam so sebou...

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » úte kvě 12, 2015 21:31

Je tam klapka, která má zavřít přívod, aby nepadala nafta, ne? A ta klapka by měla těsnit. Ten balonek byl úplně nový?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » stř kvě 13, 2015 07:43

Áno je . menil sa pri rozvodoch.

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » pon kvě 18, 2015 17:24

Tak balonik je zameneny.A ziadna zmena.ale vsimam si ze ked vypnem auto a pozriem sa na hadicky okolo balonika tak vzduch ide z palivoveho filtra k balonku.Aj som pozeral palivovy filter a vsetko je ok.Je normalne ze je nejaky vzduch vo filtry?Teraz neviem co skontrolovat.Inak vsetky hadicky tesnia..Tam problem nebude,

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » pon kvě 18, 2015 17:55

Zkontrolovat se to dá jednoduše. Vytáhni z filtru hadici, která jde do nádrže. Ucpi vývod z filtru třeba prstem a natlakuj to balonkem co půjde. Balonek musí ztvrdnout a v systému musí zůstat tlak. Tím bys měl i vidět, jestli ti to někde na nízkotlaku neuniká. Když ale pak budeš dávat prst pryč, tak bacha, pokud to bude natlakované. Je schopné to vystříknout i metr vysoko, tak je dobré použít nějakou hadru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
taker666
Advanced member
Příspěvky: 486
Registrován: ned dub 11, 2010 11:43
Bydliště: Slovakia

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od taker666 » pon kvě 18, 2015 18:54

prikladam foto na ukazku...podotykam, ze som ho pumpoval poobede a nebolo tam nic.Oznacil som od kial po kial je vzduch..Stale mi vrta ze som si to vsimol po rozvodoch...mozno to bolo aj pred tym..ale nejako som to nekontroloval...Neviem..


http://www.imgup.cz/images/2015/05/18/P ... 184522.jpg

Holy
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: čtv led 27, 2011 09:37

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Holy » pon bře 14, 2016 11:42

Prosim o pomoc, po vymene motoru na meganu II 1.9 dci starter toci a ani tuk. Na diagnostice vse cisty, jen zavada DF025 zhaveni. Po zasunuti karty a seslapnuti brzdy zmacknu start, tak ja to nemecky pise, auto toci a nic. Muze byt snimac vacky v cudu a diagnostika by to nenapsala? Tlak na rampe mi ukazuje 3 bary. Tak cerpadlo dava.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » pon bře 14, 2016 17:45

Tlak v rampě může mít odchylku +-50 barů, takže pokud ukazuje 3 bary, je to v toleranci odchylky. Kdybys napsal, že dává 150 barů, to jo, ale 3 bary, když to u stojícího motoru může ukazovat cokoliv od nuly do 50 barů ... Nejde ti tam nafta a čerpadlo netlačí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Kenner
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon úno 15, 2016 22:23

Re:

Příspěvek od Kenner » stř dub 27, 2016 21:14

wrok píše:tak sa ospravedlnujem, niekedy je tazke popisovat problem ked aj mne je len popisany a to dokonca obcas riadne skomolene (hol moja vzdialenost nedovoluje aby som nabehol k svojmu autu):

takze auto na kartu normalne reaguje (zamkne, odomkne)
zacne dokonca aj startovat, budiky aj vsetko ostatne nabehne no neuspesne toci motorom, ten ani nebafne. Takze ako keby nehadzalo iskru alebo nesla nafta.
Odskusane boli obe karty, sprava sa to tak isto

Takze asi predsa len imobilizer.

Otazka co s tym....

Od posledeho standardneho odstavenia (motor vypnuty stlacitkom stop) - bola len odpojena riadiaca s baterkou a vymenena spojka bokom cez vnutorny blatnik

Uživatelský avatar
EdMan
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: stř úno 08, 2012 19:23

Re: STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od EdMan » pon kvě 16, 2016 21:06

Nazdar Renéři. Měl jsem problém se studenými starty. Startoval asi 3-5vteřin pak jednou-dvakrát slíbil a chytil. (Ne vždycky kolikrát chytil hned na poprve) Jak je motor teplej tak chytí vždycky krásně a to i za několik hodin když téměř vychladne. Furt jsem se snažil přijít na to co to je. A včera a dneska mne auto vyškolilo, než jsem stihl přijít na to co by mohla být předchozí závada, protože točí motorem pak se sám startér vypne tak znovu start a skoro u dalšího vypnutí najednou chytí (svítí service - check injection) jakoby se nechumelilo a zase jak je teplej chytí pokaždý (a to už se service neukáže). Řekl bych že na to má vliv i okolní teplota nebo alespoň teplota motoru. Žhavení v pořádku i nafta k čerpadlu jde. Zkoušel jsem i mezi prvním a druhým pokusem načepovat balónkem a stejně to trvalo jakou dobu. Může to dělat regulátor tlaku nebo i čidlo na railu? Díky za rady. 1.9dCi 88kw

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů