STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » pon lis 19, 2012 17:04

ne. tu jednotku jsem zkoušel ve svém autě a nenastartovalo.

Ještě mne napadá...spojk.pedál má DVA spínače.Jeden je vidět když mrdneš zespodu pod pedály a jeden je schovaný až hodně vzadu. Ten dává info,že je spojka sešláplá.
Ale na co je potom ten,co je vidět???

Co všechno ještě blokuje roztočení starteru??? Které podmínky musí být splněny? Myslím,že tady někde bude zakopaný pes.
Jdu se v tom zas na dvě hodky rýpat.. :twisted:

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Rado77 » pon lis 19, 2012 17:59

Kuno? Nie je ten druhy spinac na spojke napr. k tempomatu? Ze jeden je az dole, ktory pred startom sluzi na to ze ked sa zopne, tak zmizne z palubaku hlaska "Press brake or clutch" ?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » pon lis 19, 2012 18:45

Rado77 píše:Kuno? Nie je ten druhy spinac na spojke napr. k tempomatu? Ze jeden je az dole, ktory pred startom sluzi na to ze ked sa zopne, tak zmizne z palubaku hlaska "Press brake or clutch" ?
k tempomatu by mohl být ale já temp.nemám,každopádně ten spinač je o.k.
Naposledy upravil(a) Kuno dne čtv lis 22, 2012 16:12, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Rado77 » pon lis 19, 2012 19:35

Kurnik keby som si tak spomenul na tu chybu, kedy RJ roztaca saharu... Ono to totizto bola konkretna chyba, kedy sa tak udeje. Ako chapem zakladne veci ako blbe kontakty, kostry, atd, v zasade jednoduche veci, ale prave to ze RJ rozbehne ventilator je specificky problem
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » úte lis 20, 2012 15:12

Kuno píše:ne. tu jednotku jsem zkoušel ve svém autě a nenastartovalo.
Teď tomu nerozumím. Pochopil jsem to tak, že jsi vzal tu jednotku z auta, které nejde nastartovat a zkusil ve svém autě. Nenastartovalo. Pak je evidentní chyba v té jednotce.

Pokud jsi vzal jednotku ze svého auta a dal ji do toho, co nejde nastartovat, tak je chyba v elektrice - kostry, napájení. Ta jednotka bude mít dvoje napájení. Jedno je přímo z baterie, ale pak tam povede ještě další červený kabel. Ale spíš bych se zaměřil na kostry. Ta jednotka je do napájení autonomní, tzn. že není závislá na tom, až ji jiná jednotka nějaké napájení zapne. Právě ona zapíná napájení všem ostatním, včetně výkonového napájení jednotky vstřikování.

Ale pokud se ti zapnout kontrolky a odemkne se volant, tak jsou podmínky pro start splněny. Jenže tobě svítí ještě kontrolka imobilizéru, v tom je problém. Funguje to tak, že musí být splněny podmínky pro start, pak po stisknutí tlačítka start přečte UCH (pod volantem) kartu, ověří kód karty a zapne elektrický okruh kabiny. Protože UCH má splněné podmínky pro start, pošle do jednotky na blatníku požadavek na zapnutí zapalování. Jednotka na blatníku zapne zapalování a UCH požádá zámke volantu o ověření kódu. Po ověření požádá zámek o odemčení a po odemčení požádá přístrojovou desku o zapnutí - rozsvítí se kontrolky. Pak požádá jednotku vstřikování o ověření kódu imobilizéru. Pokud se ji nedovolá, napíše bordelelektronic fault, nebo něco takového, přístrojovka zapípá a zůstane svítit kontrolka imobilizéru. Pokud je odpověď od jednotky vstřikování negativní (ověření se nepovedlo), přístrojovka napíše immobiliser fault a zůstane svítit kontrolka imoblizéru.
Kurnik keby som si tak spomenul na tu chybu, kedy RJ roztaca saharu
Porucha snímače teploty chladící kapaliny. Ale to není tento případ.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » úte lis 20, 2012 18:56

....Teď tomu nerozumím. Pochopil jsem to tak, že jsi vzal tu jednotku z auta.....

Vzal jsem funkční jednotku z jiného auta a zapojil ji do svého. Nenastartovalo.

Bude to souvistet určitě i s tím nepřetržitě jedoucím cyklovačem stěračů. Jede nepřetržitě a auto se s oběma jednotkami chová naprosto stejně.
Naposledy upravil(a) Kuno dne úte lis 20, 2012 19:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Rado77 » úte lis 20, 2012 18:59

Zefek píše:Porucha snímače teploty chladící kapaliny. Ale to není tento případ.
Aha, takze asi som to cital u Forda, a tam sa to aj takto sprava. Chyba cidla teploty chlad. kvap. by ale asi neabortla startovaciu sekvenciu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » úte lis 20, 2012 19:29

Mrkni ještě na pojistky na baterce. Hlavně na ty malé. Chtělo by to diagnostiku, protože jinak nevíme v jakém stavu je multiplexní síť. To zaprvé. Za druhé nevíme o poruchách UCH, UPC (na blatníku) a třeba i jednotky vstřikování.
Teoreticky by mohl být porušený svazek vedoucí z jednotky na blatníku směrem do kabiny. Jenže to by si UCH nezapla zapalování a neodemkla volant. A taky může být v háji UCH, jenže to se mi nechce věřit. Bude nějaký bordel v elektrice. A to se bez diagnostiky zjistit moc nedá.

Konektory na té jednotce jsou v pořádku? Není na nich oxidace, nebo tak něco? Jde taky o to, jestli skutečně cvaká relé stěračů, protože se elektronika může pokoušet nahodit relé zapalování.

A musí to sakra být napájením, protože stěrače jsou spínány jednotkou na tom blatníku a jsou aktivní po založení karty a stisknutí tlačítka start bez čehokoliv dalšího. Pak stěrače fungují.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » úte lis 20, 2012 19:52

Zefek píše:Mrkni ještě na pojistky na baterce. Hlavně na ty malé. Chtělo by to diagnostiku, protože jinak nevíme v jakém stavu je multiplexní síť. To zaprvé. Za druhé nevíme o poruchách UCH, UPC (na blatníku) a třeba i jednotky vstřikování.
Teoreticky by mohl být porušený svazek vedoucí z jednotky na blatníku směrem do kabiny. Jenže to by si UCH nezapla zapalování a neodemkla volant. A taky může být v háji UCH, jenže to se mi nechce věřit. Bude nějaký bordel v elektrice. A to se bez diagnostiky zjistit moc nedá.

Konektory na té jednotce jsou v pořádku? Není na nich oxidace, nebo tak něco? Jde taky o to, jestli skutečně cvaká relé stěračů, protože se elektronika může pokoušet nahodit relé zapalování.

A musí to sakra být napájením, protože stěrače jsou spínány jednotkou na tom blatníku a jsou aktivní po založení karty a stisknutí tlačítka start bez čehokoliv dalšího. Pak stěrače fungují.

Je to cyklovač stěračů,měřil jsem ty impulsy,jsou shodné s frekv.cvakání relé. ( měřeno na konektoru motorku stěračů.)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » stř lis 21, 2012 10:45

Co tam je za motor? Ty pojistky na baterce jsou v pořádku? Předpokládám, že světla fungují, zkus jen bez čehokoliv zmáčknout tlačítko start - karta ve čtečce, ale řadící páka v neutrálu a nešlapej na brzdu ani na spojku. Měla by se zapnout elektrika v kabině - rádio, ventilátor kabiny, atd... Ozývá se cvakání cyklovače i při tomhle?

Zajímavé je, že nejedou stěrače, když na konektoru motoru stěračů je napětí. Tohle je fakt na diagnostiku, ideální Renaultí, aby se zjistily závady na multiplexu a závady na jednotkách UCH, UPC a vstřikování.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » stř lis 21, 2012 19:11

Takže po dlouhém boji jsem zvítězil nad autem s rytmem života a už startuje.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » čtv lis 22, 2012 09:14

a..ještě-pro všechny: Co se týká těch stěračů blbly mi,protože motorek i soukolí bylo plné vody.
Doporučuji všem aby si sundali krycí plast torpeda a motorek vhodně zakryli-obalili do igelitu. Předejdete tak budoucím problémům,protože při dešti na něj krásně teče voda. :)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 22, 2012 10:22

Hej hej, to su take vychytavky :) Ale super ze uz mas auto ok, opet sa blysla Renaultia elektrika :twisted:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » ned lis 25, 2012 23:29

Kuno píše:Takže po dlouhém boji jsem zvítězil nad autem s rytmem života a už startuje.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.
Na diagnostice by byla vidět porucha hlavního relé a nezaplo se výkonové napájení jednotky vstřikování.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » pon lis 26, 2012 16:14

Zefek píše:
Kuno píše:Takže po dlouhém boji jsem zvítězil nad autem s rytmem života a už startuje.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.
Na diagnostice by byla vidět porucha hlavního relé a nezaplo se výkonové napájení jednotky vstřikování.
otázka je jestli by to také napsalo,že je to ten oranžový drátek :lol: protože když jsem ho "propískával" měřákem,tvářil se jako že je O.K.,čímž samozřejmě nechci dehonestovat diagnostiku,pokud ten,co diagnostukuje to s ní opravdu umí.
At tak nebo tak,jsem rád,že auto jezdí a snad ho už konečně někomu prodám.

marty1990
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: pon úno 06, 2012 18:10

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od marty1990 » úte lis 27, 2012 21:20

Pánové zdravím.Píšete cvakání relé.Chtěl bych se zeptat,při stisknutí start naběhnou budíky,radio a ozve se tak na 7 vteřin cvakání (ttttttt).pak normál,to samé udělá při přepnutí vnitřního nebo venkovního okruhu topení.Grantour 1,9dci.Nevíte co by to mohlo dělat?Díky

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od milan.maly » úte lis 27, 2012 23:44

Mrkni do tejto temy, na 99% to bude ono: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=28495 Doplnim tam dalsie info.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

adtcomp
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř úno 22, 2012 04:11

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od adtcomp » čtv lis 29, 2012 03:13

adtcomp píše:Ahoj zdravím, potřeboval bych taky radu, mám megana 1,4 rok 2009 a mám teď problém se startováním, když zmáčknu knoflík, má motor snahu chytit jakoby na 2 nebo 3 válce, někdy se chytne, někdy ne. Když ho ale po startu cca po 2-3 vteřinách chcípnu ( jak se trápí ) a znova startuju, chytne na cvrnknutí . Zatím jsem vyměnil svíčky a vyčistil čidlo na setrváku, co tu někdo psal. Auto mám na LPG, start ale vždy na benzín a občas to dělalo i před montáží LPG. Co bych mohl ještě zkusit? Dík za rady !!!

Tak problém vyřešen, vzal jsem na Benzině Vervu 100 a od té doby chytá na cvrnknutí. Do tý doby jsem tankoval pravidelně na Agipu.
Renault Mégane Grandtour II 2009 1,4 16v LPG po 143000 km vrácen na protiúčet

Renault Clio Grandtour IV 2017 TCe 90 vrácen na protiúčet
Renault Captur 2017 TCe90 vrácen na protiúčet

Renault Mégane grandtour IV 2019 TCe 140
Renault Captur 2023 TCe140

rarasto
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: sob čer 09, 2012 21:44

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od rarasto » pon pro 03, 2012 15:28

Zdravím páni. Mám taký "malý" problém. Dnes rano som vybral z auta tú nešťastnú poistkovú skrinku nad Ľ blatníkom. Dôvod bol že asi pred mesiacom mi ju vytopilo a odvtedy to auto trochu blblo. Dnes som ju teda vyčistil, vysušil (nemal som pocit že by bola mokrá) a trochu prestriekal kontakt sprejom. Po spätnom založení som skúšal naštartovať a na druhý pokus motor nabehol - ale po asi 10sek mi začali svietiť kontrolky BATERKA, STOP a SERVICE. Tak som motor vypol. Po chvíli som skúšal opäť naštartovať no už to nešlo. Motor sa síce pretočí no nenaskočí, a rozsvietia sa opäť tie tri kontrolky. No a čo je divné, začne sa mi točiť vrtuľa chladiča a vypnem ju iba tak že odpojím baterku. Tak som opäť vybral tú poistkovú skrinku a prezrel či som všetko dobre zapojil - všetko vyzerá OK. No pri štartovaní opäť ten istý problém - motor nenaskočí, ale vrtula chladiča sa začne otáčať a vypnem ju len odpojením baterky. Som zúfaly, kde môže byť problém??? Vopred DÍK za akúkoľvek radu.
Ešte dodám že baterka je nová (3 týždne), včera som ju doma nabil naplno.
motor 1,5dCi, 60kW, r.2003

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » pon pro 03, 2012 17:28

hmm tak to ti dělá přesně to samé co mě. Mrkni co jsem o tom psal.

rarasto
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: sob čer 09, 2012 21:44

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od rarasto » úte pro 04, 2012 00:05

Kuno píše:Ahoj,starter se neroztočí. Volant se odemkne,začne fungovat posilovač řízení, svítí kontrolky oleje,dobíjení,nepřetržitě imobilizer a rozjede se ventilator na druhý stupen. Po vytažení karty ventilator jede na první stupen,vypne až po odpojení baterky. Po opakovaném neúspěšném startu,vypíše boardelektronik defekt.
Pojistky jsou všechny OK, rele starteru bohužel nevím kde je. :(

Osobně tipuji na některé "plesnivé" :) dráty-kabeláž ale nemám tuchu které.

asi to brzo zapálím. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Kuno - no mne ale auto začne štartovať, rozsvietia sa kontrolky, žhavenie, potom sa motor pretočí, vyzerá že všetko je OK no nenaskočí. A palubný PC v podstate nehlási žiadnu chybu, len na palubovke svietia tie 3 kontrolky - baterka+service+stop. No a plus ten bežiaci chladič. Je to také divné a podľa mna to na 100% suvisi s tou prekliatou poistkovou skrinkou. Len by ma zaujímalo či sa tu už niekto s niečim podobným stretol... :(

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » úte pro 04, 2012 18:06

rarasto: no mě to udělalo cca předloni,to mi do té pojistkovky natekla voda. Narozdíl od tebe nešel vypnout motor,blikaly blinkry,začly stírat stěrače a zapínaly se náhodně různé spotřebiče. Stalo se toženě na dálnici.
Po odtahu domů jsem také nemohl nastartovat jako ty. Pojistkovku jsem vyndal,vysušil fenem,tím fenem jsem sušil i kontakty-štekry kabeláže. Až jsem to udělal cca třikrát po sobě,auto začlo fungovat.

rarasto
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: sob čer 09, 2012 21:44

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od rarasto » úte pro 04, 2012 18:56

Kuno to čo popisuješ sa mi už stalo 2x, poznám to, ale toto čo teraz "trápi" toho môjho megane je niečo iné. Dnes mi už vôbec nereagoval na START. Všetky kontrolky sa rozsvietili, žhavenie tiež, ale potom ticho. Ani snaha. Zháňam nejakého elektrikára ktorý by prišiel k autu a pozrel čo je vo veci ale nedarí sa mi (som pre všetkých odruky), tak tápam aspon tu na fore - zatiaľ bez úspechu.
Tú poiskovu skrinku som mal vonku naposledy včera - vyzerala byť suchá, no aj napriek tomu som ju zobral domov, vyfenoval, no nič to nepomohlo... Mam pocit že chyba bude niekde tam, možno ked som ju vyberal/zakladal späť tak sa porušil nejaký kábel, neviem.
Stále svietia len tie 3 kontrolky - baterka+service+stop. Baterka je OK (nemeral som ju, ale tvári sa OK- svieti na nej zelená), čiže zrejme bude problem v nabíjaní. Je možné aby motor nenaskočil ked je baterka OK, ale trebars je porušený nejaký kontakt medzi baterkou a alternátorom? alebo keby bol alternátor K.O. svietila by tiež kontrolka BATERKY?

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Kuno » úte pro 04, 2012 20:00

auto ti nastaruje a pojede i s vymontovaným alternatorem dokud bude stačit baterka. Přitom ti bude stvítit dobíjení a service a stop. Pokud je baterka ok-jakože je,to dobíjení ti svítí nyní proto,že se alterntor ještě nezačal dobíjet (motor nechytl). Pokud ti starter točí a auto nechytá tak zřejmě jednotka neví,že se začal točit starter a nezaktivuje členy pro to aby motor "chytl".
Starter točí nebo ne?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...

Příspěvek od Zefek » stř pro 05, 2012 11:17

Kontrolka baterky svítí normálně u zastaveného motoru. Problém bude s kontrolkama stop a service.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů