STARTOVÁNÍ - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Moderátor: Moderators General
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
ne. tu jednotku jsem zkoušel ve svém autě a nenastartovalo.
Ještě mne napadá...spojk.pedál má DVA spínače.Jeden je vidět když mrdneš zespodu pod pedály a jeden je schovaný až hodně vzadu. Ten dává info,že je spojka sešláplá.
Ale na co je potom ten,co je vidět???
Co všechno ještě blokuje roztočení starteru??? Které podmínky musí být splněny? Myslím,že tady někde bude zakopaný pes.
Jdu se v tom zas na dvě hodky rýpat..
Ještě mne napadá...spojk.pedál má DVA spínače.Jeden je vidět když mrdneš zespodu pod pedály a jeden je schovaný až hodně vzadu. Ten dává info,že je spojka sešláplá.
Ale na co je potom ten,co je vidět???
Co všechno ještě blokuje roztočení starteru??? Které podmínky musí být splněny? Myslím,že tady někde bude zakopaný pes.
Jdu se v tom zas na dvě hodky rýpat..
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Kuno? Nie je ten druhy spinac na spojke napr. k tempomatu? Ze jeden je az dole, ktory pred startom sluzi na to ze ked sa zopne, tak zmizne z palubaku hlaska "Press brake or clutch" ?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
k tempomatu by mohl být ale já temp.nemám,každopádně ten spinač je o.k.Rado77 píše:Kuno? Nie je ten druhy spinac na spojke napr. k tempomatu? Ze jeden je az dole, ktory pred startom sluzi na to ze ked sa zopne, tak zmizne z palubaku hlaska "Press brake or clutch" ?
Naposledy upravil(a) Kuno dne čtv lis 22, 2012 16:12, celkem upraveno 1 x.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Kurnik keby som si tak spomenul na tu chybu, kedy RJ roztaca saharu... Ono to totizto bola konkretna chyba, kedy sa tak udeje. Ako chapem zakladne veci ako blbe kontakty, kostry, atd, v zasade jednoduche veci, ale prave to ze RJ rozbehne ventilator je specificky problem
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Teď tomu nerozumím. Pochopil jsem to tak, že jsi vzal tu jednotku z auta, které nejde nastartovat a zkusil ve svém autě. Nenastartovalo. Pak je evidentní chyba v té jednotce.Kuno píše:ne. tu jednotku jsem zkoušel ve svém autě a nenastartovalo.
Pokud jsi vzal jednotku ze svého auta a dal ji do toho, co nejde nastartovat, tak je chyba v elektrice - kostry, napájení. Ta jednotka bude mít dvoje napájení. Jedno je přímo z baterie, ale pak tam povede ještě další červený kabel. Ale spíš bych se zaměřil na kostry. Ta jednotka je do napájení autonomní, tzn. že není závislá na tom, až ji jiná jednotka nějaké napájení zapne. Právě ona zapíná napájení všem ostatním, včetně výkonového napájení jednotky vstřikování.
Ale pokud se ti zapnout kontrolky a odemkne se volant, tak jsou podmínky pro start splněny. Jenže tobě svítí ještě kontrolka imobilizéru, v tom je problém. Funguje to tak, že musí být splněny podmínky pro start, pak po stisknutí tlačítka start přečte UCH (pod volantem) kartu, ověří kód karty a zapne elektrický okruh kabiny. Protože UCH má splněné podmínky pro start, pošle do jednotky na blatníku požadavek na zapnutí zapalování. Jednotka na blatníku zapne zapalování a UCH požádá zámke volantu o ověření kódu. Po ověření požádá zámek o odemčení a po odemčení požádá přístrojovou desku o zapnutí - rozsvítí se kontrolky. Pak požádá jednotku vstřikování o ověření kódu imobilizéru. Pokud se ji nedovolá, napíše bordelelektronic fault, nebo něco takového, přístrojovka zapípá a zůstane svítit kontrolka imobilizéru. Pokud je odpověď od jednotky vstřikování negativní (ověření se nepovedlo), přístrojovka napíše immobiliser fault a zůstane svítit kontrolka imoblizéru.
Porucha snímače teploty chladící kapaliny. Ale to není tento případ.Kurnik keby som si tak spomenul na tu chybu, kedy RJ roztaca saharu
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
....Teď tomu nerozumím. Pochopil jsem to tak, že jsi vzal tu jednotku z auta.....
Vzal jsem funkční jednotku z jiného auta a zapojil ji do svého. Nenastartovalo.
Bude to souvistet určitě i s tím nepřetržitě jedoucím cyklovačem stěračů. Jede nepřetržitě a auto se s oběma jednotkami chová naprosto stejně.
Vzal jsem funkční jednotku z jiného auta a zapojil ji do svého. Nenastartovalo.
Bude to souvistet určitě i s tím nepřetržitě jedoucím cyklovačem stěračů. Jede nepřetržitě a auto se s oběma jednotkami chová naprosto stejně.
Naposledy upravil(a) Kuno dne úte lis 20, 2012 19:01, celkem upraveno 1 x.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Aha, takze asi som to cital u Forda, a tam sa to aj takto sprava. Chyba cidla teploty chlad. kvap. by ale asi neabortla startovaciu sekvenciuZefek píše:Porucha snímače teploty chladící kapaliny. Ale to není tento případ.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Mrkni ještě na pojistky na baterce. Hlavně na ty malé. Chtělo by to diagnostiku, protože jinak nevíme v jakém stavu je multiplexní síť. To zaprvé. Za druhé nevíme o poruchách UCH, UPC (na blatníku) a třeba i jednotky vstřikování.
Teoreticky by mohl být porušený svazek vedoucí z jednotky na blatníku směrem do kabiny. Jenže to by si UCH nezapla zapalování a neodemkla volant. A taky může být v háji UCH, jenže to se mi nechce věřit. Bude nějaký bordel v elektrice. A to se bez diagnostiky zjistit moc nedá.
Konektory na té jednotce jsou v pořádku? Není na nich oxidace, nebo tak něco? Jde taky o to, jestli skutečně cvaká relé stěračů, protože se elektronika může pokoušet nahodit relé zapalování.
A musí to sakra být napájením, protože stěrače jsou spínány jednotkou na tom blatníku a jsou aktivní po založení karty a stisknutí tlačítka start bez čehokoliv dalšího. Pak stěrače fungují.
Teoreticky by mohl být porušený svazek vedoucí z jednotky na blatníku směrem do kabiny. Jenže to by si UCH nezapla zapalování a neodemkla volant. A taky může být v háji UCH, jenže to se mi nechce věřit. Bude nějaký bordel v elektrice. A to se bez diagnostiky zjistit moc nedá.
Konektory na té jednotce jsou v pořádku? Není na nich oxidace, nebo tak něco? Jde taky o to, jestli skutečně cvaká relé stěračů, protože se elektronika může pokoušet nahodit relé zapalování.
A musí to sakra být napájením, protože stěrače jsou spínány jednotkou na tom blatníku a jsou aktivní po založení karty a stisknutí tlačítka start bez čehokoliv dalšího. Pak stěrače fungují.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Zefek píše:Mrkni ještě na pojistky na baterce. Hlavně na ty malé. Chtělo by to diagnostiku, protože jinak nevíme v jakém stavu je multiplexní síť. To zaprvé. Za druhé nevíme o poruchách UCH, UPC (na blatníku) a třeba i jednotky vstřikování.
Teoreticky by mohl být porušený svazek vedoucí z jednotky na blatníku směrem do kabiny. Jenže to by si UCH nezapla zapalování a neodemkla volant. A taky může být v háji UCH, jenže to se mi nechce věřit. Bude nějaký bordel v elektrice. A to se bez diagnostiky zjistit moc nedá.
Konektory na té jednotce jsou v pořádku? Není na nich oxidace, nebo tak něco? Jde taky o to, jestli skutečně cvaká relé stěračů, protože se elektronika může pokoušet nahodit relé zapalování.
A musí to sakra být napájením, protože stěrače jsou spínány jednotkou na tom blatníku a jsou aktivní po založení karty a stisknutí tlačítka start bez čehokoliv dalšího. Pak stěrače fungují.
Je to cyklovač stěračů,měřil jsem ty impulsy,jsou shodné s frekv.cvakání relé. ( měřeno na konektoru motorku stěračů.)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Co tam je za motor? Ty pojistky na baterce jsou v pořádku? Předpokládám, že světla fungují, zkus jen bez čehokoliv zmáčknout tlačítko start - karta ve čtečce, ale řadící páka v neutrálu a nešlapej na brzdu ani na spojku. Měla by se zapnout elektrika v kabině - rádio, ventilátor kabiny, atd... Ozývá se cvakání cyklovače i při tomhle?
Zajímavé je, že nejedou stěrače, když na konektoru motoru stěračů je napětí. Tohle je fakt na diagnostiku, ideální Renaultí, aby se zjistily závady na multiplexu a závady na jednotkách UCH, UPC a vstřikování.
Zajímavé je, že nejedou stěrače, když na konektoru motoru stěračů je napětí. Tohle je fakt na diagnostiku, ideální Renaultí, aby se zjistily závady na multiplexu a závady na jednotkách UCH, UPC a vstřikování.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Takže po dlouhém boji jsem zvítězil nad autem s rytmem života a už startuje.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
a..ještě-pro všechny: Co se týká těch stěračů blbly mi,protože motorek i soukolí bylo plné vody.
Doporučuji všem aby si sundali krycí plast torpeda a motorek vhodně zakryli-obalili do igelitu. Předejdete tak budoucím problémům,protože při dešti na něj krásně teče voda.
Doporučuji všem aby si sundali krycí plast torpeda a motorek vhodně zakryli-obalili do igelitu. Předejdete tak budoucím problémům,protože při dešti na něj krásně teče voda.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Hej hej, to su take vychytavky Ale super ze uz mas auto ok, opet sa blysla Renaultia elektrika
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Na diagnostice by byla vidět porucha hlavního relé a nezaplo se výkonové napájení jednotky vstřikování.Kuno píše:Takže po dlouhém boji jsem zvítězil nad autem s rytmem života a už startuje.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
otázka je jestli by to také napsalo,že je to ten oranžový drátek protože když jsem ho "propískával" měřákem,tvářil se jako že je O.K.,čímž samozřejmě nechci dehonestovat diagnostiku,pokud ten,co diagnostukuje to s ní opravdu umí.Zefek píše:Na diagnostice by byla vidět porucha hlavního relé a nezaplo se výkonové napájení jednotky vstřikování.Kuno píše:Takže po dlouhém boji jsem zvítězil nad autem s rytmem života a už startuje.
Na vině byl přerušený-shnilý v izolaci oranžový drátek vedoucí do nejspodnějšího štekru řj vstřikování.
At tak nebo tak,jsem rád,že auto jezdí a snad ho už konečně někomu prodám.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Pánové zdravím.Píšete cvakání relé.Chtěl bych se zeptat,při stisknutí start naběhnou budíky,radio a ozve se tak na 7 vteřin cvakání (ttttttt).pak normál,to samé udělá při přepnutí vnitřního nebo venkovního okruhu topení.Grantour 1,9dci.Nevíte co by to mohlo dělat?Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Mrkni do tejto temy, na 99% to bude ono: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=28495 Doplnim tam dalsie info.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
adtcomp píše:Ahoj zdravím, potřeboval bych taky radu, mám megana 1,4 rok 2009 a mám teď problém se startováním, když zmáčknu knoflík, má motor snahu chytit jakoby na 2 nebo 3 válce, někdy se chytne, někdy ne. Když ho ale po startu cca po 2-3 vteřinách chcípnu ( jak se trápí ) a znova startuju, chytne na cvrnknutí . Zatím jsem vyměnil svíčky a vyčistil čidlo na setrváku, co tu někdo psal. Auto mám na LPG, start ale vždy na benzín a občas to dělalo i před montáží LPG. Co bych mohl ještě zkusit? Dík za rady !!!
Tak problém vyřešen, vzal jsem na Benzině Vervu 100 a od té doby chytá na cvrnknutí. Do tý doby jsem tankoval pravidelně na Agipu.
Renault Mégane Grandtour II 2009 1,4 16v LPG po 143000 km vrácen na protiúčet
Renault Clio Grandtour IV 2017 TCe 90 vrácen na protiúčet
Renault Captur 2017 TCe90 vrácen na protiúčet
Renault Mégane grandtour IV 2019 TCe 140
Renault Captur 2023 TCe140
Renault Clio Grandtour IV 2017 TCe 90 vrácen na protiúčet
Renault Captur 2017 TCe90 vrácen na protiúčet
Renault Mégane grandtour IV 2019 TCe 140
Renault Captur 2023 TCe140
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Zdravím páni. Mám taký "malý" problém. Dnes rano som vybral z auta tú nešťastnú poistkovú skrinku nad Ľ blatníkom. Dôvod bol že asi pred mesiacom mi ju vytopilo a odvtedy to auto trochu blblo. Dnes som ju teda vyčistil, vysušil (nemal som pocit že by bola mokrá) a trochu prestriekal kontakt sprejom. Po spätnom založení som skúšal naštartovať a na druhý pokus motor nabehol - ale po asi 10sek mi začali svietiť kontrolky BATERKA, STOP a SERVICE. Tak som motor vypol. Po chvíli som skúšal opäť naštartovať no už to nešlo. Motor sa síce pretočí no nenaskočí, a rozsvietia sa opäť tie tri kontrolky. No a čo je divné, začne sa mi točiť vrtuľa chladiča a vypnem ju iba tak že odpojím baterku. Tak som opäť vybral tú poistkovú skrinku a prezrel či som všetko dobre zapojil - všetko vyzerá OK. No pri štartovaní opäť ten istý problém - motor nenaskočí, ale vrtula chladiča sa začne otáčať a vypnem ju len odpojením baterky. Som zúfaly, kde môže byť problém??? Vopred DÍK za akúkoľvek radu.
Ešte dodám že baterka je nová (3 týždne), včera som ju doma nabil naplno.
motor 1,5dCi, 60kW, r.2003
Ešte dodám že baterka je nová (3 týždne), včera som ju doma nabil naplno.
motor 1,5dCi, 60kW, r.2003
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
hmm tak to ti dělá přesně to samé co mě. Mrkni co jsem o tom psal.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Kuno - no mne ale auto začne štartovať, rozsvietia sa kontrolky, žhavenie, potom sa motor pretočí, vyzerá že všetko je OK no nenaskočí. A palubný PC v podstate nehlási žiadnu chybu, len na palubovke svietia tie 3 kontrolky - baterka+service+stop. No a plus ten bežiaci chladič. Je to také divné a podľa mna to na 100% suvisi s tou prekliatou poistkovou skrinkou. Len by ma zaujímalo či sa tu už niekto s niečim podobným stretol...Kuno píše:Ahoj,starter se neroztočí. Volant se odemkne,začne fungovat posilovač řízení, svítí kontrolky oleje,dobíjení,nepřetržitě imobilizer a rozjede se ventilator na druhý stupen. Po vytažení karty ventilator jede na první stupen,vypne až po odpojení baterky. Po opakovaném neúspěšném startu,vypíše boardelektronik defekt.
Pojistky jsou všechny OK, rele starteru bohužel nevím kde je.
Osobně tipuji na některé "plesnivé" dráty-kabeláž ale nemám tuchu které.
asi to brzo zapálím.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
rarasto: no mě to udělalo cca předloni,to mi do té pojistkovky natekla voda. Narozdíl od tebe nešel vypnout motor,blikaly blinkry,začly stírat stěrače a zapínaly se náhodně různé spotřebiče. Stalo se toženě na dálnici.
Po odtahu domů jsem také nemohl nastartovat jako ty. Pojistkovku jsem vyndal,vysušil fenem,tím fenem jsem sušil i kontakty-štekry kabeláže. Až jsem to udělal cca třikrát po sobě,auto začlo fungovat.
Po odtahu domů jsem také nemohl nastartovat jako ty. Pojistkovku jsem vyndal,vysušil fenem,tím fenem jsem sušil i kontakty-štekry kabeláže. Až jsem to udělal cca třikrát po sobě,auto začlo fungovat.
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Kuno to čo popisuješ sa mi už stalo 2x, poznám to, ale toto čo teraz "trápi" toho môjho megane je niečo iné. Dnes mi už vôbec nereagoval na START. Všetky kontrolky sa rozsvietili, žhavenie tiež, ale potom ticho. Ani snaha. Zháňam nejakého elektrikára ktorý by prišiel k autu a pozrel čo je vo veci ale nedarí sa mi (som pre všetkých odruky), tak tápam aspon tu na fore - zatiaľ bez úspechu.
Tú poiskovu skrinku som mal vonku naposledy včera - vyzerala byť suchá, no aj napriek tomu som ju zobral domov, vyfenoval, no nič to nepomohlo... Mam pocit že chyba bude niekde tam, možno ked som ju vyberal/zakladal späť tak sa porušil nejaký kábel, neviem.
Stále svietia len tie 3 kontrolky - baterka+service+stop. Baterka je OK (nemeral som ju, ale tvári sa OK- svieti na nej zelená), čiže zrejme bude problem v nabíjaní. Je možné aby motor nenaskočil ked je baterka OK, ale trebars je porušený nejaký kontakt medzi baterkou a alternátorom? alebo keby bol alternátor K.O. svietila by tiež kontrolka BATERKY?
Tú poiskovu skrinku som mal vonku naposledy včera - vyzerala byť suchá, no aj napriek tomu som ju zobral domov, vyfenoval, no nič to nepomohlo... Mam pocit že chyba bude niekde tam, možno ked som ju vyberal/zakladal späť tak sa porušil nejaký kábel, neviem.
Stále svietia len tie 3 kontrolky - baterka+service+stop. Baterka je OK (nemeral som ju, ale tvári sa OK- svieti na nej zelená), čiže zrejme bude problem v nabíjaní. Je možné aby motor nenaskočil ked je baterka OK, ale trebars je porušený nejaký kontakt medzi baterkou a alternátorom? alebo keby bol alternátor K.O. svietila by tiež kontrolka BATERKY?
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
auto ti nastaruje a pojede i s vymontovaným alternatorem dokud bude stačit baterka. Přitom ti bude stvítit dobíjení a service a stop. Pokud je baterka ok-jakože je,to dobíjení ti svítí nyní proto,že se alterntor ještě nezačal dobíjet (motor nechytl). Pokud ti starter točí a auto nechytá tak zřejmě jednotka neví,že se začal točit starter a nezaktivuje členy pro to aby motor "chytl".
Starter točí nebo ne?
Starter točí nebo ne?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ŠTARTOVANIE - PROBLÉMY, PAZVUKY, ELEKTRIKA...
Kontrolka baterky svítí normálně u zastaveného motoru. Problém bude s kontrolkama stop a service.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů