Nad 3000 otáček se rozsvítí "check injection"

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Nad 3000 otáček se rozsvítí "check injection"

Příspěvek od Marianos » ned bře 21, 2010 21:01

Na diagnostice jsem zjistil toto : porucha DF-301 1.DEF, což znamená :

OBVOD SÁNÍ VZDUCHU
1.DEF: signál mimo dolní limitní hodnotu

Ono "check injection" nemusí vždy znamenat něco se vstřikováním nafty.
Neměl někdo něco podobného ? :roll:
Renault Austral iconic Tce 160

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned bře 21, 2010 22:24

Zkusil bych vyčistit sprejem váhu vzduchu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

okura
Advanced member
Příspěvky: 448
Registrován: pon led 19, 2009 14:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura » pon bře 22, 2010 08:24

muže to být i překročený limit plnicího tlaku
chce to videět na diag

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » pon bře 22, 2010 19:52

Díky, váhu jsem pro jistotu čistil, ikdyž se zdála být čistá. S diagnózou ještě moc neumím ale psal jsem co to píše.

Je to sice ropák, takže s ním nezávodím ale když chcu předjet a auto "spadne" do nouzovéhop režimu, není to příjemné !!!
Renault Austral iconic Tce 160

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pon bře 22, 2010 20:10

Jestli se to chová při požadavku na prudké přidání plynu tak, že přestane táhnout a více méně nejede, tak bych hledal problém v té váze vzduchu. Chtělo by to vyzkoušet z jiného auta. Ale přesně takhle se chovalo naše dCi, když byla špatná váha. Po výměně bez problémů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » pon bře 22, 2010 20:20

Taky si to myslím, že by to mohlo být tou váhou vzduchu, jenže nemám možnost si ji někde půjčit a "naslepo" koupit novou se mi moc nechce.
Pokud tedy vůbec jde sehnat jinde než u Renaultu.
Renault Austral iconic Tce 160

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » pon bře 22, 2010 20:22

DF301
TRVALÁ
NEBO
PŘECHODNÁ
OBVOD SÁNÍ VZDUCHU
1.DEF: Signál mimo dolní limitní hodnotu
2.DEF: Signál mimo horní limitní hodnotu
DOPORUČENÍ
Podmínky aplikace diagnostiky na přechodnou poruchu:
Porucha se stane trvalou po spuštění motoru.
Pokud je porucha trvalá:
– Rozsvícení kontrolky poruchy závažnosti 1 na přístrojové desce.
– Ztráty výkonu.
– Odpojení EGR.
– Přerušení přeplňování.
Zkontrolujte podtlakový okruh řízení turbokompresoru (vývěva, potrubí, membrána atd.).
Zkontrolujte okruh sání vzduchu.
Zkontrolujte stav lopatek turbokompresoru a ověřte, že není zadřený.
Zkontrolujte připojení a stav 2pinového konektoru elektromagnetického ventilu přeplňování.
Proveďte opravu, pokud je třeba.
Zkontrolujte připojení a stav konektoru B řídicí jednotky.
Proveďte opravu, pokud je třeba.
Změřte odpor mezi piny 1 a 2 elektromagnetického ventilu sací klapky.
Odpor musí být v rozmezí 21 Ω ± 2,1 při 23 °C.
Vyměňte elektromagnetický ventil, pokud je jeho odpor mimo toleranci.
Při zapnutém zapalování zkontrolujte přítomnost +12 V APC na pinu 2 elektromagnetického ventilu přeplňování.
Zajistěte přítomnost +APC na pinu 2 elektromagnetického ventilu pro řízení turbokompresoru.
Zkontrolujte izolaci, průchodnost a nepřítomnost parazitního odporu u následujícího spojovacího vodiče:
Řídicí jednotka konektor B pin M1 pin 1 elektromagnetického ventilu pro řízení
turbokompresoru
Proveďte opravu, pokud je třeba.
Pokud porucha přetrvává, kontaktujte techline.
Renault Austral iconic Tce 160

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » pon bře 22, 2010 20:45

Může se někdo podívat, kde vede která hadička z elektromagnetického ventilu přeplňování ? Ono by se to asi nedalo přehodit ale jen pro jistotu, zdá se mi, že to měl někdo předemnou už venku.
A ještě nevím, kde najdu toto : elektromagnetický ventil sací klapky ?
díky
Renault Austral iconic Tce 160

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od Marianos » ned dub 25, 2010 20:52

VYŘEŠENO : špatné turbo !!! :(
Renault Austral iconic Tce 160

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nad 3000 otáček se rozsvítí "check injection"

Příspěvek od Paulix96 » čtv srp 16, 2018 23:52

Lidi, mám podobný problém. Když jedu do cca 90, můžu točit motor jak chci a nic, pořád jede. Jakmile však vyjedu z města a jedu rychleji, dejme tomu kolem 110 do kopce, prásk. Padne motor do nouzáku a vyskočí mi check injection (DF301 1.DEF). Teď jsem měnil EGR a před pár měsíci bylo měněné turbo. Chystám se vyčistit váhu vzduchu, ale kdyby vás něco napadlo budu rád.

M2 2007 1.5 dci 78 kW

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nad 3000 otáček se rozsvítí "check injection"

Příspěvek od EfineSS » pát srp 17, 2018 08:32

A co to píše za chybu?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 306
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49

Re: Nad 3000 otáček se rozsvítí "check injection"

Příspěvek od Paulix96 » pát srp 17, 2018 09:18

Stejně jako v prvním příspěvku.
OBVOD SÁNÍ VZDUCHU
1.DEF: signál mimo dolní limitní hodnotu

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nad 3000 otáček se rozsvítí "check injection"

Příspěvek od EfineSS » pát srp 17, 2018 10:38

Vem si někoho s sebou a mrkni na plnicí tlak v době, kdy se to stane. Může být někde netěsnost, nebo problém v regulaci (těsnost podtlaků, funkce podtlakového reg. ventilu, podltak. dózy, atd..).
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů