Steering fault
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned bře 07, 2010 18:17
- Bydliště: ČESKÝ TĚŠÍN
Steering fault
Tak v servise jsou stále bezradní a neví v čem to je.V renaultu mi řelki že se prodává celé servo i s motorkem a tyčí za 32 tis.kč.Jsem byl dost v šoku a nevím co dál.Všude chcou za různé diagnostiky jen samé tisíce a výsledek žádný a nikde v Renaultu se s tím problémem ještě nesetkali.Všichni v servisech jen nadávají na tuhle značku aut a ani se jim nedivím. tak nevím co teď.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Zkontroluj konektory od serva, jestli tam není nějaká oxidace, stříkni to, případně proměř jednotlivé kabely proti zemi a 12V a taky proti sobě, jestli v nich není někde zkrat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
V Rencku sa nestretli s chybou "Steering fault"? Neverim! Predpokladam ze zamok volantu funguje ok
Naposledy upravil(a) Rado77 dne pát bře 12, 2010 10:14, celkem upraveno 1 x.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned bře 07, 2010 18:17
- Bydliště: ČESKÝ TĚŠÍN
Je priamo vnutri posilovaca. Sluzi na to, aby posilovac vedel v akej pozicii sa nachadza voci stredovej osi. Potom do toho vstupuje elektronika, ktora vyhodnocuje rychlost auta vs. naklon volantu, a podla toho reguluje motor posilovaca. Odborne sa vola "snimac uhlu". Ale kludne moze byt aj probelm niekde na kabelazi (stava do posilovaca ide, ale RJ posilovaca sa nedozvie udaje od centralnej RJ napr. o rychlosti auta a vyhodnoti vec ako chybu. Prip. moze byt chyba na samotnom plosaku v RJ posilovaca. RJ posilovaca je jeho sucast, je namontena na jeho vonkajsej strane (z pohladu vodica je to tusim na pravom boku posilovaca).
Je tu este ina otazka, a to je, ako sa sprava kontrolka SERVICE:
Ak SERVICE blika frekvenciou 2Hz - posilovac ide v diagnostickom rezime
ak blika frekvenciou 8 Hz, tak nieje kalibrovany snimac uhlu a toto musi poriesit autoriz servis, lebo sa tam robi kombinacia manualneho nastavenia v spojeni so zapisanim udaju do RJ, presne ako u noveho posilovca
ak svieti trvale, chyba informacia od snimaca uhlu, alebo chyba udaj od hlavnej RJ o rychlosti auta
Ak svieti STOP, je to este horsie a toto fakt clovek neporiesi sam, ak neskusi tento vseobecny postup:
kontrola a prestrek konektorov k posilovacu
omeranie kabelazi (obvodovkou), alebo voci zemi
odpojenie baterky na noc a zapojenie
Existuju 2 zakladne hlasky o chybe posilovaca, vzdy v kombinacii so spravanim sa kontroliek SERVICE alebo STOP:
CHECK STEERING - toto je ta lepsia varianta, kedy sa vecsinou jedna len o blbu kabelaz, nejaky kontakt
STEERING FAULT - toto je ta horsia, ked sa mohla detekovat prave chyba interneho komponentu, ako je snimac uhlu
Este existuje hlaska o zamku volantu, ale to nie je tento pripad:
STEERING NOT LOCKED - kedze zamok je sucastou posilovaca
Ak nepomoze vlastne riesenie (pisane v poste pred tymto), servis bude musiet diagnostikovat a vycitat konkretny kod chyby:
DF002 - RJ posilovaca
DF020 - nejde stava do RJ
DF033 - kabelaz medzi RJ posilovaca a hlavnou RJ motora
DF035 - blby motor posilovaca
DF038 alebo DF059- snimac uhlu
DF053 - blba konfiguracia RJ posilovaca
DF054 - blby snimac momentu
DF055 - chyba v pameti RJ posilovaca
DF057 - chyba udaj o rychlosti auta - blba kabelaz medzi RJ posilovaca a hlavnou RJ
Vela stastia
Je tu este ina otazka, a to je, ako sa sprava kontrolka SERVICE:
Ak SERVICE blika frekvenciou 2Hz - posilovac ide v diagnostickom rezime
ak blika frekvenciou 8 Hz, tak nieje kalibrovany snimac uhlu a toto musi poriesit autoriz servis, lebo sa tam robi kombinacia manualneho nastavenia v spojeni so zapisanim udaju do RJ, presne ako u noveho posilovca
ak svieti trvale, chyba informacia od snimaca uhlu, alebo chyba udaj od hlavnej RJ o rychlosti auta
Ak svieti STOP, je to este horsie a toto fakt clovek neporiesi sam, ak neskusi tento vseobecny postup:
kontrola a prestrek konektorov k posilovacu
omeranie kabelazi (obvodovkou), alebo voci zemi
odpojenie baterky na noc a zapojenie
Existuju 2 zakladne hlasky o chybe posilovaca, vzdy v kombinacii so spravanim sa kontroliek SERVICE alebo STOP:
CHECK STEERING - toto je ta lepsia varianta, kedy sa vecsinou jedna len o blbu kabelaz, nejaky kontakt
STEERING FAULT - toto je ta horsia, ked sa mohla detekovat prave chyba interneho komponentu, ako je snimac uhlu
Este existuje hlaska o zamku volantu, ale to nie je tento pripad:
STEERING NOT LOCKED - kedze zamok je sucastou posilovaca
Ak nepomoze vlastne riesenie (pisane v poste pred tymto), servis bude musiet diagnostikovat a vycitat konkretny kod chyby:
DF002 - RJ posilovaca
DF020 - nejde stava do RJ
DF033 - kabelaz medzi RJ posilovaca a hlavnou RJ motora
DF035 - blby motor posilovaca
DF038 alebo DF059- snimac uhlu
DF053 - blba konfiguracia RJ posilovaca
DF054 - blby snimac momentu
DF055 - chyba v pameti RJ posilovaca
DF057 - chyba udaj o rychlosti auta - blba kabelaz medzi RJ posilovaca a hlavnou RJ
Vela stastia
Naposledy upravil(a) Rado77 dne pát bře 12, 2010 10:10, celkem upraveno 1 x.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Já bych jen dodal, aby to bylo kompletní, že existuje hláška zámku řízení
steering lock
Stalo se mi, že jsem se hrabal v kabeláži a najednou si auto myslelo, že je kormidlo zamčeno, ač nebylo. Po nějakém zavrtání v kabelech si to rozmyslelo a naskočilo. Avšak palubák psal
steering check
V servise pak vyměnili kabeláž, od té doby nic.
Ještě s hláškou
steering not locked
ta se zobrazí i když jsou nefunkční airbagy (problémy s kabely pod přední sedačkou).
Ale u steering fault - myslím, že si s tím poradí i schopný člověk, jen je potřeba mít dobrou diagnostiku. Vědět, že nejde posilovač je v tomto případě málo. Chce to vědět konkrétní závadu, jak píše Rado, pak už se s tím dá dělat víc.
steering lock
Stalo se mi, že jsem se hrabal v kabeláži a najednou si auto myslelo, že je kormidlo zamčeno, ač nebylo. Po nějakém zavrtání v kabelech si to rozmyslelo a naskočilo. Avšak palubák psal
steering check
V servise pak vyměnili kabeláž, od té doby nic.
Ještě s hláškou
steering not locked
ta se zobrazí i když jsou nefunkční airbagy (problémy s kabely pod přední sedačkou).
Ale u steering fault - myslím, že si s tím poradí i schopný člověk, jen je potřeba mít dobrou diagnostiku. Vědět, že nejde posilovač je v tomto případě málo. Chce to vědět konkrétní závadu, jak píše Rado, pak už se s tím dá dělat víc.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Dneska jsem se chtěl podívat na pojistku ABS v motorovém prostoru, tak jsem vytáhl baterku, abych se k ní dostal, rozpojil konektory na propojovací jednotce a po složení byl problém se startem.
Palubák střídavě psal:
Steering locked
Steering not lock
Evidentně neměl zpětnou vazbu od zámku volantu. Už se mi to stalo před půl rokem, jak popisuju v předchozím příspěvku, tentokrát jsem ale přišel na řešení. Protože jsem po zahýbání drátama úspěšně nastartoval, tak to vypadá na zlomený drát. Zkusil jsem vytáhnout v propojovací jednotce motoru pojistku od zámku řízení a s úspěchem to dělalo to samé.
Kdyby to někoho potkalo, tak zkontrolujte napájení zámku řízení, což je jeho konektoru pin 5.
EDIT: Je to skutečně tak. Po ověření kódu karty se ihned odemyká volant. Jestliže ale UCH neobdrží zprávu o odemčení, palubák se vzteká, že je zamčený volant. To může způsobit buď špatné napájení, nebo kabely zajišťující propojení zámku na CAN.
Palubák střídavě psal:
Steering locked
Steering not lock
Evidentně neměl zpětnou vazbu od zámku volantu. Už se mi to stalo před půl rokem, jak popisuju v předchozím příspěvku, tentokrát jsem ale přišel na řešení. Protože jsem po zahýbání drátama úspěšně nastartoval, tak to vypadá na zlomený drát. Zkusil jsem vytáhnout v propojovací jednotce motoru pojistku od zámku řízení a s úspěchem to dělalo to samé.
Kdyby to někoho potkalo, tak zkontrolujte napájení zámku řízení, což je jeho konektoru pin 5.
EDIT: Je to skutečně tak. Po ověření kódu karty se ihned odemyká volant. Jestliže ale UCH neobdrží zprávu o odemčení, palubák se vzteká, že je zamčený volant. To může způsobit buď špatné napájení, nebo kabely zajišťující propojení zámku na CAN.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Steering fault
Toto je presne môj prípad, striedavo mi vypisuje "steering not locked a steering locked", som z toho úplne zúfalý, lebo auto potrebujem na každodenné použitie. Zajtra to skúsim, ale ešte by som potreboval vedieť, ktoré káble zaisťujú prepojenie na CAN, vďaka.
-
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát dub 22, 2011 11:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steering fault
jaky kable kde zkontrolovat kdyz pise steering check? pod volantem?
Megane II hatchback 1,9 dCi 88kw
-
- Advanced member
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát led 14, 2011 18:16
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steering fault
Celou tu hlinikovou pixlu co je pod volantem - elektricke servo se sloupkem volantu sezenes na vrakacu a na netu do 5000 tisic korun , jediny co je potreba tak ti to v renaultu musijou zkalibrovat a musijou pouzit tvuj stary zamek volantu ktery si mel na tvem starem servu. Na netu sem ten motor i se sloupkem videl za 4500 zamek rizeni pouzijes svuj. Protoze ten de nacist jenom 1x nebude komunikovat v jinym aute ale jen v tom v kterem se zapojil. Opravis to cca do 7 tisic korun si myslim.
-
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát dub 22, 2011 11:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Steering fault
ono to prave nesviti porad ale jen obcas kdyz prejedu nejaky hrbol, tak pocitam ze to bude nejaky spoj tak se ptam co zkontrolovat...
Megane II hatchback 1,9 dCi 88kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát úno 13, 2009 15:55
- Bydliště: Prešov
Re: Steering fault
Caute neviete mi poradit na mojom MII mi vypisuje Check steering chova sa to dost divne rano ked idem do prace startnem zasvieti ABS, SERVICE, STOP rychlost mi ukazuje zle idem cca50km/h a ukazuje mi mozno 20km/h po cca 2 minutach jazdy prestane ukazovat rychlost a zasvieti STEERING CHECK,AIRBAG,ABS,SERVICE, STOP, a ten vykricnik v kolecku ako ked je zatiahnuta rucna brzda a na plyne citim akoby zaroven zacalo auto lepsie akcelerovat. Tak neviem ci to ide v nejakom nudzovom rezime alebo ako...
Poradte uz som prestrekol jednotku posilovaca,motora,abs...
Poobede ked idem z prace domou uz svieti len SERVICE a ABS
ABS svieti lebo mam zly snimac na kolese predny vpravo.
Poradte uz som prestrekol jednotku posilovaca,motora,abs...
Poobede ked idem z prace domou uz svieti len SERVICE a ABS
ABS svieti lebo mam zly snimac na kolese predny vpravo.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/11 Sedan K4M T760
Diagnostika Renault Clip
Diagnostika Renault Clip
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Steering fault
A nabíjí to dobře? Když se začnou kumulovat poruchy jednotlivých jednotek, může být problém v jejich napájení.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát úno 13, 2009 15:55
- Bydliště: Prešov
Re: Steering fault
Dnes rano pred startom som nameral 12,23V po starte 14,xxV takze alternator je OK. Ja som myslel ci by to nemohol byt nejaky problem s ukostrenim alebo nieco take.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/11 Sedan K4M T760
Diagnostika Renault Clip
Diagnostika Renault Clip
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Steering fault
Jo, může to být i problém s kostrou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Steering fault
Ale 12,23V pri vypnutom motore je dost malo, auta strajkuju ked ma bateria 12,4V alebo nebodaj menej. Pisem z vlastnej skusenosti na dvoch mojich autach, vzdy problemy suviseli so slabou bateriou...obe nove mi ukazali 12,6V
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Steering fault
Nechával jsem několik dní na nabíječce baterku, protože hustota už byla nic moc. A měnil jsem teď žárovky, světlo ani potom nesvítilo, tak jsem to řešil s multimetrem v ruce. Měřím napětí na baterce a 12,7V. Říkám si, kurnik, to bude asi nějaká chyba, takové napětí se zapnutými světly. Tak je vypnu a 13,3V Po delším stání mám na baterce napětí asi 12,7V. U těch světel se to tak stalo proto, že při zvýšení odběru se v baterce nastartují, nebo urychlí chemické reakce, takže baterka pak dává vyšší napětí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát úno 13, 2009 15:55
- Bydliště: Prešov
Re: Steering fault
Tak asi skusim supnut baterku pod nabijacku a uvidim co to urobi. Vcera mi to blblo aj poobede ked som sa vracal z prace.....
Len dufam ze to nebude baterkou tu som menil minuly rok
Len dufam ze to nebude baterkou tu som menil minuly rok
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/11 Sedan K4M T760
Diagnostika Renault Clip
Diagnostika Renault Clip
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát úno 13, 2009 15:55
- Bydliště: Prešov
Re: Steering fault
No vyzera to tak ze som to opravil vymenil som predny pravy snimac otacok kolesa ale stale mi to saskovalo tak som kupil Clip a zistil som ze vypisuje chybu zadneho praveho snimaca. Tak som prestriekal kontoxom konektor R2 /bol trochu zaoxidovany/ pod sedackou ale stale som mal chybu nakoniec som zistil ze ked som prestrekoval konektor na jednotke abs ohol som pin 8 tak ze isiel do konektora spolu z pinom 7 do dierky pre pin7.... Tak som ho vyrovnal a teraz to slape ako ma ziadne hlasky ani service nesvieti a funguje uz aj tempomat ktory som pocas opravovania dorabal.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/11 Sedan K4M T760
Diagnostika Renault Clip
Diagnostika Renault Clip
Re: Steering fault
Zdravím všechny renaultáky,
našel jsem nějaké odkazy v megane II, ale objevila se mi nyní jednou hláška steering not locked u scenic grand II rok 2007. Nevěnoval jsem tomu moc velkou pozornost (ne že by mě to nezaskočilo), vyndal jsem kartu, zámek cvaknul, opět jsem kartu zandal a nastartoval od té doby je zdá se vše v pořádku. Co si o tomto mohu myslet. Děje se něco se zámkem, nebo to byla pouze nějaká náhodná hláška. Jak k tomu došlo:
přijel jsem, zastavil, vypnul motor, odbrzdil el. ručku, obešel jsem auto, podíval jsem se na stav vody, zavřel všechno a nastartoval, v tom se tato hláška objevila. Od té chvíle ne. nechtěl jsem zakládat další téma v Scenic Grand II. Děkuji za odpověď.
našel jsem nějaké odkazy v megane II, ale objevila se mi nyní jednou hláška steering not locked u scenic grand II rok 2007. Nevěnoval jsem tomu moc velkou pozornost (ne že by mě to nezaskočilo), vyndal jsem kartu, zámek cvaknul, opět jsem kartu zandal a nastartoval od té doby je zdá se vše v pořádku. Co si o tomto mohu myslet. Děje se něco se zámkem, nebo to byla pouze nějaká náhodná hláška. Jak k tomu došlo:
přijel jsem, zastavil, vypnul motor, odbrzdil el. ručku, obešel jsem auto, podíval jsem se na stav vody, zavřel všechno a nastartoval, v tom se tato hláška objevila. Od té chvíle ne. nechtěl jsem zakládat další téma v Scenic Grand II. Děkuji za odpověď.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Steering fault
Zámek se taky nezamyká, pokud je nefunkční systém airbagu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Steering fault
JJ, zo jsem se dočetl, že tuto hlášku může produkovat problém na airbagu, alt nesvítila žádná kontrolka, která by toto signalizovala.
Re: Steering fault
Mne sa tá hláška objavila po vypnutí motora, nevenoval som tomu pozornosť, zamkol som auto, palubák zhasol. Asi o 2 týždne to isté, ale už som nevedel hneď naštartovať, asi až na tretí krát (striedavo vypisovalo steering locked a not locked). Prešli zase asi 2 týždne a potom som už nenaštartoval, zámok volantu definitívne skončil, vymenil som ho z vrakáča (jeden týpek mi ho premazal), bolo to asi pred 3 rokmi
Re: Steering fault
... tak to se m mám na co těšit , znáte v Čechách někoho, kdo by mohl případně přemazat zámek z vrakáče ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů