Pridani plynu = zvlastni dobihajici piskavy zvuk z motoru.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Pridani plynu = zvlastni dobihajici piskavy zvuk z motoru.

Příspěvek od niky79 » stř lis 25, 2009 22:56

Zdravim, prolistoval jsem cele forum, ale nic jsem k tomuto tematu nenasel. Kdyz se rozjedu a pridam plyn, a hned pustim, slysim takovy dobihajici piskavy (mozna i mirne kvilivy) zvuk odnekud z motoru.

Nevim, jak to lepe popsat. Souvisi to nejak s plynem, na volnobeh nic neslysim, ale po ubrani plynu zvuk setrvava jeste cca sekundu a pak "klesa". Hodne mi to pripada, jakoby se rozbihal nejaky setrvacnik, ci co.

Piskani je je slyset i kdyz brzdim motorem.

Je to megane sedan II 1.4/16V, stary cca 4,5 roku, najeto 86k.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 26, 2009 07:42

Nemas nahodou odpojenu hadicku odvetravania baterie? Ta je napojena na sacie potrubie a piska ked do nej fuknes, taktiez ju pocut mierne na neutrali, a este viac v otackach. Ked brzdis motorom, ten prestane "revat" a je dost mozne, ze pocujes prave tu hadicku.... Mne sa ten zvuk paci :D
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Příspěvek od niky79 » čtv lis 26, 2009 07:57

Nene, tou hadickou to urcite neni.

Predstav si, ze krome klasickeho zvuku motoru pri pridani plynu jeste slysis takove piskani "frekvencne nad nim" a kdyz uberes otacky, tak to piskani jeste sekundu pokracuje a pak take zacne klesat.

Ja to nejak zkusim nahrat.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv lis 26, 2009 08:18

Potom ma napada uz len zvuk od rozvodov :?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Příspěvek od niky79 » čtv lis 26, 2009 19:55

Jak to myslis, od rozvodu.

Rozhodne to ale souvisi s otackami motoru. Neni tam nejaky setrvacnik ci dynamo, ktere se rozbiha spolecne s motorem?

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pát lis 27, 2009 07:52

Zotrvacnik je pevne nasrobovany priamo na klukovy hriadel. Jto len hlupe ozubene koleso. Potom je tam este starter, ktory pri startovani rozkruti motor prave o tie zuby na zotrvacniku. Ked auto nabehne, pastorok startera sa zasunie spet do startera a teda na zotrvacnik uz nic neposobi. Odtial zvuky nejdu. Chcelo by to pocut. Moj tip je ale prave na rozvody, na bliziacu sa smrt jedneho z oz. kolies - napr. vodnej pumpy
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » pát lis 27, 2009 17:01

no můžem se jen těžko dopátrat naslepo k výsledku ale mám pocit že by to mohl být slyšet alternátor, nebo jen řemen,ale v tuto chvíli to jen asi sleduj a pokud nenastane nějaké zhoršení či jistota co to je tak to nechej svištět.. nebo se ozývá spojka?
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Příspěvek od niky79 » sob lis 28, 2009 00:32

Pedro: me uz to dela relativne dlouho. Tipuju tak 5-7 tisic km. Spojka to neni, dela to i pri neutralu. Vidim, ze jsi ze Zlina, ja penduju mezi brnem a Uhersky brod. Ale ten alternator by to mohl byt, ale prd se v tom vyznam

Uživatelský avatar
Vláďa Rottr
Člen RCČR
Příspěvky: 57
Registrován: pát led 02, 2004 08:19

Příspěvek od Vláďa Rottr » sob lis 28, 2009 13:22

ahoj,
sezen si někoho ku pomoci, cca 0,5m dlohou dřevěnou tyčku ( nejlépe tvrdé, ale klidně i měkké drvevo) ať si kolega sedne do auta a dělá ty změny otáček, ty si opatrně ( ať tě to nechytne!!!!!! přilož tyčku na alternátor a nakonec polož ucho. Pakliže ty zvuky uslyšíš mnohem výrazněji a bude to kmitočtově ( zvukově) v souladu je to altík. Tam jsou dvě možnosti a) ložiska, b) uhlíky.. toto rozlišení vyžaduje další znalosti kam tu tyčku dát, každopádně pokud by jsi to rozebíral je asi nejlepší pak vyměnit obojí.
Snad ti to pomůže.javascript:emoticon(':D')

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů