Navod na vycistenie klapky, sacieho potrubia a veka ventilov
Moderátor: Moderators General
Navod na vycistenie klapky, sacieho potrubia a veka ventilov
Ahojte,
dalsi z obrazkovych navodov: http://cid-2f24ce918a0d0c29.skydrive.li ... trubia.pdf
Pa-paaaaa
dalsi z obrazkovych navodov: http://cid-2f24ce918a0d0c29.skydrive.li ... trubia.pdf
Pa-paaaaa
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
zajímavej návod děkuji, jen takovej dotaz ohledně toho koeficientu v ŘJ kvůli zašpinění klapky. Prý stačí odpojit baterku na cca 20 minut (přez noc) a vše se vymaže, co ty na to? (zkušenosti nemám tak nevím)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Na toto myslim nestaci odpojenie. RJ to berie z poctu najazdenych km a k tomu automaticky uvazuje o urcitej "hodnote zasvinenia". Ma to byt akoze "ficuria", ale podla mna je to viac na ostaru. Samozrejme sa tu bavime len o jemnom doladovani +- 1-2% , takze no problem. Ono je to OK kym clovek klapku nevycisti. Tym ze ju vycisti tak pri najblizsom starte si aj tak RJ checkne MIN a MAX polohy klapky, takze uz tu sa to trochu skoriguje. A potom raz za cas jazdou zisti v tabulkach optimal hodnoty jazd a skoriguje aj volnobeh ako treba - v zasade na tovarensku hodnotu, kedze sa klapka leskne ako zrkadlo
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Super návod Rado. Moc chválím. Chtěl bych jen dodat, že renault doporučuje (v pdfkách přímo bezpodmíněčně nařizuje) vyměnit o-kroužek při sejmutí škrtící klapky. Nemyslím, že by to bylo tak bezpodmíněčně nutný,ale myslím, že lepší by to bylo.(sám jsem ho ale nevyměnil )
Jo a při čištění té klapky můžete klapku otevřít rukou. Je na pružině a servo působí proti té pružině (tzn. rukou působíte proti pružině). V pdfkách je skutečně napsáno,že klapku můžete otevřít rukou.Nemusíte se tak toho bát. Jde to akorát ztuha,protože pružina je silná.
Jo a při čištění té klapky můžete klapku otevřít rukou. Je na pružině a servo působí proti té pružině (tzn. rukou působíte proti pružině). V pdfkách je skutečně napsáno,že klapku můžete otevřít rukou.Nemusíte se tak toho bát. Jde to akorát ztuha,protože pružina je silná.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/10; 5-dveřák
Vseobecne informacie ku klapke (plati pre motor K4M):
Klapka pred kazdym startom zistuje svoju minimalnu a maximalnu polohu. Volnobeh je regulovany hodnotami z:
- cidla teploty chlad. kvap.
- podla napetia baterie
- spustenej/nespustenej klimy
- cidla tlaku mot. oleja.
Hodnoty otacok volnobehu:
- teply volnobeh = 700 (+-30 otacok)
- porucha MAP (MAF) senzoru = otacky volnobehu 896
- obmedzovac = 6500 otacok na kazdom prevod. stupni
- napetie baterie < 12,7 Volt = volnobeh 860 otacok
- pri otackach 6300 sa vypina kompresor klimy
- pri spusteni klimy su otacky = 850 otacok
- pri chybe jednej z potenciometrickych drah na pedali plynu = max rychlost auta je 90km/h
- uplna strata infos z plynoveho pedalu = max otacky na neutrali budu 2500
- pri teplote chlad. kvap. -20 je volnobeh = 1150 otacok
- pri teplote chlad. kvap. 20 je volnobeh = 944 otacok
- pri teplote chlad. kvap. 40 je volnobeh = 850 otacok
- pri teplote chlad. kvap. 80 a viac je volnobeh = 700 otacok
Klapka pred kazdym startom zistuje svoju minimalnu a maximalnu polohu. Volnobeh je regulovany hodnotami z:
- cidla teploty chlad. kvap.
- podla napetia baterie
- spustenej/nespustenej klimy
- cidla tlaku mot. oleja.
Hodnoty otacok volnobehu:
- teply volnobeh = 700 (+-30 otacok)
- porucha MAP (MAF) senzoru = otacky volnobehu 896
- obmedzovac = 6500 otacok na kazdom prevod. stupni
- napetie baterie < 12,7 Volt = volnobeh 860 otacok
- pri otackach 6300 sa vypina kompresor klimy
- pri spusteni klimy su otacky = 850 otacok
- pri chybe jednej z potenciometrickych drah na pedali plynu = max rychlost auta je 90km/h
- uplna strata infos z plynoveho pedalu = max otacky na neutrali budu 2500
- pri teplote chlad. kvap. -20 je volnobeh = 1150 otacok
- pri teplote chlad. kvap. 20 je volnobeh = 944 otacok
- pri teplote chlad. kvap. 40 je volnobeh = 850 otacok
- pri teplote chlad. kvap. 80 a viac je volnobeh = 700 otacok
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Navod na vycistenie klapky, sacieho potrubia a veka ventilov
nemáte ještě někdo ten pdf soubor? odkaz už nejde
Re: Navod na vycistenie klapky, sacieho potrubia a veka ventilov
Dobrý deň nemáte niekto ten súbor v PDF ? Za skorú odpoveď vám vopred ďakujem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů