KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Moderátor: Moderators General
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
odkedy sa tu neda uploadnut jpg snimok?
Omlouváme se, ale bylo dosaženo maximální velikosti příloh ?????????
13,7 KB 500x333 ?????
vsak sa to kedysi dalo
Omlouváme se, ale bylo dosaženo maximální velikosti příloh ?????????
13,7 KB 500x333 ?????
vsak sa to kedysi dalo
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Nahrej to na http://renaultclubimage.wz.cz/
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Nadviazem na predosli moj prispevok problemi so servisom klimy RENAULT MEGANE II, LM_1,4 benzin:
Kedze mi chvilu trvalo najst tlakovy spinac klimy, pripajam fotku kde sa nachadza za naraznikom -bud naraznik dole alebo spodny kryt motora
no a menil som za spinac DELPHI TSP0435080 -presne tvarovo vyzeral takto -troj pin takyto tvar koncovky
Potvrdujem, ze je na trubke klimy spatny ventil, takze pri vymene to len na pol sekundy urobi ss.
Vymena mi trvala pol hodku.
ZAVER KLIMA SLAPE AKO HODINKY
Kedze mi chvilu trvalo najst tlakovy spinac klimy, pripajam fotku kde sa nachadza za naraznikom -bud naraznik dole alebo spodny kryt motora
no a menil som za spinac DELPHI TSP0435080 -presne tvarovo vyzeral takto -troj pin takyto tvar koncovky
Potvrdujem, ze je na trubke klimy spatny ventil, takze pri vymene to len na pol sekundy urobi ss.
Vymena mi trvala pol hodku.
ZAVER KLIMA SLAPE AKO HODINKY
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
myslíš tlakový spínač ??
tak opatrne - až ho budeš vyšrobovávať pamätaj, že bude tam to medium tak aby ti to nefuklo do tváre
tak opatrne - až ho budeš vyšrobovávať pamätaj, že bude tam to medium tak aby ti to nefuklo do tváre
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahojte, nevie niekto rozmer ókrúžkov na trubky ktoré idú do dehydrátora?
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Chalani, kde má megane klapku vnútorného okruhu?
Stále sa mi hmlia okná a mám pocit, že nefunguje.
Dík
Stále sa mi hmlia okná a mám pocit, že nefunguje.
Dík
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Odpoviem si sam.
Klapka je uplne hore. Ak sa da dolu plast co je pod stieracmi je tam krasne vidiet jej funkciu.
Klapka je uplne hore. Ak sa da dolu plast co je pod stieracmi je tam krasne vidiet jej funkciu.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahojte. Mám menší problém s klímou. Ono je zvláštne, že mi ju zapne len pri štarte, ale, vonku musí byť nad 30 stupňov inak mi ju vôbec nezapne. A keď ju za jazdy vypnem a po nejakom čase ju chcem zapnúť vôbec nereaguje. Je tam menený tlakový spínač. Je možné, že by bol chybný aj tento menený? Alebo nenastavuje sa niečo aj v riadiacej? Je to manuálna klíma
Ďakujem
Ďakujem
Renault Megane Grandtour 2005 1,9 dCi, 88KW, 197000 km
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
ak máš k dispozicii nejaký multimetr chcelo by to zmerať či po zapnutí klímošky dostane elektromagnet vôbec povel (na svorkáh kompresoru - bude tam pätica) ak tam nameriaš štavu bude niečo s elektromagnetom ak nie - niečo ešte blokuje RJ, že nedá povel alebo chyba bude priamo v RJ ale to už chce na diagnostiku.
Sahara sa Ti rozbehne ?
Sahara sa Ti rozbehne ?
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahoj...Ďakujem, zastavím sa asi v servise nech mi to premerajú lebo ja som v tomto antitalent Ale sahara sa mi nerozbehneTarabascz píše:ak máš k dispozicii nejaký multimetr chcelo by to zmerať či po zapnutí klímošky dostane elektromagnet vôbec povel (na svorkáh kompresoru - bude tam pätica) ak tam nameriaš štavu bude niečo s elektromagnetom ak nie - niečo ešte blokuje RJ, že nedá povel alebo chyba bude priamo v RJ ale to už chce na diagnostiku.
Sahara sa Ti rozbehne ?
Renault Megane Grandtour 2005 1,9 dCi, 88KW, 197000 km
- Tarabascz
- Člen RCČR
- Příspěvky: 177
- Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
tak potom kompresor bude v poriadku
to bude niečo v RJ alebo nejaké čidlo ešte (ale neviem aké, okrem tlakového čo by mohlo blokovať spustenie ma nič iné nenapadá)
to bude niečo v RJ alebo nejaké čidlo ešte (ale neviem aké, okrem tlakového čo by mohlo blokovať spustenie ma nič iné nenapadá)
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
1,6 benzin 16V 83kW
Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody ) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Takze mo pripad: mne klima jeden den sla druhy zase nie. Ked aj sla tak kompresor cvakal ho vkuse zapinalo a vypinalo. Konecne ide. Ja som mal zaoxidovane kontakty na snimaci tlaku. Precistil, vystriekal kontoxom a vsetko ide ako ma.milan.maly píše: ↑čtv kvě 03, 2012 13:29Som na tom bohuzial rovnako ako ty. Vadne cidlo tlaku. Cez vikend som dal dole predny naraznik a demontoval stare cidlo, ci sa neda nejako opravit. Pravdepodobne neda - kontakty boli v pohode, skusal som cidlo rozhybat vo vnutri, ale neslo to.romcos píše:A odtiahnuť pôjde jedine kľúčom ? či aj rukou ?Zefek píše:Je tam závit.
Ďakujem
Dnes by mi malo prist nove a v najblizsich dnoch ho budem menit. Rukou ho urcite neodtocis a ani poriadne nedotiahnes po vymene. Ja som ho dotahoval klucom (myslim ze cislo 14) ale samozrejme s citom pretoze trubky klimy su hlinikove.
Pri vymene snad spravim aj par fotiek a hodim ich sem.
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahojte som rád že to tu ešte akotak žije. Dávnejšie som neprispieval, auto som posunul bráchovi s tým že klímu som nepoužíval, konečne si chudák na brigádach došetril a dal si klímu naplniť a ako naschvál el.mag spojka necvakne.
Je to 1,6 16V benzín r.v.2004 - klíma automatická.
Dnes zhodený nárazník, sontrolované piny na čidle tlaku aj po 13rooch ako nové, vyšróboval som čidlo skúsil zatlačiť guličku chladivo syčalo.
skontrolované poistky ventilátora pod volantom, OK
tiež klímy v motorovom priestore - OK
Ak zapnem auto AC - el.mag nezopne. Obidva piny či už voči sebe alebo voči zemi ktoré idú na elmag cievku majú 0Voltov. Neroztočí sa ani sahara - vetrák chladiča.
Aké sú podmienky spustenia klímy? Všetci tu o nich píšu no ja som sa ich nikde nedozvedel. Čo ďalej skontrolovať?
Klíma nebola plnená nejaké 2roky určite nemohla sa hodiť RJ do nejakého módu?
Alebo je predsa len vadné tlakové čidlo? Je možné že vtedy by nešlo žiadne napatie na elmag. spojku?
Ďakujem všetkým,
Juraj
Je to 1,6 16V benzín r.v.2004 - klíma automatická.
Dnes zhodený nárazník, sontrolované piny na čidle tlaku aj po 13rooch ako nové, vyšróboval som čidlo skúsil zatlačiť guličku chladivo syčalo.
skontrolované poistky ventilátora pod volantom, OK
tiež klímy v motorovom priestore - OK
Ak zapnem auto AC - el.mag nezopne. Obidva piny či už voči sebe alebo voči zemi ktoré idú na elmag cievku majú 0Voltov. Neroztočí sa ani sahara - vetrák chladiča.
Aké sú podmienky spustenia klímy? Všetci tu o nich píšu no ja som sa ich nikde nedozvedel. Čo ďalej skontrolovať?
Klíma nebola plnená nejaké 2roky určite nemohla sa hodiť RJ do nejakého módu?
Alebo je predsa len vadné tlakové čidlo? Je možné že vtedy by nešlo žiadne napatie na elmag. spojku?
Ďakujem všetkým,
Juraj
Megane GRANDTOUR 2004 1,6-16V-83KW + LPG Teleflex
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
diagnostika, jinak se nepohneš.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahojte, prosím o radu. V servise Renault sú z mojej nefunkčnej klímy hotoví. Klíma je naplnená, diagnostika je v poriadku, kontakty sú v poriadku, na skúšku bola vymenená i UPC jednotka, UPC bolo preflasnute, tlačidlo manuálnej AC pri zapnutí svieti, ale kompresor nezapne. Pri teste CAN CLIP všetko zapne (kompresor, vrtule... ), viem mi ešte niekto poradiť ? vďaka.
Renault II 2008, 1.4 16V
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Špatná konfigurace UCH?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
v UCH bola klima povolena, nastavená na manuálnu. Ako sa má správne nakonfigurovať? flashnuť?
Renault II 2008, 1.4 16V
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahoj, tak jsem byl teď na originální diagnostice Renault CLIP a nic, vše je v pořádku a klima nejde to už není normální. Nemá to ani test akčních členů, aby jsme vyzkoušeli tu spojku kompresoru zapnout ručně, což se divím a v nastavení je tam výparník bez čidla výparníku a s čidlem, když je s čidlem, tak to řídí on, ale já mám bez, aspoň to tak bylo nastavený, to se změnit samo nemohlo a řídí to jednotka klimy. To znamená zřejmě, že musím jít asi po tý jednotce, co myslíte, ale jinak chodí všechno, veškeré ovládání těch klapek atd. , i veškeré hodnoty jsou správné a všechno chodí. Petr
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Ahojte, tak len aby bolo jasne mozno niekomu pomoze.
Diagnostika ukazala nulovy tlak klimy, po vymeneni senzoru za 5€ z vrakacu klima slape.
Senzor vypadal ale ako novy aj kontakty len asi nejak prischol kym bola klima dva roky vypustena... vsetkym nech to dobre jazdi a dakujem za tipy.
Juraj
Diagnostika ukazala nulovy tlak klimy, po vymeneni senzoru za 5€ z vrakacu klima slape.
Senzor vypadal ale ako novy aj kontakty len asi nejak prischol kym bola klima dva roky vypustena... vsetkym nech to dobre jazdi a dakujem za tipy.
Juraj
jurkozako píše: ↑sob črc 01, 2017 22:45Ahojte som rád že to tu ešte akotak žije. Dávnejšie som neprispieval, auto som posunul bráchovi s tým že klímu som nepoužíval, konečne si chudák na brigádach došetril a dal si klímu naplniť a ako naschvál el.mag spojka necvakne.
Je to 1,6 16V benzín r.v.2004 - klíma automatická.
Dnes zhodený nárazník, sontrolované piny na čidle tlaku aj po 13rooch ako nové, vyšróboval som čidlo skúsil zatlačiť guličku chladivo syčalo.
skontrolované poistky ventilátora pod volantom, OK
tiež klímy v motorovom priestore - OK
Ak zapnem auto AC - el.mag nezopne. Obidva piny či už voči sebe alebo voči zemi ktoré idú na elmag cievku majú 0Voltov. Neroztočí sa ani sahara - vetrák chladiča.
Aké sú podmienky spustenia klímy? Všetci tu o nich píšu no ja som sa ich nikde nedozvedel. Čo ďalej skontrolovať?
Klíma nebola plnená nejaké 2roky určite nemohla sa hodiť RJ do nejakého módu?
Alebo je predsa len vadné tlakové čidlo? Je možné že vtedy by nešlo žiadne napatie na elmag. spojku?
Ďakujem všetkým,
Juraj
Megane GRANDTOUR 2004 1,6-16V-83KW + LPG Teleflex
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Pri vyberaní peľového filtra som pod kastlíkom spolujazdca odpojil trubicu výduchu (pokračuje ďalej pod sedadlo spolujazdca). V stredovom panely je tam taká čierna klapka, túto klapku mám uvoľnenú a zhora trčí taký biely jazýček zakončený guľkou. Ten jazýček má byť nejak pripojený k tej klapke? Klímu mám automatickú, ovládač fúkania dole/stred/okno je digitálny.
Edit:
Takže je to jazýček, ktorý jedným koncom je napojený na motorček v stredovom panely a druhým koncom na klapku. Keď sú oba konce zapojené, pekne vidno ako sa ten výduch zatvára a otvára. Niekto predo mno ho odpojil a už nezapojil, čím vzduch vždy prúdil pod nohy, aj keď bolo nastavené fúkanie na okno.
No a klasicky, ako už to tu bolo veľa krát spomínané, mal som upchatý odtok pod výparníkom klimatizácie, ktorý by mal vytekať pod autom pri FAPe. Upchal sa štandardným spôsobom: upchaté odtoky pod stieračmi - bordel cez ventilátor sa dostal k peľovému filtru - cez peľový filter a cez výparník sa drobné kúsky bordelu dostali k odtoku pod výparníkom a upchali ho.
Edit:
Takže je to jazýček, ktorý jedným koncom je napojený na motorček v stredovom panely a druhým koncom na klapku. Keď sú oba konce zapojené, pekne vidno ako sa ten výduch zatvára a otvára. Niekto predo mno ho odpojil a už nezapojil, čím vzduch vždy prúdil pod nohy, aj keď bolo nastavené fúkanie na okno.
No a klasicky, ako už to tu bolo veľa krát spomínané, mal som upchatý odtok pod výparníkom klimatizácie, ktorý by mal vytekať pod autom pri FAPe. Upchal sa štandardným spôsobom: upchaté odtoky pod stieračmi - bordel cez ventilátor sa dostal k peľovému filtru - cez peľový filter a cez výparník sa drobné kúsky bordelu dostali k odtoku pod výparníkom a upchali ho.
Mégane II GrandTour, 2006, 1,9 dCi, 96 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát pro 21, 2012 10:13
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Mám problém. Minule keď som šoféroval mi na palubovke vyhodilo chybu, prehriatie motora a kontrolku stop, pričom ale teplota vody bola v normale a ani potom sa už nič neudialo. Čo to mohlo spôsobiť? A ešte druhá otázka. V servise mi naplnili klímu. Chladí super. Ale keď mojej žene a deťom bola v aute zima a chceli aby som to vypol, Klima sa vypnúť nedala a ani keď som pridal teplotu na maximum, teda 27°C Klima aj tak stále chladila. Viete mi poradiť aj s tým? Mám Mégane 2 2004, 1,5dci,74kw, Klima automatická
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Prvy problem bude pravdepodobne v snimaci teploty motora.
Druhy v snimaci teploty interieru.
Druhy v snimaci teploty interieru.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Mám problém s klímou, Mám manuálnu klímu.
Po výmene motora, klima prestala fungovať, to mi stálo aj nejaké peniaze, prvý krát naplnenie, nie ide, tak mi odsávali - 35€
Druhý krát u iného servisu som chcel kontrolovať, či naozaj kompresor je mrtvý, tak mi naplnili, nie ide, napichli diagnostiku (nejakú univerzalnú), že všetko je v poriadku, namerali s multimetrom a hlasil technik, že ide 12v do kompresora, tak kompresor je mrtvý, ponúka výmenu nového za 364€ ( netto cena kompresora). platil som 52€ za robotu, samozrejme, že zase odsávali medium.
Kúpil som zánovný kompresor za 40€, dal som výmeniť u prvého servisu (ten mi účtoval len medium, bez práce za naplnenie), po výmene mi oznamil, že nie ide klíma, a že vôbec nie je 12v na svorkách elektro-magnet spináči (takže pôvodný kompresor zrejme je dobrý), to ma fakt porazilo, platil som 110€ za robotu, chlad. zmes mi nechali v systéme.
Kupil som ELM327 bluetooth diagnostiku, v mobile mi ukazoval chybu DTC 053 - chyba snímača tlaku klímatizacie, Aha vymením to, objednal som DELPHI za 25€, s dopravou je 30€.
Včera som dal dole prednú masku (nie je zložité ako som si myslel) výmenil som čídlo za nové, štartoval som auto, stále nič nechladí, odpojil som konektor na kompresor a zmeral som - 0v, takže RJ stále neposiela prúd do kompresora. Nemal som čas ešte raz pozerať sa s diagnostikou.
Treba výmazať chybové hlašenie, aby klíma išla alebo nie?
Okrem čidla tlaku media ešte je nejaký prvok, čo zabranuje chod klímy?
Zaujímavé bolo to, keď som vyšróboval čidlo, nesýčalo nič, ani som nevidel nejaké čerstvé stopy po chlad. zmesi v čidle, aku raz je vytvrdnuté zbytky zmesi na hrdle, kde sa sróbuje čidlo, čo som musel vyčistiť brúsným papierom pre dobre sadenie tesniacieho krúžka , že by bol zatvrdnutý ten ventil?
Suma sumary: platil som 227€ za to, aby som mal v aute stále teplučko 32 stupňov v lete, párada
Dajte typy, prosím.
Po výmene motora, klima prestala fungovať, to mi stálo aj nejaké peniaze, prvý krát naplnenie, nie ide, tak mi odsávali - 35€
Druhý krát u iného servisu som chcel kontrolovať, či naozaj kompresor je mrtvý, tak mi naplnili, nie ide, napichli diagnostiku (nejakú univerzalnú), že všetko je v poriadku, namerali s multimetrom a hlasil technik, že ide 12v do kompresora, tak kompresor je mrtvý, ponúka výmenu nového za 364€ ( netto cena kompresora). platil som 52€ za robotu, samozrejme, že zase odsávali medium.
Kúpil som zánovný kompresor za 40€, dal som výmeniť u prvého servisu (ten mi účtoval len medium, bez práce za naplnenie), po výmene mi oznamil, že nie ide klíma, a že vôbec nie je 12v na svorkách elektro-magnet spináči (takže pôvodný kompresor zrejme je dobrý), to ma fakt porazilo, platil som 110€ za robotu, chlad. zmes mi nechali v systéme.
Kupil som ELM327 bluetooth diagnostiku, v mobile mi ukazoval chybu DTC 053 - chyba snímača tlaku klímatizacie, Aha vymením to, objednal som DELPHI za 25€, s dopravou je 30€.
Včera som dal dole prednú masku (nie je zložité ako som si myslel) výmenil som čídlo za nové, štartoval som auto, stále nič nechladí, odpojil som konektor na kompresor a zmeral som - 0v, takže RJ stále neposiela prúd do kompresora. Nemal som čas ešte raz pozerať sa s diagnostikou.
Treba výmazať chybové hlašenie, aby klíma išla alebo nie?
Okrem čidla tlaku media ešte je nejaký prvok, čo zabranuje chod klímy?
Zaujímavé bolo to, keď som vyšróboval čidlo, nesýčalo nič, ani som nevidel nejaké čerstvé stopy po chlad. zmesi v čidle, aku raz je vytvrdnuté zbytky zmesi na hrdle, kde sa sróbuje čidlo, čo som musel vyčistiť brúsným papierom pre dobre sadenie tesniacieho krúžka , že by bol zatvrdnutý ten ventil?
Suma sumary: platil som 227€ za to, aby som mal v aute stále teplučko 32 stupňov v lete, párada
Dajte typy, prosím.
Megane II k9k 732 1.5 dci 78kw - v šrote
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Chybové hlášení je uložené i v jednotce motoru a nutno vymazat, jinak nejde napětí na spojku kompresoru. Můj mechanik tohle řešil hledal to v komfortní jednotce a furt nic a pak to našel v jednotce motoru jako blokace kompresoru z důvodu chyby, nebo tak nějak podobně formulovaný.
Měl sis koupit Clip a hodně nervů a peněz bys ušetřil.
Měl sis koupit Clip a hodně nervů a peněz bys ušetřil.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: KLIMATIZÁCIA - VŠETKO O KLÍME, ZÁPACHU, PROBLÉMOCH...
Stále mám hluchú klimu. RJ nepúšťa nápätie do kompresora. diagnostika ELM327 neukazuje žiadnu chybu.
Včera som spravil skúšku stým, že som pušťal 12v priamo do spojky kompresora, kompresor išiel, cítiť aj teplý kondenzátor pred chladičom auta, aj citiť zmenu otáčka motora. ale stále nechladí vo vnútri, už neviem čo stým, asi expanzný ventil je v haji, ale výmena už len v servise. Piatok mám objednanú diagnostiku v Renaulte, uvidím čo to bude.
Včera som spravil skúšku stým, že som pušťal 12v priamo do spojky kompresora, kompresor išiel, cítiť aj teplý kondenzátor pred chladičom auta, aj citiť zmenu otáčka motora. ale stále nechladí vo vnútri, už neviem čo stým, asi expanzný ventil je v haji, ale výmena už len v servise. Piatok mám objednanú diagnostiku v Renaulte, uvidím čo to bude.
Megane II k9k 732 1.5 dci 78kw - v šrote
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů