No klinový remeň co som písal
ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Moderátor: Moderators General
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
No on není tak úplně klínový, jak spíš drážkový. Ale jinak ano, to je ono. Ten je nejčastějším zdrojem pískání po prvním startu.
Kdyby to nepomohlo, může být v háji dvouhmotová řemenice klikového hřídele. Nevím, jak Renaulty, ale VW na to trpěly docela často. Praskne guma mezi vnitřní a vnější kovovou částí řemenice a pak se jedna vůči druhé na té gumě protáčí, což způsobuje strašný řev.
Kdyby to nepomohlo, může být v háji dvouhmotová řemenice klikového hřídele. Nevím, jak Renaulty, ale VW na to trpěly docela často. Praskne guma mezi vnitřní a vnější kovovou částí řemenice a pak se jedna vůči druhé na té gumě protáčí, což způsobuje strašný řev.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Klinovy...drazkovy....hej volaju to dnes drazkovy, ale je to akoby 5 klinovych remenov vedla seba U Renckov mam pocit ze piskanie sposobuje pretacanie remena na altiku, tam je totizto najvecsi ohyb toho remena, a roztocit altik chce vecsiu namahu nez napr napinaciu kladku alebo remenicu. Asi ako je vlhkejsie vonku tak je remen aj koliesko altika trochu vlhke a pisti pokial to pohybom a zvysenym teplom uschne
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Rado nie som si istý či práve alernátor. Práve na ňom je remeň najviac opásaný, a pri štarte ide alternátor bez budenie. AK si mal niekedy alternátor v ruke, tak vieš že sa točí úplne lahučko ak je v poriadku.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Altik som nemal nikdy v ruke, v podstate som to nan len tipoval. Myslel som ze aj samotny kladie nejaky odpor !
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Naprázdno ne. Ale jakmile se nabudí a začne dodávat proud do instalace vozu, nemáš šanci s ním rukou otočit. Svědčí o tom i fakt, že plně zatížený alternátor umí sebrat až 2 kilowatty výkonu motoru a umí zvýšit průměrnou spotřebu paliva o víc než litr. Je to dost podobné jako u kompresoru klimatizace.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Diki za objasnenie Marek pozeram ze aj Ty si mal Daewoo Matiz? To bolo parada auticko! Neskutocne sa s tym dalo parkovat - jednak bolo kratke, plus to maximalne vytocenie kolies bolo famozne. To auto ma naucilo nieco o motoroch, dovtedy som sa tomu vobec nevenoval. Teda nie ze by bol ten motor poruchovy, ale ked mi zacala preskakovat iskra cez VN kabel, co som si nahodou vsimol v noci, vtedy som sa zacal zaujimat. Sorry za OT
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Mám ho stále. Sice karoserie už má před smrtí, ale technicky je v pořádku. Jezdí s ním mladší dcera.
Ale do dnešního provozu už to není vhodné auto. Jeho konstrukce a bezpečnostní prvky (žádné nejsou) patří 25 let zpátky.
Ale do dnešního provozu už to není vhodné auto. Jeho konstrukce a bezpečnostní prvky (žádné nejsou) patří 25 let zpátky.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Několik postřehů k výměně rozvodů na motoru 1,6 16V K4M:
1. Přípravek na blokování vačkových hřídelí vyrobíme ze dvou kovových vinglů (spojovacích pásků apod.) šířky 40 mm z železářství, které upevníme na kus střešní latě nebo cokoliv máme po ruce. Rozteč vnitřních hran je 9 cm. Přečnívající konce vinglů musí být od hrany latě vzdálené 3 cm, jinak to nejde nastrčit. Aby na to bylo nějak lidsky vidět, je potřeba demontovat těleso škrticí klapky. Kdybych vědel jak, dám sem fotku.
2. K zablokování klikové hřídele v poloze HÚ použijeme obyčejný šroub M10x70. HÚ dosahujeme v okamžiku, kdy se dá šroub zašroubovat až po hlavu.
3. Zaslepovací šroub otvoru pro zasunutí blokovacího šroubu najdeme nejlépe pohmatem, protože je blbě vidět shora i zdola. Má absurdní hlavu "vnější Torx", ale dá se odšroubovat normální nástrčkou číslo 11.
4. Motor je potřeba bezpodmínečně podložit pojízdným heverem, ne panenkou, ne špalky! Soudruzi umístili šrouby a matice na krytech rozvodů tak genitálně, že pokud k nim má být aspoň trochu prostoru pro přístup, je potřeba mít možnost posouvat motor nahoru a dolů, dopředu i dozadu. Klíč č. 16, který je k tomu potřeba, musí být jen velmi málo vyhnutý.
5. Šroub v klikové hřídeli (18) je kapitola sama pro sebe. Samotná komprese motoru neumožní jeho povolení, motor se začne otáčet proti směru hodinových ručiček. Abych ho povolil, vrazil jsem dřevěný klín mezi napínací kladku drážkového řemene a řemenici klikového hřídele. Měl jsem vyhráno? Kdepak. Po povolení asi o jednu otáčku řemenice spadla z hřídele, motor se začal otáčet proti směru hodinových ručiček. Zařadil jsem zpátečku, do náboje kola vrátil 2 šrouby a vzpříčil mezi ně lať opřenou o zem. Údajně se dá taky vrazit šroubovák do ventilačního otvoru brzdového kotouče a opřít o třmen. Teprve pak se povedlo šroub vyšroubovat z hřídele. Byl po celé délce zajištěný nějakým šedivým přípravkem na závity.
Možná si vzpomenu ještě na něco dalšího.
Kdyby to někdo chtěl dělat, doporučuju video na známém úložišti you a tube, Замена ремня ГРМ Renault К4М.
Pro srovnání, výměna rozvodového řemene na fiatím motoru FIRE zabere zhruba hodinu, dvě.
1. Přípravek na blokování vačkových hřídelí vyrobíme ze dvou kovových vinglů (spojovacích pásků apod.) šířky 40 mm z železářství, které upevníme na kus střešní latě nebo cokoliv máme po ruce. Rozteč vnitřních hran je 9 cm. Přečnívající konce vinglů musí být od hrany latě vzdálené 3 cm, jinak to nejde nastrčit. Aby na to bylo nějak lidsky vidět, je potřeba demontovat těleso škrticí klapky. Kdybych vědel jak, dám sem fotku.
2. K zablokování klikové hřídele v poloze HÚ použijeme obyčejný šroub M10x70. HÚ dosahujeme v okamžiku, kdy se dá šroub zašroubovat až po hlavu.
3. Zaslepovací šroub otvoru pro zasunutí blokovacího šroubu najdeme nejlépe pohmatem, protože je blbě vidět shora i zdola. Má absurdní hlavu "vnější Torx", ale dá se odšroubovat normální nástrčkou číslo 11.
4. Motor je potřeba bezpodmínečně podložit pojízdným heverem, ne panenkou, ne špalky! Soudruzi umístili šrouby a matice na krytech rozvodů tak genitálně, že pokud k nim má být aspoň trochu prostoru pro přístup, je potřeba mít možnost posouvat motor nahoru a dolů, dopředu i dozadu. Klíč č. 16, který je k tomu potřeba, musí být jen velmi málo vyhnutý.
5. Šroub v klikové hřídeli (18) je kapitola sama pro sebe. Samotná komprese motoru neumožní jeho povolení, motor se začne otáčet proti směru hodinových ručiček. Abych ho povolil, vrazil jsem dřevěný klín mezi napínací kladku drážkového řemene a řemenici klikového hřídele. Měl jsem vyhráno? Kdepak. Po povolení asi o jednu otáčku řemenice spadla z hřídele, motor se začal otáčet proti směru hodinových ručiček. Zařadil jsem zpátečku, do náboje kola vrátil 2 šrouby a vzpříčil mezi ně lať opřenou o zem. Údajně se dá taky vrazit šroubovák do ventilačního otvoru brzdového kotouče a opřít o třmen. Teprve pak se povedlo šroub vyšroubovat z hřídele. Byl po celé délce zajištěný nějakým šedivým přípravkem na závity.
Možná si vzpomenu ještě na něco dalšího.
Kdyby to někdo chtěl dělat, doporučuju video na známém úložišti you a tube, Замена ремня ГРМ Renault К4М.
Pro srovnání, výměna rozvodového řemene na fiatím motoru FIRE zabere zhruba hodinu, dvě.
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Bol som s tým v servise.Pískalí zase rozvody .Skúsili nastriekať na remeň príslušenstva nejaký sprej.Chvíľu to prestalo.Skonštatovali že to nieje rozvodmi ,ale remenicou.Vraj by museli postupne meniť.Neviete koľko stoja?A dá sa vyzistiť presne ktorá to robí ?
Aké je riziko poškodenia ak to píska len v mrazoch už cca pol roka . Dik
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Je to remenica na klukovke, to "velke koleso s drazkami" dole na konci klukovky. Vymenia to lahko - zhodia remen prislusenstva, povolia stredovy srob co tu remenicu drzi, daju novu a asi aj hned novy drazkovy remen. Co ale ta remenica stoji netusim
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Mne ti vymenili ked som daval menit drazkovy remen. Mala volu tak sla nova. Za vsetko s robotou som dal 150 eur sa mi zda.
tuna mas na remenicu
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... arID=17726
tuna sady remena
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... arID=17726
tuna mas na remenicu
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... arID=17726
tuna sady remena
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... arID=17726
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Hoši, hoši, malinko se mýlíte. U motoru 1,6 to zdaleka taková sranda není.
Totiž motor 1,6 nemá aretované rozvodové kolo na klikovém hřídeli, žádný klínek, kolík, nic - takže pokud byste povolili středový šroub řemenice, motor můžete zničit. Tak snadné to není, jak si myslíte .
Aby bylo možno povolit středový šroub řemenice a tu vyměnit, musí se naprosto bezpodmínečně motor postavit na přípravky pro výměnu rozvodů.
Jinak cena té řemenice je různá - podle výrobce a také podle toho, který prodejce vás jak moc okrade. Já ji umím sehnat kolem devíti stovek (cca 35 Eur).
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Tak so zaaretovanim rozvodov som pocital automaticky. A bol som aj trochu lenivy to rozpisat priznam sa
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Mne bolo povedane že vychádza okolo 100 eur.ALe ja potrebujem vediet na isto ktorá to je , nie meniť len tak .Nebude to za 35 eur druhovýroba z číny ,alebo polska použítá z buračky ?marek230177 píše: ↑pon úno 19, 2018 10:41Hoši, hoši, malinko se mýlíte. U motoru 1,6 to zdaleka taková sranda není.
Totiž motor 1,6 nemá aretované rozvodové kolo na klikovém hřídeli, žádný klínek, kolík, nic - takže pokud byste povolili středový šroub řemenice, motor můžete zničit. Tak snadné to není, jak si myslíte .
Aby bylo možno povolit středový šroub řemenice a tu vyměnit, musí se naprosto bezpodmínečně motor postavit na přípravky pro výměnu rozvodů.
Jinak cena té řemenice je různá - podle výrobce a také podle toho, který prodejce vás jak moc okrade. Já ji umím sehnat kolem devíti stovek (cca 35 Eur).
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Originál Renault za 35 Eur!!!
Nechápu otázku "ktorá to je".....??? Na motoru je jen jedna řemenice pro drážkový řemen na klikovém hřídeli a existuje pouze jeden typ. Tak co řešíš?
Nechápu otázku "ktorá to je".....??? Na motoru je jen jedna řemenice pro drážkový řemen na klikovém hřídeli a existuje pouze jeden typ. Tak co řešíš?
Naposledy upravil(a) marek230177 dne stř úno 21, 2018 11:39, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Tiez sa v tom trochu stracam...
Myslel si pocet rebier, lebo sa predavaju 5 alebo 6 rebrove? Staci si odpocitat pocet "vystupkov" na sucasnom remeni a zaroven pocet "priehlbin" na sucasnej remenici. Podla toho budes vediet ci treba 5 alebo 6 rebrovu remenicu. Kludne odfotit, a poslat mailom obchodu, oni uz budu vediet, alebo Ti to zistia podla VIN.
Alebo si to myslel tak, ze si si nie isty, ci mas menit remenicu, alebo napinak, alebo remenicu altiku? Proste vymenit ten spravny zdroj piskania?
Myslel si pocet rebier, lebo sa predavaju 5 alebo 6 rebrove? Staci si odpocitat pocet "vystupkov" na sucasnom remeni a zaroven pocet "priehlbin" na sucasnej remenici. Podla toho budes vediet ci treba 5 alebo 6 rebrovu remenicu. Kludne odfotit, a poslat mailom obchodu, oni uz budu vediet, alebo Ti to zistia podla VIN.
Alebo si to myslel tak, ze si si nie isty, ci mas menit remenicu, alebo napinak, alebo remenicu altiku? Proste vymenit ten spravny zdroj piskania?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
cChcem vedieť či strekom spreja , nie sú na chybne rozvody ,ale nejaka remenica. Ja neviem ani nechcem do toho špárať čo tam všetko je.Len chcem vedieť či existuje spôsob ako presne zistiť čo to je.Vraj by museli meniť postupne...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
vymenit vsetko a hotovo aj ja som to tak sprvil a mam klud.
Ked sa to roby je to ta ista robota takze nieje co riesit
Ked sa to roby je to ta ista robota takze nieje co riesit
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
O tom, že by se kvůli pískání řemene měly měnit řemenice, slyším prvně v životě. Pískání způsobuje malé napětí a z toho vyplývající mírné prokluzování řemene. Řemen se napíná kladkou v provedení buď ručním, kdy se musí na napínací kladku zatlačit shora nějakou latí a pak ji zajistit utažením šroubů v požadované poloze, nebo pérovém, kdy řemen automaticky napíná péro. Na Meganu 1,6 můžou být provedení obě, já tam např. mám to pravěké ruční.
Pokud si dobře pamatuju, liší se počet drážek na řemenici klikové hřídele a řemenici alternátoru a neobsazená má tuším zůstat drážka blíž podélné ose auta, aby řemen neběžel šikmo.
Pokud si dobře pamatuju, liší se počet drážek na řemenici klikové hřídele a řemenici alternátoru a neobsazená má tuším zůstat drážka blíž podélné ose auta, aby řemen neběžel šikmo.
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
No, to se právě dost pleteš. Ono totiž to pískání vůbec nemusí vycházet z řemenu. Může, ale nemusí. Pokud nepomůže dotažení řemenu, ani jeho případná výměna za nový, pak je tu jasná a poslední možnost - řemenice.
Viděl jsi někdy dvouhmotovou řemenici drážkového řemenu? Ano, tu, co má Renault na drtivé většině svých motorů.....? Tak si ji prohlédni.
Železo na čele kliky a železo na vnějším průměru (s drážkami pro řemen). A mezi tím je guma. Je to gumou oddělené. A je to z několika důvodů. Je to především jakýsi silentblok pro měkčí záběr v případě náhlého sepnutí kompresoru klimy nebo prudké změny elektrického odběru alternátoru - aby řemen netrpěl rázovým pnutím. Pokud se toto vulkanizované spojení železa a železa gumou oddělí (jednoduše se unaví a utrhne), bude plocha na železe mít tendenci se v gumě protáčet. Zejména při velkém proudovém odběru elektrické sítě, kdy alternátor se otáčí velmi ztuha, nebo při běžící klimatizaci. A pak to kvičí.
Opravdu tak nějak vím, o čem mluvím, není to nic neobvyklého.
Viděl jsi někdy dvouhmotovou řemenici drážkového řemenu? Ano, tu, co má Renault na drtivé většině svých motorů.....? Tak si ji prohlédni.
Železo na čele kliky a železo na vnějším průměru (s drážkami pro řemen). A mezi tím je guma. Je to gumou oddělené. A je to z několika důvodů. Je to především jakýsi silentblok pro měkčí záběr v případě náhlého sepnutí kompresoru klimy nebo prudké změny elektrického odběru alternátoru - aby řemen netrpěl rázovým pnutím. Pokud se toto vulkanizované spojení železa a železa gumou oddělí (jednoduše se unaví a utrhne), bude plocha na železe mít tendenci se v gumě protáčet. Zejména při velkém proudovém odběru elektrické sítě, kdy alternátor se otáčí velmi ztuha, nebo při běžící klimatizaci. A pak to kvičí.
Opravdu tak nějak vím, o čem mluvím, není to nic neobvyklého.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Nazdar borci.
Neviete náhodou o niekom v Košiciach alebo okolí kto mení rozvody?
Niekto kto už to robil prípadne servis. Nie autorizák ten viem že to vie a viem aj cenu.
A neviete náhodou aj cenu za výmenu rozvodov všetko materiál aj robota? Chcem meniť aj presuvník.
Ako som pozeral na nete približné ceny tak sada stála cca 105 eur
https://www.autodoc.sk/bosch/8736855
A presuvník stojí cca 150-200 eur
Renault Megane 2003, 83kw 1,6 sedan. WIN:VF1LM0C0H29731606
Ak paznáte skúseneho majstra čo to robí a už aj robil sem s ním.
Vopred Ďakujem
Neviete náhodou o niekom v Košiciach alebo okolí kto mení rozvody?
Niekto kto už to robil prípadne servis. Nie autorizák ten viem že to vie a viem aj cenu.
A neviete náhodou aj cenu za výmenu rozvodov všetko materiál aj robota? Chcem meniť aj presuvník.
Ako som pozeral na nete približné ceny tak sada stála cca 105 eur
https://www.autodoc.sk/bosch/8736855
A presuvník stojí cca 150-200 eur
Renault Megane 2003, 83kw 1,6 sedan. WIN:VF1LM0C0H29731606
Ak paznáte skúseneho majstra čo to robí a už aj robil sem s ním.
Vopred Ďakujem
Megane II 1,6 16V sedan Express Pack 2003 83KW K4M 760 K4M 761
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Prípadne v tejto sade je tuším všetko. Alebo sa mýlim?
https://www.autodoc.sk/hepu/8335220
Po zľave 265€ čo na to hovoríte?
https://www.autodoc.sk/hepu/8335220
Po zľave 265€ čo na to hovoríte?
Megane II 1,6 16V sedan Express Pack 2003 83KW K4M 760 K4M 761
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Pokud se jedná o kompletní sadu rozvodů včetně vodního čerpadla, a k tomu přesuvník, tak cena je dobrá. Pokud je to bez přesuvníku, je to moc.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Aj s presuvnikom je to moc...rozvody 100e a presuvnik z aukra tiez 100 eur max 200e
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů