ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Hm, možná bude ohnutých jen 8 výfukových ventilů, i když záleží. 1.6 má přesuvník a ventily předbíhají vačku, takže jsou otevřené v horní úvrati, tzn. tyto ventily se nikdy nemůžou potkat, takže se potká vždy 8 výfukových ventilů. Ale jestli má 1.4 nějaké vybrání v pístech, to netuším.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Tak rozvody opraveny. Ventily se teda potkaly. Písty mají vybrání. Vyměnilo se všech 16 ventilů aj pro jistotu. Příčina byla rozsypání vodní pumpy. Motor dostal druhý dech. Šlape jak hodinky a je svižnější.
Megane II, 1,4 16V 72kW, r.v. 2002
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Vodní pumpa Megane II 1.5 dCi.
Pánové, jak doporučujete montovat vodní pumpu ? Jde o to, zda použít přiložené klasické těsnění, nebo ji montovat jen zatmelením povrchu neutrálním motorářským silikonem (tak jsem to měl až do teď (a bylo to tak pravděpodobně originál)) nebo kombibnací obojího ?
Pánové, jak doporučujete montovat vodní pumpu ? Jde o to, zda použít přiložené klasické těsnění, nebo ji montovat jen zatmelením povrchu neutrálním motorářským silikonem (tak jsem to měl až do teď (a bylo to tak pravděpodobně originál)) nebo kombibnací obojího ?
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
..měnil jsem je na našich autech..megane(minulost) a scenic.Jeden měl silikon,druhý těsnění.Na megana jsem koupil ted nevím značku pumpy a tam bylo jen papírové těsnění..máznul jsem ho a o.k.Na scenica jsem koupil SKF a tam je těsnění takové propracovanější,prolisované..jen jsem to dotáhnul a o.k.
Takže dle mé zkušenosti tmel k těsnění není nutný.
ahoj
Takže dle mé zkušenosti tmel k těsnění není nutný.
ahoj
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
POZOR PŘI NÁKUPU ROZVODOVÉ SADY MEGANE 2 pro 1.5 dCi (K9K728
Při koupi sady (řemen,kladka, vodní pumpa) má být přibalen ještě šroub hlavní řemenice, který by se měl vždy dávat nový. V sadě kterou jsem koupi všechno sedělo až na ten šroub, který byl úplně jiný, takže jsem za 500 musel jít koupit jinam samotný !! Cenově jsem sice moc neprodělal (ve srovnání s podobnýní soupravami) nicméně BACHA NA TO !!!!
Viz fotky:
Na prvních dvou je demontovaný šroub (mnohem větší než dodaný v soupravě). Moje spekulace je, že ty soupravy jsou totožné např. s Cliem nebo Dacií a toto je důsledek džungle u prodejců ND.
foto:
https://mega.nz/#F!441glSBJ!ewHX6RPRZcIeJsBXiLM3xw
Viz fotky:
Na prvních dvou je demontovaný šroub (mnohem větší než dodaný v soupravě). Moje spekulace je, že ty soupravy jsou totožné např. s Cliem nebo Dacií a toto je důsledek džungle u prodejců ND.
foto:
https://mega.nz/#F!441glSBJ!ewHX6RPRZcIeJsBXiLM3xw
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Já kupuji rozvody od gatesu včetně pumpy a těsnění tam bylo kovové prolisovane plus šroub do kliky cena byla tuším 2000kc
Megane II Grandtour Sportway 1,5 dCi 78 kW 2008
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
ROZVODY - SPOLU S ROZVODY PROVEDEN REPAS ALTERNATORU
OFF TOPIC, ale důležité (toto by si zasloužilo zvláštní vlákno !!!)
Diesel 1.5Dci, K9K728, 74 kW, po projezdu 178.000 km vypadá stav alternátoru Valeo jak uvedeno na fotkách. Kdo mění rozvody kolem 200 tis, pak důrazně doporučuji to spojit s prevencí v podobě repase alternátoru.
V mém případě by vydržel ještě tak 50 tis a šel by do kopru. Takže: výměna kroužků, výměna uhlíků, pečlivé vyčistění, výměna obou ložisek (SKF). Nastává velký problém - čelní ložisko bylo zarostlé v hliníku - musí se velmi opatrně. Velmi obtížně se povoluje zarostlý závit řemenice. Problém je i s řemenicí-pseudorychloběžkou (rok 2004), doporučuji vyměnit za klasickou rychloběžku - stačí tu levnější kolem 1200,--. U tohoto alternátoru (VALEO 254266D) není stator pevně vystředěn pomocí kovových držáčků ale je okolo oblepen takovou samovulkanizační hmotou, která jej polohově fixuje. Nastáváí problém stator relevantně usadit aby byl dobře vycentrován. Doporučuji jej usadit pomocí dřevěných klínků a oblepit tmelem - Lukoprenem (neutrálním motorářským sillikonem, který jej zafixuje jako v originálním provedení. Jinak by s repasí altiku neměl být problém. Repasovaný altik v autokelly je kolem 6-8 tis. Moje náklady: 500 krožky, 600 ložiska, 1200 rychloběžka a 10 hodin práce a studia a přemýšlení a prohlížení youtubů. kde je mnoho užitečných rad k tomuto problému. Některá videa nutno brát s rezervou.
Fotodokumentace:
https://mega.nz/#F!F9k0DYTD!fx3jYyND1NVbbqbmSGJJoA
Cloud mega.co.nz někdy může požadovat instalaci prohlížecího modulu. Je to zcela bezpečné a nebojte se toho,. Tento cloud dává 50 GB free prostoru.
Diesel 1.5Dci, K9K728, 74 kW, po projezdu 178.000 km vypadá stav alternátoru Valeo jak uvedeno na fotkách. Kdo mění rozvody kolem 200 tis, pak důrazně doporučuji to spojit s prevencí v podobě repase alternátoru.
V mém případě by vydržel ještě tak 50 tis a šel by do kopru. Takže: výměna kroužků, výměna uhlíků, pečlivé vyčistění, výměna obou ložisek (SKF). Nastává velký problém - čelní ložisko bylo zarostlé v hliníku - musí se velmi opatrně. Velmi obtížně se povoluje zarostlý závit řemenice. Problém je i s řemenicí-pseudorychloběžkou (rok 2004), doporučuji vyměnit za klasickou rychloběžku - stačí tu levnější kolem 1200,--. U tohoto alternátoru (VALEO 254266D) není stator pevně vystředěn pomocí kovových držáčků ale je okolo oblepen takovou samovulkanizační hmotou, která jej polohově fixuje. Nastáváí problém stator relevantně usadit aby byl dobře vycentrován. Doporučuji jej usadit pomocí dřevěných klínků a oblepit tmelem - Lukoprenem (neutrálním motorářským sillikonem, který jej zafixuje jako v originálním provedení. Jinak by s repasí altiku neměl být problém. Repasovaný altik v autokelly je kolem 6-8 tis. Moje náklady: 500 krožky, 600 ložiska, 1200 rychloběžka a 10 hodin práce a studia a přemýšlení a prohlížení youtubů. kde je mnoho užitečných rad k tomuto problému. Některá videa nutno brát s rezervou.
Fotodokumentace:
https://mega.nz/#F!F9k0DYTD!fx3jYyND1NVbbqbmSGJJoA
Cloud mega.co.nz někdy může požadovat instalaci prohlížecího modulu. Je to zcela bezpečné a nebojte se toho,. Tento cloud dává 50 GB free prostoru.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
-
- Junior member
- Příspěvky: 129
- Registrován: ned lis 01, 2009 19:48
- Bydliště: Piešťany
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
zdravim všetkých,
chcem vymenit všetky zdvihatka na ventiloch , nakoľko hrkocu ako staré hrnce , lenže aký rozmer zdvihatiek mam použiť ked ich je cca 25 druhov od 7,5 mm až po 8,05 tušim, nechce sa mi po jednom premeriavat vôlu a potom kupovat rôzne velkosti .......pozerali mi to aj Renaulte podla VIN a mali tiež z toho hlavu v smutku lebo im vyhodilo v Dialogyse všetky rozmery .....vačkovka je celkom v poriadku ....ale vymenim aj tu , kupim original novu nehc mam s tym pokoj........vie niekto s týmto poradit?
dakujem za každu radu
chcem vymenit všetky zdvihatka na ventiloch , nakoľko hrkocu ako staré hrnce , lenže aký rozmer zdvihatiek mam použiť ked ich je cca 25 druhov od 7,5 mm až po 8,05 tušim, nechce sa mi po jednom premeriavat vôlu a potom kupovat rôzne velkosti .......pozerali mi to aj Renaulte podla VIN a mali tiež z toho hlavu v smutku lebo im vyhodilo v Dialogyse všetky rozmery .....vačkovka je celkom v poriadku ....ale vymenim aj tu , kupim original novu nehc mam s tym pokoj........vie niekto s týmto poradit?
dakujem za každu radu
R-Megane Grandtour 1,5 dci Expresion Luxe, 63 kW, r.v. 7/2006
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
To přece nejde - určit velikost zdvihátek nějak paušálně, nebo dokonce podle VINu. Každý motor má zcela jiné rozměry zdvihátek, podle momentální potřeby. Každý ventil je malinko jinak dlouhý, jinak hluboko zabroušený.
Pěkně měřit, pane, jiná možnost není.
Pěkně měřit, pane, jiná možnost není.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Zdravím.Kde ste v Prahe nechali meniť rozvody a pumpu,máte nejaké overené servisy aj s normálnou cenou?
Máte niekto skúsenosť s autoservis garant?
http://www.autoservis-garant.cz/
Máte niekto skúsenosť s autoservis garant?
http://www.autoservis-garant.cz/
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Pitopit: Takovou službu neznám. Vždy tě nějak podvedou. Dělej si to sám.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Kde zistujete kedy sa menia rizvody?Mam megana 2013-1,5 diesel oznacenie VF1KZ1.A 130 000km.
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Pitopit:
Pokud nevíš, jestli byly nebo nebyly měněny, je 10 minut po dvanácté [/b]....
cca po 120 tis km, ( u nových typů jako máš ty, u starých kolem 2005 kolem 80 tis km), při používání na krátké trasy i dříve, jak doporučuje automobilka.
Pokud nevíš, jestli byly nebo nebyly měněny, je 10 minut po dvanácté [/b]....
cca po 120 tis km, ( u nových typů jako máš ty, u starých kolem 2005 kolem 80 tis km), při používání na krátké trasy i dříve, jak doporučuje automobilka.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Konkrétně u motorů 1,5dCi je limit výměny rozvodů maximálně šest let provozu. Z hlediska kilometrů já na Mégane mám 160.000 km (motor K9K732) - ale není vyloučeno, že třeba u jiného modelu vozu se stejným motorem mohou být údaje o kilometrech jiné.
Takže rozvody obecně se mění podle toho, co nastane dříve. Jestliže hodně jezdíš, měníš po ujetých kilometrech. Pokud jezdíš málo, pak zpravidla po uplynutí času.
Na zjišťování takových údajů mám Autodata.
Takže rozvody obecně se mění podle toho, co nastane dříve. Jestliže hodně jezdíš, měníš po ujetých kilometrech. Pokud jezdíš málo, pak zpravidla po uplynutí času.
Na zjišťování takových údajů mám Autodata.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
A k autu by mal byt knizka, kde su intervaly vymien napisane. Ale presne jak chlapci pisu - rozvody kazdych 5-6 rokov, alebo najazd 120-160tkm, co nastane skor. Takze Tvoje auto ma len 3 roky, ale najazd 130tkm, takze akurat sa blizi cas na vymenu rozvodov. Dobre ze uvazujes hned aj o vymene vodnej pumpy, ked uz to bude cele rozobratepitopit píše:Kde zistujete kedy sa menia rizvody?Mam megana 2013-1,5 diesel oznacenie VF1KZ1.A 130 000km.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
AHoj.
Menil jsem rozvody na K4M 1.6 16V
Nicmene mam z toho trosku smisene pocity.
Mel jsem pujcene origo pripravky Renault vc aretace kol klikove hridele mezi sebou protoze bez nich, jsem mel problem. Jakmile jsem dopnul napinaci kladku na rysku a nemel povolene kolo vyfukoveho hridele aby se srovnalo, bylo to presponovane jak blazen a po vysrouvovani trnu to pootaceloto klikovku a nepasli pripravky.
Postup byl tedy nasledujici(dle oe navodu).
Vlozil jsem pripravek na vacky do drazek, vlozit pripravek mezi ozubena kola, povolit obe kola(presuvnik jsem daval novy) sundat, odmastit hridele vc klikoveho, nasadit kola, lehce dotahnout rukou, zaretovanou klikovku dotahnout dle pozadovaneho momentu + uhlu. Potom dopnout remen napinakem na rysku a dotahnout zaaretovane kola vackoveho hridele na pozadovany moment.
Po tomto postupu bylo vse ok. Natoceni kliky do HU na 1 valci, trn se zastavil o aretacni kolik a na vackach jde krasne lehce vlozit pasovina. Nekolikrat jsem motor protocil, nasadil znovu pripravky a vse pasovalo. Ovsem kdyz se vratim jeste k doporucenemu sponovani strelky na znacku kladky, tak me potom prijde remen vcelku presponovany ale postup je to spravny, tak nevim..
Po nastartovani jde motor normalne, ovsem stale hned po startu neco zabuci/zahuci....kvuli tomu jsem menil presuvnik, jelikoz se zdalo, ze to dela on. Dalsi vec, po zahrati lehce kolisa volnobeh(to delalo i pred rozvodama co si pamatuju).
To bych ani tak neresil, bohuzel jsem si auto neprojel pred rozvodama ale ted me prijde vcelku liny, na trojku do kopce vcelku neochotny a prijde me ze motor nejde do otacek tak jak by mel. Jednou jsem tady mel auto ktery melo hozeny rozvody o zub a jelo teda katastroficky - vick jak 90 ne a bylo absolutne bez tahu, to ten Renault tak hroznej neni ale stejne me prijde ze by to na tech 83kw melo jet lip. Kdyby byly nastaveny spatne rozvody, nepasovaly by aretacni pripravky, ta sedej spravne.
Vubec ted nevim co s tim, znovu rozebrat? Co zjistim? ze vse sedi jak ma a co pak dal? Nemuze to delat i ten ovladaci ventil vacky? Ci neco jinyho?
Diagnostiku mam Delphi, bohuzel se me nelze pripojit do jednotky ( na displeji auta sviti servis a nevim co to je za chybu )
Diky za vsechny pripadny rady, jsem bezradnej..
Menil jsem rozvody na K4M 1.6 16V
Nicmene mam z toho trosku smisene pocity.
Mel jsem pujcene origo pripravky Renault vc aretace kol klikove hridele mezi sebou protoze bez nich, jsem mel problem. Jakmile jsem dopnul napinaci kladku na rysku a nemel povolene kolo vyfukoveho hridele aby se srovnalo, bylo to presponovane jak blazen a po vysrouvovani trnu to pootaceloto klikovku a nepasli pripravky.
Postup byl tedy nasledujici(dle oe navodu).
Vlozil jsem pripravek na vacky do drazek, vlozit pripravek mezi ozubena kola, povolit obe kola(presuvnik jsem daval novy) sundat, odmastit hridele vc klikoveho, nasadit kola, lehce dotahnout rukou, zaretovanou klikovku dotahnout dle pozadovaneho momentu + uhlu. Potom dopnout remen napinakem na rysku a dotahnout zaaretovane kola vackoveho hridele na pozadovany moment.
Po tomto postupu bylo vse ok. Natoceni kliky do HU na 1 valci, trn se zastavil o aretacni kolik a na vackach jde krasne lehce vlozit pasovina. Nekolikrat jsem motor protocil, nasadil znovu pripravky a vse pasovalo. Ovsem kdyz se vratim jeste k doporucenemu sponovani strelky na znacku kladky, tak me potom prijde remen vcelku presponovany ale postup je to spravny, tak nevim..
Po nastartovani jde motor normalne, ovsem stale hned po startu neco zabuci/zahuci....kvuli tomu jsem menil presuvnik, jelikoz se zdalo, ze to dela on. Dalsi vec, po zahrati lehce kolisa volnobeh(to delalo i pred rozvodama co si pamatuju).
To bych ani tak neresil, bohuzel jsem si auto neprojel pred rozvodama ale ted me prijde vcelku liny, na trojku do kopce vcelku neochotny a prijde me ze motor nejde do otacek tak jak by mel. Jednou jsem tady mel auto ktery melo hozeny rozvody o zub a jelo teda katastroficky - vick jak 90 ne a bylo absolutne bez tahu, to ten Renault tak hroznej neni ale stejne me prijde ze by to na tech 83kw melo jet lip. Kdyby byly nastaveny spatne rozvody, nepasovaly by aretacni pripravky, ta sedej spravne.
Vubec ted nevim co s tim, znovu rozebrat? Co zjistim? ze vse sedi jak ma a co pak dal? Nemuze to delat i ten ovladaci ventil vacky? Ci neco jinyho?
Diagnostiku mam Delphi, bohuzel se me nelze pripojit do jednotky ( na displeji auta sviti servis a nevim co to je za chybu )
Diky za vsechny pripadny rady, jsem bezradnej..
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Tak me to nedalo a cely sem to dnes zase rozhodil vc vika presuvniku. Pripravky na vacce a na klice sedi, znacky vacek vyrovnany nahoru, presuvnik v nulovy poloze. Zkousel jsem odpojovat el. mag na rizeni presuvniku a nic se mimo chyby vstrikovani nedelo. Cidlo otacek vacky vycisteny. Podtlaky zkontrolovany. Auto jede hur kdyz je hodne ohraty - nekdy je i lehce nestabilni volnobeh (coz jsem zase cetl ze u tehle motoru dela celkem casto).
Naposledy upravil(a) crazyape dne sob zář 24, 2016 21:22, celkem upraveno 1 x.
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Zdravím, chystám se měnit rozvody na mém meganu, rok2000, motor K4J, mohu se držet tohoto postupu ? > https://youtu.be/d65Vt5FRBac
A jak je to s vodní pumpou ? předpokládám, že ještě měněna nebyla.
Rozvodovou sadu bych vzal od výrobce INA a pumpu MAGNETI MARELLI.
Výměna rozvodů proběhla v roce 2008, při 65.000tkm a teď mám najeto 101.000tkm. Děkuji.
EDIT: Tak mám nakoupeno...
Sada kladek INA : 1305,-
Řemen Contitech: 478,-
Vodní pumpa SKF : 823,-
Aretační sada YATO : 776,-
Nemrznoucí kapalina FEBI : 342,-
=======
celkem: 3724,-
A ještě mám jeden dotaz, těsnění pumpy je lepší použít to přiložené, nebo tesnící tmel ?
A jak je to s vodní pumpou ? předpokládám, že ještě měněna nebyla.
Rozvodovou sadu bych vzal od výrobce INA a pumpu MAGNETI MARELLI.
Výměna rozvodů proběhla v roce 2008, při 65.000tkm a teď mám najeto 101.000tkm. Děkuji.
EDIT: Tak mám nakoupeno...
Sada kladek INA : 1305,-
Řemen Contitech: 478,-
Vodní pumpa SKF : 823,-
Aretační sada YATO : 776,-
Nemrznoucí kapalina FEBI : 342,-
=======
celkem: 3724,-
A ještě mám jeden dotaz, těsnění pumpy je lepší použít to přiložené, nebo tesnící tmel ?
> Škoda Favorit 1.3 "93 - R.I.P
> Renault Megane 1.6, 55kW, "96 - Na zimu
> Daihatsu Sirion 1.3, 4WD, 64kW "05 - Celoročně
> Renault Megane 1.4, 70kW, "00
> Renault Megane 1.6, 55kW, "96 - Na zimu
> Daihatsu Sirion 1.3, 4WD, 64kW "05 - Celoročně
> Renault Megane 1.4, 70kW, "00
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
tak dnes som sa pobavil.pytal som sa na cenu rozvodov aj s presuvnikom na 1.6 83kw a bolo mi to nacenene na takuto sumu...rozvody a presuvnik 660eur + vodna pumpa 170eur.Asi si myslia ze som padol na hlavu...a ze pumpa sa meni kazdu druhu vymenu. Nuz co k tomu povedat.Auto ideal Bratislava.
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Program motrio a servis 5+ nic? Tam vychází rozvodová sada na asi 4500kč + vodní pumpa 1500kč + přesuvník cca 5 tisíc kč = 11 tisíc kč + práce cca 4 hodiny.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Co to je za strašný ceny?????
Přesuvník koupím za 2650 Kč, rozvody i s pumpou asi za 2200-2500 Kč (podle značky) a čtyři hodiny práce (zadarmo, pro zákazníka dejme tomu litr).
To jste opravdu ochotní platit tak nehorázný cenovky?????
Přesuvník koupím za 2650 Kč, rozvody i s pumpou asi za 2200-2500 Kč (podle značky) a čtyři hodiny práce (zadarmo, pro zákazníka dejme tomu litr).
To jste opravdu ochotní platit tak nehorázný cenovky?????
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Najít si díly je otázkou, to nebudu hodnotit, pokud máš např. velkoobchodní ceny, tak to nemůžeš srovnávat, ty nemá každý...
Co se týče ceny za práci 4 hodiny - dejme tomu litr. Můžeš mi prosím dát odkaz na toho mechanika, který dělá kvalitně, na záruku (tzn. s papírem a dokladem) kde dělá za 250Kč za hodinu? takového neznám...
Co se týče ceny za práci 4 hodiny - dejme tomu litr. Můžeš mi prosím dát odkaz na toho mechanika, který dělá kvalitně, na záruku (tzn. s papírem a dokladem) kde dělá za 250Kč za hodinu? takového neznám...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Ceny za díly, které jsem tu uvedl, jsou maloobchodní ceny pro každého smrtelníka. Jedná se naprosto vždy o značkové díly.
Rozvody za tisíc korun dělá kdekdo, já třeba taky.
Rozvody za tisíc korun dělá kdekdo, já třeba taky.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Zdravým.menil som rozvody druhý krát aj ja. Teraz už komplet.Počas zimy som prišiel na to že za studena my píska nejaká kladka alebo ložisko na nových rozvodoch.Predtým to robilo ,ale auto malo skoro 130000,takže už som vedel že je zle.
K tomu ešte za studena taký slybý zvuk cvak cvak ,cvak ,cvak.Mám ich menené zhruba asi jeden a pol mesiaca.Ak neboli mrazy , tak to ani nebolo poznat .
Neviem či sa to dá aj teraz reklamovať a čo povie v servise...
Aj ked už chápem že bola zlava na rozvody...
Už mi je jasné prečo ...
K tomu ešte za studena taký slybý zvuk cvak cvak ,cvak ,cvak.Mám ich menené zhruba asi jeden a pol mesiaca.Ak neboli mrazy , tak to ani nebolo poznat .
Neviem či sa to dá aj teraz reklamovať a čo povie v servise...
Aj ked už chápem že bola zlava na rozvody...
Už mi je jasné prečo ...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROZVODY - NÁVOD, VÝMENA, CENY...
Podle mě to pištění dělá řemen příslušenství o kladku alternátoru. To cvavání dělá vadná rychloběžka altíku. Doporučuji vyměnit klínový řemen a celou rychloběžnou řemenici alternátoru, případně šponovací kladku řemene příslušenství podle posouzení jejího stavu.
Mám u druhého auta (motor k4M 1.6) stejný problém a budu ta řešit tímto způsobem. Odhad nákladů na materiál kladka alt 1100,-- , řemen 350,--, nová kladka šponováku (jen kladka) 150,--
Mám u druhého auta (motor k4M 1.6) stejný problém a budu ta řešit tímto způsobem. Odhad nákladů na materiál kladka alt 1100,-- , řemen 350,--, nová kladka šponováku (jen kladka) 150,--
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů