ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Rado77 » pon říj 05, 2009 15:15

Ahojte,

tak som dal dokopy tabulku pre zakladnu elektricku diagnostiku nasich aut. Primarne tabulka obsahuje hodnoty pre K4M motory, takze na inych sa sem-tam najdu odlisne hodnoty (ale aspon orientacne to staci aj pre ostatnych benzinakov). Su tam aj dalsie infos, na ktorych PIN-och merat a za akych podmienok....v zasade sa meria bud odpor daneho cidla, plus je tam info o kabliku, na ktorom ma byt privod 12V do cidla: http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... ui=2#gid=0
Pripadne ak by bolo treba je tu login, ale malo by to fungovat pre vsetkych aj na zapis...
Username: rrakovicky@soitron.com
Password: renaultmegane2
Naposledy upravil(a) Rado77 dne pát lis 05, 2010 15:53, celkem upraveno 4 x.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Leo4f
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pon bře 30, 2009 15:25
Kontaktovat uživatele:

super

Příspěvek od Leo4f » pon říj 05, 2009 16:09

To je pekny popis. Mozna ho nekdy vyuziji. A kdyz jsi takhle prosel tu elektriku, nevis nahodou jestli u RM II 1.4 16V, kde neni teplomer v zrcatku, zdali jde jednoduse pripojit na nejake kontakty v palubni jednotce? Original cidlo mam - jen potrebuji vedet zda to jde.
M II combi 1.4 16V, 2005.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon říj 05, 2009 16:45

Hmmm tak to neviem. Ja som urobil taky vycuc zo service manualu a dal do 1 tabulky. Z elektriky som pritom vcelku pako - teda este hento v tabulke si viem omerat... Ale ako je to s teplomerom.... Mari sa mi toto:
:arrow: teplomer vonkajsi sa zapaja do horneho stredoveho dipleja na palubke (ten displej aj ukazuje teplotu, zrejme prave vtedy, ked by bol teplomer zapojeny)
:arrow: kuknut treba do spetatka spolujazdca, ci tam uz nahodou nie su pripravene kabliky
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » pon říj 05, 2009 18:11

to čidlo myslíš do zrcátka uvnitř vozu, bo ve venkovním pravém je( teda standartně asi u všech) tak leda dát čidlo přes vypínač na drátky k tomu venkovnímu ,no ale to je teorie, jestli to jde napřímo do displeje nevím, něco by stejně muselo tyto dvě hodnoty rozdělovat a ukazovat zvláštˇ
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon říj 05, 2009 18:34

No predpokladam ze myslel to vonkajsie zrkadlo a cidlo vonkajsej teploty...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » pon říj 05, 2009 18:59

:van002: O, nejvyssi, ty jenz bdis nad radem vsehomira, ziznivym a hladovym davas manu a nadeji prosevas svou cestu!!!

:super:

Ja jen, aby se to tady nezvrhlo v debatu o, panove prominou, od veci veci jako napr. o cidle teploty v zrcatku :lol:

A abys vedel, lisknu ti ho tam, at toho Wecku co nevidet dozenes :niks:

Jdu si dat jedno :vul2: na tebe!!!!! :wink:

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » pon říj 05, 2009 19:09

Vdaka Shandy :wink: Zabil som tym cele doobedie v robote - aspon mi zmysluplne ubehol cas :D Inak dobre (i ked dlhe ctenicko) je jedno PDF zo service manualu, tam je to vlastne vsetko. Len to nema obrazky, ale iba same tabulky, tak som to vzdy uplne ignoroval. Su to sice len servisne postupy, ale je tam dost medzi riadkami pisane, co ma na com suvis a ako RJ funguje. PDF sa vola "Vstrekovanie benzinu Sagem3000" : http://cid-2f24ce918a0d0c29.skydrive.li ... rs?lc=1033
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

culko
Advanced member
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 01, 2009 16:43

teplota chlad.kvapaliny

Příspěvek od culko » ned črc 04, 2010 10:15

nechcem zakladat nové téma,hladal ale nanašiel som temu o teplote chlad.kvapaliny alebo som len málo hladal :D :D :D ?utorok ked už bolo teplejšie tak som všimol že sa my zapina ventilator vpredu na chladiči.z čoho sa aj tešim že tam to čidlo funguje spravne,no čo sa my nelubi je že na pristrojovke budik teplomera teda ukazovák je stale na tej samej čiarke-na prvej smerom dolava od stredu budika kde zvykne stavat vždy po zohriati.mam na mysli že ten budik vždycky ukazuje ten samy udaj aj pri roznych teplotach chlad kvapaliny.podla mna je to nemožné žeby aj v zime ked je vonku napr -5c a v lete ked je 30c stala ručička natom samom mieste a ešte by bol aj zapnuty ventilator?????tie budiky asi ukazuju hovadiny,a potom sa niektorym zadieraju motory,piestne kružky a pišu že motor mal spravnu teplotu!ale iba to videli.lebo ručička ukazovala spravnu hodnotu-len ta skutočna teplota bola uplne inde.čo si otomto myslite??čo vas napadá?ako to riešit?ako sa da ešte odkontrolavat teplota chlad kvapaliny??myslim za jazdy?dorabka druheho teplomera?ako odskušat spravnost toho budika?nie som prave doma tak neviem vyskušat tu farebnu hudbu na pristrojovke-či tam ten budik tiež prejde celu svoju drahu.je vas tu dost na fore ktory ste elektrotehnicky velmi šikovny,tak prosim dajte sem neké riešenia!a eštena zaver vy ste nespozorovali tento samy jav na svojom meganikovy??ručička stale rovnako a ventilator fuči o stošest.
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned črc 04, 2010 13:26

Nepovedlo se mi sice nic moc dohledat, ale myslím si, že palubka si bere informace o teplotě ze sběrnice. Čidlo teploty chladící kapaliny je kousek od termostatu - má dva dráty a je zapojené do jednotky vstřikování.
Ventilátor chladiče ovládá propojovací jednotka (vedle baterky), ale nevím, podle čeho se řídí, protože na chladiči je jen rezistor rychlosti prvního stupně ventilátoru.
Mi ukazuje teploměr přesně střed budíku, bývá to tak na většině Renaultů - střed je provozní teplota. Může pak jít ještě na další čárku vpravo pokud je venku horko, ale dál už ne. A na střed se mi to v těchto dnech dostane už po dvou, třech kilometrech.
Změřit se dá jedině čidlo teploty chladící kapaliny, které by mělo být negativního typu - vyšší teplota nižší odpor. Ale je to vidět i na diagnostice, jakou má to čidlo hodnotu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

grinwi
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: ned čer 28, 2009 19:25
Bydliště: bratislava 3

Příspěvek od grinwi » ned črc 04, 2010 16:00

u mna takisto na strede cca 3-4km
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned črc 04, 2010 16:21

Takže je to skutečně tak, čidlo chladící kapaliny je zapojeno do jednotky vstřikování a budík přístrojové desky si bere údaje z této jednotky přes multiplexní síť.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

culko
Advanced member
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 01, 2009 16:43

Příspěvek od culko » ned črc 04, 2010 16:32

aj mne sa teda teraz v lete zohreje raz dva motor po tych 3-5km,a ručička m stoji skoro v strede,dalej my ani raz ešte neišla,presne v tej polohe my stoji ako tu: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=40687 ma vyfotené fandaklara svoju pristrojovku v tematu vyhrievanie sedačiek.otazné je,či je ta ručička vobec schopna poputovat dalej!!!a včas všimnut stupajucu teplotu,alebo teplota stupa,ukazovak je stalo na rovnakom mieste a myslime si že všetko je ok,a ono neni!!
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned črc 04, 2010 17:53

Potom by měla ještě zafungovat ochrana motoru, když teplota překročí 120 stupňů, tak se motor vypne. A v tu chvíli by měla být ručička mezi posledníma dvěma čárkama. Termostat otevírá při 89 stupních a plně otevřený je při 99. Myslím si, že pokud je všechno v pořádku, tak se v motoru drží teplota zhruba 95 stupňů, což odpovídá té ručice ve středu. Vyzkoušet by se to eventuálně dalo tak, že by se odpojil ventilátor a místo něj by se dala aspoň žárovka, aby se vědělo, kdy měl ventilátor sepnout a ještě chvíli by se motor nechal běžet. Ručička by se měla začít pohybovat směrem dál po stupnici.
Pokud jedu z pětikilometrového kopce, kde mám zařazenou pětku a jen přibržďuju, tak mi teplota i kousek viditelně klesne, takže si nemyslím, že by to ukazovalo špatně.
Případně další možností jak to vyzkoušet by byla ta, že by se změřilo, jaký odpor má to čidlo třeba při 0 stupních a podle toho by se koupil potenciometr. Zapojil by se místo čidla, zaplo by se zapalování a zkoušelo by se hýbat tím potenciometrem směrem k nižším hodnotám odporu. Ručička by se měla posouvat výš a výš, klidně až do maxima, kde by se pak měla zobrazit i hláška palubního počítače o přehřátí.
Edit:
Čidlo teploty chladící kapaliny je tady:
Obrázek
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

culko
Advanced member
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 01, 2009 16:43

Příspěvek od culko » ned črc 04, 2010 19:43

určite vyskušam odpojit konektor ventilatora,a či sa ta ručička pohne smerom dalej!dam do expanzky teplomer-ktory použiva mama ked zavara,je dost dlhiá a hlavne meria do 130C,a tam posledujem ako zvyšuje teplota a či aj ručička pohybuje dalej alebo ostava nehybne visiet
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned črc 04, 2010 20:42

culko píše:určite vyskušam odpojit konektor ventilatora,a či sa ta ručička pohne smerom dalej!dam do expanzky teplomer-ktory použiva mama ked zavara,je dost dlhiá a hlavne meria do 130C,a tam posledujem ako zvyšuje teplota a či aj ručička pohybuje dalej alebo ostava nehybne visiet
Já si nejsem moc jistý, jestli to bude mít stejnou teplotu, i když mohlo by. To čidlo měří teplotu v bloku motoru, nádobku máš na úplně na druhé straně. Ale zkusit se to může.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

deimos
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: čtv kvě 28, 2009 15:31

Příspěvek od deimos » pát srp 06, 2010 19:21

K tej tabulke, lambda pred aj za katalyzatorom je pouzita(podla servis. manualu) BOSCH - LSF 4.2 preto nemoze mat rozdielne hodnoty.Mala by mat tych 9ohmov pri 20°C. Este sa moze zmerat napatie, ktoreho hodnota je v mV.Akurat na tej pred kat. by mala hodnota rychlo oscilovat. Ak bude cas urobim video,mozno preto neustale svietia emisie a servis,mi to skace od 50 mV az do 900mV. Udavana hodnota by mala byt pri chudej zmesi 100 mV a 450 mV, pri bohatej 450 mV a 900 mV. Ked vymazem chyby nastartujem,uz som presiel aj 200km bez svietenia, ale ako nahle zastavim,vypnem motor,zas nahodim, prejdem par metrov a zas svieti. Zaujimave ze aj predajcovia udavaju zivotnost 160000km, len ci maju tu hodnotu od vyrobcu,hmmm..

hanzs
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon srp 09, 2010 15:33

Příspěvek od hanzs » pon srp 09, 2010 15:44

deimos: to ze ti hodnota prvni lambdy skace od 50 do 900mV je v poradku. Zajimalo by me kolik ti ukazuje ta zadni lambda? Ja vcera meril Megana a ukazovala 460mV.
Zadni lambda neskace, ukazuje vicemene jednu hodnotu. (Tak to je v poradku, diky vlivu katalyzatoru). Akorat u jineho auta (Stilo 1.6) je hodnota zadni cca 800mV.
Jinak ty ohmicke hodnoty lambdy jsou imho hodnoty jejiho teliska pro vytapeni, ktere samozrejme ma byt v poradku, ale jestli je lambda funkcni se podle toho zjistit neda.

hanzs
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon srp 09, 2010 15:33

Příspěvek od hanzs » ned srp 29, 2010 21:11

Jeste k lambdam, meril jsem dva Megany 1.6, chovani predni lambdy - hodnota poskakuje mezi cca 0.1 - 0.9V pri bezne jizde i na volnobeh, pri brzdeni motorem pada na 0V. Zadni lambda na volnobeh drzi 0.46V pak za jizdy se spis drzi u hodnot 0.7-0.8V, pri brzdeni motorem pada taky na 0V.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned srp 29, 2010 21:45

To padání na 0V je normální. Při brždění motorem se vypínají vstřikovače a do válců nejde žádné palivo => lambda měří nejchudší možnou směs. Co se do válců nasaje, to se taky vyfoukne. Jakmile se vstříkne palivo, opět to začne ukazovat hodnoty.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

hanzs
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon srp 09, 2010 15:33

Příspěvek od hanzs » ned srp 29, 2010 22:00

Zefek: jojo, ja vim, ze je to v poradku, jsem to psal, aby nekdo pro priste vedel jaky maji ukazovat hodnoty.
Je tam prave akorat tech 0.46V na volnobeh u zadni trochu matouci, protoze jina auta se chovaji jinak.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned srp 29, 2010 22:39

U mě to na diagnostice kolísalo od 46mV do 650mV. Občas mi vyskakuje chyba katalyzátoru. Tu má na svědomí právě ta zadní lambda sonda.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

hanzs
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon srp 09, 2010 15:33

Příspěvek od hanzs » ned srp 29, 2010 23:03

No ono pokud hodnota na zadní začne skákat jako na přední, tak je to signál toho, že katalyzator nefunguje. Takže pokud to tak máš, tak asi opravdu nefunguje, si myslim.

Dave_R
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte bře 08, 2011 03:58
Bydliště: Mezi Opavou a Ostravou

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Dave_R » sob bře 26, 2011 06:42

Zdravím celé fórum, zdá se, že ten soubor v prvním topicu je prázdný, krom ohraničení buněk....
RENAULT Megane II, sedan 1.4 16V 2006/03

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Rado77 » sob bře 26, 2011 08:39

Noooo zda sa ze ho niekto (omylom?) vymazal....ked si najdem cas skusim vyrobit novy subor.....ale trochu to potrva kym vsetky udaje vykopem...a samozrejme ako spravny informatik ziadnu zalohu nemam :lol:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Zefek » sob bře 26, 2011 09:50

Hodnoty snímačů a čidel pro benzínové motory
Snímač teploty nasávaného vzduchu
Princip negativního termistoru (se stoupající teplotou klesá odpor)
Teplota ve stupních C | -10 | 25 | 50 | 80 | 110 | 120
Hodnoto odporu v Ω |10454-8623|2174-1928|857-763|326-292|143-127|12-98
Snímač teploty chladící kapaliny
Princip negativního termistoru
Hodnota odporu v Ω |13588 - 11332|2364-2140|850-772|290-275|117-111|90-86
Cívky
Hodnota odporu mezi horními kontakty (primární vinutí): 0,5Ω
Hodnota odporu mezi kontaktem 1 a výstupem na svíčku: 10,5+-1,5kΩ
Vstřikovače(benzín)
Hodnota odporu: 14,5+-0,7Ω
Snímač tlaku v sání
Princip piezoelektrického snímače
Hodnota napětí se dá odsledovat na osciloskopu.
Potenciometry pedálu plynu
Dráha 1 - kontakty 3-5: 1700+-900Ω
Dráha 2 - kontakty 2-6: 3875+-1025Ω
Snímač otáček setrvačníku
Hodnota odporu: 200-270Ω
Lambda sonda (přední i zadní)
Vyhřívání lambda sondy (drát A,B): 9Ω
Signál: Chudá směs < 50mV, bohatá směs >800mV
Škrtící klapka K4M, F4R
Hodnota odporu motoru: kontakty 3,5: 1,6Ω
Odpor potenciometrů: kontakty 2,6: 1000+-250Ω
Škrtící klapka K4J
Hodnota odporu motoru: kontakty 3,4: 1,6Ω
Odpor potenciometrů: kontakty 1,5: 1000+-250Ω
Elektromagnetický ventil přesuvníku
Hodnota odporu: 7,2+-0,5Ω

Hodnoty snímačů a čidel pro naftové motory
Snímač teploty chladící kapaliny
Princip negativního termistoru
Teplota ve stupních C: | -40 | -10 | 25 | 50 | 80 | 110 | 120 |
Hodnota odporu v Ω |76000+/-7000|12500+/-1130|2252+/-112|810+/-40|280+/-8|115+/-3|88+/-2|
Snímač teploty nasávaného vzduchu
Teplota ve stupních C: |-25|-20|-10|0|10|20|30|40|50|60|70|80|
Hodnota odporu v Ω: |20376+/-1110,5|15614+/-829|9426+/-475|5887+/-281,5|3791+/-172,5|2511+/-109|1715,5+/-71|1200+/-47|851+/-32|612+/-22|446+/-15|330+/-11|
Regulátor tlaku paliva K9K
Hodnota odporu: 5,3+-0,5Ω
Regulátor tlaku paliva F9Q
Hodnota odporu: 3+-0,1Ω
Smínač otáček motoru
Hodnota odporu: 760Ω
Žhavící svíčky
Hodnota odporu: 0,6Ω
Potenciometry pedálu plynu
Dráha 1 - kontakty 3-5: 1700+-900Ω
Dráha 2 - kontakty 2-6: 3875+-1025Ω
Snímač teploty paliva
Hodnota odporu: 2,2kΩ při 20°C
EGR Ventil K9K
Hodnota odporu ventilu: kontakt 1,5: 8+-0,5Ω
Hodnota potenciometru zpětné vazby: kontakt 2,4: 1,6kΩ
Smímač tlaku přeplňování F9Q
Hodnota napětí: =1,6V => 1013mbar
>1,6V => >1013mbar
<1,6 => <1013mbar
Stop klapka F9Q
Hodnota odporu: 46Ω
Regulační ventil přeplňování
Hodnota odporu: 15,4+-0,7Ω

Kdyby něco chybělo, nebo byla nějaká nesrovnalost, pište.
Naposledy upravil(a) Zefek dne pon bře 28, 2011 01:07, celkem upraveno 3 x.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů