ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
Moderátor: Moderators General
Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
No parada Diki-diki
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte bře 08, 2011 03:58
- Bydliště: Mezi Opavou a Ostravou
Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
Díky, konečně se můžu něčeho doměřit.
RENAULT Megane II, sedan 1.4 16V 2006/03
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
Nevíte někdo, jak by se měla pohybovat hodnota tlaku vzduchu v sání? Pokud mám vypnutý motor, je hodnota sání zhruba 0,9kPa. Při volnoběhu (700 otáček) je hodnota kolem 0,3kPa. Přidal jsem a hodnota skočila na 0,6kPa a rychle klesla na 0,2-0,25kPa. To bylo kolem 1500 otáček a pak už s rostoucíma otáčkama nerostla. Naopak došlo ještě k poklesu pod 0,2kPa.
Přemýšlím nad tím, ale nevím, jestli je to správné chování. Auto celou dobu stálo na místě, takže zatížení motoru nebylo žádné. Přemýšlím, že když motor není v zátěži, tak společně s rostoucími otáčkami se otevírá i škrtící klapka. Ale zase ty válce nasají víc vzduchu za stejný časový interval a proto tlak v sání zůstává na stejný, případně lehce klesá. V zátěži, kdy jsou nízké otáčky a hodně otevřená klapka by měl být tlak vyšší. Je to tak, nebo se mýlím?
Přemýšlím nad tím, ale nevím, jestli je to správné chování. Auto celou dobu stálo na místě, takže zatížení motoru nebylo žádné. Přemýšlím, že když motor není v zátěži, tak společně s rostoucími otáčkami se otevírá i škrtící klapka. Ale zase ty válce nasají víc vzduchu za stejný časový interval a proto tlak v sání zůstává na stejný, případně lehce klesá. V zátěži, kdy jsou nízké otáčky a hodně otevřená klapka by měl být tlak vyšší. Je to tak, nebo se mýlím?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
Hodnoty tlaku sani - na volnobeh ma byt cca 0.33bar, ma plnou klapku 0.99bar brzdeni motorem cca 0.2bar.
Pri normalni jizde lita hodnota nekde mezi.
Tady jsou grafy z myho Stila, ten motor je skoro stejnej.
jizda 80km na petku, pak plny plyn a brzdeni motorem:
http://merkur_sound.sweb.cz/klapka1.png
volnobeh:
http://merkur_sound.sweb.cz/klapka2.png
Kdyz si budes hrat na volnobeh, tak po lehkym zmacknuti plynu, hodnota vyskoci treba na 0.6bar, pak by se mela zase ustalit na cca 0.33bar, po pusteni plynu se zhoupne na cca 0.2bar a pak zase ustali na cca 0.33bar.
Ty uz mas ten Clip?
Pri normalni jizde lita hodnota nekde mezi.
Tady jsou grafy z myho Stila, ten motor je skoro stejnej.
jizda 80km na petku, pak plny plyn a brzdeni motorem:
http://merkur_sound.sweb.cz/klapka1.png
volnobeh:
http://merkur_sound.sweb.cz/klapka2.png
Kdyz si budes hrat na volnobeh, tak po lehkym zmacknuti plynu, hodnota vyskoci treba na 0.6bar, pak by se mela zase ustalit na cca 0.33bar, po pusteni plynu se zhoupne na cca 0.2bar a pak zase ustali na cca 0.33bar.
Ty uz mas ten Clip?
Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
Motor K4M 710 prosím Vás vedel by mi niekto poradiť bez ktorého cidla okrem cidla na zotrvacniku není možné naštartovať??? Ďakujem pekne
Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV
Isiel by som inym smerom….
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů