ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Rado77 » sob bře 26, 2011 12:37

No parada :mrgreen: Diki-diki
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Dave_R
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte bře 08, 2011 03:58
Bydliště: Mezi Opavou a Ostravou

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Dave_R » sob bře 26, 2011 20:30

Díky, konečně se můžu něčeho doměřit. :D
RENAULT Megane II, sedan 1.4 16V 2006/03

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Zefek » čtv dub 07, 2011 22:53

Nevíte někdo, jak by se měla pohybovat hodnota tlaku vzduchu v sání? Pokud mám vypnutý motor, je hodnota sání zhruba 0,9kPa. Při volnoběhu (700 otáček) je hodnota kolem 0,3kPa. Přidal jsem a hodnota skočila na 0,6kPa a rychle klesla na 0,2-0,25kPa. To bylo kolem 1500 otáček a pak už s rostoucíma otáčkama nerostla. Naopak došlo ještě k poklesu pod 0,2kPa.
Přemýšlím nad tím, ale nevím, jestli je to správné chování. Auto celou dobu stálo na místě, takže zatížení motoru nebylo žádné. Přemýšlím, že když motor není v zátěži, tak společně s rostoucími otáčkami se otevírá i škrtící klapka. Ale zase ty válce nasají víc vzduchu za stejný časový interval a proto tlak v sání zůstává na stejný, případně lehce klesá. V zátěži, kdy jsou nízké otáčky a hodně otevřená klapka by měl být tlak vyšší. Je to tak, nebo se mýlím?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

hanzs
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon srp 09, 2010 15:33

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od hanzs » pát dub 08, 2011 19:55

Hodnoty tlaku sani - na volnobeh ma byt cca 0.33bar, ma plnou klapku 0.99bar brzdeni motorem cca 0.2bar.
Pri normalni jizde lita hodnota nekde mezi.
Tady jsou grafy z myho Stila, ten motor je skoro stejnej.
jizda 80km na petku, pak plny plyn a brzdeni motorem:
http://merkur_sound.sweb.cz/klapka1.png

volnobeh:
http://merkur_sound.sweb.cz/klapka2.png

Kdyz si budes hrat na volnobeh, tak po lehkym zmacknuti plynu, hodnota vyskoci treba na 0.6bar, pak by se mela zase ustalit na cca 0.33bar, po pusteni plynu se zhoupne na cca 0.2bar a pak zase ustali na cca 0.33bar.

Ty uz mas ten Clip?

Bengalll
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř dub 20, 2022 21:34

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od Bengalll » ned dub 24, 2022 11:19

Motor K4M 710 prosím Vás vedel by mi niekto poradiť bez ktorého cidla okrem cidla na zotrvacniku není možné naštartovať??? Ďakujem pekne

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: ELEKTRICKÉ HODNOTY ČIDIEL A SENZOROV

Příspěvek od lakinooo » ned dub 24, 2022 13:28

Isiel by som inym smerom….
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů