motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Moderátor: Moderators General
motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Zdravim,
u sveho megana mam problem, kdy par vterin po nastartovani motor chcipne(jedine co mirne pomuze je drzet motor v otackach kolem 3tis cca 30 vterin, pak se da alespon odjet.).
Kdyz jsem tento problem mel minule v servisu mi vycistili saci klapku vzduchu(nebo jak se to jmenuje) a pak auto jezdilo vyborne, volnobeh drzel dobre.
Ale po cca mesici se problem opakuje, jako prvni me napadla zase ta klapka, i kdyz jsem si rikal, ze tam karbon za takovou chvilku asi nebude. klapka je cista, nic na ni neni, ale kdyz jsem zkousel startovat s otevrenou haubnou, nez motor chcipne je slyset jako by nekde unikal vduch, nebo jako by se do motoru snazilo dostat vic vzduchu moc malym otvorem, je to podobne jako kdyz do vysavace nasajete bordel, kterej pak ucpe hadici.(nevim jak presneji to popsat.), kdyz tech cca 30 vterin udrzim vyssi otacky tehle zvuk se vytrati a motor drzi volnobeh celkem dobre. Muze byt pricina v te klapce, ktera pousti vduch do motoru, nebo mam hledat pricinu jinde(podle toho syceni vzduchu bych si na tu klapku tipnul)?
diky moc.
u sveho megana mam problem, kdy par vterin po nastartovani motor chcipne(jedine co mirne pomuze je drzet motor v otackach kolem 3tis cca 30 vterin, pak se da alespon odjet.).
Kdyz jsem tento problem mel minule v servisu mi vycistili saci klapku vzduchu(nebo jak se to jmenuje) a pak auto jezdilo vyborne, volnobeh drzel dobre.
Ale po cca mesici se problem opakuje, jako prvni me napadla zase ta klapka, i kdyz jsem si rikal, ze tam karbon za takovou chvilku asi nebude. klapka je cista, nic na ni neni, ale kdyz jsem zkousel startovat s otevrenou haubnou, nez motor chcipne je slyset jako by nekde unikal vduch, nebo jako by se do motoru snazilo dostat vic vzduchu moc malym otvorem, je to podobne jako kdyz do vysavace nasajete bordel, kterej pak ucpe hadici.(nevim jak presneji to popsat.), kdyz tech cca 30 vterin udrzim vyssi otacky tehle zvuk se vytrati a motor drzi volnobeh celkem dobre. Muze byt pricina v te klapce, ktera pousti vduch do motoru, nebo mam hledat pricinu jinde(podle toho syceni vzduchu bych si na tu klapku tipnul)?
diky moc.
Naposledy upravil(a) markyz dne úte črc 14, 2009 18:03, celkem upraveno 1 x.
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
Typuju to na Snímač otáček motoru.Mě ho měnili minulý měsíc.Měl jsem ten samý problém akortá s tím rozdílem že mi motor chcípnul vždy po ujetí asi tak 7 km.Oprava v autorizovaném servisu mě stála 2160 kč
Renault Megane Grandcoupé 1,6 SCE Zen 2017
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
já bych mrknul ještě jednou na tu klapku, podíval bych se jestli je dobře vycentrovaná (poznáš to podle odřenin v hliníku) a jestli někde nedrhne, také mohli při montáži něco špatně sesadit a teď se to vyklepalo, třeba je špatně nasazené plastové sání, do servisu bych tak moc nechvátal a všechno překontroloval, může to být hovadina.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
Rozebíratelné v principu těleso škrtící klapky "není", ale na klapku je normálně vidět, dá se s ní prstem po demontáži tělesa pohybovat (rozuměj otevírat), u mě je chycená dvěma šrouby ke středové osičce, takže se decentně centrovat nechá. Ten černý kablík vede do řídící jednotky, ten by se dal jedině prozvonit. Záleží jestli si na to troufneš, pokud ne tak si připrav pár tisíc a vyraž do rencka. Jde o to, že když to nebude jednoznačná záležitost, tak v rencku polaborujou zrovna tak, a necháš tam dost peněz. Na opravy je nejlepší Trabant nebo Velorex
Nevím jak u tebe, ale já potřeboval torxové šroubováky, bez těch bych se do toho nedostal. Pokud je nemáš, tak pořídit nebo se na to vykašlat.
Nevím jak u tebe, ale já potřeboval torxové šroubováky, bez těch bych se do toho nedostal. Pokud je nemáš, tak pořídit nebo se na to vykašlat.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
kdyz slysis ten vzduch... tak me napada netestnost sani... klidne i "o" krouzek na skrtici klapce, smerem " k motoru"
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Myslim ze tu zatial tapeme v temnotach Sycavy zvuk robi kludne aj rozvodak al. este skor remen prislusenstva. Otazka je, ci to syci len na studenom motore na tom volnobehu a potom po preturovani prestane....Ak je to tak, tak to fakt moze byt iba remenom. Alebo aj tym sacim potrubim, ale netesnost by sa potom prejavovala stale. Myslim ze vela vzduchu je mensi problem napr. ako malo vzduchu a motor by zdochnut nemal. On ak ma falosny vzduch (=ma vela vzduchu) podla mna bude skor bezat na vyssich otackach ako treba, prip. bude upravovat zmes a rvat tam aj viac benzinu miesto toho aby skapinal... tam funguje akurat MAP senzor.
Ked to teda skapina, podla mna to bude naozaj jednym z cidiel (vacka al. zotrvacnik) = klasicky problem.
Ale lepsie ako tapat v temnotach je bohuzial ist na diagnostiku To tesnenie klapky O-ring je vcelku tucne, tam by zrada nemala byt (i ked clovek nikdy nevie). Co by som spravil ja:
1, kontrola tesnosti klapky - dotiahnut tie 4 sroby klapky ci su ok
2, kontrola celeho sania, eskapasky dotiahnute
3, elektricke odpojenie MAP senzora, ci sa bude motor spravat rovnako
4, vizualna kontrola motylika na zotrvacniku, prip. ocistenie
5, odpoj/zapoj konektora na cidlo vacky
6, ak nic nepomohlo tak reset RJ odpojenim baterky na noc
7, diagnostika
Ked to teda skapina, podla mna to bude naozaj jednym z cidiel (vacka al. zotrvacnik) = klasicky problem.
Ale lepsie ako tapat v temnotach je bohuzial ist na diagnostiku To tesnenie klapky O-ring je vcelku tucne, tam by zrada nemala byt (i ked clovek nikdy nevie). Co by som spravil ja:
1, kontrola tesnosti klapky - dotiahnut tie 4 sroby klapky ci su ok
2, kontrola celeho sania, eskapasky dotiahnute
3, elektricke odpojenie MAP senzora, ci sa bude motor spravat rovnako
4, vizualna kontrola motylika na zotrvacniku, prip. ocistenie
5, odpoj/zapoj konektora na cidlo vacky
6, ak nic nepomohlo tak reset RJ odpojenim baterky na noc
7, diagnostika
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Mam, ale iba na starsom aute inej znacky.....poviem rovno Daewoo Je pravdepodobne ze to u Rencka funguje inak.... Tam ked som odpojil hadicku k MAP (vyvedeny senzor bol mimo motor), automaticky sa otacky dvihli. Ked som hadicku prstom upchal, otacky na neutrali museli ist dole na normal a musel som prstom sitit "cuc" hadicky. Tam ale nebola taka elektronika, takze Rencek tipujem pouzije proste default hodotu, snad aj nejaky ten SERVICE zasvieti...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- KarelJ
- Experienced member
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
sestre na MII 1,6 16V to chcipalo taky, pri pokusu o rozjezd byla obrovska dira na plynu. pomahalo drzet asi minutu v otackach, pak uz to celkem slo. po zahrati ok. ted ma po vymene presuvniku a je po problemech.
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Ahoj,
byl jsem ted par dni mimo internet. Diky vsem za rady, ale dnes to vezu do servisu, sve pomoci se v tom uz nechci vrtat... Tak uvidime. Tesnost klapky jsem zkontroloval, ale nic, konektor cidla vacky jsem odpojil/zapojil, ale rovnez bez vysledku. Dam vedet co zjistili, az se mi auto vrati.
KarelJ: Tvuj popis presne sedi... Ale opravdu doufam, ze tim to nebude, protoze presuvnik mi uz jednou menili v renaultu a po druhe bych to opravdu platit nechtel
byl jsem ted par dni mimo internet. Diky vsem za rady, ale dnes to vezu do servisu, sve pomoci se v tom uz nechci vrtat... Tak uvidime. Tesnost klapky jsem zkontroloval, ale nic, konektor cidla vacky jsem odpojil/zapojil, ale rovnez bez vysledku. Dam vedet co zjistili, az se mi auto vrati.
KarelJ: Tvuj popis presne sedi... Ale opravdu doufam, ze tim to nebude, protoze presuvnik mi uz jednou menili v renaultu a po druhe bych to opravdu platit nechtel
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
Ahoj,
tak uz mam auto doma, dle informaci od mechanicka jde o nejaky(toto je muj vyraz, uz si nepamatuju, jak to presne rikal ) vadny snimac v klapce, po promazani a vycisteni toho snimace je to zatim OK, ale upozornil me, ze bude zrejme nutna vymena klapky, takze jdu hledat za kolik se da poridit druhovyroba, nebo na kolik by prisla na vrakaci.
tak uz mam auto doma, dle informaci od mechanicka jde o nejaky(toto je muj vyraz, uz si nepamatuju, jak to presne rikal ) vadny snimac v klapce, po promazani a vycisteni toho snimace je to zatim OK, ale upozornil me, ze bude zrejme nutna vymena klapky, takze jdu hledat za kolik se da poridit druhovyroba, nebo na kolik by prisla na vrakaci.
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
markyz píše:Ahoj,
tak uz mam auto doma, dle informaci od mechanicka jde o nejaky(toto je muj vyraz, uz si nepamatuju, jak to presne rikal ) vadny snimac v klapce, po promazani a vycisteni toho snimace je to zatim OK, ale upozornil me, ze bude zrejme nutna vymena klapky, takze jdu hledat za kolik se da poridit druhovyroba, nebo na kolik by prisla na vrakaci.
Ahoj. Vratil se ti ten problem s chcipanim, nebo je to OK? Docela by me zajimalo, jak se dostal ke snimaci cehokoliv v te klapce, kdyz ta ma vnitrnosti zalisovane a rozdelat ji bez nasili nejde (slozit pak uz teprve ne). Neni tam zadny sroub, proste do lemu pres okraj zelezneho tela klapky lisem prehnuty deklik z hliniku (kua proc!!!!!!). Ptam se, protoze me potkal stejnej problem, herdek...
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
zdarec mam stejny problem po nastartovani chcipne musim drzet nohu na plynu.kompres ok,baterie nova,veskere cidla nove ,sani atd komplet pretesneno ale problem pretrvava.diag nic nehlasi ani po napichnuti hned po chcipnuti. napada nekoho neco?
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Zdravým.TO iste robi od dnes aj mne, takakoradimaisovi..+Plus kým som prešiel 2kilometre domov ,auto sa začalo správať akokeby šlo na tri valce ,ale vtedy svieti kontorlka motoru ,dve cievky som si už menil.Vie niekto poradit ?
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
vytahni civky a koukni jestli tam nemas vodu .
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Nie nemám už som pozeral a menil ,ale su v pohode ,nebude to čidlootáčiek ,čiže motýlik ,alebo čidlo teploty chlad .kvapaliny?
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
motylek kdyby byl vadny nepusti benzin.diagnostika??
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Pusti Cidlo klukovky len hovori, kedy je prvy valec v hornej uvrati, aby RJ hodila nan iskru. Ked je vadne toto cidlo, motor by nemal ani nabehnut. Neviem ci to RJ ma nejako osetrene, ze dokaze iskru vypocitat aj z cidla vacky, pokial je cidlo kluky nefunkcne....To by clovek musel cidlo kluky odpojit a skusit nastartovat
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Ja to zkousel odpojil a cerpado ani neblaflo.
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Hej? Tak dik za info! Mal som za to ze cerpadlo neda len pri poruche/neuspesnom overeni IMO...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: motor 1.6 16V chcipne hned po nastartovani - vyreseno.
Takže ,nečakal som to vôbec odišla tretia cievka v rade ,ked som sa blížil k servisu sa mi zdallo,že auto trochu trase,ale pred tým mi auto nedochloked som menil na 1,4 valci.Teraz menili v servise moju nahradnucievku a skusia ešte za studena či dochnemotor,ale jemožne že pricievke motor hasne ?Mne sa to nezdá...Dik všetkým zatial
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 9 hostů