PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Moderátor: Moderators General
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Ahoj.
Delsi dobu jsem tady nebyl.
Pani volala a auto pry porad jezdi stejne( zere a nejede ), takze to budu po novem roce opet resit Nicmene ji sviti service (nevim proc me nezavolala) ...
Pred rozvodama to nedelalo a jezdilo normalne ale nechapu, co se se mohlo podelat kdyz je vse nastavene dle pripravku? Jeste me napada ze by byl treba ten trn na klikovku delsi kratsi a bylo to treba o zub/dva hozene coz me ale stejne prijde divne protoze vyrez v klikovce byl po aretaci kliky kolmo nahoru.
Baterka samozrejme pri vymene odpojena byla a v jednotce bylo potom milion chyb, nakonec jsem byl na dia renault kde se vse smazalo a zmena zadna.
Jeste me napada jestli se nekde treba nejebnul drat, jak jsem vyvesoval motor atd...
Jak se vam chova auto po odpojeni toho tlakoveho ventilu na rizeni presuvniku? Jede hur? Protoze tohle jelo i po odpojeni porad stejne..
Dam to po novem roce typkovi co dela Renaulty protoze ja uz fakt nevim a bohuzel Delphina s tou jednotkou jaksi nekomunikuje :/
Delsi dobu jsem tady nebyl.
Pani volala a auto pry porad jezdi stejne( zere a nejede ), takze to budu po novem roce opet resit Nicmene ji sviti service (nevim proc me nezavolala) ...
Pred rozvodama to nedelalo a jezdilo normalne ale nechapu, co se se mohlo podelat kdyz je vse nastavene dle pripravku? Jeste me napada ze by byl treba ten trn na klikovku delsi kratsi a bylo to treba o zub/dva hozene coz me ale stejne prijde divne protoze vyrez v klikovce byl po aretaci kliky kolmo nahoru.
Baterka samozrejme pri vymene odpojena byla a v jednotce bylo potom milion chyb, nakonec jsem byl na dia renault kde se vse smazalo a zmena zadna.
Jeste me napada jestli se nekde treba nejebnul drat, jak jsem vyvesoval motor atd...
Jak se vam chova auto po odpojeni toho tlakoveho ventilu na rizeni presuvniku? Jede hur? Protoze tohle jelo i po odpojeni porad stejne..
Dam to po novem roce typkovi co dela Renaulty protoze ja uz fakt nevim a bohuzel Delphina s tou jednotkou jaksi nekomunikuje :/
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Ja ked som odpojil el-mag ventil, nastartoval, ozvala sa kontrolka SERVICE myslim, svietila trvalo, a auto pocitovo islo takmer rovnako ako s presuvnikom. Tych cca 10 koni navrch co by presuvnik mal davat proste nebolo na 1,6 motore citit. Skor mozno vo vyssich rpm by mohla s presuvnikom byt trochu lepsia dynamika, ked uz je presuvnik v max polohe....proste ja som zmenu nepostrehol. Ten presuvnik ma mozno vplyv na trochu lepsiu spotrebu....MOZNO. Ak by bol problem akykolvek v systeme casovania (t.j. sekuty drot k cidlu vacky, klukovky, el-mag ventilu), ihned by RJ rozsvietila kontrolku motora + SERVICE. Ak by bol seknuty kabelm k cidlu klukovky, auto by ani nenastartovalo predpokladam, a keby aj hej, uz samotny volnobeh by bol katastrofalny myslim. Proste RJ by presne nevedela kedy palit iskry na valce. Nieco sice sa dozvie asi aj z cidla vacky, ale rozhodne by bola namerana nekonzistencia v casovani vacka/kluka, kedze jedno z cidiel by nefungovalo, a hned by to bolo signalizovane kontrolkami.
Preto som uvazoval ci nahodou nejde o uplnu zhodu okolnosti a motor ako taky je uplne ok, ale zacala sa porucat napr. ta lambda.....Vies ake presne hlasky boli v RJ predtym nez ich autorizak vymazal?
Preto som uvazoval ci nahodou nejde o uplnu zhodu okolnosti a motor ako taky je uplne ok, ale zacala sa porucat napr. ta lambda.....Vies ake presne hlasky boli v RJ predtym nez ich autorizak vymazal?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Zdravím chlapi, je tady toho tolik, že už nevím, co přečíst. Každopádně přesuvník mi občas zarochtil, pak jsem si všiml, že když nechám otáčky spadnout na cca 600(podle otáčkoměru), tal nezarachotil, ale občas na takovou nízkou hodnotu nespadli, drželi cca 700. Teď mám týden udělané rozvody a do včera to bylo stejný. Ale dneska to rachotí každej start (byť je auto zahřatý, tak i po 15 minutách stání - ale jen chviličku, není to jako čistě studený start). Chci se zeptat jestli s tím mohu normálně jezdit a neškodí to nějak motoru, protože se mi teď nechcou po týdnu znovu shazovat rozvody + kupovat přesuvník. A ještě jeden dotaz, už jste nějak porovnali kvality těch přesuvníků? Febi, delphi, swag a nebo jsem nasěl tenhle https://mlparts.cz/autodily/renault/twi ... Id=1531451 dle čísel to sedí a cena je srandovní, s obchodem mám jen nejlepší zkušenosti.
Twingo RS 1.6 16V, 98kW, 2008
Twingo RS 1.6 16V, 98kW, 2008
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Ta cena je divná, normálně stojí asi desetkrát tolik. Jinak je většinou jen přebalený delphi.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No dobrý, ale na to jsem se neptal
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
a ja som nasiel toto ani sa mi verit nechce https://mlparts.cz/autodily/renault/meg ... ubena-kolamarek230177 píše:Má někdo nějakou informaci, jaká je v současné době cena toho rozvodového kola?
Já jsem to na internetu našel v aftermarketu kolem 2800 Kč.
14.29€
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
A co palivovy filter ? banalita ale vie narobit pasekupogo píše:Při startu je otáčkoměr mrtvý, startér točí, jiskra není, diagnostika se tváří, že nic.
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
moja nova skusenost z elmagom je asi takto....auto po nastartovani vzdy zdochlo cca 8-10 sekund. ri kazdom starte. to sa mi v priebehu roka stalo tak 2-3 krat. vymazali sme chyby vacky a auto zas pekne startovalo a islo. Teraz ked sa to opakovalo tak sme isli na to inak.Odpojili sme cidlo elmagu,boli v nom stopy oleja,tak sme to vycistili,vystriekali a vyfukali,a znovu zapojili.Bez mazania sme nadtartovali a div sa svete motor nezhasol a pekne si priadol.opakovali sme start 5-6 krat a vsetko v pohode. Az potom sme vymazali chybu obvodu elmagu.Takze olej sa dostaval na kontakty cidla a pravdepodobne to ma vplyv na to zhasinanie po starte.Asi zostava kupit novy elmag lebo sa tusim neda rozobrat,uvidime budem sledovat za kolko sa tam olej zas dostane a kedy to zacne.Inak na ebay novy elmag stoji okolo 100e. A popri tom sme spravili stifty na cievky lebo boli zodrate zavity na srouboch. Zo 6tky zavitovej tyci a trochu loctite a krasne to tam drzi.
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
marek230177 píše:Má někdo nějakou informaci, jaká je v současné době cena toho rozvodového kola?
Já jsem to na internetu našel v aftermarketu kolem 2800 Kč.
A ja co sa mi nechce verit za 15€ https://mlparts.cz/autodily/renault/meg ... ubena-kola
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No mňe taky ne, ale premyslel jsem, ze bych to koupil, abych se dozvedel, jestli to je ono, ale nevim, co bych s tim pak delal
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Prosím, mám dotaz. Na jaře loňského roku mi začal rachotit přesuvník. Přesuvník mi rachtal asi tak 2 měsíce a rachtal skoro při každém startu. Poté jsem vyměnil olej a vše přestalo a do téhle doby je zatím klid i když startuji v zimě v mrazu. Ale mám jít na jaře na nové rozvody, tak chci se zeptat, jestli mám vyměnit i ten přesuvník i když teď nic nedělá a nebo vyměnit jen rozvodovou sadu? Rozvodová sada asi stojí 2500Kč a přesuvník asi 3000Kč.
Velmi děkuji za vaše dotazy.
Velmi děkuji za vaše dotazy.
Renault Megane sedan 1.6 r.v.2005
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Je to na tobě. Platil by jsi navíc práci a řemen, pokud by to nemělo moc naběháno nebo nebylo za delší dobu.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Pisem sem - na FLU sa mi objavio zdochynanie po prvom studenom starte, ked auto stoji 6 a viac hodin. Takze vlastne kazde rano, a kazde poobedie ked idem z roboty. ALE - motor po prvom nastartnuti nabehne, a hned zdochne (ALE BEZ ZVUKOVEHO PREJAVU PRESUVNIKA !). Druhy start je uz vzdy uplne ok. Bolo to v autorizaku, nechal som to tam cez noc, rano sme startli a zdochlo, pricom mechanik mal ucho nad presuvnikom. Nechal som to tam dalsi den, skusili 2 studene starty, ale presuvnik nezarachotil ani raz. Povedali ze nemozu na zaruku presuvnik v tomto pripade vymenit, lebo sa neprejavuje zvukovo. Diel posielaju do FR kde hrozi namatkova rozborka dielu. Ak by FR zistili ze presuvnik vydrany nie je a autorizak ho vymenil, mali by z toho velke problemy. Preto sme sa dohodli ze pojazdim ked sa trochu otepli a odsledujem to. Ja ze OK, no co uz s vami. Mali to aj na diag - ziadne chyby.grinwi píše:moja nova skusenost z elmagom je asi takto....auto po nastartovani vzdy zdochlo cca 8-10 sekund. ri kazdom starte. to sa mi v priebehu roka stalo tak 2-3 krat. vymazali sme chyby vacky a auto zas pekne startovalo a islo. Teraz ked sa to opakovalo tak sme isli na to inak.Odpojili sme cidlo elmagu,boli v nom stopy oleja,tak sme to vycistili,vystriekali a vyfukali,a znovu zapojili.Bez mazania sme nadtartovali a div sa svete motor nezhasol a pekne si priadol.opakovali sme start 5-6 krat a vsetko v pohode. Az potom sme vymazali chybu obvodu elmagu.Takze olej sa dostaval na kontakty cidla a pravdepodobne to ma vplyv na to zhasinanie po starte.Asi zostava kupit novy elmag lebo sa tusim neda rozobrat,uvidime budem sledovat za kolko sa tam olej zas dostane a kedy to zacne.Inak na ebay novy elmag stoji okolo 100e. A popri tom sme spravili stifty na cievky lebo boli zodrate zavity na srouboch. Zo 6tky zavitovej tyci a trochu loctite a krasne to tam drzi.
No a teraz tu citam toto od Grinwi-ho, a teoreticky ak chlapem vec sprane - olej mu cez el-mag prerazal vrchom el-magu na jeho kontakty. Toto skontrolujem este dnes! Ak to bude OK ciste, tak odpojim el-mag na noc a skusim start rano bez el-magu......inak uz neviem co by to mohlo byt.....cidlo klukovky? Strata tlaku benzinu v rampe po dlhsom case? Hmmmmm
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Pokud motor chytí, tak tam benzín je, bez tlaku by to ani nechytlo. Může to taky dělat řízení přesuvníku. Pod plynem se to dá udržet? Pokud odpojíš elmag a nezhasne to, tak je to celkem jasné. Může být vadný i elmag.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Tiez si myslim ze tlak paliva mozem vylucit. Nastartuje to normalne, vybehne do otacok ako treba a nasledne zhasne, nepomoze ani stlacenie pedalu na podlahu, alebo ani tukanie na plyn pedal - proste plynovy pedal uplne ignoruje vtedy. Idem akurat dole k autu, pozriem stav konektorov a odpojim ho. Potom po robote 16:15 nastartujem a uvidime.....podam info
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Pokud nepomůže ani plynový pedál, tak to obvod přesuvníku nedělá. Zkusil bych vyčistit škrtící klapku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Akurat som bol pri aute, konektor el-magu uplne cisty. Nechal som ho odpojeny a skusim start po praci. Ano, aj klapka ma uz napadla. To bude dalsi krok, ked ani odpojenie el-magu nepomoze, diki za tip Dam vediet progress...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
u mna jednoznacne haproval elmag!!!! uz som objednal z allieexpresu...cena cca 30e aj s dopravou-novy
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No a ja som zatial startol s vypojenym el-magom a ziadna zmena, zdochlo. Takze sa najblizsie zameriam na klapku a filter. Veko mam tradicne od oleja, takze pri vymene v autorizaku tam zjavne narvali nad max, a v sacom potrubi bude zase deci
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
S vadným elmagem bys to udržel v otáčkách, protože vadný elmag způsobí, že se přesuvník bude později dostávat do nuly, tzn. bude nestabilní volnoběh a studený motor může zhasínat a dusit se.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Mne niekedy pri starte otacky vyletia ale zacnu klesat az motor zdochne,druhy star uz je normalny a niekedy,ako vcera som nastartoval a otacky pomalu sa zvysovali,motor akokeby chcel zdochnut,ale chytil sa,nezdochol.Je to smutne su to skoro nove auta,mam najazdenych 42000 km.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No, ja mam najazenych 30.000 iba Dnes rano -4 stupne, start sa len-tak-tak udrzal. Po starte otacky vyleteli ako treba, ale hned spadli na nejakych 700, auto lapalo po dychu, ale po asi sekunde sa to zacalo zrovnavat na tradicnych studeych 1100 alebo tak. Uvidim po vycisteni klapky a sacieho potrubia, taktiez skusim 1 start bez vzduch filtra.
Inak obecne k presuvniku - mechanik v autorizaku potvrdil zle riesenie VVT systemu od vyroby, ako sme si mysleli. Pri dlhom stani dochadza k poklesu tlaku oleja pre Advance komory. Olej steka dole cez el-mag ventil, a miesto neho sa tam plni vzduch. Potom uz je len otazka casu, kedy je hrana piestika vydrata dostatocne na to, aby pri starte piestik vybehol z komorky a v spolupraci s posobenim vahadiel na vacku, stlacitelnym vzduchom pre Advance komory a "odbublinovanie" systemu pre Advance komory pri opetovnom naplnani olejom (pri starte) dojde k rachoteniu.
Inak obecne k presuvniku - mechanik v autorizaku potvrdil zle riesenie VVT systemu od vyroby, ako sme si mysleli. Pri dlhom stani dochadza k poklesu tlaku oleja pre Advance komory. Olej steka dole cez el-mag ventil, a miesto neho sa tam plni vzduch. Potom uz je len otazka casu, kedy je hrana piestika vydrata dostatocne na to, aby pri starte piestik vybehol z komorky a v spolupraci s posobenim vahadiel na vacku, stlacitelnym vzduchom pre Advance komory a "odbublinovanie" systemu pre Advance komory pri opetovnom naplnani olejom (pri starte) dojde k rachoteniu.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů