PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Moderátor: Moderators General
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No trochu sa oteplilo - vcera aj dnes rano sa uz prvy start podaril, ale fungovalo to tak, ze motor startol na nejakych 800rpm, a pocas dalsich 3 sekund rucicka pomaly sa vysplhala na standardnych 1200 a drzala tam ok. Takze na 99% olej v klapke. Uz sa tesim na vikendovy vypuc sacieho potrubia. Vyzera ze po necelych 4 rokoch opet svoje auto vezmem do vlastnej starostlivosti. Pretoze autorizak pri vymene oleja urcite prelial nad max, kedze mam tak zasvinene veko ventilov...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
toto robi raz za cas aj mne ale klapka je cista
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
A pozeral si ju aj z vnutornej strany?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
ano komplet ale urobi mi to len raz zacas...nie pravidelne cca raz za 2tyzdne pozeral mi ju mekaniko tomu doverujem vzdy spravil super pracu
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No dnes uz bolo iba 0 stupnov rano, autom isla zena a vraj to startlo uz normalne. Proste je to silne zavisle od teploty u mna. Ked je -14 , tak zdochne na 100%. Ked je cca -6 , tak nabehne, a pomaly sa rozbieha na pozadovane otacky. No a pri nule uz startuje normalne.
S tym olejom v sacom - nebudem zhadzovat cele sacie ako som to robil na MII, vyhodim len klapku, vycistim ju z oboch stran a striekackou s hadickou vysajem z kosa sacieho potrubia ten olej. Taktiez hned kuknem stav vzduch filtra, ci ho naozaj pri garancke vymenili, alebo uz je durch cierny.
Jo - ked Ti to robi len raz za cas, tak to naozaj nebude klapkou. Nemoze to byt nejakym sajrajtovym benzinom?
S tym olejom v sacom - nebudem zhadzovat cele sacie ako som to robil na MII, vyhodim len klapku, vycistim ju z oboch stran a striekackou s hadickou vysajem z kosa sacieho potrubia ten olej. Taktiez hned kuknem stav vzduch filtra, ci ho naozaj pri garancke vymenili, alebo uz je durch cierny.
Jo - ked Ti to robi len raz za cas, tak to naozaj nebude klapkou. Nemoze to byt nejakym sajrajtovym benzinom?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
mozno ze bolo tankoval som asi 2-3 razy na omw v raci a vzdy to robilo po tom tankovani,odkedy tankujem inde mam zasatial pokoj...uvidime ale cakam na ten novy elmag z allie vymenim lebo taam prerazal olej a uvidime aka bude zmena,zatial po vycisteni drzi
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Inak toto pocujem prvy krat ze el-mag sa poskodil a prestal tesnit navrchu. Asi konstrukcna vada konkretneho kusu...no hlavne nech je ten novy OK!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
to nie len moj..uz tu vyssie niekto pisal ze mal takisto olej na konektore elmagu...
tu je ten prispevok T_o_m píše:
Takže jsem vyměnil čidlo polohy vačkového hřídele. Vymazal chyby.
Auto se chová klidněji. Dříve při hodně malých otáčkách na dvojku začal motor cukat, tento problém již nemám. Zůstal pocit malého výkonu. Znovu se jen objevila chyba P0010 - A Camshaft Position Actuator Circuit.
Dal jsem to do neaut. servisu co má zkušenost s Renaulty. Projeli to a koukli do diagnostiky. Ti navrhují vyměnit přesuvník, že jinak se nedostanou v analýze dál.
Co jsem četl téma o přesuvníku, tak mi to nesedí s mými problémy. Naopak jsem četl téma Chybové kódy P0141 a P0010 a ukazuje mi to na problém s ventilem egr, nebo kabeláží.
Jsou moje závěry správné? Nechce se mi měnit zbytečně přesuvník.
Takže jsem vyčistil konektor ventilu přesuvníku a výkon je zpátky. Bylo tam trochu oleje. Vytřel jsem to a vystříkl sprejem na kontakty. Ujel jsem tak 600km a zatím OK.
Akorát nevím jak se tam dostal ten olej.
tu je ten prispevok T_o_m píše:
Takže jsem vyměnil čidlo polohy vačkového hřídele. Vymazal chyby.
Auto se chová klidněji. Dříve při hodně malých otáčkách na dvojku začal motor cukat, tento problém již nemám. Zůstal pocit malého výkonu. Znovu se jen objevila chyba P0010 - A Camshaft Position Actuator Circuit.
Dal jsem to do neaut. servisu co má zkušenost s Renaulty. Projeli to a koukli do diagnostiky. Ti navrhují vyměnit přesuvník, že jinak se nedostanou v analýze dál.
Co jsem četl téma o přesuvníku, tak mi to nesedí s mými problémy. Naopak jsem četl téma Chybové kódy P0141 a P0010 a ukazuje mi to na problém s ventilem egr, nebo kabeláží.
Jsou moje závěry správné? Nechce se mi měnit zbytečně přesuvník.
Takže jsem vyčistil konektor ventilu přesuvníku a výkon je zpátky. Bylo tam trochu oleje. Vytřel jsem to a vystříkl sprejem na kontakty. Ujel jsem tak 600km a zatím OK.
Akorát nevím jak se tam dostal ten olej.
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Aha tak asi som prehliadol, alebo uz zabudol K mojmu Flu probelmu - bol som prekvapeny, ked v klapke miesto riedkeho oleja som nasiel na stenach a klapke samotnej usadeniny takeho husteho cierneho mazu, ktory ledva isiel vytriet handrou. Musel som to drhnut, aby sa to poodliepalo. Tak som ju vycistil. Sroby ku vzduch filtru boli uplne neposkodene, az mam pocit ze na garancke filter ani nevymenili. Strhol som z neho tu 1cm hrubu "vatovu" vlozku. Auto startuje ok, len teraz sa oteplilo, tak uvidime ci tuto zimu este pridu mrazy -10 a menej...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
V servise seru nato povedia si ze to vydrzi a aj tak nebudes do toho pozerat!!!! ale tusim sa zmylili asi im treba pozerat na ruky!!!
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
No ja uz som z autorizakom skoncil. Mam sice 5-rocnu zaruku, ale po standard 2 rokoch uz nevyreklamujem skoro nic. Teda nieco este hej, zavisi od veku auta a najazdu. Napr. vymlatenu tycku stabika mi kludne vymenia, kedze ma auto najazd iba 30tkm a 3 roky. Ale po 2 rokoch uz nevyreklamujem ziadny pazvuk v interieri napriklad, vsetko si musim platit sam. Presuvnik vyreklamujem jedine ak zarachoti aj pred nimi, mechanik ma pritom ucho nad presuvnikom. Vynechavajucu cievku nevymenia na zaruku, jedine ak odide uplne. No a teraz s tym filtrom, ktory zda sa nebol meneny, ale nauctovany ano....no......myslim ze sa zase vratim ku starej dobrej manualnej praci a zacnem si zas olej, filtre, platnicky a kotuce menit pod mostom sam
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
asi najlepsie riesenie,ale mne merni vsetko za par euro kamos a mozem si doniest matros sam,naco by som sa babral s tym.Doveziem pockam chvilu a spravi aj diagnostiku ked potrebujem.Srat na autorizak
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
toto je ten presuvnik,lebo potrebujem kupit? http://allegro.pl/show_item.php?item=67 ... d00be2ff62
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2023
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Ano, to je ono.
V ČR jej lze koupit za cca 2600 Kč.
V ČR jej lze koupit za cca 2600 Kč.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
ok diky tu za 203zlotych co je 47 e aj s postou
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Zistoval som ten presuvnik co dal link grinwi,nakolko mam zata v polsku,tak to predajcovi ukazoval,ten povedal ze to nie je original,ze to vyrabaju cinania,stoji to u nich okolo 20 e a narobi to viac skody ako osohu.Original vraj stoji okolo 100e.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
napriklad tu....tych cien je viac aj za viac ai za menej http://www.ebay.co.uk/itm/CRANKSHAFT-PU ... SwEzxYPsFE
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
a idem to overit moze to byt aj china tak potom kupu zrusim...
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
no predavajuci tvrdi ze je to znacka MAX GEAR ale to sa mi nechce verit tak radsej nieco priplatim a kupim Delphi....
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2023
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
MAXGEAR je Polsko. Totální shit, všechno od nich stojí za pendrek. Kvalita srovnatelná se Starline v AutoKelly (možná).
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
nebudem riskovat aby mi ti nerozdrb... nahodou remen a skoda bude kvoli par euram velka,To mi nestoji zato
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2023
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Určitě. Jsou díly, u kterých "horší" kvalitu třeba i risknu. Ale u dílů rozvodů rozhodně NE.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
tiez myslim ze rozvody treba mat poriadne
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
tu je daka oprava presuvniku,vyjadri sa k tomu niekto? https://www.youtube.com/watch?v=IsPyKZeIh2g
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH
Pozrel som to, akurat mi nie je jasne co teda vlastne urobil? Mne sa zda ze on navrtal tie kanaliky (2 dierky) a zvecsil tak ich priemer na tri milimetre?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů