PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » pát kvě 17, 2013 18:36

Taky ten standardny prejav presuvnika v case je ten, ze presuvnik najprv iba zaroachoti sem-tam. Neskor kludne prestane aj na pol roka, potom sa to zrazu zhorsi a rachoti takmer kazdy start. Casom sa prida aj nasledne zhodchuntie motora po zarachoteni. Druhy start byva vzdy ukazkovy bez problemu. Rachot je len kozmeticka vada a motoru neublizuje. Aj napriek rachotu je ale jeho funkcia ok, casuje ako ma, inak by hned vybehli kontrolky. Olej davam vzdy len predpisovy Evolution SXR 5W-40. Po vypusteni oleja a naliati noveho bol prvy start auta sprevadzany zarachotenim, a to tam bol presuvnik novy. Potom uz bol presuvnik ticho. Po cca 2 rokoch zacal sem-tam rachotit v lete, ale potom stichol a uz asi pol roka sa neozval ani raz, a to startujeme minimalne 2 x denne. JE to take cudo, s ktorym proste musime zit. Ja ho budem menit az ked bude rachotit pri kazdom starte
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
bikkinyshop
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř dub 10, 2013 20:38
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od bikkinyshop » sob kvě 18, 2013 02:31

Davybox - teď přesně nevím tu firmu, ale bral jsem to přes známýho, kterýmu udělali cenu, sundal mi z toho DPH, takže vyšel na 2900,- Kč + 1000,- Kč práce.
Renault Megane II Grandtour, 1.6 16V, Dynamique r.v.2006

davybox
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: čtv říj 14, 2010 11:35
Bydliště: Teplice

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od davybox » stř kvě 29, 2013 12:37

Je možné , aby se vinou přesuvníku rozsvěcela kontrolka SERVICE + MOTORU a diag. hlásila chybu snímače vačkového hřídele. Snímač vačkové hřídele je nový a kontrolky i chyba jsou stále. V Renaultu říkají že to bude přesuvníkem. Co myslíte? Může být problém v tom že čidlo je značka EPS z druhovýroby a ne orig Renault??
Megane Grandtour 1,6 16V 2005------
Golf Variant 1,6 Tdi 2014---služební
Ford Focus Kombi 1,8 TDDI 2000- prodáno
Megane Scenic 1,6 8V 1998 - dožil se 298000tkm-rip

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17588
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Zefek » stř kvě 29, 2013 12:41

Záleží na tom, co ten snímač konkrétně hlásí za závadu. Ale vzhledem k tomu, jak mi přesuvník každé ráno klepe, si myslím, že to přesuvníkem být nemůže.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
bikkinyshop
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř dub 10, 2013 20:38
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od bikkinyshop » stř kvě 29, 2013 13:06

Mně to teda nic nehlásilo, ale nevim, jestli něco nebylo vypnuté od původního majitele (na diagnostice jsem to ještě neměl). Každopádně po výměně nic nerachtá, je to tišší, trošku živější, ačkoliv tim vzrostla trošičku spotřeba na těch rozjezdech. Každopádně jednou se mi stalo, že na první start chcíplo a naskočilo až na druhej. Ale jak říkám, nevím jestli se ejště nemají vymazat chyby z PC, pokud tam jsou.
Renault Megane II Grandtour, 1.6 16V, Dynamique r.v.2006

Ludwa
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 06, 2006 22:20
Bydliště: Strakonice

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Ludwa » čtv kvě 30, 2013 08:56

Zdravím v minulosti jsem jsem již přesuvník vyměnil. Nejdříve jsem si nechal udělat rozvody na nečisto, následně to začalo zlobit tak mi je v Renaultu udělil znovu a přesuvník vyměnil. Teď mám na nový najeto cca 30000km stáří 2-3 roky. A při startování se opět ozývá rachocení. Nejdříve to začalo s problémy při studených startech a teď to začíná občas rachotit. Je možné že by přesuvník byl zase špatný?? Olej měním pravidelně po 10-12tis.km dávám 10W-40. Někde jsem viděl napsáno, že Renault interval zkrátil po kolika se tedy má olej měnit?? Je pro přesuvník lepší 10W-40 nebo 5W-40?? V jiném tématu psali, že odpojili elektromagnet a jezdí s poruchou a na autě to není téměř znát. Včera jsem odpojil elektromagnet a teď zkusím jezdit bez toho jestli bude problém se studeným startem přetrvávat.

Jinak snímač vačkové hřídele jsem měnil hned když jsem si auto přivezl domu. A v tu dobu byl přesuvník absolutně v pořádku. Pokud máš někoho kdo má osciloskop tak se to nechá krasně poznat jestli je v pořádku nebo ne. Případně to také údajně mohou být špatně udělané rozvody. Možná bych někde vyštrachal obrázek z osciloskopu jaký tam má byt průběh. Normálním multimetrem tam nic nenaměříš.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » čtv kvě 30, 2013 09:52

Co presne znamenaju tie "problemy pri studenych startoch"? Iba zarachotenie, alebo neslo nastartovat? Presuvnik sa vyrachta tak-ci-tak, aj keby som menil olej kazdy tyzden, to je uplne fuk. 5W, 10W, to je jedno. Proste, ako to byva, sa presuvnik po 2-3 rokoch opet ozval. Svoju funkciu ale plni na 100%. Popis presnejsie tie zle starty za studena. Ak tie straty prebiehaju tak ze motor nabehne, zarachoti a zdochne, tak je presuvnik uz v "druhej faze" jeho poruchy a bude to len horsie. Ak ti motor ale nejde nakopnut, ze len toci starter a nechyti, tak to s presuvnikom nema nic spolocne. Posunute rozvody by boli urcite poznat ci uz zvukovo, alebo by mal motor blby vykon. Odpojenim el-magu zabranis len rachoteniu pri starte
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Ludwa
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 06, 2006 22:20
Bydliště: Strakonice

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Ludwa » čtv kvě 30, 2013 12:07

Auto nastartuje, motor se rozběhne, občas rachocení. A se dějí dvě rozdílné věci. Vyběhnou otáčky cca 1100 (jako při normálním startování) a pak auto chcípne. To se opakuje třeba 3x. Druhá věc je že udrží otáčky, ale při rozjeti auto začne škubat a nejede. Až když přidám plyn tak otáčky přelezou cca 3000 tak auto jede normálně. Děje se to jen když je studený motor a řekl bych i když jsou nízké teploty. Ten druhý problém s přesuvníkem asi nebude spojen, ale to první bych teoreticky mohlo. Právě proto jsem odpojit ten el.magnet abych věděl za chyby zmiznou obě nebo jen některá. Problém je trošku v tom že se to děje občas a nejsem schopný zatím vypozorovat žádná konkrétní data. Když pojedu na diagnostiku tak toho asi taky moc nevyčtou. Ještě mám připravený kabel že zkusím zjisti nějaké hodnoty teploty motoru, tlaky atd. Tak že je třeba se prostě smířit s tím že si jednou za 2-3roky nechám udělat rozvody??

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » čtv kvě 30, 2013 13:14

Rozvody netreba, staci vymenit iba presuvnik. Remen aj kladky (napinak aj vodiaca) v pohode vydrzia 1-2 znovunapnutia remena. Vyzera to ako pises - prvy problem je typicky presuvnik, kedy auto nastartuje, zarachoti, otacky sa dvihnu ako treba, ale hned potom to zdochne. To spravne ako pises obides tym odpojenim el-magu....teda MOZNO. Odpojeny el-mag ostane v urcitej polohe, ale privod oleja do presuvniku by mal byt v el-magu zavrety, takze teoreticky by to rachotit nemalo. A ten druhy problem, opet ako spravne pises asi s presuvnikom nesuvisi - lebo keby presuvnik zle zacasoval, hned by vybehli kontrolky. Takze to bude skor cievkou ktora za studena obcas vynechava.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17588
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Zefek » čtv kvě 30, 2013 13:22

Rado77 píše:To spravne ako pises obides tym odpojenim el-magu....teda MOZNO. Odpojeny el-mag ostane v urcitej polohe, ale privod oleja do presuvniku by mal byt v el-magu zavrety, takze teoreticky by to rachotit nemalo.
Olej do přesuvníku půjde, ale pokud bude elmag odpojený, olej by měl jít jen do retard komor.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » čtv kvě 30, 2013 14:15

Hej tak som to myslel, ze nepojde do Advance komor
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Ludwa
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 06, 2006 22:20
Bydliště: Strakonice

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Ludwa » čtv kvě 30, 2013 16:12

OK tak zkusím vyměnit cívky (případně nejdřív proměřit). Co vím a tvrdili mechanici tak rozvodový řemen mohou napnout pouze jednou. Jo je jasný že kladky a vodní pumpa to vydrží. Ale tak ten řemen už není zas taková cenová darda. Zatím jsem nenašel nikoho kdo by to u nás dělal tak že musím do autorizovaného servisu a ty si nechají kvalitně zaplatit práci. Je nějaká šance špatný přesuvník opravit?? Zkoušel to někdo s nějakým výsledkem?? Když tedy budu jezdit s odpojeným el.magnetem a zvyknu si na kontrolku SERVIS tak by se nemělo nic stát. Zkusím ještě najít fakturu za minulou opravu a případně díl vyreklamovat. Teda nevím jaké jsou záruční podmínky.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11041
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od krt.ecek » čtv kvě 30, 2013 16:14

záruka je v autorizovaném servisu rok....

Rado77 ten přesuvník rozebral a problém je, že se obrousí materiál o sebe, to neopravíš:( (v těch 44 stránkách by měli být fotky, nákresy atd.)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17588
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Zefek » sob čer 01, 2013 15:35

Další pokusy s přesuvníkem: Včera večer jsem potřeboval přeparkovat auto. Byl to studený start, takže se přesuvník ozval. Popojel jsem asi 100 metrů a zhasl. Ti, kteří mé příspěvky sledují, ví, že mám problém s druhým studeným startem, kdy auto dost neochotně naskočí. Takže dnes ráno start docela neochotný, ale přesuvník se neozval.
Může to být tím, že startér motorem točí déle, než to chytí a tím se už přesuvník natlakuje olejem, ale to vylučuje pokus číslo dva, při kterém jsem před prvním studeným startem odpojil napájení cívek a nechal startér 5 vteřin točit motorem a pak jsem cívky připojil. Motor skočil do otáček a ozval se přesuvník.

Nemohlo by jít taky o sw problém? Když se při druhém studeném startu motor roztáčí neochotně, tak se otáčky zvedají dost pomalu, nevyskočí to hned na 2 tisíce otáček, ale pomalu to vyleze od 500 do 1400 otáček. Podle mě jde o povel jednotky k natočení přesuvníku, protože se motor hned dostane do otáček a škrtící klapka je dost otevřená. Když se motor roztáčí postupně, jednotka nedá povel k natočení přesuvníku. Tato hypotéza by šla ale ověřit pouze měřením. Kdyby to takhle skutečně bylo, stačilo by pak "pouze" posunout dobu od startu, kdy jednotka začne elmag ovládat, ale to je nereálné.

EDIT: Ale teď si uvědomuji, že jsem zkoušel před studeným startem odpojit elmag. Kdyby to bylo tak jak píšu, přesuvník by se neozval, ale on se tenkrát ozval.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

adalv
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: úte led 19, 2010 18:10
Bydliště: třinec

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od adalv » sob čer 22, 2013 12:17

zdravím pánové, je možné u scenica 1,4 16v 2007 diagnostika ok, po výměně oleje, rozvody ok, startuje ok, neškube ALE NEJEDE. Od cca2000 ot auto je jako na pohřbu? Jinak velmi dobrý stav vozu najeto 55 tkm. a přesuvník netříská ani nic jiného. Jo a filtr zkontrolován. Je možné aby to ovlivňoval ten Elmag?

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » ned čer 23, 2013 14:56

1.4 motor nema presuvnik, supni svoju otazku inde :wink:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

davybox
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: čtv říj 14, 2010 11:35
Bydliště: Teplice

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od davybox » úte črc 16, 2013 09:28

Ahoj, dával jste někdo ten přesuvník od Febi co prodávaj v Autokelly ??
Megane Grandtour 1,6 16V 2005------
Golf Variant 1,6 Tdi 2014---služební
Ford Focus Kombi 1,8 TDDI 2000- prodáno
Megane Scenic 1,6 8V 1998 - dožil se 298000tkm-rip

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » úte črc 16, 2013 09:50

Fuha, zda sa ze to je novinka :shock: Bezne boli totizto k dostaniu len DELPHI. A tento od FEBI by mohol byt prislubom nejakej pozitivnej zmeny co sa tyka vydrze ! No povedzme si rovno - horsie to byt nemoze, takze smelo do toho ! Len ta cena je 8300 SK, a bezne sa da dostat novy pod 5000 SK ....
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2542
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od kmarty » úte črc 16, 2013 12:23

No moc si od toho neslibuj, zda se ze u Febi je sance ze dostanes presuvnik, ktery byl vyraben hned o linku vedle toho Delphiackyho.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » úte črc 16, 2013 12:39

Hmmmm, asi to tak bude :doh4: Jedine ze by ta vysoka cena nehovorila iba o znacke, ale napr. prave o tom ze na tej druhej linke montia konecne poriadne piestiky...Ale to asi nie...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

davybox
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: čtv říj 14, 2010 11:35
Bydliště: Teplice

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od davybox » úte črc 16, 2013 14:09

Tak ona ta cena u Kelly je celkem normální , jde o to , že v podstatě každý servis co má u Kelly registraci má cca 30 % slevu , a to pak vychází na 4700 , Myslím že někteří mají slevy i vyšší a dostanou se tak na 4300. Oproti ceně v Renaultu ( před týdnem mi ríkali 5557,-)
Megane Grandtour 1,6 16V 2005------
Golf Variant 1,6 Tdi 2014---služební
Ford Focus Kombi 1,8 TDDI 2000- prodáno
Megane Scenic 1,6 8V 1998 - dožil se 298000tkm-rip

peto 1
Experienced member
Příspěvky: 942
Registrován: sob lis 27, 2010 18:18
Kontaktovat uživatele:

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od peto 1 » pát črc 19, 2013 18:19

Rado77 píše: - rachotenie pri studenych startoch benzinovych motorov K4M (1,6 16V) - plati aj pre Megane III 1,6 110k motory
Podla mňa to platí aj pre 100k, lebo švagor má Megane lll Generation 100k a má tam tiež elmag, takže tam asi má aj presivník, či?
RENAULT MEGANE III 1,5 dCi Grandtour
RENAULT MEGANE II 1,4 16v 72 kW Grandtour
Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » pát črc 19, 2013 20:33

Hej hej, v MIII sekcii sme kedysi zistili, ze su aj 100k motory, ktore maju el-mag, a teda aj presuvnik. Vyzera to tak, ze proste 100k motory su dvoch typov - s presuvnikom a bez presuvnika. Akurat sa ludia rozculili co si zamerne kupovali 100k motor, aby sa presuvniku vyhli, no a maju ho tam. Zloba :?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

peto 1
Experienced member
Příspěvky: 942
Registrován: sob lis 27, 2010 18:18
Kontaktovat uživatele:

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od peto 1 » pát črc 19, 2013 20:51

Ja si myslím, že tých 100 koní má súvis asi z emisiami, proste ho trochu priškrtili, aby dosiahli euro5, inak skúšal som toho 100 koňového a rozdiel som si medzi mojim a ním ani nevšimol a pri tom je to ešte aj o 200 kg ťažšie auto, akurát mám pocit, že zatiahne trochu neskôr ako môj, niekde nad 3500 ot, kým ten môj sa budí už tesne za 3000...
RENAULT MEGANE III 1,5 dCi Grandtour
RENAULT MEGANE II 1,4 16v 72 kW Grandtour
Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: PRESUVNÍK - VŠETKO O PRESUVNÍKU, RACHOTENIE PRI ŠTARTOCH

Příspěvek od Rado77 » sob črc 20, 2013 10:58

Hej hej, ja ked som jazdil s odpojenym el-mag ventilom a teda s odstavenym presuvnikom = vykon motora bol 100 koni miesto 113, a rozdiel vykonu bol fakt ledva postrehnutelny. Ale tych 200 kil navyse by som v aute citil, citim to aj ked veziem 80kg spolujazdca, ze musim plyn trosku viac zatlacat ako bezne. Co sa tyka vykonu, kazde auto je zrejme trochu ine. Napr. zena mala v robote tiez 1,6-tku HB, ale to auto bolo citelne lenivejsie ako nase. Taktiez chalani ked sedeli v mojom, tak hovorili ze taha trochu lepsie ako ich.
No co, skoda ze tam vobec VVT system davali, ale ako pises je to jasne o emisnej norme, lebo vykonu to teda moc nepridava
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů