Problém! výkon/spotřeba
Moderátor: Moderators General
- tesco26
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv zář 18, 2008 13:48
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Problém! výkon/spotřeba
Zdravim chlapy. mam spotřebu už 8,5 L a ztrácí se výkon motoru! Někdy se stane že to jede jak šlak ale tato forma vydrží jen tak den dva a výkon je zas pryč.. jako ono to jede ale musím tomu dávat pořádně nažrat!!! ale i tak je to udušený..
V servisu vědí pi..u. tak se obracím sem na forum..
Dik za smysluplnérady...
V servisu vědí pi..u. tak se obracím sem na forum..
Dik za smysluplnérady...
Megane II Comfotrt Dynamique 1,6 16V 83kw 130 000km
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
- tesco26
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv zář 18, 2008 13:48
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Nesnáším záhady
svíčky(4 bod) oleje(5w40).. to mam za sebou ccA 14 dní. cívky mam 3 púvodni a 1 menená.(uz za 1 majitele!) toto vylučuji! Stalo se mi že to bylo v pořádku ten 1. den když jsem vyjel benzin a natankoval plnou neturalem 98. ale neříkám že je tam spojitost.
Megane II Comfotrt Dynamique 1,6 16V 83kw 130 000km
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Tesco, mas to aj nejako blizsie vyskumane? Napr. ze jeden den sa auto tvari uplne ok, a druhy den cely cas uplne zle? Alebo sa nieco meni na vykone aj pocas jednej jazdy? Alebo proste len v utorok to chodi uplne blbo od startu az po vypnutie motora? Alebo kazda druha jazda je zla? A ako je na tom napr. volnobeh, ked "auto ide blbo, ma slaby vykon"? Vsetko sa na volnobehu tvari OK, ale akceleracia je na kazdom stupni slaba?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- tesco26
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv zář 18, 2008 13:48
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Nesnáším záhady
takhle.. z 90 % to jede jak lemra ale občas se stane že při jízde zjistím že vubec nemusím hlouběji šlapat na plyn.. prostě nohu jako peříčko a aktuální spotřeba je naproasto jiná(nižší) a to je naprosto nahodilé.. vydrží to třeba 1. den a na druhy den zase nic...
co se týče otáček tak se stává že ne volnoběh je ručička na 900 ot/min. nebo 850. prostě víc než-li jindy. normál je těch 750ot/min.
co se týče otáček tak se stává že ne volnoběh je ručička na 900 ot/min. nebo 850. prostě víc než-li jindy. normál je těch 750ot/min.
Megane II Comfotrt Dynamique 1,6 16V 83kw 130 000km
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Tipujem na el-mag ventil presuvnika. Ale nechcem strasit. Prave pri jeho chybe su myslim otacky volnobehu nizsie. A ked tomu chces nalozit, el-mag sa dajme tomu neotvori a presuvnik neplni vobec svoju ulohu. Ked je el-mag ok, tak presuvnik aspon ako-tak pracuje (aj ked prepusta olej medzi komorami, aspon sa trochu hybe). Skus vytiahnut el-mag, pozriet ci je cely, ci neodpadla jeho polka dole, ci nieje to sitko total zanesene...
Prip. skus el-mag uplne elektricky odpojit (bude svietit STOP ci SERVICE a este daco), a jazdit tym tak. Ak sa bude nadalej auto spravat tak isto blbo, tak je sanca ze je to prave el-mag.
Ale mozno som strelil do luftu, tak sa potom na mna pls nehnevaj
Prip. skus el-mag uplne elektricky odpojit (bude svietit STOP ci SERVICE a este daco), a jazdit tym tak. Ak sa bude nadalej auto spravat tak isto blbo, tak je sanca ze je to prave el-mag.
Ale mozno som strelil do luftu, tak sa potom na mna pls nehnevaj
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdyz jsem mel vadny snimac natoceni vacky, tak motor padl do nouzaku a jelo to ... no spis nejelo (uz jsem to tu psal - semafor, cervena. Padne zelena, slapnu plnej ... a autobus MHD vedle mne mi ujel).
Nerikam teda ze to zrovna musi bejt cidlo vacky, ale ten nouzovej rezim motoru by to byt mohl. Ted uz jen zjistit proc to do nej pada (to pres forum neprojde).
P.S.: Kvuli vadnymu presuvniku ci jeho elmag ventilu to do nouzaku nepada. Motor sice jede slabeji, ale jen o drobek (temer neznatelne).
Nerikam teda ze to zrovna musi bejt cidlo vacky, ale ten nouzovej rezim motoru by to byt mohl. Ted uz jen zjistit proc to do nej pada (to pres forum neprojde).
P.S.: Kvuli vadnymu presuvniku ci jeho elmag ventilu to do nouzaku nepada. Motor sice jede slabeji, ale jen o drobek (temer neznatelne).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- tesco26
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv zář 18, 2008 13:48
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Myslím že přesuvník by to mohl byt klidne taky.. v zimě mi taky občas zahrkal..Rado je složité odpojit ten el.mag.??Rado77 píše:Tipujem na el-mag ventil presuvnika. Ale nechcem strasit. Prave pri jeho chybe su myslim otacky volnobehu nizsie. A ked tomu chces nalozit, el-mag sa dajme tomu neotvori a presuvnik neplni vobec svoju ulohu. Ked je el-mag ok, tak presuvnik aspon ako-tak pracuje (aj ked prepusta olej medzi komorami, aspon sa trochu hybe). Skus vytiahnut el-mag, pozriet ci je cely, ci neodpadla jeho polka dole, ci nieje to sitko total zanesene...
Prip. skus el-mag uplne elektricky odpojit (bude svietit STOP ci SERVICE a este daco), a jazdit tym tak. Ak sa bude nadalej auto spravat tak isto blbo, tak je sanca ze je to prave el-mag.
Ale mozno som strelil do luftu, tak sa potom na mna pls nehnevaj
Megane II Comfotrt Dynamique 1,6 16V 83kw 130 000km
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
- tesco26
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv zář 18, 2008 13:48
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Kmarty a ty jezdíš se spotřebou 9,3 L ?? ja vím automat ale i tak..kmarty píše:Kdyz jsem mel vadny snimac natoceni vacky, tak motor padl do nouzaku a jelo to ... no spis nejelo (uz jsem to tu psal - semafor, cervena. Padne zelena, slapnu plnej ... a autobus MHD vedle mne mi ujel).
Nerikam teda ze to zrovna musi bejt cidlo vacky, ale ten nouzovej rezim motoru by to byt mohl. Ted uz jen zjistit proc to do nej pada (to pres forum neprojde).
P.S.: Kvuli vadnymu presuvniku ci jeho elmag ventilu to do nouzaku nepada. Motor sice jede slabeji, ale jen o drobek (temer neznatelne).
Jo kdyby to bylo to čidlo ta se to vlastě týká rozvodú..tu možnost už někdo namítal..
Megane II Comfotrt Dynamique 1,6 16V 83kw 130 000km
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Vobec nie, nachadza sa (ked kukas do motora) mierne vlavo za najlavejsou cievkou (smerom k rozvodom). Staci odpojit rukou konektor. Samotny el-mag drzi len na srobe velkost 10, zide sa tam aj predlzovacia tycka z goly, aby si dociahol. El-mag potom staci vytiahnut kolmo dohora (radsej opatrnejsie, aby si ho neurval v polke). Pojde to mozno trochu tazsie von, ma este dokola O-ring tesnenie, ale ide to.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kratke trasy, ciste mestsky (priskokama vpred) provoz. Na to se vic neda rict. R19 manual mi pri shodnem provozu bastila 10l/100km a MeganeII 1.5dCi neco lehce pres 8l nafty na 100km. Z tohohle uhlu beru svoji spotrebu jako tu ... lepsi .tesco26 píše:Kmarty a ty jezdíš se spotřebou 9,3 L ?? ja vím automat ale i tak..
Vadny presuvnik jsem mel a popravde krom toho prisernyho pazvuku pri startu jsem nic jineho nepocitoval. Zato kdyz byl motor v nouzovym rezimu, tak jsem furt premejslel jestli nemam zatahlou rucku, jestli se do prace zapoji i zbyvajici tri valce (vykonove, chod motoru byl jinak pravidelny), proste kdy uz to zacne alespon trochu jet protoze kazdy rozjezd i kdyz byl treba plynem az na podlahu, tak mi do kompletni vybavy chybel snad uz jen klobouk a plato vajicek.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- tesco26
- Junior member
- Příspěvky: 119
- Registrován: čtv zář 18, 2008 13:48
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Diag. jsem podstoupil.. nic nenašel.. takže říkáte ty čidla??shandy píše:Vadny presuvnik by rozhodne nezpusobil tak masivni ztratu vykonu - promenlive casovani "obstarava" 5 - 10 procent vykonu, maximalne. Podle me je to presne jak pise Kmarty, jedes v nouzaku. Duvod by taky sedel....diagnostiku, zjistit cidla a hura na vymenu.
Megane II Comfotrt Dynamique 1,6 16V 83kw 130 000km
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Zámek řízení, přesuvník jinak nic kromě spotřebního.
Pri nouzovym rezimu nic nesviti (teda mne nic nesvitilo).tesco26 píše:promin ale co je to nouzuvý režim.. to by svítila kontrolka..?
Nouzovy rezim je stav, kdy RJ motoru nema veskere udaje ktere jsou nutne pro normalni provoz a misto toho aby to vubec nejelo, tak si vezme nejake prednastavene hodnoty, ktere by teoreticky mely fungovat vzdy a vsude (ovsem za cenu silene ztraty na vykonu a pripadne velke spotreby). Je to stav abys mel moznost dojet do servisu (tedy za predpokladu ze vsechny casti ktere jsou nezbytne nutne pro beh motoru zustaly funkcni - jen treba neni znamy jejich stav).
Jenze v takovem pripade by RJ mela pres diagnostiku urcite rict co ji schazi.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Zdravim. Tiez by som poprosil o radu. Som cerstvym majitelom 1,6 110k a nepozdava sa mi vykon. Porovnavam so zadychanym 12r Esperom LPG na ktorom som jazdil doteraz. Cakal som strelu ale zazraky sa nedeju. Do otacok ide ako lemra. Ma to elektronicky alebo mechanicky plyn? Moze tam byt nejaky obmedzovac ked je auto v zabehu? Dakujem
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
Je tam elektronicky plyn. Obmedzovac (tiez znamy akurat tak ako diera v plyne za studena) sa trochu prejavi, ked je motor studeny. Ale obmedzovac ako taky funguje niekde pri 6500 rpm.....toto presne ani neviem.... Megosa som nezabiehal, lebo som nekupil novy, ale moj ide trufam si povedat ako mala raketa Ten vykon by sa mal po zabehu dostavit. Hlavne tomu nenakladaj, nech sa to tam spravne usadi a obrusi jak treba, takze do 4000 rpm podla moznosti. A po nejakych 2000 km tomu naloz plny kotol, nech si to zvykne na buducu kazdodennu dynamicku jazdu.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Taha to az od vyssich otacek, do 3 tisic otacek necekej zadny oslnivy vykon, nad tyhle otacky by se melo dostavit prijemne prekvapeni .
edit: Jestli to teda neni jine nez u motoru Megane I, kde jsme meli 1,6 16V..
edit: Jestli to teda neni jine nez u motoru Megane I, kde jsme meli 1,6 16V..
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - muj mazel
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auti
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - na letni popojizdeni
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auti
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - na letni popojizdeni
Mne to praveze zabera uplne kontinualne v celom spektre, z coho som vysmaaaaty. Kdezto sluzobny Opel Astra - tam to jasne citit na kazdomstupni, ze ked to dosiahne urcite otacky, tak do potom vyleti odrazu (aj ked bohuzial az ku koncu rozumnych otacok) Takze s Megosom velka spokojnost !
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
hmmmm....ja mam mezi 3300 - 3800/4000 uplne mrtvo...proste otacky jdou nahoru, ale auto nema zadny tah...uz jsem si na to sice zvyknul, tze kdyz potrebuju nejaky ten zivot pod kapotou, tak to chce dost anticipovat a s dostatecnym predstihem podradit a provetrat pedal plynu...ale stejne to nejak nechapu...ze by zabeh mohl zpusobit takove rozdily?
Nuz, je to zaujimave. Ked su 2 auta technicky uplne v poriadku, a jedno zabera v celom spektre, a druhe tam ma hluche miesto, nic ine ma nenapada ako zabeh, alebo menej priechodna niektora cast....Ale zase ini ludia tvrdia ze zabeh nema ziaden vplyv. Ja si aj tak myslim ze ma, a nasledne kazdodenna dynamicka jazda. Myslim ze auto sa da "ozivit" aj neskor, ked bolo "vychovane dedkom".
Shandy, ty si uz cistil klapku a sacie? Presuvnik je OK ?
Shandy, ty si uz cistil klapku a sacie? Presuvnik je OK ?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů