dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Vzhledem k tomu, jak často se problémy s ojničním ložiskem u těchto motorů objevují, bych jiný motor rozhodně nekupoval. Ten bude totiž také bez záruky. Navíc set klikovky, ojnice, ložisek jsi našel za moc pěknou cenu. Se švagrem jsme u jeho Renaultu řešili stejnou otázku, zda jiný motor či opravovat. Vše dlouho a s rozumem promýšleli a nakonec se rozhodli pro opravu. No a když už byl motor venku, udělalo se i těsnění pod hlavou, pístní kroužky, kompletní přetěsnění motoru ... dvouhmotová spojka v háji, takže i tu ... turbo v háji, takže nakonec i repas turba. Stálo to dost peněz, nicméně motor jezdí skvěle, s velmi dobrou spotřebou a je od všeho pokoj už víc jak dva roky.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Takže ten set stojí inak ako písali.
Kľukovka original RENAULT 249€
Ojnica original RENAULT........39€
2x sada ložisiek GLYCO..........46€
2x kľukov. semeringy.............25€
Spolu set 359€
Pustím sa do opravy, len nájsť dobrého mechanika.
Kľukovka original RENAULT 249€
Ojnica original RENAULT........39€
2x sada ložisiek GLYCO..........46€
2x kľukov. semeringy.............25€
Spolu set 359€
Pustím sa do opravy, len nájsť dobrého mechanika.
Megane II k9k 732 1.5 dci 78kw - v šrote
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Mám zase dilemu.
Podľa všetkého, čo ponúka ten predajca som istý že sučiastky z ALLEGRA.PL, čo som mohol objednať o -40% ako uvedené ceny.
Lenže dať do motora hocičo som nechcel.
Vedel by niekto mi povedať skúsenosti s kvalitou vecí z Polska (Kľukovka, ojnice), tam je napisané výrobca RENAULT (originál OEM)
Podľa všetkého, čo ponúka ten predajca som istý že sučiastky z ALLEGRA.PL, čo som mohol objednať o -40% ako uvedené ceny.
Lenže dať do motora hocičo som nechcel.
Vedel by niekto mi povedať skúsenosti s kvalitou vecí z Polska (Kľukovka, ojnice), tam je napisané výrobca RENAULT (originál OEM)
Megane II k9k 732 1.5 dci 78kw - v šrote
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Podle mého názoru pořád řešíš blbosti.
Proč do toho chceš nasypat takové prachy, Kristovy drahý rány?
550 Eur za práci (bez záruky) ??? To snad ani není možný, tohleto. Já to dělám za tři tisícovky usmolených českých korun. Budu se nad sebou muset vážně zamyslet......
Když už..... Já umím sehnat kliku za 170 Eur (není polská), ojnice za 95 Eur všecky čtyři. Uložení kliky stojí komplet asi 35 Eur. Když už tedy to chceš nový.....!
Proč do toho chceš nasypat takové prachy, Kristovy drahý rány?
550 Eur za práci (bez záruky) ??? To snad ani není možný, tohleto. Já to dělám za tři tisícovky usmolených českých korun. Budu se nad sebou muset vážně zamyslet......
Když už..... Já umím sehnat kliku za 170 Eur (není polská), ojnice za 95 Eur všecky čtyři. Uložení kliky stojí komplet asi 35 Eur. Když už tedy to chceš nový.....!
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Marek230177:
Marku, prosím, ještě ujištění.
Už mám doma nové lágry - koupil jsem
https://www.autokseft.cz/ET-ENGINETEAM- ... 0-nd810498
Rád bych se již pustil do montáže.
Připomínám že jde o motor 1.5dCi --> K9K728 74kW, rok 2004. Ty výše uvádíš utahovací moment 25 Nm + úhel 110°. Já jsem prošel různé manuály co mám a až v Jak na to jsem našel utahovací moment 22Nm+(myslím 80°). V každém případě právě menší moment než píšeš.
Otázka - prosím budu Ti věřit : Opravdu je Tebou uvedená hodnota 25Nm+110° pro tento motor hodnověrná ????
Jiank : jdu na to ......
Marku, prosím, ještě ujištění.
Už mám doma nové lágry - koupil jsem
https://www.autokseft.cz/ET-ENGINETEAM- ... 0-nd810498
Rád bych se již pustil do montáže.
Připomínám že jde o motor 1.5dCi --> K9K728 74kW, rok 2004. Ty výše uvádíš utahovací moment 25 Nm + úhel 110°. Já jsem prošel různé manuály co mám a až v Jak na to jsem našel utahovací moment 22Nm+(myslím 80°). V každém případě právě menší moment než píšeš.
Otázka - prosím budu Ti věřit : Opravdu je Tebou uvedená hodnota 25Nm+110° pro tento motor hodnověrná ????
Jiank : jdu na to ......
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
to analytic:
pokud to chceš vědět přesně, je potřeba dohledat dle VIN, u některých motorů se utahovací moment liší.
pokud to chceš vědět přesně, je potřeba dohledat dle VIN, u některých motorů se utahovací moment liší.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
hodnota 25Nm+110° je určitě pro 1,5 DCI k9k 732
Megane II Grandtour Sportway 1,5 dCi 78 kW 2008
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Prosímtě kde - v jakém manuálu nebo webu tohle najdu ???
díky
díky
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ahoj já čerpal tady na webu a ještě jsem si to ověřil v Renaultu v Ďáblicích (Autoavant) přes e-mail.
Dobrý den
posílam hodnoty na dotažení ojnic
Utáhněte na předepsaný moment a úhel šrouby vík ojnic 25 N.m + 110˚ ±
6˚
Krásný den
Dobrý den
posílam hodnoty na dotažení ojnic
Utáhněte na předepsaný moment a úhel šrouby vík ojnic 25 N.m + 110˚ ±
6˚
Krásný den
Megane II Grandtour Sportway 1,5 dCi 78 kW 2008
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
To je právě ten problém. Už jsem se tu o tom zmiňoval, že někde je uveden nižší moment, který je ovšem nesprávný !!!
Jediný správný utahovací moment pro ojnice u VŠECH MOTORIZACÍ motoru Renault 1,5dCi K9K je 25 Nm + 110°(v toleranci ±6°).
Ten nesprávný moment klidně může být příčinou toho zadírání.
..........................
Jediný správný utahovací moment pro ojnice u VŠECH MOTORIZACÍ motoru Renault 1,5dCi K9K je 25 Nm + 110°(v toleranci ±6°).
Ten nesprávný moment klidně může být příčinou toho zadírání.
..........................
Jinak bych se ještě rád vyjádřil k tomuto názoru. Nemohu s ním totiž souhlasit. Těchto motorů bylo vyrobeno několik milionů kusů a stále se vyrábí. I kdyby se lidem na celém světě stalo několik desítek tisíc poruch (což je dle mého názoru hodně přemrštěné číslo), pořád bychom byli v poruchovosti pod jedním procentem. To je ve srovnání s motory jiných automobilek tvrdě pod průměrem. Navíc tato porucha se od určitého roku výroby již vůbec nevyskytuje.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Díky, mě se to právě hodí, protože mám kvůli opravě nápravy (- měnim silentbloky ramen + čepy) venku přední polorám. Jakmile dokončim nápravu, dám se do toho.
Doporučujete před výměnou lágrů výplach motoru ? (např. přípravkem BG do oleje ?)
Doporučujete před výměnou lágrů výplach motoru ? (např. přípravkem BG do oleje ?)
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Nic! Není důvod.
Při demontáži vany přece v motoru nezůstane ani slza oleje. Tak proč tam cpát zbytečnou chemii.....?
Po opravě nový olej a filtr, nic víc.
Při demontáži vany přece v motoru nezůstane ani slza oleje. Tak proč tam cpát zbytečnou chemii.....?
Po opravě nový olej a filtr, nic víc.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ahoj, prosím o rychlou reakci:
Dnes jsem zahájil práce.
1) vyjmutí olejové vany - úspěšně, originál těsnění neporušeno.
2) čištění, třídění šroubu atd. , opravy a čištění okolo, co je třeba.
3) Olejové čerpadlo - řetěz se mi zdá být velmi volný. Problém je, že mám nový ale bez spojky.
1. Otázka.: Je nějaký způsob jak vyměnit řetěz olejového čerpadla bez demontáže čela bloku a rozhození nově udělaných rozvodů ????
Podívejte se prosím na fotky --> Na origo řetězu je barevný článek. Je to spojka ? To by bylo vykoupení, neboť bych rozpoji nový řetěz bez spojky a dal jí do něj.
FOTO: https://mega.nz/#F!oxc1Bb7B!mT2-SIPfZ91_A63vdny_Vw
2. Nebo je zkušenost, že se nový řetěz rozepne (jako cyklistický) a pak zase slisuje ?? To je asi blbost ne ?
3. V případě neporušení origo těsnění vany - mám jej tam vrátit nebo těsnit jen na tmel ????
P.S. : doplnění:
Z fotek je vidět, že lágry nejsou úplně KO ale protože u 4 a 3 už byla vidět měděná vrstva, soudím, že výměna nebyla nic proti ničemu, naopak.
Stále řeším ten olejový řetěz, nechce se mi rozdělávat rozvody ale nemohu najít relevantní řešení a
rozlisovat původní řetěz se mi nechce, i když by to asi nejspíš šlo nástrojem na cyklistické řetězy. No ještě to nechám den dva otevřený než najdu nějaké informace.
Dnes jsem zahájil práce.
1) vyjmutí olejové vany - úspěšně, originál těsnění neporušeno.
2) čištění, třídění šroubu atd. , opravy a čištění okolo, co je třeba.
3) Olejové čerpadlo - řetěz se mi zdá být velmi volný. Problém je, že mám nový ale bez spojky.
1. Otázka.: Je nějaký způsob jak vyměnit řetěz olejového čerpadla bez demontáže čela bloku a rozhození nově udělaných rozvodů ????
Podívejte se prosím na fotky --> Na origo řetězu je barevný článek. Je to spojka ? To by bylo vykoupení, neboť bych rozpoji nový řetěz bez spojky a dal jí do něj.
FOTO: https://mega.nz/#F!oxc1Bb7B!mT2-SIPfZ91_A63vdny_Vw
2. Nebo je zkušenost, že se nový řetěz rozepne (jako cyklistický) a pak zase slisuje ?? To je asi blbost ne ?
3. V případě neporušení origo těsnění vany - mám jej tam vrátit nebo těsnit jen na tmel ????
P.S. : doplnění:
Z fotek je vidět, že lágry nejsou úplně KO ale protože u 4 a 3 už byla vidět měděná vrstva, soudím, že výměna nebyla nic proti ničemu, naopak.
Stále řeším ten olejový řetěz, nechce se mi rozdělávat rozvody ale nemohu najít relevantní řešení a
rozlisovat původní řetěz se mi nechce, i když by to asi nejspíš šlo nástrojem na cyklistické řetězy. No ještě to nechám den dva otevřený než najdu nějaké informace.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Řetěz neřeš, takový průvěs je normální.
Na vanu jen tmel. Těsnění se už dávno nedává. Na vozech po faceliftu už byl jen tmel.
Na vanu jen tmel. Těsnění se už dávno nedává. Na vozech po faceliftu už byl jen tmel.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Jo Marku, díky moc. Všechno to šlo přesně podle Tvého popisu. A u tý vany - jak vyřešit ty půlkruhy na koncích ?. To se ty půlkruhový gumy z původního těsnění vyříznou z toho těsnění a dají se do do toho vybrání (a pak trochu tmelu) nebo se tam dá jenom více tmelu ?
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Dej tmel jak byl na původních místech v přiměřeném množství.Je to napsáno i v servisním manuálu a podle toho jsem také postupoval když jsem měnil šály.
Megane II Grandtour Sportway 1,5 dCi 78 kW 2008
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ - těsnění vany ???
Tak už mám hotovo a jezdím ...O.K. (zatim), kontrola těsnosti vany - nic neteče.
Přesto ještě jednou otázka - asi na Marka. Já jsem těsnil vanu na tmel, ale ty konce (oblouky) jsem vyplnil gumovou částí těsnění, protože se mi zdálo toho tmelu moc. Ale tak to asi nebylo myšleno "vanu jenom na tmel" .
Jak v těch hlubokých půlklatých koncích postupovat - prostě to vyplnit tím tmelem a zajistit cca 4mm housenku a rovnou to montovat nebo ty oblouky předem vyplnit do rovna, nechat zavadnout a pak teprve tmelit celý obvod ??
Jak je to správně ????? To až to budu dělat příště (rozvody + řetěz olejové pumpy + gufero u řemenice).
Přesto ještě jednou otázka - asi na Marka. Já jsem těsnil vanu na tmel, ale ty konce (oblouky) jsem vyplnil gumovou částí těsnění, protože se mi zdálo toho tmelu moc. Ale tak to asi nebylo myšleno "vanu jenom na tmel" .
Jak v těch hlubokých půlklatých koncích postupovat - prostě to vyplnit tím tmelem a zajistit cca 4mm housenku a rovnou to montovat nebo ty oblouky předem vyplnit do rovna, nechat zavadnout a pak teprve tmelit celý obvod ??
Jak je to správně ????? To až to budu dělat příště (rozvody + řetěz olejové pumpy + gufero u řemenice).
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Příště to dělat nebudeš .
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
tak dnes cestou do prievidze mi začalo slabšie klepat v motore, naštastie som došiel domov cca 15km neviem čo to moze byt klepanie sa stupnuje zo zvišenymi otačkami čo by to mohlo byt but pridrete alebo skočene rozvody auto aj tasie štartuje renault megane 1.5dci 78kw 177000km.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Může to být cokoli.
Klepání ojničního uložení je jasně slyšitelné zespodu motoru. Takže sehnout a poslouchat. Je dvojnásobně rychlejší, než když klepe ventil, a je to ostřejší zvuk.
Klepání ojničního uložení je jasně slyšitelné zespodu motoru. Takže sehnout a poslouchat. Je dvojnásobně rychlejší, než když klepe ventil, a je to ostřejší zvuk.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
tak že dalši zadrety megane zajtra ide k mechanikovy a but vybrus alebo nova kluka, ložiska,a ojnice.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Po dlhšom čase som späť, riešil som výmenou holým motorom, celou opravou mi vyšlo 1000€ ( holý motor 400€ + robota 600€- v práci aj výmena sada ložišiek ojničných na kupenom motore).
s motorom som priplatil 100€ a mám komplet sady sedačiek zo sport-varian Megane + prepípač a volant s tempomatom + laťová opierka.
Auto ide dodré s tempomatom.
len sa opýtam, bežne sa koľko berie za výmenu motora z Megane, lebo mechaník mi najprv povedal odhad 200€, potom rýchlo oznámil na Mégane je veľa práce, tak minimum 350€, na pokon keď som prebral auto tak mi vyjde 580€.
Podotýkam toho nového motora (starý motor z naburanej Megane dotiahnutj z Rakúska (185000 km) - stým, že vedeli mi naštartovať pred kúpom), že má síce v poriadku tie šálky ojničné, ale na 3 kúsoch je vidieť trochu zodraté do bronzu.
Uvidím, či mám pokoj s motorom.
s motorom som priplatil 100€ a mám komplet sady sedačiek zo sport-varian Megane + prepípač a volant s tempomatom + laťová opierka.
Auto ide dodré s tempomatom.
len sa opýtam, bežne sa koľko berie za výmenu motora z Megane, lebo mechaník mi najprv povedal odhad 200€, potom rýchlo oznámil na Mégane je veľa práce, tak minimum 350€, na pokon keď som prebral auto tak mi vyjde 580€.
Podotýkam toho nového motora (starý motor z naburanej Megane dotiahnutj z Rakúska (185000 km) - stým, že vedeli mi naštartovať pred kúpom), že má síce v poriadku tie šálky ojničné, ale na 3 kúsoch je vidieť trochu zodraté do bronzu.
Uvidím, či mám pokoj s motorom.
Megane II k9k 732 1.5 dci 78kw - v šrote
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
Megane II 1.9 dci 88kw nachipovaný na 96 (aspoň podľa predajcu)
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
pete1969:
Jo dobrý, auto zachráněno, ale ta cena mi připadá drakonická. To bych raději šel do generálky původního motoru a budu vědět, jaký je skutečný stav. Část prací udělat sám. ...
Jo dobrý, auto zachráněno, ale ta cena mi připadá drakonická. To bych raději šel do generálky původního motoru a budu vědět, jaký je skutečný stav. Část prací udělat sám. ...
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Já bych to zcela jistě taky řešil opravou svého motoru. Jenže zdaleka ne každý to může udělat. Předně - oprava vlastního motoru obvykle trvá déle, než prostá výměna. Dalším faktorem je, že je jen malá hrstka lidí, co si tak velkou opravu umějí udělat svépomocí - obvykle to pro ně musí někdo udělat, a to stojí často víc peněz, než právě ta koupě a výměna motoru.
Nicméně oprava motoru je rozhodně jistější, než koupě jetého motoru (tím spíš, pokud o tom koupeném motoru nic nevím).
Nová klika na K9K stojí 3200 Kč, k tomu hlavní a ojniční uložení, ojnice, nějaké to těsnění, šrouby, simeringy..... Materiál dejme tomu 8-10 tisíc korun. A složím si to sám doma za víkend.
Nicméně oprava motoru je rozhodně jistější, než koupě jetého motoru (tím spíš, pokud o tom koupeném motoru nic nevím).
Nová klika na K9K stojí 3200 Kč, k tomu hlavní a ojniční uložení, ojnice, nějaké to těsnění, šrouby, simeringy..... Materiál dejme tomu 8-10 tisíc korun. A složím si to sám doma za víkend.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů