dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Rado77 » ned bře 10, 2013 21:36

Ano, aj ked trend sa uberal poslednou dobou smerom dieslov, posledne studie porovnania nakladov na km na rok u jednotlivych znaciek ukazuju ze benzin vyhral v cca 80% pripadov. Beznin ma proste nizsie naklady na opravy a udrzbu. Diesle sa zacinaju vyplacat, ak clovek najazdi okolo 50tkm/rok alebo viac. Myslim ze nemecky AutoBild robil prave takuto studiu na cca 10 znackach automobilov, a benziny vyhrali "na celej ciare" co sa tyka nakladov na kilometer za rok
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Roman119
Junior member
Příspěvky: 174
Registrován: pon čer 07, 2010 23:02
Bydliště: Košice, Slovensko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Roman119 » sob dub 20, 2013 09:40

Tak sa pripajam do klubu postihnutych ojnicnymi loziskami.Zacalo to cca tyzden pred poruchou. Divne klepotanie. To som myslel, ze mam nejaky uvolneny plast, tak som sa tomu velmi nevenoval. No vcera sa to prejavilo100%. Tak ako pise prvy prispevok Rado 77 idem po dialnici KE - PO. Zastavim potom na semafore. Motor akoby mal tendeciu skapat a ked sa pohynam, tak sa chcel rozpadnut. Klepanie ,trasenie celym autom , skripanie ... Hned som sa hodil do praveho pruhu prec z krizovatky a hned som to odstavil. Na druhy den sme ho odtiahli ku svagrovi,tam sme demontovali olejovu vanu. Velka vola bola len na jednom lozisku. Dufam, ze nebude poskodene nic dalsie. Budem vas informovat. P.S. mal som vela odporucani, ze to nerobit, ale fyziku nezmenime. Stalo sa mi to pri 160.000 tis. na Sceniku
Renault Megan Scenic II, 1,5DCI 74kW, 2004-pre prácu
Renault Espace IV, 2,2 DCI 110kW, 2004-pre rodinu
Skoda Fabia 1,4 MPI, 44kW 2000-moje prve auticko

honzasro
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 20, 2013 10:01
Bydliště: Karlovarský Kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od honzasro » úte čer 11, 2013 20:26

Tak mě to nedalo, a objel jsem si pár servisů včetně jednoho autorizovaného.

Vcelku všichni mě ubezpečili, že to není tak hrozné jak se o tom píše, a je to pouze nafouknutá bublina na fórech.

Renault mě nabídl preventivní výměnu za 10.000,- , ale po prohlídce a kontrole čísla motoru mě ubezpečili, že můžu zůstat v klidu.

Mechanik ke kterému jezdím leta letoucí, mě také ubezpečil, že za zadíráním kliky je olejové čerpadlo nebo špatný olej. (dlouhé intervaly, málá hladina oleje, nekvalitní olej od pochybných dielerů a hlavně studený motor s plným výkonem. Údajně k němu jezdí více Renaultů s tímto motorem na opravu a mají natočeno i přes 300 tis. a stále velká spokojenost.Preventivní výměnu odmítl za neopodstatněnou. Prý velkou bolístkou těchto motorů jsou vstřiky. Velmi náchilná na nekvalitní naftu.

A třetí servis.(prodej a servis nových aut pro více značek) Cituji :
"je to víceméně náhodná porucha, nemáme evidenci poškození, že by to bylo jako na běžném páse."
Samozřejmě nabídka na preventivní výměnu, 7,5 tis po slevě na práci pro jejich klienty.

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od martinecondrej » stř čer 12, 2013 08:22

honzasro píše:Tak mě to nedalo, a objel jsem si pár servisů včetně jednoho autorizovaného.

Vcelku všichni mě ubezpečili, že to není tak hrozné jak se o tom píše, a je to pouze nafouknutá bublina na fórech.

Renault mě nabídl preventivní výměnu za 10.000,- , ale po prohlídce a kontrole čísla motoru mě ubezpečili, že můžu zůstat v klidu.

Mechanik ke kterému jezdím leta letoucí, mě také ubezpečil, že za zadíráním kliky je olejové čerpadlo nebo špatný olej. (dlouhé intervaly, málá hladina oleje, nekvalitní olej od pochybných dielerů a hlavně studený motor s plným výkonem. Údajně k němu jezdí více Renaultů s tímto motorem na opravu a mají natočeno i přes 300 tis. a stále velká spokojenost.Preventivní výměnu odmítl za neopodstatněnou. Prý velkou bolístkou těchto motorů jsou vstřiky. Velmi náchilná na nekvalitní naftu.

A třetí servis.(prodej a servis nových aut pro více značek) Cituji :
"je to víceméně náhodná porucha, nemáme evidenci poškození, že by to bylo jako na běžném páse."
Samozřejmě nabídka na preventivní výměnu, 7,5 tis po slevě na práci pro jejich klienty.
Ty jo hned bych se cítil lépe po tomto ubezpečení, obzvlášť z aut. servisu :lol: :lol: :lol:
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!

honzasro
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 20, 2013 10:01
Bydliště: Karlovarský Kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od honzasro » ned čer 16, 2013 19:57

No já osobně jsem tam schválně nepsal svůj osobní názor na dané servisi, či mechaniky. Ať si udělá závěr každý za sebe. :wink:

Já osobně si je nechávám preventivně vyměnit. Nehodlám čekat na to, až se mi to stane někde v horní - dolní na druhém konci evropy. Je to věc, která nejde opravit zrovna jednoduchou cestou a stojí to pytel peněz. Když odejde vstřik, nebo čerpadlo, určitě to zabolí. Ale v uvuzovkách za pár hodin jedu dál.

honzasro
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 20, 2013 10:01
Bydliště: Karlovarský Kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od honzasro » stř čer 26, 2013 16:36

Tak už to mám vyměněné, jsem opravdu rád, že jsem to nechal vyměnit na vzdory různým názorům.
Přímací technik při předávání vozu prohlásil, že byl nejvišší čas to vyměnit. ZA TĚCH PÁR PENĚZ TO URČITĚ STOJÍ.
Teď mám relativně klid a nebojím se na delších cestách, že se to kousne. Vždy jsem trnul a poslouchal pozorně zvuk motoru, jestli tam něco neklepe.
Prohlédl jsem si vyjmuté šály a musím uznat, že dvě byly v celku OK, třetí už v horším stavu a čtvrtá total KO. Počítám, že by neodjela ani dalších 5 tis.

Takže rada na závěr.
Pokud chcete předejít zadření kliky, neváhejte s výmněnou. Oprava zadřené kliky stojí mnohonásobně víc.

pedrous
Junior member
Příspěvky: 166
Registrován: pon dub 26, 2010 20:37
Bydliště: Praha

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od pedrous » stř čer 26, 2013 19:26

honzasro píše:Tak už to mám vyměněné, jsem opravdu rád, že jsem to nechal vyměnit na vzdory různým názorům.
Přímací technik při předávání vozu prohlásil, že byl nejvišší čas to vyměnit. ZA TĚCH PÁR PENĚZ TO URČITĚ STOJÍ.
Teď mám relativně klid a nebojím se na delších cestách, že se to kousne. Vždy jsem trnul a poslouchal pozorně zvuk motoru, jestli tam něco neklepe.
Prohlédl jsem si vyjmuté šály a musím uznat, že dvě byly v celku OK, třetí už v horším stavu a čtvrtá total KO. Počítám, že by neodjela ani dalších 5 tis.

Takže rada na závěr.
Pokud chcete předejít zadření kliky, neváhejte s výmněnou. Oprava zadřené kliky stojí mnohonásobně víc.
V kolika KM jsi nechal měnit šály, za jaký peníz a v jakém servise.
Megane II Grandtour Sportway 1,5 dCi 78 kW 2008
najeto 82500 Km
14.3.2015 Výměna ojničních ložisek při 82500km
K 30.7.2019 stav tachometru 141 000km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » čtv čer 27, 2013 22:03

Budu si stát za svým, ale myslím, že u motorů 1.9dCi je zadření příčinou špatné údržby. Nikdo z nás neví, na čem se ten motor zadřel, klidně to mohlo být po vyvření chladící kapaliny, nebo nikdo nezná intervaly výměny oleje, ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » čtv čer 27, 2013 22:45

Měl jsem dolů vanu tak dobře vím kde to bylo "chytlé."-všechny ojnice na styčných plochách mezi šálem a hřídelí,dvě z nich protočeny už i v uložení.
motor nevyvřel a i kdyby-tak se to hryzne prvně na kroužkách-pístech,olej měněn pravidelně po 10 tis.
Letos je to už čtvrtý "podařený" kousek.

Měl jsem vždy zato,že zadírání těchto motorů jsou chybějící zámky šálků. Není to ale zas tak pravdou:
Majitel chtěl motor prvně generálkovat tak jsem oslovil člověka,jehož jméno je "pojmem" mezi motoráři a ten řekl,že sice je možno aby motor jezdil bez problémů bez ložiskových zámků ale podmínkou je KVALITNÍ material šálů a jejich akorátní předpětí v uložení,že absolutně nestačí ty zámky tam "pouze neudělat"
No a to u tohoto motoru nebylo zjevně dodrženo.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » pát čer 28, 2013 15:37

Vzhledem k tomu, že Mégane má nastavený interval výměny 30 tisíc km, nebo 2 roky, pak to auto nemohlo mít každých 10 tis.km nový olej, aspoň první dva roky. Osobně vím o autě, na kterém se první výměna oleje provedla až po čtyřech letech. Došlo k tomu tak, že majitel od koupě nového auta prostě jen jezdil, po čtyřech letech došlo k poruše, tak dal auto do autorizovaného servisu, kde zjistili, že nebyla provedena žádná údržba. Taky to zákazník pěkně zacvakal.

A taky znám spoustu lidí, kterých když se zeptáte, kdy byl naposledy vyměněný olej, kdy rozvody, chladící kapalina, tak hledí ... Jsou to lidi, kteří prostě jen jezdí, nestarají se o údržbu a když se něco podělá, nemají problém vytáhnout celkem velkou částku, pokud je oprava rentabilní. Takže věta "olej měněný každých 10 tisíc km" je asi jako věta "auto je po starém pánovi a garážované". Dokonce znám spoustu lidí, kteří jezdí s propadlou technickou a strašně se diví, když je na to upozorním :D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » pát čer 28, 2013 16:17

Je zde o mě známo,že zdaleka nejsem příznivcem R Megane II řady. Bohužel takové auto také vlastním a mám ho tzv.na dojetí,je totiž neprodejné a navíc kdyby s motorem po prodeji něco stalo,nemíním lítat po soudech a vysvětlovat,že za to nemohu-takže ho v podstatě mám i strach prodat! Smažu tak za necelých 5 let co ho mám cca 160 tis plus cenu za opravy (nesouvisející s tzv.spotřebním materialem)které- kdybych musel normálně platit by mohly realně dosáhnout cca 40 tis.kč. Takže jsme cca na minus 200 tis. za necelých 5 let!
Nikomu,opakuji nikomu bych nikdy nedoporučil si někdy takové auto koupil a když už ho má,každému velmi opatrně :) řeknu,co ho může potkat.
To,že tu o tom zase píšu není proto že bych snad chtěl "pomlouvat" Renault jak mi někteří odsud zazlívají ale proto,že ses mne oslovil s výčitkou,že neupozornuji na poruchy.
Na "důchod" :D jsem si koupil auto,co jsem vždy chtěl a věř mi,že má v sobě víc elektroniky a vybavení než poskytují dnešní moderní auta (Renaut nevyjímaje) a vše bez problemů bezvadně funguje i když je autu téměř 20 let! Za všechno můžu jmenovat ventily k plnění klimy,které na sobě mají plomby z r.1995 ještě z Californie.
Samozřejmě že souhlasím s tím,že autu je třeba "dát" vše co vyžaduje pro bezproblémový provoz a pokud se tak neděje,může majitele čekat nemilé překvapení.
Na druhou stranu se ale mohu zeptat:"Je třeba NAVZDORY doporučení výrobce zkrátit výměnné lhůty oleje z 30 na 10 tis? Je vážně třeba měnit "preventivně" pánve ložisek ve snaze předejít jejich zadření? Jsou snad takové úkony zminované v serv.manualech Renaultu nebo je situace taková,že nemá absolutně zájem cokoliv měnit a vše svádět na zanedbanou údržbu?
Nechci se dál o ničem dál dohadovat zvláště s někým dalším,kdo začne slovíčkařit...atd.
Já si svůj názor na tyto auta udělal a to z vlastních zkušeností ale i z info těch,co se jim auto zadřelo.

Reagoval jsem zde POUZE proto,že jsem byl Tebou osloven,jinak tu už nic nepíšu,pouze si to tu občas pročtu a chtěl bych aby to tak i zůstalo.

honzasro
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 20, 2013 10:01
Bydliště: Karlovarský Kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od honzasro » pát čer 28, 2013 22:46

pedrous píše:
honzasro píše:Tak už to mám vyměněné, jsem opravdu rád, že jsem to nechal vyměnit na vzdory různým názorům.
Přímací technik při předávání vozu prohlásil, že byl nejvišší čas to vyměnit. ZA TĚCH PÁR PENĚZ TO URČITĚ STOJÍ.
Teď mám relativně klid a nebojím se na delších cestách, že se to kousne. Vždy jsem trnul a poslouchal pozorně zvuk motoru, jestli tam něco neklepe.
Prohlédl jsem si vyjmuté šály a musím uznat, že dvě byly v celku OK, třetí už v horším stavu a čtvrtá total KO. Počítám, že by neodjela ani dalších 5 tis.

Takže rada na závěr.
Pokud chcete předejít zadření kliky, neváhejte s výmněnou. Oprava zadřené kliky stojí mnohonásobně víc.
V kolika KM jsi nechal měnit šály, za jaký peníz a v jakém servise.
Měnil jsem je při 168 tis, bohužel je to únava materiálu. Nic jiného. (pokud se staráte o auto jak máte)
Výměna mě stála 3 tis. v neautorizovaném servisu.
Problém je údajně v tom, že spodek motoru je použit z benzínového typu 1,6 a jsou poddimenzované šály pro diesl. Přeci jenom je tam jiný točivý moment.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » pát čer 28, 2013 23:54

flighttom píše:To samé co Renault dCi ve spolehlivosti a neusálé problémy se vstřikováním. Zatímco starší Transity a Transportéry pomalu přetočily počítadlo a bez vážnějších závad...
Co vím, tak stříkačky jsou Bosch, Delphi, nově je to Siemens. Renault tyhle věci nevyrábí, je to otázkou špatně zvoleného distributora. Asi proto se vstřikování Delphi nahradilo vstřikováním Siemens. Co se týká Bosch systémů, nemůžu tvrdit, z vlastní zkušenosti, že by byly nekvalitní.

U motoru 1.5dCi je oficiálně snížený interval výměny oleje na 15 tis. km a jeden rok. V autorizovaném servise by tě měly upozornit na možný problém s ojničními ložisky. To, že to nedělají, je věc druhá. Někde tady na foru je dokument, že Renault o tom problému ví. To, že s tím nic nedělá, je smutné.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Šamša » sob čer 29, 2013 12:33

Ojniční pánve(sada) na 1.9dCi stojí cca 1600Kč bez DPH, axiální ložiska kliky(sada) 455Kč bez DPH, pánve kliky(sada) 2120Kč bez DPH.
Ojniční pánve(sada) na 1.5dCi stojí cca 2180Kč bez DPH, axiální ložisko kliky 175Kč bez DPH, pánve kliky jsou jednotlivě po půlkách horní nebo dolní a´1/2 pánve 255Kč, jsou 4 druhy podle barev.
Jinak olej po 10 tis. je jen černá břečka bez aditiv, tedy pokud to auto nejezdí 100% dálnice a je v ideální provozní teplotě, tam by to platilo na těch 15 tis.. Pokud se hrcá po městě, motor furt studený, tak měnit i okolo 8 tis. km.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od EfineSS » sob čer 29, 2013 14:45

2 flighttom, Kuno: Srovnáváte vy vůbec stejné generace motorů?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » sob čer 29, 2013 15:59

ahoj, jak to myslíš stejné generace?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od EfineSS » sob čer 29, 2013 16:38

Básníte tady o spolehlivosti motorů TDI. To se ale bavíme o motorech s rotačním čerpadlem. A s těmi Renault taky žádné problémy neměl. Snad tady nechcete dávat za vzor spolehlivosti třeba 2,0 TDI PD nebo 2,5 TDI V6.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od flighttom » sob čer 29, 2013 20:10

Kuno: děkuji, vidím, že oba víme jak to je a nejsou to jen naše výmysly ale prostě pravda :D

ono konče dTi a počínaje dCi nevím o žádném Renault dieselu který by nebyl opravdu průšvih.
a alespoň některý z nich se nezadíral. Každý stroj se může porouchat a každá automobilka může udělat chybu ale nemít ani jeden spolehlivý diesel...
proč Mitsubishi také montuje TDi do svých vozů? mají jiný název ale je to on jeden z těch motorů.
O cenách dílů radši ani nemluvit - chtít za malé gufero 1000kč,termostat 2500Kč, spínačku mi objednávat 2 měsíce za 4500Kč a já mezitím startovat šroubovákem... :D a spousta dalšího.
mimochodem výměna spojkového válce na Dacii - v Renaultu 29.000Kč mne naprosto rozesmála :D tak nevím proč musí někdo hanit VW - díly na každém patníku, každá dílna to zná a tísíc druhů druhovýroby. Renault nikomu neberu ale nemusí se navážet do koncernu. Jsem rád že nemusím stále kontrolovat řemen jestli se netřepí a nenamotává pod rozvody, jestli neteče manžeta levé poloosy, nepovoluje se některá řemenice a tisíc dalších věcí a každou jízdu se třást jestli dojedu. Jo, vyřešil to prodej...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od flighttom » ned čer 30, 2013 12:37

já Ti to věřím Kuno :D :D :D
on totiž navíc v bazaru najednou nešel nastartovat - jak na potvoru :twisted: půl dne jezdí po Praze a najednou tohle a navíc zasyčelo z klimy a mě ruply už nervy - pár dní před tím se opět kousla převodovka :D tak 20.000Kč dolů aby to vzali, vzal jsem si tehdy 40tis a upaloval Karosou ze zastávky domů :D celej šťastnej že to trápení zkončilo. A to tam bylo nových dílů za 65tis... včetně turba :twisted:
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od S3m8a » úte črc 02, 2013 10:37

Kuno píše:Debata není o tom jestli a v jaké míře se zadírají motory aut jiných značek. Je o zadírání motorů Renault,které se bohužel pomalu stává pravidlem-vlastností.
Až budu mít Octávii,budu řešit problémy Octávie a nebudu se chlácholit skutečností,že-sice se mi auto xxxxxxxxxxxxxx,ale jiné se xxxxxxxxxxxxxx také. :),takže se vlastně nic neděje. To mi přijde jako takové lhaní si do kapsy.
Je jasné-když už ty střepy vlastníme,musíme bojovat ale nalhávat si tu navzájem,jakéže to máme spolehlivé a trvanlivé technické skvosty je pokrytecké.
to je prave ten rozdil v tvem pristupu a v pristupu ostatnich - resp. minimalne ja mam pristup jiny.

ja vim, ze jsem koupil stare ojete auto, vim, ze jsem koupil motor z pocatku uvedeni teto technologie a akceptuju jeho nedostatky, obzvlast, kdyz mam treba najeto na tom aute 315tkm (kdy lehce pres 100tkm jsem najel ja)

ja se nechlacholim tou skutecnosti, ze ostatni se xxxxxxxxxxxx taky, chlacholim se tou skutecnosti, ze je jedno jakou ojetinu koupim, ze to dopadne stejne. az budu mit penize na funglovku, budu treba taky nastvany, ze me po 150tkm vypekla, ale ojetinu je potreba brat jako ojetinu, kde nevis co se s autem mohlo dit u predchoziho majitele - treba kdyz mechos rozdelal strejcovi auto, zjistil, ze to auto bylo utopeny, ale prodany jako lestenka a hodne dobre zamaskovany

myslim, ze stejne nic dalsiho nevyresime a jsme dost OT, kazdopadne kdyz se vratim k tematu, tak pokud nekdo vaha, zda loziska udelat nebo ne, doporucuju je udelat, pro klid duse to je porad mala investice i v pripade 2,2dci (laguna, espace, vel satis), pokud se na to vykaslete a vite o tom a motor vam zkape na loziskach, pak je to vase vlastni vina...tot muj nazor...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Zefek » úte črc 02, 2013 12:37

Je zajímavé, že kuno dělá do VW a píše tady o zadřených Renaultech. Můj známý je servisák ve Fordu, auta dělá ještě doma po práci, občas mu s nějakým Renaultem pomůžu a když jsem se ho jednou tak mezi řečí zeptal na zadírající se motory 1.5dCi, tak vůbec netušil, že takový problém existuje, že to musí být nějaká blbost. Tak si to přeberte.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Kuno » stř črc 03, 2013 14:52

dj pepino: ted už to chápu ještě lépe. :D :D :D Zruš mne zde jako uživatele a raději i všechny "pomlouvače" Renaultu. :D

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od Davidak79 » stř črc 03, 2013 21:39

Nojo máte prostě smůlu nó :? já třeba jsem za každou prkotinu rád když se mi podělá (aspoň vím že to auto mám) , výstražné kontrolky na palubce mi asi při výrobě nedodali :mrgreen: asi jsem trefil na dobrý kus
dát si do podpisu že jsem musel měnit spojku , čepy , tlumiče , brzdy a další spotřební materiál :roll: óóó to ostatní značky nemají :mrgreen: né fakt nebudu dál rejpat věřím že je to k naštvání . Tohle je forum kde se řeší problémy tak že tu nějaké velké množství happyendů nehledejte.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
speedy11
Experienced member
Příspěvky: 575
Registrován: ned bře 24, 2013 15:41
Bydliště: Karlovarský kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od speedy11 » stř črc 03, 2013 23:20

:?
Naposledy upravil(a) speedy11 dne stř črc 17, 2013 10:08, celkem upraveno 1 x.
11 let ve značkovém servisu, 7 let v neznačkovém, nyní už sám na sebe a stále s RENAULTY :D
Diagnostika: CLIP (Renault, Dacia), VCDS (VW, Audi, Škoda, Seat), DELPHI (ostatní značky)
Příručky: VISU (elektrická schémata), partslink24 (náhradní díly)

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ

Příspěvek od EfineSS » čtv črc 04, 2013 07:32

Oleje, určené pro naftové motory s filtrem pevných částic se do motorů bez těchto filtrů dávat nedoporučují.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů