dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
držím palce, každopádně výměna ložisek se i s olejem vejde do 6000,-
když se to "povede" a motor se udělá na klice, tak je jistota cca 40000,-. U mě postupně až 80000,- vše kvůli ojničním ložiskům
když se to "povede" a motor se udělá na klice, tak je jistota cca 40000,-. U mě postupně až 80000,- vše kvůli ojničním ložiskům
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Buďme radi, že máme len osobné autá od Renaultu, v robote máme jeden Renault Kerax včera bol na prehliadke kde zistili čiastočne poškodenú kľuku. Ale že môžeme jazdiť na vlastnú zodpovednosť Cena opravy = benzínové cliograndtour v plnej palbe
Renault Grand Scenic, r.v.2004, 1,9 dci, 88kW, 6 st., 7-miestna verzia, čierna metalíza, ešte čiernejšie fólie
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Zdravím všechny.
Tak jsem tady málem rozšířil řady "šťastlivců". Minulou středu jsem začal zjišťovat, že motor je divně hlučnější a ještě divněji se klepe. Druhý den při startu sebou zaškubal a při tom jsem slyšel kovový zvuky od válce u rozvodů. Po ohřátí to bylo lepší, ale stejně mě začala chytat panika. Po pročtení tohoto a podobných témat jsem začínal mít tik v oku a náběh na vředy. Po konzultaci v Renaltu, kdy potvrdily podezření na šály jsem už ztratil i chuť k jídlu a nespal. Jsem po vánocích totálně bez peněz, jezdit potřebuju a "přebytečných" 20 - 30 000,- chechtáků opravdu nemám. Nakonec jsem to dal na doporučení k jednomu mechanikovi co má takový pidiservis v Praze - Kbelích a čekal vrdikt. Za dva dny se ozval, že je auto hotový a že si můžu přijet. Krve se ve mě nedořezal, když jsem se ptal na cenu a co tomu vlastně bylo. Stálo mě to "jen" 3 000,- protože to bylo jen čerpadlo, vstřiky a filtr. Natankoval jsem jakonaftu u jedné nejmenované pumpy se škeblí ve znaku a ta ucpala co šlo. Kromě filtru zachránil všechno, vyčistil a seřídil čerpadlo i vstřiky a motor přede jako kotě. Takže přece jen to vždy nedopadne nejhůř
To bylo jen pro povzbuzení, takže hlavy vzhůru a spousty kiláčků v pohodě
Tak jsem tady málem rozšířil řady "šťastlivců". Minulou středu jsem začal zjišťovat, že motor je divně hlučnější a ještě divněji se klepe. Druhý den při startu sebou zaškubal a při tom jsem slyšel kovový zvuky od válce u rozvodů. Po ohřátí to bylo lepší, ale stejně mě začala chytat panika. Po pročtení tohoto a podobných témat jsem začínal mít tik v oku a náběh na vředy. Po konzultaci v Renaltu, kdy potvrdily podezření na šály jsem už ztratil i chuť k jídlu a nespal. Jsem po vánocích totálně bez peněz, jezdit potřebuju a "přebytečných" 20 - 30 000,- chechtáků opravdu nemám. Nakonec jsem to dal na doporučení k jednomu mechanikovi co má takový pidiservis v Praze - Kbelích a čekal vrdikt. Za dva dny se ozval, že je auto hotový a že si můžu přijet. Krve se ve mě nedořezal, když jsem se ptal na cenu a co tomu vlastně bylo. Stálo mě to "jen" 3 000,- protože to bylo jen čerpadlo, vstřiky a filtr. Natankoval jsem jakonaftu u jedné nejmenované pumpy se škeblí ve znaku a ta ucpala co šlo. Kromě filtru zachránil všechno, vyčistil a seřídil čerpadlo i vstřiky a motor přede jako kotě. Takže přece jen to vždy nedopadne nejhůř
To bylo jen pro povzbuzení, takže hlavy vzhůru a spousty kiláčků v pohodě
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Nemůže být problém v tomhle? http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=7884
U Mégane II ta kontrolka funguje tak nějak blbě, takže bych ji nevěřil ani ň. Po čase by to mohlo způsobovat pěknou paseku.
U Mégane II ta kontrolka funguje tak nějak blbě, takže bych ji nevěřil ani ň. Po čase by to mohlo způsobovat pěknou paseku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte úno 05, 2013 21:05
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Dobry vecer,
musim skonstatovat ze vecna skoda ze som nepoznal toto forum pred tym ako sa mi uplne zadrelo ojnicove lozisko a poskodilo aj kluku. Musela ist na vybrus. Pozhanal som uz takmer vsetky veci na kompletizaciu, ale neviem pozhanat ojnicove loziska na druhy vybrus. Mam Megane 2, 2004 1,9dci 88kw. Motor ma oznacenie F9Q. Loziska ktore zhanam maju oznacenie 71-3988/4 0.50MM ale neviem ich nikde objednat. Poradite mi niekto kto uz s tym ma skusenost kde sa daju zohnat? Na nete som preklikal snad vsetko co sa dalo ale neuspech
Dakujem
musim skonstatovat ze vecna skoda ze som nepoznal toto forum pred tym ako sa mi uplne zadrelo ojnicove lozisko a poskodilo aj kluku. Musela ist na vybrus. Pozhanal som uz takmer vsetky veci na kompletizaciu, ale neviem pozhanat ojnicove loziska na druhy vybrus. Mam Megane 2, 2004 1,9dci 88kw. Motor ma oznacenie F9Q. Loziska ktore zhanam maju oznacenie 71-3988/4 0.50MM ale neviem ich nikde objednat. Poradite mi niekto kto uz s tym ma skusenost kde sa daju zohnat? Na nete som preklikal snad vsetko co sa dalo ale neuspech
Dakujem
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Mělo by to být ono http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 7-752-620/ nebo tu http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... e=77752620
Grand SCENIC II 1,5dCI 74kw 3.7.2020 eutanazie
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
zdravím ml bych dotaz hledal sem to snad všude po přečtení tohoto fóra a nemůžu nikde najít ty ojniční ložiska a ty šály kde by se dali koupit ? pomůžete mi někdo prosím mám megane 2 2002 1.5DCI 60kw označení by mělo být k9k 722 děkuji
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte úno 05, 2013 21:05
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Svar vdaka za radu, pomohlo mi to.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tak to mě těší, ať brzo jezdíš
Grand SCENIC II 1,5dCI 74kw 3.7.2020 eutanazie
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
Grand SCENIC III 1,5 DCI 81kw
http://grandscenic.forumn.net/
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
tak mam vyměněno už byli lehce sedřený po stranách tak jsem rád že to mám
- jozefr
- Advanced member
- Příspěvky: 346
- Registrován: úte led 26, 2010 10:23
- Bydliště: Kosice, Slovensko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
ja som ich menil tiez preventivne, a podla vyjadrenia servisu uplne zbytocne boli skoro nedotknute
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
tak jsem si myslel, že už mám problémy s renaultem vybrané viz podpis, ale ono né. Rodiný megane II 1,4 16V jedeme ze servisu po výměně řízení (což je prý naprosto běžná záležitost, že vyhnívá zevnitř) a najednou na dálnici se splaší budíky a šlus. Odtah a diagnoza přetržený rozvoďák a vše co s tím souvisí, když se potká motor. Na řemen se dostal olej, nejspíš gufero na klice a úplně ho rozleptal. Najeto je 125000 a rozvody dělány cca před půl rokem. Jsem tak nas...., že už ani nevím jak komentovat auto s dámským přirozením ve znaku.
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
sorry za OT ani nevím kam to napsat
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
sem to nepatri urcite, ale taktiez tazko nadavat na znak , pretoze toto nebude o asi znacke
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
no rozhodně nadávat na znak budu, protože už jsme měli v rodině dost aut různých značek, ale jedině s renaulty zažíváme toto. Řízení 9000,- a tenhle průser dalších cca 14000,- a moje dci 80000,-. S těmahle účtama už můžu bejt jenom naštvanej. A to opravujeme docela levně
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
A to si toho gufera před půl rokem nevšimli? Jestli ten olej řemen rozleptal, tak to muselo být delší dobu, určitě to není nic aktuálního.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
A měl jsi všechny tyto vozy od novoty? Pokud ne, tak nadávat nemůžeš, protože nevíš jak se o ně ty lidi předtím starali a chovali se k nimmartinecondrej píše:no rozhodně nadávat na znak budu, protože už jsme měli v rodině dost aut různých značek, ale jedině s renaulty zažíváme toto. Řízení 9000,- a tenhle průser dalších cca 14000,- a moje dci 80000,-. S těmahle účtama už můžu bejt jenom naštvanej. A to opravujeme docela levně
Pokud je máš od novoty a dodržoval jsi vše jak mělo být, tak pak teoreticky ano. Ale jak je tu psáno, třeba ten řemen musel být před výměnou již vidět, že se tam něco děje, to je problém servisu/toho kdo to opravoval
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
jj měli jsme je od nového auta a s těma rozvodama jsem se sekl, dělali se před 2 roky a na km je to jenom 15000 a olej tam určitě netekl. Loni jsme dělali rozvody u jiného auta
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
Doporučuji pohled do obnaženého dámského klína , dost lidí bude překvapeno že to s tím znakem na kapotě nemá nic společného
Jinak samozřejmě věřím že tato závada je k vzteku
Jinak samozřejmě věřím že tato závada je k vzteku
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
jo dík za přesunutí do diskuse a pokec, když se to týká MEGANE II kde by to mělo zůstat. Ale ono je to jedno, stejně se to spadne do zapomění a nebo se tu zase bude zarytě obhajovat proč renault jo a nebo ne. Diskuze je naprd, jen jsem si chtěl ulevit a ne zakládat nový téma
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
Nechcem obhajovať Renault, ale ono tiež z človeka neubudne keď aspoň raz za rok vlezie pod auto a pozrie si to čo bežne nevidí. Od netesností, cez stav brzd až po výfuk.
Áno tiež mi Renault občas pekne lezie krkom, ale to je iná. Kúpil som ho hodne zanedbaný a teraz mu takpovediac dávam novú šancu na život. Na druhej strane môžem povedať, že má pri mne poriadnu starostlivosť, každý víkend na aute niečo skontrolujem, premažem, vyčistím atď a takto odstraňujem závady s ktorými som auto kúpil a nové závady našťastie nepribúdajú. Takže už si takpovediac "strihám meter" k tomu vytúženému top stavu, kedy na aute mechanik nenájde jedinú chybu.
Aj moderné auto vyžaduje údržbu. Lenže keď dnes 90% ľudí k moderným autám pristupuje tak, že to je nové, to nepotrebuje údržbu a starajú sa len o to aby v nádrži bol benzín, v ostrekovačoch dosť vody a raz za dva roky vymenený olej, potom sa neni čomu diviť že sú večne nejaké problémy a motory odchádzajú po 120 000 km a podobne.
Áno tiež mi Renault občas pekne lezie krkom, ale to je iná. Kúpil som ho hodne zanedbaný a teraz mu takpovediac dávam novú šancu na život. Na druhej strane môžem povedať, že má pri mne poriadnu starostlivosť, každý víkend na aute niečo skontrolujem, premažem, vyčistím atď a takto odstraňujem závady s ktorými som auto kúpil a nové závady našťastie nepribúdajú. Takže už si takpovediac "strihám meter" k tomu vytúženému top stavu, kedy na aute mechanik nenájde jedinú chybu.
Aj moderné auto vyžaduje údržbu. Lenže keď dnes 90% ľudí k moderným autám pristupuje tak, že to je nové, to nepotrebuje údržbu a starajú sa len o to aby v nádrži bol benzín, v ostrekovačoch dosť vody a raz za dva roky vymenený olej, potom sa neni čomu diviť že sú večne nejaké problémy a motory odchádzajú po 120 000 km a podobne.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
koupil jsem 2,2dci s najezdem lehce nad 200tis km
vysypal jsem do nej neskutecnou hromadu penez, ze bych za nej mel satise dva, mozna tri
za ty cca 3,5-4 roky si mysilm, ze se na aute projevovaly zavady dane spise starim nez nekvalitni vyrobou
co se tyka story o nekolikanasobnem pretesneni hlavy, tim jsem si prosel taky - cestou do italie mi klekla sahara, tak jsem auto uvaril, fouklo tesneni, dopadlo to tak, ze se auto dalo do servisu, udelalo se tesneni a po nejake dobe to zaclo foukat znova (hlava byla odtlakovana a prebrousena) bohuzel tenhle typ materialu neodpousti prehrati, takze se provozem rozevrely (pravdepodobne) nejake mikrotrhliny, ktere pri prvnim pretesneni a tlakovani hlavy nevidl dravec, ktery hlavu opravoval
hlavu jsem vymenil a mel jsem klid
pokud ti trikrat po sobe fouklo tesneni pod hlavou v rozmezi asi 15tis km, nenapadlo te, ze je chyba vanze na strane servisu?
pokud se nepletu, je dobrym zvykem pri sundavani hlavy delat gufera, ktera "po ceste" potkas
i ja uz jsme nekolikrat byl na znacku nas*any neskutecnym stylem, pak se do toho vlozil nekdo treti a ukazal mi, ze chyba byla na strane servisu (konkretne u me s nastavenim rozvodu pro 2,2dci)
co se tyka salu, ty jsem take udelal preventivne, ale je dulezite take zkratit servisni interval...
my treba na firme mame neustale problemy s TDickama od konkcernu (spotreba oleje, vyskakujici nouzovy rezim skrz nizky tlak v railu, KO spojkove lozisko, KO lozisko predniho kola, KO klima kompresor, atd atd atd.), ktere byly kupovane 2010 jako nove a momentalne se bavime o najezdech 100-120 000km
je potreba se na to zkusit podivat i objektivne a zvazit vymenu servisu, pokud jeste budes schopny dat renaultu jeste sanci
vysypal jsem do nej neskutecnou hromadu penez, ze bych za nej mel satise dva, mozna tri
za ty cca 3,5-4 roky si mysilm, ze se na aute projevovaly zavady dane spise starim nez nekvalitni vyrobou
co se tyka story o nekolikanasobnem pretesneni hlavy, tim jsem si prosel taky - cestou do italie mi klekla sahara, tak jsem auto uvaril, fouklo tesneni, dopadlo to tak, ze se auto dalo do servisu, udelalo se tesneni a po nejake dobe to zaclo foukat znova (hlava byla odtlakovana a prebrousena) bohuzel tenhle typ materialu neodpousti prehrati, takze se provozem rozevrely (pravdepodobne) nejake mikrotrhliny, ktere pri prvnim pretesneni a tlakovani hlavy nevidl dravec, ktery hlavu opravoval
hlavu jsem vymenil a mel jsem klid
pokud ti trikrat po sobe fouklo tesneni pod hlavou v rozmezi asi 15tis km, nenapadlo te, ze je chyba vanze na strane servisu?
pokud se nepletu, je dobrym zvykem pri sundavani hlavy delat gufera, ktera "po ceste" potkas
i ja uz jsme nekolikrat byl na znacku nas*any neskutecnym stylem, pak se do toho vlozil nekdo treti a ukazal mi, ze chyba byla na strane servisu (konkretne u me s nastavenim rozvodu pro 2,2dci)
co se tyka salu, ty jsem take udelal preventivne, ale je dulezite take zkratit servisni interval...
my treba na firme mame neustale problemy s TDickama od konkcernu (spotreba oleje, vyskakujici nouzovy rezim skrz nizky tlak v railu, KO spojkove lozisko, KO lozisko predniho kola, KO klima kompresor, atd atd atd.), ktere byly kupovane 2010 jako nove a momentalne se bavime o najezdech 100-120 000km
je potreba se na to zkusit podivat i objektivne a zvazit vymenu servisu, pokud jeste budes schopny dat renaultu jeste sanci
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
Pokud se dodržovali všechny servisní intervaly, tak je něco špatně (já například říkám, že jsou servisní intervaly dlouhé)
Přesunul jsem to já, jak sám píšeš, bylo to OT, psal jsi o benzínovém motoru v topicu o naftovém motoru, nechtěl jsi řešit žádný technický problém, chtěl jsi si jen postěžovat a pokecat si o tom, proto jsem to přesunul....martinecondrej píše:jo dík za přesunutí do diskuse a pokec, když se to týká MEGANE II kde by to mělo zůstat. Ale ono je to jedno, stejně se to spadne do zapomění a nebo se tu zase bude zarytě obhajovat proč renault jo a nebo ne. Diskuze je naprd, jen jsem si chtěl ulevit a ne zakládat nový téma
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
Tak servisné intervaly sú kapitola sama o sebe. To je návod, či predpis, či doporučenie výrobcu (nazvite si to ako chcete) ako predčasne zničiť motor a kúpiť si nový Renault. Ovšem výrobca nedomyslel jedno - komu v Renaulte odišiel motor po 100 000 km, tak už si druhý Renault nekúpi.
Čo sa servisných intervalov týka, napríklad som našiel, že jednotkový Megane s motorom 1,6 16V vyrobený myslím do roku 2001 má servisný interval na výmenu oleja 15 000 km alebo 2 roky a ten čo je vyrobený po roku 2001 má 30 000 km, alebo 2 roky. Rovnaké auto, rovnaký motor, rovnaký olej, iný rok výroby=iný interval. Čo sa stalo? Vyrobca začal používať vesmírne technológie? Začal osadzovať motory dielmi z titánu?
Tie doporučené intervaly od výrobcu sú pre mňa len čísla a majú pre mňa asi takú hodnotu, ako keď si dnes prečítam včerajšie počasie. Intervaly si určujem ako uznám za vhodné. V lete bude rok od minulej výmeny oleja. Kašlem na intervaly a vypustím ročný olej, ktorý má najazdených necelých 10 000 km. Viem že tých "pár" eur ma nezabije a autu to pomôže.
Čo sa servisných intervalov týka, napríklad som našiel, že jednotkový Megane s motorom 1,6 16V vyrobený myslím do roku 2001 má servisný interval na výmenu oleja 15 000 km alebo 2 roky a ten čo je vyrobený po roku 2001 má 30 000 km, alebo 2 roky. Rovnaké auto, rovnaký motor, rovnaký olej, iný rok výroby=iný interval. Čo sa stalo? Vyrobca začal používať vesmírne technológie? Začal osadzovať motory dielmi z titánu?
Tie doporučené intervaly od výrobcu sú pre mňa len čísla a majú pre mňa asi takú hodnotu, ako keď si dnes prečítam včerajšie počasie. Intervaly si určujem ako uznám za vhodné. V lete bude rok od minulej výmeny oleja. Kašlem na intervaly a vypustím ročný olej, ktorý má najazdených necelých 10 000 km. Viem že tých "pár" eur ma nezabije a autu to pomôže.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
ohledně dCi - člověk si říká k čemu je moderní diesel...? vždy přeci nafťák šetřil malou spotřebou... ale když si sečtu náklady na opravy - vstřikovače, čerpadlo, turbo... u dCi ješte G.O. spodku a hlavy tak bych to snad s rozdílem spotřeby benzínu proti naftě nemohl nikdy projezdit
čím novější, tím víc na hoho
upřímnou soustrast se všemi které to potkalo, také jsem si to užíval a vycucalo mne to dokonale, mohl jsem za to vše mít nové auto...
čím novější, tím víc na hoho
upřímnou soustrast se všemi které to potkalo, také jsem si to užíval a vycucalo mne to dokonale, mohl jsem za to vše mít nové auto...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 43 hostů