dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ještě ten problém nenastal, ale chystám se na tu výměnu. Psal jsem do Renaultu do Brna a bylo mi odepsáno, že cena výměny je 10 000,-. Je to adekvátní? Ložiska samotná stojí prý 1380,-. Olej jsem si již koupil, ale prý není problém ho dovézt a že mi ho tam dají. Co na to říkáte?
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ahoj všem,
bohužel se přidávám do klubu vymlácených ojnic, Renault Grand Scenic 1.9 DCI, 85kw, rok 2005, dle TP motor F9Q D 8. Tedy ne přesně já, ale můj nový švagr. Při cestě na moji svatbu, na sjezdu z dálnice, začalo něco klepat v motoru. Po příjezdu na obřad, po cca 50ti km, švára s kamarádem automechanikem přišli na to, že v motoru chybí 1,5l oleje (od výměny oleje najeto 1500km) - kontrolka mazání nesvítila. Dolili tedy olej, klepání nepřestalo. Společně jsme se shodli, že se nejspíše bude jednat o dieselový vstřik. Po obřadu se jelo na svatební hostinu, švára má tři děti a k tomu plné auto, zvolna tedy dojel také. Druhý den auto absolvovalo ještě 50km do servisu Bosch Diesel servis, kde to technik rovněž typoval na vadný vstřikovač. Vstřikovače zkoušeli 2x a jsou v naprostém pořádku, načež došlo zkusmo na proměření vůle píst/klikovka. Jistě víte, na co se přišlo ...
- jak asi bude vypadat motor, po ujetých cca 150km s přetočeným šálkem na ojnici? Bouchá to opravdu mocně, motor jemně kouří, netáhne a hůř startuje.
- jak je to s reklamací na skryté vady? Vozidlo bylo koupeno před 9-ti měsíci z autobazaru (dovoz), je možné nárokovat reklamaci na skryté vady? Po koupi prošlo servisem, před 1,5 měsícem proběhla výměna olejů a filtrů - vůz tedy v rukou majitele nijak zanedbán nebyl.
- šli byste do opravy nebo do jiného, neznámého, motoru? Bohužel jak jsem koukal do inzerce, motor 85kw se shání poněkud hůře. Je možné blok motoru zaměnit z jiné verze?
- doporučíte mi nějakého dobrého servisáka v okolí Brna? Který tyto motory zná a umí je. Při nedostatku času samozřejmě rád pomůžu s opravou, zručný jsem dostatečně a rád se přiučím. Přítěží rozhodně nebudu.
Já se zabývám renovacemi historických vozidel, karburátorové motory znám jako své boty, ovšem moderní DCI jde trošku mimo mě. Do opravy se klidně pustím, nicméně prvně bych rád zjistil informace od vás, zkušenějších. Budu moc rád za každou radu. Švagr má 3 děti, peníze na opravu se tedy budou hledat špatně. Ovšem prodávat vůz s obrovskou ztrátou je ještě hloupější. Pro svoji rodinu prostě velký vůz potřebuje.
Díky všem
bohužel se přidávám do klubu vymlácených ojnic, Renault Grand Scenic 1.9 DCI, 85kw, rok 2005, dle TP motor F9Q D 8. Tedy ne přesně já, ale můj nový švagr. Při cestě na moji svatbu, na sjezdu z dálnice, začalo něco klepat v motoru. Po příjezdu na obřad, po cca 50ti km, švára s kamarádem automechanikem přišli na to, že v motoru chybí 1,5l oleje (od výměny oleje najeto 1500km) - kontrolka mazání nesvítila. Dolili tedy olej, klepání nepřestalo. Společně jsme se shodli, že se nejspíše bude jednat o dieselový vstřik. Po obřadu se jelo na svatební hostinu, švára má tři děti a k tomu plné auto, zvolna tedy dojel také. Druhý den auto absolvovalo ještě 50km do servisu Bosch Diesel servis, kde to technik rovněž typoval na vadný vstřikovač. Vstřikovače zkoušeli 2x a jsou v naprostém pořádku, načež došlo zkusmo na proměření vůle píst/klikovka. Jistě víte, na co se přišlo ...
- jak asi bude vypadat motor, po ujetých cca 150km s přetočeným šálkem na ojnici? Bouchá to opravdu mocně, motor jemně kouří, netáhne a hůř startuje.
- jak je to s reklamací na skryté vady? Vozidlo bylo koupeno před 9-ti měsíci z autobazaru (dovoz), je možné nárokovat reklamaci na skryté vady? Po koupi prošlo servisem, před 1,5 měsícem proběhla výměna olejů a filtrů - vůz tedy v rukou majitele nijak zanedbán nebyl.
- šli byste do opravy nebo do jiného, neznámého, motoru? Bohužel jak jsem koukal do inzerce, motor 85kw se shání poněkud hůře. Je možné blok motoru zaměnit z jiné verze?
- doporučíte mi nějakého dobrého servisáka v okolí Brna? Který tyto motory zná a umí je. Při nedostatku času samozřejmě rád pomůžu s opravou, zručný jsem dostatečně a rád se přiučím. Přítěží rozhodně nebudu.
Já se zabývám renovacemi historických vozidel, karburátorové motory znám jako své boty, ovšem moderní DCI jde trošku mimo mě. Do opravy se klidně pustím, nicméně prvně bych rád zjistil informace od vás, zkušenějších. Budu moc rád za každou radu. Švagr má 3 děti, peníze na opravu se tedy budou hledat špatně. Ovšem prodávat vůz s obrovskou ztrátou je ještě hloupější. Pro svoji rodinu prostě velký vůz potřebuje.
Díky všem
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Mně to vyměnil znamej mechanik za nějaký 3-4000Kc. Mel jsem tam více veci takže je to takovej hrubej odhad. Jinak šály stojí 900kc dávaly se tam (nevím jestli to píšu dobře) golden Schmidt. Prý je lidi berou nejvíc a tahle firma se zabývá hlavně motorovyma soucastkama a dodává je i do prvovýroby. Další celkem velikou polozkou je těsnění vany, to stalo 1130kc čili více než samotné šály. No a nějaká prace cca, 2000kč. Takže v renaultu to mají dost přestřelený. Celkem jsem za výměnu ojničních lozisek, všech brzdových destiček, oleje a filtru dal 8955kc což si myslím ze celkem jde.murnik01 píše:Ještě ten problém nenastal, ale chystám se na tu výměnu. Psal jsem do Renaultu do Brna a bylo mi odepsáno, že cena výměny je 10 000,-. Je to adekvátní? Ložiska samotná stojí prý 1380,-. Olej jsem si již koupil, ale prý není problém ho dovézt a že mi ho tam dají. Co na to říkáte?
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ceny Szakal Metal:
- ojniční pánve King Bearings cca 700kč
- Těsnění hlavy Victor Reinz cca 1000kč
- Těsnění motoru kompletní, bez těsnění hlavy, cca 3000kč
- Pístní kroužky Goetze cca 1000kč
- Šrouby hlavy cca 700kč
- Rozvodový řemen Contitech cca 800kč
Ceny "cca" kvůli tomu, že já u nich mám slevu - pro mne by to tedy bylo levnější
Ovšem nenašel jsem, kolik stojí ojnice, ví to někdo?
- ojniční pánve King Bearings cca 700kč
- Těsnění hlavy Victor Reinz cca 1000kč
- Těsnění motoru kompletní, bez těsnění hlavy, cca 3000kč
- Pístní kroužky Goetze cca 1000kč
- Šrouby hlavy cca 700kč
- Rozvodový řemen Contitech cca 800kč
Ceny "cca" kvůli tomu, že já u nich mám slevu - pro mne by to tedy bylo levnější
Ovšem nenašel jsem, kolik stojí ojnice, ví to někdo?
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tak 7.10. jsem objednaný na výměnu ojničních šálků do renault pokorný brno. Máněkdo z vás zkušenosti s tímto servisem? Předběžná cena kolem 9 tisíc.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Osobne mat 8-rocne dCi, tak ho v momente predam, nech si tie loziska riesi dakto iny, a celkovo opravy na dvojkovych dCi autach
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Myslím že není důvod to prodávat, když je o to staráno tak je to ok. Osobně nemam žádný problém ani nikdo v mým okruhu známých.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Já právě vím, že auto ještě dobrých 5 let prodávat nebudu, mám ho 5 let a vše v naprostém pořádku. Měním jen spotřební věci (kotouče, destičky, tlumiče čepy), s motorem nikdy nic nebylo. Ale pro můj klid to udělám. Olej měním každých 15 tisíc. Budeme stavět dům a zbytečné peníze na auto prostě pár let nebudou.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Rado77 píše:Osobne mat 8-rocne dCi, tak ho v momente predam, nech si tie loziska riesi dakto iny, a celkovo opravy na dvojkovych dCi autach
Prave som pozeral peknu reportaz ze nieje to problem len DCI Renault Megane II.
Mini Cooper S ma presne ten isty problem a je to benzin a to je auto za trosku viac penazi:)
A hlavne upozornenie je olej, olej a olej pravidelne menit
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Mini bolo jedno z najkazovejsich aut vobec. Tam bol benzin motor 1,6 BMW spolupraca s Peugeot (resp. Peugeot ich tiez montoval istu dobu, vyrobca bolo BMW), a tie motory boli neskutocny hnus. Peugeot potom prestal tie motory montit a pozmenil ho na svoj vlastny (dal rozvod remenom miesto povodnej retaze), a ten motor uz bol potom konecne ok. Ale do Mini veselo tie zle BMW motory montili dalej...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ohladom rozvodov neviem ale co som pozeral tak presne vyberal z motora salky ktore mali presne ten isty problem ako DCI
A vyjadrenie servisaka ze klasicky problem pri tychto motoroch
Ja len ze nieje to le o Diesloch
A vyjadrenie servisaka ze klasicky problem pri tychto motoroch
Ja len ze nieje to le o Diesloch
Renault Megane II Sedan 1.9 DCI 88kw/120 koni r.v. 2003
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
A to sme este nemali ten Mercedes Class A (to vajicko).....tak to bol tak kazovy stroj ze az
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tak šálky vyměněny. Tři byly vydřené tak nějak úměrně kilometrům (158 tisíc) a jeden nebyl vydřený, nýbrž vyštípnutý na dvou místech. Páni technici mi říkali, že jsem přijel včas, že to mohlo dopadnout hůře. Celková cena výměny i s olejem byla 9250, -. Olej jsem měl vlastní. V servise jsem platil 7750,-. Auto Pokorný Brno mohu jen doporučit.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
- Shenkyy
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Tak hlásím problém u 1.9dCi..sice to asi nebude zadřené na ojničních, vypadá to asi na prasklou ojnici, klínek na rozvodech u kliky je střihnutej a poposunutej, a to nejlepší nakonec..Měl jsem tam jednohmotový setrvačník, všech 7 šroubů o pevnosti 12.9 se ustřihnulo. Nechápu proč ..Kdyby se někomu stalo něco podobnýho, tak dejte vědět, docela by mě zajímalo, čím to bylo.
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Osobně bych to viděl tak, že v minulosti někdo vyměnil dvouhmotu za jednohmotu (kvůli úspoře nákladů) a šrouby setrvačníku dotáhnul hulvátsky pneumatickým rázovým utahovákem. A nebo naopak dal šrouby na lepidlo a utáhnul je málo, načež se to rázy prostě střihlo. Těžko říct, každopádně to není pěkná podívaná ...
Kdyby jsi potřeboval ojnice, písty, olejové čerpadlo, holý blok motoru (čistě pouze blok, bez ničeho), vanu, prsa ... dej mi vědět. Náš Grand Scenic 1.9dCi zaklepal na ojnici, jedna ojnice to odnesla, k tomu to komplet odnesla klikovka, dvouhmota se ukázala taky v háji, no radost. Nakonec se krom hlavy dělala komplet generálka (bez výbrusu, ale s překrouškováním). Nedařilo se sehnat jinou použitelnou klikovku, takže jsem byl donucen koupit celý polomotor a kliku použít z něj. Naštěstí na něm byla i komplet zánovní jednohmotová spojka, takže jsem nadále dvouhmotu už neřešil
Kdyby jsi potřeboval ojnice, písty, olejové čerpadlo, holý blok motoru (čistě pouze blok, bez ničeho), vanu, prsa ... dej mi vědět. Náš Grand Scenic 1.9dCi zaklepal na ojnici, jedna ojnice to odnesla, k tomu to komplet odnesla klikovka, dvouhmota se ukázala taky v háji, no radost. Nakonec se krom hlavy dělala komplet generálka (bez výbrusu, ale s překrouškováním). Nedařilo se sehnat jinou použitelnou klikovku, takže jsem byl donucen koupit celý polomotor a kliku použít z něj. Naštěstí na něm byla i komplet zánovní jednohmotová spojka, takže jsem nadále dvouhmotu už neřešil
- Shenkyy
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Já už to neřeším, auto je na prodej..jen mě zajímalo, jestli se někomu stalo něco podobného
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Trosku to tady ozivim. O vikendu jsem taky (nejspis preventivne) vymenil ojnicni loziska. Poznate nekdo jestli uz byly KO? Jo a jestli jsou origo, nebo uz to nekdo delal? Menili jste nekdo i loziska na klice, nebo ty se nemeni? Pak se mi zdal trosku volnejsi retez na olejovym cerpadle, ma nejakej iterval vymeny? Asi jsem se mel ptat driv, ale uz jsem to potreboval vymenit. Manzelka s tim jezdi do prace. Kdyztak to v lete jeste kuchnu.. Dik
http://ulozto.cz/xCpVpBVb/imag2155-2-jpg
http://ulozto.cz/xN8v6Low/imag2161-1-jpg
http://ulozto.cz/xZZbZib5/imag2149-1-jpg
http://ulozto.cz/xCpVpBVb/imag2155-2-jpg
http://ulozto.cz/xN8v6Low/imag2161-1-jpg
http://ulozto.cz/xZZbZib5/imag2149-1-jpg
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Na ložiskách je jasná stopa po opotřebení, které by tam rozhodně být nemělo. Ano, byli chycené.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ok, super, tak to jsem rad, ze jsem je nemenil zbytecne. Ta stopa je vicemene vzhledova, ani nehtem tam ten flek citit neni. Zajimalo by me jestli jsou original, auto ma najeto 154tkm, aspon podle tachometru
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
A ta oleštěná pánvička je spodní, že.
Zda jsou originál nepoznám.
Zda jsou originál nepoznám.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ta olestena byla nahore. Je to asi i logicky, vetsi tlaky jsou kdyz expanze tlaci pist dolu. Byly na vsech ojnicich stejny, jedna (horni) olestena a dolni jako nova..
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát srp 14, 2015 21:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Sorry, jasně že horní
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Pokud by někdo chtěl, mám k dispozici 1,5 dci 105k polomotor. najeto 130tis.
měnil jsem celý polomotor, tak ten původní mám k dispozici. klika je přebroušená u Pavlíčka v Bosonohách.
na ceně se domluvíme.
měnil jsem celý polomotor, tak ten původní mám k dispozici. klika je přebroušená u Pavlíčka v Bosonohách.
na ceně se domluvíme.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Pokud ti praskla ojnice a neprošla blokem, tak asi následek je utržený setrvák, to mžikové zastavení přeneslo takovou setrvačnou sílu na šrouby, které to nemohli přežít i když byli pevnostní, nebo jak psal uživatel výše, nedotahovalo se momentem, ale na hulváta.Shenkyy píše:Tak hlásím problém u 1.9dCi..sice to asi nebude zadřené na ojničních, vypadá to asi na prasklou ojnici, klínek na rozvodech u kliky je střihnutej a poposunutej, a to nejlepší nakonec..Měl jsem tam jednohmotový setrvačník, všech 7 šroubů o pevnosti 12.9 se ustřihnulo. Nechápu proč ..Kdyby se někomu stalo něco podobnýho, tak dejte vědět, docela by mě zajímalo, čím to bylo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů