CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Moderátor: Moderators General
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Presuvnik samotny to asi nebude. Ten sa prejavuje typickym rachotenim po starte, ale jeho funkcia je nadalej spravna. Skor to bude neico okolo el-mag ventilu presuvnika...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Prosím Vás o podrobný návod na svojpomocnú výmenu čidla polohy vačky, pomohli by fotografie prípadne video.
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Mám otázku ohledně čidla samotného, našel jsem, že by údajně mělo být stejné i pro motor 1,5 dCi. Na dCi-čko jsem našel čidla většinou levnější jak na 1,6 16V, ale výrobní čísla nejsou vždy stejná, má s tím někdo zkušenost, nebo se v tom vyzná??
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Takže jsem vyčistil konektor ventilu přesuvníku a výkon je zpátky. Bylo tam trochu oleje. Vytřel jsem to a vystříkl sprejem na kontakty. Ujel jsem tak 600km a zatím OK.T_o_m píše:Takže jsem vyměnil čidlo polohy vačkového hřídele. Vymazal chyby.
Auto se chová klidněji. Dříve při hodně malých otáčkách na dvojku začal motor cukat, tento problém již nemám. Zůstal pocit malého výkonu. Znovu se jen objevila chyba P0010 - A Camshaft Position Actuator Circuit.
Dal jsem to do neaut. servisu co má zkušenost s Renaulty. Projeli to a koukli do diagnostiky. Ti navrhují vyměnit přesuvník, že jinak se nedostanou v analýze dál.
Co jsem četl téma o přesuvníku, tak mi to nesedí s mými problémy. Naopak jsem četl téma Chybové kódy P0141 a P0010 a ukazuje mi to na problém s ventilem egr, nebo kabeláží.
Jsou moje závěry správné? Nechce se mi měnit zbytečně přesuvník.
Akorát nevím jak se tam dostal ten olej.
Renault Grand Scenic III 5 míst 1.4 TCe 96 kW 2009
Renault Scenic II 1.6 16V 83 kW 2003
Renault Scenic II 1.6 16V 83 kW 2003
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Pánové, nechci zaplevelovat, ale zdá se, že tato chyba (vyskytovala se i u mne a v drobných modifikacích se objevuje u vícero lidí) může být často spojena s nedobrým kontaktem/přechodovým odporem v jednom z mnoha kontaktů na čidlech / ventilu přesuvníku / ve svazcích kabelů zapojených do řídící jednotky. Doporučení nejprve vše rozpojit, vyčistit, vystříkat kontaktolem a zpátky zapojit. Velmi bych doporučoval přeci jen také vymontovat a vyčistit i čidlo polohy kliky a při té příležitosti proměřit odpor - pokud má kolem 200-300 Ohm, tak mu nic není a není důvod jej měnit a chyba musí být jinde...
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Ahoj. Po výměně senzoru vačky i hřídele mám stále motor cukatůra a chybu P0340, tak jsem se pustil do kontroly kabeláže. U snímače vačky jsem našel akorát bílej (levej) a šedej (střední) drát v konektoru na kontaktech E2 a E3, ale zelenej (pravej) mi nikde nepípnul. Analagocky bych tipoval na E1 či E4. Nevíte někdo kde ten třetí drát má končit?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Napájení 12V, nejde z řj motoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Tak jsem si znovu prošel celé téma (hotovej očistec) a vypadá to, že bude někde mechanické poškození, protože 12V respektive 14V jsem po odpojení na konektoru taky naměřil. Na čem to snímá vačkovku? Že bych to nechal případně udělat rovnou s rozvodama. Teda pokud to není generováno od snímače na klice. Mám ten senzor právě z boku u rozvodů.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
U 1.5dci je ten snímač na čerpadle. Může to být špatným nastavením rozvodu, nebo problém kabeláže.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Kabeláž jsem zkontroloval, tak snad po výměně rozvodů to už bude v cajku, stejně už je čas.Zefek píše:U 1.5dci je ten snímač na čerpadle. Může to být špatným nastavením rozvodu, nebo problém kabeláže.
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
zdravim, kde ten snímač najdu na 1.5dci sedanu 2005? děkuji za odpověď.
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Ahojky,
Mám Lagunu II 1.6 16 V rok 2006 Když natočím motor, naskočí mi na diagnostice chyba DF 080 Obvod přesuvníku vačk. hřídele 1 DEF Odvozeno od programování a druhá chyba:119 Signál Snímače vačk.hřídele 2 DEF Měření posunutí je mimo rozsah Obě čidla jsem vyměnil i kolo přesuvníku na vačce,elektrika je o.k,rozvody jsou nastaveny dobře podle přípravku.Motor naskočí a běží ale netáhne-nejede. Kolem dvou tisíc otáček když na to šlápnu,tak má dunivý zvuk. Když na diagnostice vymažu obě chyby tak po nastartování během 4.sekunnd naskočí opět tyto hlášky DF080-1 DEF a druhá DF119 -2 DEF.Díky za odpověď....
Mám Lagunu II 1.6 16 V rok 2006 Když natočím motor, naskočí mi na diagnostice chyba DF 080 Obvod přesuvníku vačk. hřídele 1 DEF Odvozeno od programování a druhá chyba:119 Signál Snímače vačk.hřídele 2 DEF Měření posunutí je mimo rozsah Obě čidla jsem vyměnil i kolo přesuvníku na vačce,elektrika je o.k,rozvody jsou nastaveny dobře podle přípravku.Motor naskočí a běží ale netáhne-nejede. Kolem dvou tisíc otáček když na to šlápnu,tak má dunivý zvuk. Když na diagnostice vymažu obě chyby tak po nastartování během 4.sekunnd naskočí opět tyto hlášky DF080-1 DEF a druhá DF119 -2 DEF.Díky za odpověď....
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Ahojky,
Mám Lagunu II 1.6 16 V rok 2006 Když natočím motor, naskočí mi na diagnostice chyba DF 080 Obvod přesuvníku vačk. hřídele 1 DEF Odvozeno od programování a druhá chyba:119 Signál Snímače vačk.hřídele 2 DEF Měření posunutí je mimo rozsah Obě čidla jsem vyměnil i kolo přesuvníku na vačce,elektrika je o.k,rozvody jsou nastaveny dobře podle přípravku.Motor naskočí a běží ale netáhne-nejede. Kolem dvou tisíc otáček když na to šlápnu,tak má dunivý zvuk. Když na diagnostice vymažu obě chyby tak po nastartování během 4.sekunnd naskočí opět tyto hlášky DF080-1 DEF a druhá DF119 -2 DEF.Díky za odpověď....
Mám Lagunu II 1.6 16 V rok 2006 Když natočím motor, naskočí mi na diagnostice chyba DF 080 Obvod přesuvníku vačk. hřídele 1 DEF Odvozeno od programování a druhá chyba:119 Signál Snímače vačk.hřídele 2 DEF Měření posunutí je mimo rozsah Obě čidla jsem vyměnil i kolo přesuvníku na vačce,elektrika je o.k,rozvody jsou nastaveny dobře podle přípravku.Motor naskočí a běží ale netáhne-nejede. Kolem dvou tisíc otáček když na to šlápnu,tak má dunivý zvuk. Když na diagnostice vymažu obě chyby tak po nastartování během 4.sekunnd naskočí opět tyto hlášky DF080-1 DEF a druhá DF119 -2 DEF.Díky za odpověď....
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Ahojky,
Mám Lagunu II 1.6 16 V rok 2006 Když natočím motor, naskočí mi na diagnostice chyba DF 080 Obvod přesuvníku vačk. hřídele 1 DEF Odvozeno od programování a druhá chyba:119 Signál Snímače vačk.hřídele 2 DEF Měření posunutí je mimo rozsah Obě čidla jsem vyměnil i kolo přesuvníku na vačce,elektrika je o.k,rozvody jsou nastaveny dobře podle přípravku.Motor naskočí a běží ale netáhne-nejede. Kolem dvou tisíc otáček když na to šlápnu,tak má dunivý zvuk. Když na diagnostice vymažu obě chyby tak po nastartování během 4.sekunnd naskočí opět tyto hlášky DF080-1 DEF a druhá DF119 -2 DEF.Díky za odpověď....
Mám Lagunu II 1.6 16 V rok 2006 Když natočím motor, naskočí mi na diagnostice chyba DF 080 Obvod přesuvníku vačk. hřídele 1 DEF Odvozeno od programování a druhá chyba:119 Signál Snímače vačk.hřídele 2 DEF Měření posunutí je mimo rozsah Obě čidla jsem vyměnil i kolo přesuvníku na vačce,elektrika je o.k,rozvody jsou nastaveny dobře podle přípravku.Motor naskočí a běží ale netáhne-nejede. Kolem dvou tisíc otáček když na to šlápnu,tak má dunivý zvuk. Když na diagnostice vymažu obě chyby tak po nastartování během 4.sekunnd naskočí opět tyto hlášky DF080-1 DEF a druhá DF119 -2 DEF.Díky za odpověď....
- Kolohnát
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned kvě 20, 2018 21:11
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Ahoj, taky se pridam s dotazem, u Megane III 1.6 74kw by nemel byt ten presuvnik ze?
Muj problem je takovy, ze auto po delsim stani nastartuje, zakolisaji otacky a zdechne, treba dvakrat za sebou, pote kdyz tomu pomuzu plyn.pedalem, tak se rozjedu a po nekolika metrech uz se to srovna a auto nechcipe. Za jizdy vse v poradku, tahne pekne za plynem, pri vyrazeni drzi ukazkovy volnobeh, pocitac nic nehlasi. Podotykam, ze megane je prestaven na LPG, takze se zda, ze vyse zmineny problem se tyka pouze provozu na benzin, po prepnuti na lpg je vse v poradku.
Nechci zakladat nove tema, proto pisu zde.
Omlouvam se za chybejici diakritiku, mam pomaly mobil.
Diky za postrehy Kuba
Muj problem je takovy, ze auto po delsim stani nastartuje, zakolisaji otacky a zdechne, treba dvakrat za sebou, pote kdyz tomu pomuzu plyn.pedalem, tak se rozjedu a po nekolika metrech uz se to srovna a auto nechcipe. Za jizdy vse v poradku, tahne pekne za plynem, pri vyrazeni drzi ukazkovy volnobeh, pocitac nic nehlasi. Podotykam, ze megane je prestaven na LPG, takze se zda, ze vyse zmineny problem se tyka pouze provozu na benzin, po prepnuti na lpg je vse v poradku.
Nechci zakladat nove tema, proto pisu zde.
Omlouvam se za chybejici diakritiku, mam pomaly mobil.
Diky za postrehy Kuba
Renault Mégane III Grandtour 1.6 16V 2010 - aktualní civilní
Peugeot 406 II saloon 1.8 16V 1999 - aktualní dělňas
Škoda Octavia Combi 1.6 8V 2000 - ex
Opel Astra F hatchback 1.6 8V 1996 - ex
Renault Megane I 1.6e 8V 1997 - ex
Škoda Felicia 1.6 8V 1995 - ex
Renault 19 1.4 8V 1994 - ex
BMW E36 coupe 1.8 16V 1995 - ex
BMW E36 compact 1.6 8V 1997 - ex
BMW E30 saloon 1.8 8V 1987 - ex
Ford Escort tudoor 1.4 8V 1996 - ex
BMW E30 coupe 1.8 8V 1990 - ex
Škoda Favorit 1.3 8V 1994 - ex
Ford Escort tudoor 1.6D 1989 - ex
Peugeot 406 II saloon 1.8 16V 1999 - aktualní dělňas
Škoda Octavia Combi 1.6 8V 2000 - ex
Opel Astra F hatchback 1.6 8V 1996 - ex
Renault Megane I 1.6e 8V 1997 - ex
Škoda Felicia 1.6 8V 1995 - ex
Renault 19 1.4 8V 1994 - ex
BMW E36 coupe 1.8 16V 1995 - ex
BMW E36 compact 1.6 8V 1997 - ex
BMW E30 saloon 1.8 8V 1987 - ex
Ford Escort tudoor 1.4 8V 1996 - ex
BMW E30 coupe 1.8 8V 1990 - ex
Škoda Favorit 1.3 8V 1994 - ex
Ford Escort tudoor 1.6D 1989 - ex
Re: CHYBA SNÍMAČE POLOHY VAČKOVÉ HŘÍDELE
Zdravím,
chtěl bych požádat o radu.Objevuje se mi problém při jízdě.Auto v pohodě nastartuje po ujetí pár m,km to je různé zničehonic zpomalí i když mám nohu na plynu.Buď musím podřadit nebo se "chytne samo" a pak zase jede.Intervaly jsou různé někdy jede v pohodě a pak to dělá zase častěji.
Občas se k tomu přidá hláška BORDELEKTRONIK DEFEKT,ale ta zase po chvíli zmizí.Na diagnostice vyjela chyba polohy vačkového hřídele jako občasná závada.Myslíte že by to s tím mohlo souviset?! Díky za rady
chtěl bych požádat o radu.Objevuje se mi problém při jízdě.Auto v pohodě nastartuje po ujetí pár m,km to je různé zničehonic zpomalí i když mám nohu na plynu.Buď musím podřadit nebo se "chytne samo" a pak zase jede.Intervaly jsou různé někdy jede v pohodě a pak to dělá zase častěji.
Občas se k tomu přidá hláška BORDELEKTRONIK DEFEKT,ale ta zase po chvíli zmizí.Na diagnostice vyjela chyba polohy vačkového hřídele jako občasná závada.Myslíte že by to s tím mohlo souviset?! Díky za rady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů