Injection fault
Moderátor: Moderators General
Injection fault
Ahojte, vie mi niekto poradit čo sa deje z motorom? Mam Megane II 1,9 a občas mi ukaže hlašku injection fault a stop. Ked to ukaže, tak nad 2100 otačkach už nereaguje na plyn straca vykon, vtedy pri nižšich do tych 2100 otačkach ide celkom normalne. Ked zastavim a vypnem motor a po 1-2 minutach naštartujem, tak všetko zase v poriadku, nič nesignalizuje vykon ma aj na vyžšie otačky po najbližšu hlašku. Tiež aj štarty su tazsie ako predtym ked to neukazovalo. Vymenil som všetky žhaviče ale nič nepomohlo. Dakujem
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
1) EGR
Zasekne se ti v otevřené poloze a ty pak sání krmíš spalinama z výfuku místo vzduchu. Vytáhni z něj konektor, bude ti to taky hlásit chybu, ale auto pojede normálně. Jestli je to ono, vypucovat nebo vyměnit.
Jestli né, pak je to:
2) Turbo
wecka
Zasekne se ti v otevřené poloze a ty pak sání krmíš spalinama z výfuku místo vzduchu. Vytáhni z něj konektor, bude ti to taky hlásit chybu, ale auto pojede normálně. Jestli je to ono, vypucovat nebo vyměnit.
Jestli né, pak je to:
2) Turbo
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdys odpojim ten zaseklej EGR, tak se zavrewc píše: 1) EGR
Zasekne se ti v otevřené poloze a ty pak sání krmíš spalinama z výfuku místo vzduchu. Vytáhni z něj konektor, bude ti to taky hlásit chybu, ale auto pojede normálně. Jestli je to ono, vypucovat nebo vyměnit.
Jestli né, pak je to:
2) Turbo
wecka
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Mam skor pocit, ze je to naopak - EGR ostava zalepeny v otvorenej polohe, takze aj ked odpojis konektor, nic sa nezmeni a auto pojde rovnako blbo.
Jedine ze by bol zavrety, a vtedy ho odpojis. Tak zistis, ze je to EGR co robi sarapatu.
KEd je raz zlepeny, nezavrie sa sam po odpojeni.
Jedine ze by bol zavrety, a vtedy ho odpojis. Tak zistis, ze je to EGR co robi sarapatu.
KEd je raz zlepeny, nezavrie sa sam po odpojeni.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
EGR zavírá pružina proti cívce.
Jestli ti to jede normálně a občas to blbne, odpoj ho a uvidíš, jestli se zasekne a závada se projeví znova.
jestli to dělá pořád, je zřejmě zaseklý a pak ho samozřejmě odpojit nepomůže, musí ven a vypucovat.
wecka
Jestli ti to jede normálně a občas to blbne, odpoj ho a uvidíš, jestli se zasekne a závada se projeví znova.
jestli to dělá pořád, je zřejmě zaseklý a pak ho samozřejmě odpojit nepomůže, musí ven a vypucovat.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Ahojte, EGR ventil som čistil pred vymenou žhavičov. Mal som niekedy problem z EGR, vytiahol som z neho konektor a auto slo , len kontrolky svietili. Od vtedy taku udržbu si robim radšej skor . Neviem ale mam podozrenie na vstrekovač. Dnes rano som štartoval na 3-ti krat . Pal. počitač sa z toho vynuloval
Tak dneska se mi to stalo taky Megane II r.v. 04 najeto 147 000
Zvukové výstražné pípnutí rozsvícení červené kontrolky STOP a na pal pc INJECTION FAULT
po menší pauze jsem nastartoval ujel další kilometr a zas to samé... výsledek na 8 kilometrech co mi zbývali domů jsem stavěl celkem 4x
po dojetí domů jsem zavolal do servisu, poradili mi ať s tím dojedu (30km) a výstrahy si nevšímám že tam na dieslu "není co zničit"
Máte stejný názor? Za odpověď děkuji
Zvukové výstražné pípnutí rozsvícení červené kontrolky STOP a na pal pc INJECTION FAULT
po menší pauze jsem nastartoval ujel další kilometr a zas to samé... výsledek na 8 kilometrech co mi zbývali domů jsem stavěl celkem 4x
po dojetí domů jsem zavolal do servisu, poradili mi ať s tím dojedu (30km) a výstrahy si nevšímám že tam na dieslu "není co zničit"
Máte stejný názor? Za odpověď děkuji
mam stejny problem s 1,4 16v, meganII, sedan, pri 4000ot pise fault injection, motor prepne na tri valce a nejede do otacek, pomuze jenom restart, na dalnici nemuzu jet rychleji nez 120, a dela to pokazde, uz menili ridici jednotku, rozvody, vstrikovaci rampu, svicky, pistni krouzky, snimac otacek, lambdy sondy, tesneni, civky zapalovani, a nic nepomaha, jo a blika taky kontrolka motora, ale jenom nad uvedenym rozsahem otacek, jeste ze je v zaruce jinak bych brzo zbankrotoval
Rodrigez - menili aj samotne vstreky, alebo len rampu ako taku? V tom aute uz totizto ani nic ine dokopy nie je Dalsia vec - skutocne menili cievky prip. sviecky? Je mi divne, ze to robi len od 4000 otacok vyssie... Ako keby vstrek nestihal makat, alebo konkretna cievka palit - pri zvysenej teplote to preraza, alebo sviecka.....no neviem.....
Neams uz pomaly narok na vymenu auta za iny kus?
Neams uz pomaly narok na vymenu auta za iny kus?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Rado77 píše:Rodrigez - menili aj samotne vstreky, alebo len rampu ako taku? V tom aute uz totizto ani nic ine dokopy nie je Dalsia vec - skutocne menili cievky prip. sviecky? Je mi divne, ze to robi len od 4000 otacok vyssie... Ako keby vstrek nestihal makat, alebo konkretna cievka palit - pri zvysenej teplote to preraza, alebo sviecka.....no neviem.....
Neams uz pomaly narok na vymenu auta za iny kus?
rampu menili i se vstriky, bohuzel jak bylo receno ja nemam moznost zjistit zda to vsechno skutecne bylo menene nebo ne.
Vymena auta podle renaultu neprichazi k uvahu, ze zakona mam na to po30ti dnech neuspesneho odstraneni zavady pravo, bohuzel nevim o nikom kdo uspel
Tiez mi nieje jasne, naco menili piestne kruzky a rozvody Skusil si aj iny autoriz. servis? Diagnostika im inak nic nepovedala? Ako keby dostala RJ nejaky signal od niektoreho cidla, a zhodi sa do nudzoveho rezimu alebo co. Proste treba na nich tlacit, nech menia cidlo za cidlom a po kazdej vymene nech tomu nalozia nad tych 4000.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Mirec - myslim ze ides spravnym smerom (za predpokladu ze motor naozaj zacne ist na 3 valce pri tych 4000 otackach). Ale ked menili sviecky aj cievky, je to hustejsi problem.
Tu je maly vycuc z toho, co dokaze RJ detekovat:
Oproti vstřikování Sagem 2000 je vstřikování Sagem 3000 vybaveno následujícími funkcemi:
• přerušení vstřikování na válcích způsobujících vynechávání spalování,
• deklarování poruchy indikující nekonformitu věnce setrvačníku motoru.
Pokud je totiž deformace věnce příliš velká, řídicí
jednotka nemůže provést dostatečnou korekci pro
správnou detekci vynechávání spalování.
DIAGNOSTIKA MŮŽE DETEKOVAT:
- zanesení nebo můstkování zapalovací svíčky,
- zanesení nebo odchylku průtoku vstřikovačů
Diagnostika se provádí měřením změn okamžitých otáček motoru. Sledování prudkého poklesu točivého momentu umožňuje rozpoznat nesprávné spalování. Vynechávání spalování se projevuje poklesem točivého momentu motoru naměřeným pod předem definovaným limitem.
Tato diagnostika probíhá téměř trvale po celou dobu jízdy. Její neprovedení nebo rozpoznání poruchy způsobí zablokování ostatních diagnostik OBD (katalyzátoru a lambda sondy před katalyzátorem).
Takze aj toto mozu byt dovody zasvietenia kontroliek.
Tu je maly vycuc z toho, co dokaze RJ detekovat:
Oproti vstřikování Sagem 2000 je vstřikování Sagem 3000 vybaveno následujícími funkcemi:
• přerušení vstřikování na válcích způsobujících vynechávání spalování,
• deklarování poruchy indikující nekonformitu věnce setrvačníku motoru.
Pokud je totiž deformace věnce příliš velká, řídicí
jednotka nemůže provést dostatečnou korekci pro
správnou detekci vynechávání spalování.
DIAGNOSTIKA MŮŽE DETEKOVAT:
- zanesení nebo můstkování zapalovací svíčky,
- zanesení nebo odchylku průtoku vstřikovačů
Diagnostika se provádí měřením změn okamžitých otáček motoru. Sledování prudkého poklesu točivého momentu umožňuje rozpoznat nesprávné spalování. Vynechávání spalování se projevuje poklesem točivého momentu motoru naměřeným pod předem definovaným limitem.
Tato diagnostika probíhá téměř trvale po celou dobu jízdy. Její neprovedení nebo rozpoznání poruchy způsobí zablokování ostatních diagnostik OBD (katalyzátoru a lambda sondy před katalyzátorem).
Takze aj toto mozu byt dovody zasvietenia kontroliek.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
mne tiez povedali ze auto testovali, ze sa previezli a bolo spalenyxh cca 0.1l a prejdenych asi 150m. Takze ak to vyhadzuje stale jeden valec, staci vymenit cievky medzi sebov a vyskusat, ak to iste sviecku a ked nahodu odstavi iny valec, konkretne ten co sa medzi sebou menili diely, bolo by po probleme. Ale to len ak bude priat stastie. Mne pri cievke nic nevypisovalo, len servis a emisia. Ale ja som mal asi Sagem 2000. Rado bude vediet
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Mne to pri civce vypisovalo (samozrejme krome emisi, servisu a stopky) - vypisovalo to "CHECK GEARBOX"Miro_ba píše:Mne pri cievke nic nevypisovalo, len servis a emisia.
S prevodovkou nic nebylo. Kazdopadne pri tom napisu se mi skorem zastavila pumpa.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Hehehe Kmarty to je dobre To fakt sa o chvilu niekomu vypali ziarovka, a auto sa mu total odstavi a este vodica aj zvnutra zamkne ....co by vlastne splnalo tieto podmienky:
- s vypalenou ziarovkou sa nejazdi
- ziarovku nemen sam, ale nechaj to na servis
- zatial si ale mozes v aute pustit mega super MP3 radio s bluetooth sluchatkami, ked uz si si ho dokupil navyse za tie tisice. Jo a ovladanie mas dokonca pod volantom, ani sa nemusis naciahnut k radiu o 10 centi dalej !!!
- s vypalenou ziarovkou sa nejazdi
- ziarovku nemen sam, ale nechaj to na servis
- zatial si ale mozes v aute pustit mega super MP3 radio s bluetooth sluchatkami, ked uz si si ho dokupil navyse za tie tisice. Jo a ovladanie mas dokonca pod volantom, ani sa nemusis naciahnut k radiu o 10 centi dalej !!!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
tkze ked som jazdil na zlu cievku, nesprdil som katik ?Rado77 píše:Ty ze Sagem2000, jaky skromny! .....3000-cku si mal! Tak! A pekne mala odstavit cely valec, ak by nespaloval ako treba!
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Tu je otazkou, co RJ povazuje za "destruktivne spalovanie". Ak cievka preskakuje len obcas (t.j. je to menej ako 15% zleho spalovania), tak to zrejme RJ nezaznamena. To skor ked vypadne iskra trvalo, alebo hodi spravnu iskru trebars kazde 2 sekundy, tak vtedy RJ valec odstavi - ona vlastne asi iba prestane napajat dany vstrek tipujem.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Advanced member
- Příspěvky: 448
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no jo, ale u S3000 je dvojbodové zapalovaní, tudíš RJ ovládá dva válce současně 1+4 2+3, cívky jsou v serii.
Generují se jen dva impulzy pro spouštění jiskry.
Nevím jak by mohla odstavit zapalování pouze u jednoho válce??
když nejde jeden automaticky nejde druhej. (jasně když je načnutá svíčka nebo cívka - kloktá na 3)
Ta jiskra přeskajuje nejprve od elektrody k zemi a ve proti válci zase od země k elektrodě
Jedině že by RJ vypla vstřik na daném válci kde detekuje klepání?, kvuli poškození katu?
Generují se jen dva impulzy pro spouštění jiskry.
Nevím jak by mohla odstavit zapalování pouze u jednoho válce??
když nejde jeden automaticky nejde druhej. (jasně když je načnutá svíčka nebo cívka - kloktá na 3)
Ta jiskra přeskajuje nejprve od elektrody k zemi a ve proti válci zase od země k elektrodě
Jedině že by RJ vypla vstřik na daném válci kde detekuje klepání?, kvuli poškození katu?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů