Injection fault
Moderátor: Moderators General
pro Rado77: ses ptal na kotrolku stop, tak ta neblika, blika kontrolka motora, pak prepne na tri valce, chybu vypsalo jen jednou a blikala kontrolka klice,ale to je ted jedno, stejne to vypada na pravnika, volal sem do servisu, kde rekli co vsechno delali, vymenili, ale nic nepomaha, to auto je asi zaklety, uz je v servisu podruhe s touhle vadou a v jinem servisu, pri prvnim prevzeti ze servisu byl bohuzel vsude snih takze sem neriskoval rozbiti vozu pri testu,brzy tam bude 31 dnu, budu zadat novej vuz jelikoz tenle se proste nepoved, ale to uz bude asi do jine diskuze
Injection faul
Mám dotaz, vždy za velkého deště při jízdě na dálnici se mi rozsvítí kontrolka Stop auto chcípne, na displeji se napíše injection faul. Zastavím, auto pak znova nastartuju nejde do otaček. Tak 2x chcípne a pak už zas nastartuju a jedu dál. Jádná se o 1.5 DCi rv 2006 slabší verze.
Díky
Díky
No tak jestli je to vzdy za velkeho deste na dalnici, tak to bude asi spatny, resp. spatne zaizolovany kontakt...nejspise na nejakem cidle/kabelu k cidlu, na ktere/y "dostrika", ci "dovzlina" ta voda od kol. Do otacek ti to pak nejde, protoze jedes v nouzovem rezimu. Logicky mi z toho vychazi motylek a draty k nemu jsouci
Mas ten plasovy kryt pod prostorem motoru?
Mas ten plasovy kryt pod prostorem motoru?
Tak ta mrcha mne dneska zdechla v Dejvicích injectio fault a za boha jsem s tim nehnul, pekne za jizdy ko a nic, trcel jsem tam skoro hodinu, nez mi z práce privezli diagnostiku... ) kurna asi by ji meli davat do povinny vybavy...ale zvysi to cenu vozu tak o 100 tis
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
no právě, že to vypadalo na vstřik statická závada, smáznout to nešlo...musel jsem do akčních členů a jeden po druhým ho aktivovat pak se to srovnalo...
Můj názor, je ten že byl možná zase někde blbej kontakt.. piezo vstřiky udájně pracujo pod napětím cca 120 - 200 V a napětí je třeba jak pro otevření tak pro uzavření vstřiku, pokud došlo k přerušení vedení v okamžiku kdy byl vstřik otevřen mohlo to zdechnou a následné uzavření mohlo být provedeno pouze přes akční členy, ale to je ta nejjednodušší varianta co by nic nestála ))) nějak jsem to zatím neřešil rozpohyboval jsem to a jede v duchu jsem litoval ty lidi, kteří v tomhle případě volaj odtah a hurá Renault za 20 koliků to jede dál...
Wecka čidlo to čeče nenapsalo, nějaka kontrolní jednotka bo co, ale to je otázka překladu a číslo závady jsem si zapomněl opsat..
Můj názor, je ten že byl možná zase někde blbej kontakt.. piezo vstřiky udájně pracujo pod napětím cca 120 - 200 V a napětí je třeba jak pro otevření tak pro uzavření vstřiku, pokud došlo k přerušení vedení v okamžiku kdy byl vstřik otevřen mohlo to zdechnou a následné uzavření mohlo být provedeno pouze přes akční členy, ale to je ta nejjednodušší varianta co by nic nestála ))) nějak jsem to zatím neřešil rozpohyboval jsem to a jede v duchu jsem litoval ty lidi, kteří v tomhle případě volaj odtah a hurá Renault za 20 koliků to jede dál...
Wecka čidlo to čeče nenapsalo, nějaka kontrolní jednotka bo co, ale to je otázka překladu a číslo závady jsem si zapomněl opsat..
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Re: Injection fault
Zdar lidi me auto take pise inject fault mam diesel 1.9 megan 2 2007 objevi se mi to ale auto jede normalne turbo vse jak ma poprve se objevilo pak zhaslo najel jsem 500 km a ted zase a nedovoli to nastartovat.po odpojedni baterie zase vse ok.na diagnostice mi rekli ze to hlasi chybu podle kodu pokles napeti.myslite ze bych mel vymenit ridici jednotku nebo kde je chyba?
Re: Injection fault
Ahoj všem Renaultařům. Mám 1.9 Dci 88 Kw, jezdí celkem spolehlivě, ale dneska se mi stala zvláštní věc. Přijel jsem domů, zastavil u obrubníku, vypnul motor, vytáhl kartu a auto se zamklo. Tak jsem chtěl zkusit, jestli to udělá znovu. Vsunul jsem kartu, nastartoval a rozsvítilo se Injection fault + stopka. Tak jsem to vypnul vytáhl kartu a auto se znovu zamklo. Chvíli jsem počkal, pak znovu nastartoval a chyba už nevyskočila. Jet jsem s tím však už nezkoušel.
Vím jistě, že mám slabou baterii, zítra se ji chystám dobít (bydlím v Praze v bytě v 5. patře, takže nemám moc možností, jak baterii dobít) u příbuzných, kam doufám dojedu. Nějaký nápad, co by mohlo způsobovat tohle zvláštní chování kromě té baterie ? Díky
Vím jistě, že mám slabou baterii, zítra se ji chystám dobít (bydlím v Praze v bytě v 5. patře, takže nemám moc možností, jak baterii dobít) u příbuzných, kam doufám dojedu. Nějaký nápad, co by mohlo způsobovat tohle zvláštní chování kromě té baterie ? Díky
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 41 hostů