Injection fault

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

rodrigez
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon dub 06, 2009 14:42

Příspěvek od rodrigez » stř dub 15, 2009 15:28

pro Rado77: ses ptal na kotrolku stop, tak ta neblika, blika kontrolka motora, pak prepne na tri valce, chybu vypsalo jen jednou a blikala kontrolka klice,ale to je ted jedno, stejne to vypada na pravnika, volal sem do servisu, kde rekli co vsechno delali, vymenili, ale nic nepomaha, to auto je asi zaklety, uz je v servisu podruhe s touhle vadou a v jinem servisu, pri prvnim prevzeti ze servisu byl bohuzel vsude snih takze sem neriskoval rozbiti vozu pri testu,brzy tam bude 31 dnu, budu zadat novej vuz jelikoz tenle se proste nepoved, ale to uz bude asi do jine diskuze

rodrigez
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon dub 06, 2009 14:42

Příspěvek od rodrigez » sob dub 18, 2009 22:02

tak zda se ze problem je mem pripade vyresen, v servisu jeste menili venec setrvacniku motoru a auto slape bez problemu, ja nevim jaky vlyv to muze mit na poruchu vstrikovani kterou hlasil pocitac ale dulezity pro mne je ze snad konecne je ta porucha nadobro odstranena

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » sob dub 18, 2009 22:49

No jo, netypicka vada. Cidlo hornej uvrate (motylik) teda daval blbe hodnoty... Ale hlavne ze to je hotove :wink:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

mkantor
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: stř dub 01, 2009 08:56

Injection faul

Příspěvek od mkantor » čtv kvě 14, 2009 15:44

Mám dotaz, vždy za velkého deště při jízdě na dálnici se mi rozsvítí kontrolka Stop auto chcípne, na displeji se napíše injection faul. Zastavím, auto pak znova nastartuju nejde do otaček. Tak 2x chcípne a pak už zas nastartuju a jedu dál. Jádná se o 1.5 DCi rv 2006 slabší verze.
Díky

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » čtv kvě 14, 2009 16:57

No tak jestli je to vzdy za velkeho deste na dalnici, tak to bude asi spatny, resp. spatne zaizolovany kontakt...nejspise na nejakem cidle/kabelu k cidlu, na ktere/y "dostrika", ci "dovzlina" ta voda od kol. Do otacek ti to pak nejde, protoze jedes v nouzovem rezimu. Logicky mi z toho vychazi motylek a draty k nemu jsouci :wink:

Mas ten plasovy kryt pod prostorem motoru?

mkantor
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: stř dub 01, 2009 08:56

Příspěvek od mkantor » čtv kvě 14, 2009 20:20

kryt tam je. dianostika u otavy nic neobjevila. tak fakt nevim. bus konektor byl procistenej.

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » úte bře 02, 2010 20:28

Tak ta mrcha mne dneska zdechla v Dejvicích :) injectio fault a za boha jsem s tim nehnul, pekne za jizdy ko a nic, trcel jsem tam skoro hodinu, nez mi z práce privezli diagnostiku... :)) kurna asi by ji meli davat do povinny vybavy...ale zvysi to cenu vozu tak o 100 tis :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » úte bře 02, 2010 21:47

Alebo tam namontit stary notebook permanentne napojeny na diag zasuvku :D Napr. za sedadlo spolujazdca dat take drziaky ako priprava na notebook....povedzme LaptopFix :lol:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř bře 03, 2010 07:19

No to bych právě viděl na to čidlo na setrváku. Je dost na ráně.


wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » stř bře 03, 2010 07:35

no právě, že to vypadalo na vstřik :) statická závada, smáznout to nešlo...musel jsem do akčních členů a jeden po druhým ho aktivovat pak se to srovnalo...:)
Můj názor, je ten že byl možná zase někde blbej kontakt.. piezo vstřiky udájně pracujo pod napětím cca 120 - 200 V a napětí je třeba jak pro otevření tak pro uzavření vstřiku, pokud došlo k přerušení vedení v okamžiku kdy byl vstřik otevřen mohlo to zdechnou a následné uzavření mohlo být provedeno pouze přes akční členy, ale to je ta nejjednodušší varianta co by nic nestála :)))) nějak jsem to zatím neřešil rozpohyboval jsem to a jede :) v duchu jsem litoval ty lidi, kteří v tomhle případě volaj odtah a hurá Renault za 20 koliků to jede dál...

Wecka čidlo to čeče nenapsalo, nějaka kontrolní jednotka bo co, ale to je otázka překladu a číslo závady jsem si zapomněl opsat.. :)
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř bře 03, 2010 07:41

Tyjo, žeby vstřik a chcíplo to za jízdy?

difné...

uvidíš, co bude dál...

veď príbeh nekončí ... :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

tpolak
Advanced member
Příspěvky: 478
Registrován: ned pro 20, 2009 19:09

Příspěvek od tpolak » stř bře 03, 2010 10:02

:D no je to divný viď, že by to zdechlo za jízdy, ale je to Renault... :) (nic ve zlém)

jj pribeh nekončí :))))))
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu :)
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II

Mevsme
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon črc 17, 2017 19:02

Re: Injection fault

Příspěvek od Mevsme » pon črc 17, 2017 19:31

Zdar lidi me auto take pise inject fault mam diesel 1.9 megan 2 2007 objevi se mi to ale auto jede normalne turbo vse jak ma poprve se objevilo pak zhaslo najel jsem 500 km a ted zase a nedovoli to nastartovat.po odpojedni baterie zase vse ok.na diagnostice mi rekli ze to hlasi chybu podle kodu pokles napeti.myslite ze bych mel vymenit ridici jednotku nebo kde je chyba?

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Injection fault

Příspěvek od Sroty » čtv led 25, 2018 17:37

Ahoj všem Renaultařům. Mám 1.9 Dci 88 Kw, jezdí celkem spolehlivě, ale dneska se mi stala zvláštní věc. Přijel jsem domů, zastavil u obrubníku, vypnul motor, vytáhl kartu a auto se zamklo. Tak jsem chtěl zkusit, jestli to udělá znovu. Vsunul jsem kartu, nastartoval a rozsvítilo se Injection fault + stopka. Tak jsem to vypnul vytáhl kartu a auto se znovu zamklo. Chvíli jsem počkal, pak znovu nastartoval a chyba už nevyskočila. Jet jsem s tím však už nezkoušel.
Vím jistě, že mám slabou baterii, zítra se ji chystám dobít (bydlím v Praze v bytě v 5. patře, takže nemám moc možností, jak baterii dobít) u příbuzných, kam doufám dojedu. Nějaký nápad, co by mohlo způsobovat tohle zvláštní chování kromě té baterie ? Díky
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 41 hostů