CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
polci25
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: ned dub 21, 2013 21:16

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od polci25 » úte čer 14, 2016 12:33

soptik díky za info jsem to také slyšel z více stran. Pořídil jsem svíčky NGK životnost 60 tis za 570 Kč vyměnil jsem je a skubani nepřestalo hmnu při hlubším poslechu jsem u poklesnuti otáček zaslechl cvakání u zapalovacich cívek hurá problém vyresen cívka na prvním válci vadna pro výměně motor šlape jak má.

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » úte čer 14, 2016 13:23

Dobrá zpráva :wink:
Megane II 1.6 16V r.v.2009

T_o_m
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: pon dub 15, 2013 15:41
Bydliště: StČ

Re:

Příspěvek od T_o_m » pát zář 30, 2016 20:50

Rado77 píše:EDIT BY RADO:
Kedze je tato tema globalna, rad by som sem vlozil info o nazvoch sviecok a ich kodoch, ktore su urcene pre Renault benziny:
:arrow: VALEO.........kod: RF74HZDC
:arrow: EYQUEM......kod: RFN58LZ
:arrow: BOSCH........kod: FR7DC2
:arrow: NGK............kod: BCPR6ES
:arrow: CHAMPION...kod: RC7YCC

A toto je konkretny kod sviecok, ktore NEFUNGUJU na benzinoch:
:arrow: NGK............kod: BKR6EZ. Takze konkretne tento typ nekupujte


Cau Shandy,

ako iste vies, z elektriky som vcelku uplny XXXXXX. Ale aj tak by ma zaujimalo, ako presne si tie cievky meral? Mam doma taky digitalny multimeter ci avomet co to je. Ako by som mal presne merat tie cievky?
Teď jsem narazil na tuto informaci, že NGK BKR6EZ nefungujou na benzínu. Co se tím přesně myslí?
Koupil jsem je před rokem a půl na cardo a nevidím nějaký problém.
Renault Grand Scenic III 5 míst 1.4 TCe 96 kW 2009
Renault Scenic II 1.6 16V 83 kW 2003

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rado77 » ned říj 02, 2016 17:43

Ja som ludi vtedy takto "varoval", lebo konkretne tento typ robil viacerym ludom problemy - zle starty, zly chod motora. Mozno odvtedy uz NGK nieco na nich upravilo...ktovie
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

grinwi
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: ned čer 28, 2009 19:25
Bydliště: bratislava 3

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od grinwi » pon lis 21, 2016 13:11

potvrdzujem dal som cievky BOSCH a cukanie zda sa prestalo. Takze to asi robili tie sviecky NG BKR6EZ. uvidime este par krat rano co to bude robit,ale dnes necukalo
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip

miky86
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv dub 07, 2016 11:22

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od miky86 » pát lis 25, 2016 22:44

Používám civky bremi a naprosto v pořádku motor šlape jak má. Cena jedné civky kolem 500-700 což je pěkný
Megan II combi 2006 1.6 16v. 82kw 125000km

grinwi
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: ned čer 28, 2009 19:25
Bydliště: bratislava 3

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od grinwi » stř pro 28, 2016 11:31

CHcel by som sa spytat ci ma niekto skusenost zo sroubami na cievky.Zistil som ze mam na dvoch zodrate zavity a drzia tak tak. chcel by som tam dat stifty z normalnej pozinkovanej zavitovej tyce. niekde som to tu cital ale neviem ci to nebude vadit ked tam dam pozink a zalepim miesto original sroubov.inak original srouby na cievky pre info stoja 2.90eura za kus.dakujem
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip

P17
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: pát črc 11, 2008 23:22

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od P17 » čtv čer 22, 2017 11:33

Ahoj, má Megane II sedan, rok výroby 01/2009. Mám cívky, které mají zelenou barvu ( asi Bosch) a chtěl bych se zeptat, zda někdo nevíte, zda tyto cívky z konce výrobního cyklu tohoto vozu jsou již kvalitnější. Mám auto 8 let a zatím najeto 98 000km. Zatím bez problému. Za poslední rok se mi 3x stalo, že auto se po nastartování třáslo nebo chcíplo. S přidaným plynem se to srovnalo a je to ok. Při jízdě jsem si žádného škubání zatím nikdy nevšiml. Může i toto značit odcházející cívky nebo se toto holt stane? Kolik jinak Vám vydržely cívky na Megane II? Díky

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 483
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od trichopter » stř črc 19, 2017 06:22

Mne to robí tiež . Podľa ňa to bude presuvníkom na rozvodoch.To kurvít..o nevydrží veľa.
Pri štarte zarachotí a skape , niekedy aj dva krát za sebou.Nikedy štartnem normálne..
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

grinwi
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: ned čer 28, 2009 19:25
Bydliště: bratislava 3

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od grinwi » pát črc 21, 2017 10:58

skus odpojit elmag a vyfukat kontakty na koncovke,aj na elmagu, precistit,mne to pomohlo.
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 483
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od trichopter » pon srp 14, 2017 06:07

Keby bola chyba tam by niečo palubny počítač hlasil nie ? Ak nefunguje el.m. neskušal som ,ale vymenil sviečky olej a chvilu to pomohlo , už je to zase späť...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

Idefix
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: pát pro 01, 2017 08:44

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Idefix » stř pro 13, 2017 21:53

Nevěděl by někdo, jaký má mít odpor sekundár na cívkách Eldor? Našel jsem u sebe dvě, jedna má 6,48 a druhá 6,34 kiloohm. Nevím, jestli to je v toleranci, na stránkách výrobce jsem nic nenašel. Jinak zbylé dvě jsou Denso (6,85) a nějaká italská bez označení výrobce (6,58).
Nejspíš je stejně všechny vyhodím a nahradím cívkami Beru.
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8035
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rado77 » čtv pro 14, 2017 09:17

Cievky naozaj funguju v paroch (1-4) a (2-3). Je dobre mat na danom pare rovnaku znacku, predpokladam ze kvoli roznym hodnotam odporu u roznych vyrobcov na sekundare. Ale uplne naj je fakt vymenit vsetky 4 za jednu znacku a bude pokoj dalsie 4 roky
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Idefix
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: pát pro 01, 2017 08:44

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Idefix » pát pro 15, 2017 22:39

Jelikož mi nové cívky zatím nepřišly, vrátil jsem tam po výměně svíček ty, se kterými jsem to koupil. Eldor se zdály nejnovější, takže jsem je dal na 1-4, zbylé dvě na 2-3. Co se nestalo... na rádiu je v pásmu FM slyšet chraptění motoru, tj. nejspíš někde něco začalo jiskřit.
Životnost cívek 4 roky se u Renaultu považuje za normální?
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"

lakinooo
Experienced member
Příspěvky: 940
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od lakinooo » sob pro 16, 2017 07:40

Ak stoja zabalené na polici je to málo, ak odjazdia 200 000 tak dosť.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Idefix
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: pát pro 01, 2017 08:44

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Idefix » sob pro 16, 2017 13:58

Než to zapomenu: Funglnágl nové cívky Beru z originálních krabiček Renault (8200568671) mají odpor sekundáru 6,63-6,67 kiloohm.
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"

kminkajamik
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: stř črc 10, 2013 22:48
Bydliště: Písek

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od kminkajamik » ned čer 10, 2018 15:18

Ahoj chlapi. Rovnou otazka. Rendak 1.5dci 2005 74kw, obcas cukne. Kdyz je zahratej. Prijde mi to jakoze se na par vterin pridusi. Neskube, neskace, jen se pridusi, ja pustim plyn, znova seslapnu a jede se dal.. zacina to ale delat cim dal casteji, obcas 2-3x za jizdu a pak treba tyden nic... pc nic neukazuje, na diagnostice jsem jeste nebyla. Jezdim docela dalky... Na co myslite ze se mam pripravit? Lambda? Svicky? Vstriky? Cerpadlo? Mam pred rozvodama, najeto 166 000, ted byl menen olej+filtry...
DIKY

Uživatelský avatar
marek230177
Senior member
Příspěvky: 1270
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od marek230177 » ned čer 10, 2018 17:01

Lambda? Kde ji tam jako máš?
Svíčky? Ty taky nemáš :-D.

Jestli myslíš žhavicí svíčky, tak ty to opravdu dělat nemohou, protože za běhu motoru (tím spíš zatepla) vůbec nepracují. Ty slouží jen pro zlepšení studeného startu motoru.

Já bych vsadil na naftový filtr.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008) - já
RENAULT Master IV Furgon L3H2 2,3dCi Energy 132kW M9T716 (*2019) - já
RENAULT GrandScénic II 1,6i 82kW K4M812 (*2005) - manželka
RENAULT Scénic 1,6i 79kW K4M708 (*2001) - tchán
RENAULT Clio IV 1,2i 54kW D4F740 (*2015) - teta
RENAULT Clio III 1,2i 55kW D4F740 (*2012) - dcera
OPEL Corsa D 1,2i 63kW A12XER (*2013) - dcera (ale taky chtěla Renaulta.....)

osi62
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř dub 12, 2017 18:25

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od osi62 » úte črc 24, 2018 10:57

Zohnal som talinské žaviče vraj ich môžem dať do megan grantour 1,9dci 88kw rv.2003 .dal som ich a nejde odstrániť chybu chec.inj.niekedy pri štarovaní mi napíše ch.inj. nikedy nie.mal som všetko ok okrem žavičov.ale od kedy mi natiekla voda do poustkovej,skrinke tak mi,toto vypisuje.pošlem foto nového žaviča čo som vymenil lebo 3 velký odpor a 1 ko.

osi62
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř dub 12, 2017 18:25

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od osi62 » úte črc 24, 2018 13:50

Už som zisil pasuju.

kminkajamik
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: stř črc 10, 2013 22:48
Bydliště: Písek

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od kminkajamik » pon srp 13, 2018 13:42

@marek230177
Tomu nerozumim neeee :-D Můžu ti říct, že ho méně podtáčim, a už se mi to dlouho nestalo... Je to divný, ale přiznávám - ženská mezi 2 kosočtvercema = špatná kombinace....! :-D no co, mám ho už 5 let, tak mě má asi už taky dost. Jinak díky ;-)

Rfx64
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: sob dub 04, 2009 19:06
Bydliště: Humenné, SK

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rfx64 » ned kvě 05, 2019 21:59

Takze po 10 rokoch som zacal riesit problem s cievkami aj ja. Cely problem vsak zacal uplne inde. Mal som spadnute cele sanie a tym padom mi salo falosny vzduch. Nechapem, ako sa toto podarilo niektoremu mechanikovi. Pri dazdi sa mi do motoroveho prietoru dostavala voda, lebo ta plastova textilia pod oknom je uplne prepadnuta a mokra a gumove tesnenie je tiez uplne inde ako by malo byt. Origo cievky boli BERU (sekundar 6,7 kOhm). Teraz tam mam 3xDenso a 1xBERU. Okrem toho na cievkach priblizne v strede je gumove tesnenie, ktore mechanik zabudol dat z povodnych. Na nahradnych neboli ziadne a to bola pravdepodobna pricina, precom medzi cievkou a svieckou nasiel kvapky vody… Po nasadeni sania, vymene cievok ide auto bez cukania.
Pôvodné vozidlo: Ford Fiesta 2003, 1,3 51kW/70k, 53 000 km (do 2009)
RMGT II '2009, 1,4 72kW, SPORTWAY, 140 500 km, LPG "BRC" od 72 000 km, pri kupe (2009) 0 km
RMGT II '2006 1,5 dCi, 63kW, 170 000 km, pri kupe (2016) 143 000 km

Uživatelský avatar
hudyx
Advanced member
Příspěvky: 419
Registrován: ned led 27, 2008 12:39
Bydliště: Český Krumlov

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od hudyx » pát lis 22, 2019 19:37

Ahoj, vyřešil jste někdo už to cukání opravdu ? Mne 1,6 16v 83kw studeny první 1-2km pocukava. Svíčky originál + cívky nové . Klapka vycistena+ nové těsnění a žádná změna. 😢 Rozvody + presuvnik měněny loni origo
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
:-) Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp :-)

ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 2180
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od ZDENECEKCZ » ned úno 02, 2020 16:55

Nazdar lidi.
Jelikoz od koupe mi svitil po studenem startu vzdy servis a check injection, po zahrati a opetovnem startu vse zhaslo. I diag hlasila chybu tusim DF025 preruseny kontakt, nebo tak neco. Jelikoz celou zimu startuju v pohode i v minus 9stupnich, tak jsem to nejak extra neresil, kdyz uz je jen par tydnu do konce zimy.
Ale i tak me to stvalo. Koupil jsem nove zhavici svicky, ale to nepomohlo a chyba byla stale stejna. Pote jsem koupil z vraku druhe plne funkcni rele zhaveni, to taky nepomohlo a vse pri starem. Dnes ve fajn pocasi jsem sel a vzal merak a propipaval jsem si vsecky kabliky. Nekde to tu je jiz napsano, ale popisu to opet.
Na konektoru rele zhaveni 7dratu.
1- cerveny tlusty privod od baterky, je furt pod proudem
2-3-4-5- bile s modrou carkou jsou kable ke zhavicim svickam
6- asi ruzovy vede do spodniho konektoru ŘJ
7- hnedy vede do toho sameho konektoru ŘJ
Krome hnedeho jsem mel vsecky pruchozi. Kabel 6a7 vede od relatka ve svazku za levym svetlem okolo baterky smerem ke chcipaci klapce a tam odbocuje primo k ŘJ mezi baterkou a vzduchovym filtrem. Jak jsem uz napsal vyse, vedou oba do spodniho konektoru.
Hnedy kablik jsem mel poskozeny prave u baterky, svazek tam vede tak blbe, ze asi nekdy nekdo jak daval baterku anebo sundaval, tak kablik skripl mezi dno drzaku baterky a baterku samotnou. Byl v jednom miste jakoby nazelenaly, coz je znamka oxidace medi. Snazil jsem se kablik ocistit, ale i pri malem zatahnuti pukl. Je dost dlouhy, ze jsem konce ocistil, oholil a dal tam krutny spoj a zaizoloval.
A jiz mam vse funkcni. Servis nesviti, zhavicky zhavi. Jupiii
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 - recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
teď:
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 2180
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od ZDENECEKCZ » stř úno 05, 2020 17:53

Hmmmm, takze dnes odpoledne pri odjezdu z prace zustal opet svitit servis+check injection.
Pritom rano v pet vse v pohode.
Napichl jsem narychlo pres SX OBD pres bluethooth v mobilu--- zas ta sama chyba. Dnes jsem byl ale z prace vymrzlej a venku fuci. Tak snad zitra na to zevrubne kouknu. Doufam jen v povyjety konektor na rele zhaveni, anebo odpadle fajfce na zhavici svicce. Prinejhorsim o vikendu zkouknu zas vedeni. Ale vemu si z roboty metrovej ruzovej a hnedej drat, kdyz to budu mit rozdelane, tak bych je obnovil v cele delce od konektora ŘJ po konektor rele.

Hmm ...... ted me to stve jeste vic ,bo jsem byl veselej, ze to nesviti a "tesil" jsem se na mrazy
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 - recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
teď:
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů