CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » ned bře 15, 2015 11:38

No jak říkám, kdysi byl problém 3. takže to je možná trvalý problém (dnes už to do paměti závad neulolžilo a nesleduji stavy auta každou jízdu a už vůbec né vynechávání, když jsem to nepociťoval), takže je možné že ten problém tam je už 2 roky a teď se přidala další cívky.. No společného toho zrovna moc nemají.... aspoň mně nenapadá co by mohlo být....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » pon bře 16, 2015 07:19

tak dnešní cesta do práce absolutně bez vynechání... %=0... vypadá to, že by to mohlo být závislé na vlhkosti vzduchu, což mně opět vede k cívkám, zkusím je proměřit, co to udělá...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » pon bře 16, 2015 15:24

Zeptám se na ty svíčky RFN58LZ, našeljsem je i pod kodem 0911007315, snad je to ta samá, může to někdo potvrdit? Našel jsem je za 43Kč a co jsem tak hledal zde na foru, tak je lidi chválí, kolik na nich kdo máte najeto?
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » pon bře 16, 2015 16:16

RFN52LZ od novátora 56.000km v pohodě, výměna za RFN58LZ momentálně 40.000km a zatím taktéž v poho.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

navig
Advanced member
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 17, 2008 20:49
Bydliště: Skuteč,Holice

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od navig » pon bře 16, 2015 20:24

Ahojda....
Já je měnil po 58tisicích.......a klidně by vydržely více.....
Ale interval výměny mají 60tisíc,tak jsem měnil.
Cena 105kč/ks.
U svíčky s kodem 0911007315 je na heurece napsám jen
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.4 e (BA0E, BA0V) 55 Kw 1996/01 -> 2003/08 a nebo 1.6 16V ale 79Kw,proto možná ta cena.
Já jsem tyto svíčky na Megane II vždy kupoval kolem stokoruny za kus.
Více zde:
http://zapalovaci-svicky.heureka.cz/zap ... kace/#text
Jinak svíčky také doporučuji....jiné nekupuji.
Víťa
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » pon bře 16, 2015 23:07

Eyquem není problém sehnat kolem 60-ti peněz.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » úte bře 17, 2015 19:01

Tak jsem dnes změřil všechny 4 cívky. Všechny mají stejné parametry. Primární cca 0,6 ohmů, sekundární 6,5kohm. Těch 6,5 mně zaráží, všude se píše o výrazně větších hodnotách, ale upřímně..... nevěřím, že by všechny 4 cívky odešli stejně (nechci psát najednou, mohli postupně odcházet několik let). Škoda že nejsou cívky tak levné jako svíčky, bych to vzal a vyměnil všechny....

Našel jsem tyto cívky (seřazeno dle ceny vzestupně) v rozsahu od 330,- do 1200,-
MAXGEAR Zapalovací cívka (13-0041)
BOUGICORD Zapalovací cívka (156200)
MEYLE Zapalovací cívka (16-14 885 0000)
VALEO Zapalovací cívka (245104)
MEYLE Zapalovací cívka (16-14 885 0002)
SWAG Zapalovací cívka (60 92 1666)
FACET Zapalovací cívka (9.6332)
FEBI BILSTEIN Zapalovací cívka (21666)
TESLA Zapalovací cívka (CL100)
BOSCH Zapalovací cívka (0 986 221 045)
JANMOR Zapalovací cívka (JM5008)
ERA Zapalovací cívka (880009)
HÜCO Zapalovací cívka (133800)
BERU Zapalovací cívka (0040100052)
FAE Zapalovací cívka (80203)
HERTH+BUSS ELPARTS Zapalovací cívka (19050010)
DELPHI Zapalovací cívka (CE20014-12B1)
MAGNETI MARELLI Zapalovací cívka (060810070010)
HELLA Zapalovací cívka (5DA 749 475-161)

Zkoušel jste někdo ty levnější varianty? V čem může být rozdíl?
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rado77 » stř bře 18, 2015 09:00

Ja som mal BERU, FACET aj VALEO. Neviem sa vyjadrit k ich kvalite, lebo z cievkami som saskoval vcelku casto a uz som si nepametal ktore tam boli origo, ktore menene, dokonca raz som musel dat jednu podozrivu ked mi jedna odisla uplne. CO sa tyka nameranych hodnot, fakt sa to lisilo hodne a boli OK cievky kde na sekundare som nameral nejakych 6.5 a na inych zase okolo 12. Co som sa ale naucil - menit cievky za rovnake, najme co sa tyka cievkovych parov. V pare by mali byt 2 cievky rovnakej znacky. A asi uplne idealne vsetky cievky rovnakej znacky.
Ale k zivotnosti jednotlivych znaciek sa vyjadrit neviem. Na mojom Flu ked nejaka odide, dam tam presne taku ake bola od vyroby
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » stř bře 18, 2015 09:12

No to jsem chtěl taky zjistit jaká tam byla origo,a le mají jen OEM kody renault a výrobce nic jsem na nich nenašel:( Ale Rado díky za informace. Jen se ještě zeptám, 6,5k ti zlobily a 12k byly OK? To jsem z toho co píšeš moc nepochopil :-) Jo možná už chápu, že dle výrobce byla jiná hodnota a přesto bylo OK.

No už jsem objednal svíčky, přeci jen 40 000km městského provozu a kus za 43Kč, uvidíme, zda to pomůže.... (jen budou asi až za 14 dní, nejsou skladem:( )
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » stř bře 18, 2015 09:41

Já jsem koupil nějaké noname cívky za cca 490kč a nevydržely ani dva roky. Projevovalo se to nenápadným cukáním během akcelerace. Origo cívky můžou být beru, sagem, valeo a ještě nějaký eldor. Záleží na tom, co je napsáno na cívce. Podle OEM se to vyhledat nedá (dle renaultu mají všechny značky cívek stejný OEM) a musí se to hledat podle čísla výrobce cívky!

To s těmi odpory teď nemůžu najít, ale mám za to, že 12k jsou pro jiný motor. Pro 1.4 a 1.6 jsou cívky 6,5k.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rado77 » stř bře 18, 2015 10:19

krt.ecek píše:No to jsem chtěl taky zjistit jaká tam byla origo,a le mají jen OEM kody renault a výrobce nic jsem na nich nenašel:( Ale Rado díky za informace. Jen se ještě zeptám, 6,5k ti zlobily a 12k byly OK? To jsem z toho co píšeš moc nepochopil :-) Jo možná už chápu, že dle výrobce byla jiná hodnota a přesto bylo OK.

No už jsem objednal svíčky, přeci jen 40 000km městského provozu a kus za 43Kč, uvidíme, zda to pomůže.... (jen budou asi až za 14 dní, nejsou skladem:( )
No mne fungovali aj s 6.5, aj 12 k....ale zaroven po case aj namatkovo odchadzali..... Pytal som sa v autorizaku, ako je to so zarukou a cievkami, a pokrutili hlavou....pokial cievka vynechava len obcas, neda sa to diagnostikou zisit a ziadna kontrolka este nesvieti, takze "nie je co reklamovat". Ak cievka odide uplne, t.j. clovek s autom takmer nie je schopny pohybu a svieti SERVICE, vtedy to na zaruku opravia :D Ale ako sa dostanem ku nim do servisu o 3 cievkach to neviem... :D Musia sa asi takto branit, lebo sami vedia ze na cievky benzin motory casto trpia, a nerobili by nic ine, len by na zaruku menili cievky do nemoty... To len pre info... Mozno zavisi od konkretneho servisu. Mozno keby sa dohodlo ze auto si nechaju do druheho rana ked je motor studeny a pojazdia, a zacitia cukanie, tak by na zaruku vedeli vymenit aj ciastocne-odidenu cievku.

Ja proste vzdy kupim cievku presne taku, aka tam bola od vyroby a pokoj. Zistim kolko stoji origo cievka v autorizaku - ak bude rozdiel nejakych 15 eur navyse, tak do tho pojdem. A inak - autorizak vie niekedy prekvapit s cenou - napr. origo autobaterie v AutoIdeal autorizaku mali vystavene za rovnaku cenu, ako davaju ine znacky v obchodoch...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » stř bře 18, 2015 11:51

Zkusil bych se podívat na tento článek: http://motofocus.sk/technika/3910,fcdeu ... a-spotreba
Buďme rádi za renault :D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rado77 » stř bře 18, 2015 15:28

Pekne citanicko :-) To priblizenie elektrod sviecok ma tiez napadlo pocas citania...Je mozne ze u Rencka je to obdobne, ale s dlhsim casovym odstupom. To by ukazovalo na to, ze ako sa casom elektrody sviecok palia a zvecsuje sa medzera medzi nimi, trpi vlastne cievka... Mozno by bolo zaujimave nove sviecky pred montazou prihnut o drobatko... Co vy na to? Je to podla vas bullshit co pisem?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » stř bře 18, 2015 16:01

Předpis je 0,9mm a toho bych se držel. Po téměř 60.000km to udělá 0,05-0,1mm rozdíl, tak bych tady problém neviděl.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od murnik01 » čtv dub 09, 2015 21:01

Zdravím, o víkendu se chystám vyměnit žhaviče. Podle servisního manuálu na tom není nic složitýho. Je něco na co si dát vyloženě pozor?

Díky
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od murnik01 » ned dub 12, 2015 18:14

Tak žhaviče vyměněny bez nějakého problému. Ani jsem neodpojoval baterku jak je psáno v manuálu. Teď se ani kontrolka žhavení nerozsvítí a už to startuje.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » pon dub 20, 2015 09:49

Tak jsem včera vyměnil svíčky za champion OE033, v prvovýrobě mi tam dali RC87YCL a toto by měla být náhrada - dokonce po rozbalení krabičky tam byl jen kod RC87YCL. Hned od prvního startu zmizelo jemné škubání a i dnešní druhý ranní byl perfektní, myslím, že můj problém vyřešen. Měl jsem tam nějaké s nápisem Renault a číslo... už nikdy více, zásadně jen ty OE033:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Milano22
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: sob dub 04, 2009 15:55
Bydliště: Jirkov

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Milano22 » sob kvě 09, 2015 19:56

Zdravím, s vynecháváním válce mam taky problémy na diagnostice mi to píše náhodné vynechávání 4ho válce a problém s katalyzátorem většinou vždy kdy to nastane mi začne blikat kontrolka emisi. V tuhle chvíli je to lepší a kontrolka už nebliká tak často spíše ojediněle ( před výměnou pár dílu to dělalo vždy na volnoběhu včetně vibrování auta od nepravidelného chodu motoru, při tomhle procesu vždy z výfuku nepravidelně střílelo), někdy mi trvale svítila i se servisem. V tuhle chvíli je auto po výměně rozvodu vč. kola vačkové hřídele, nové cívky, svíčky nové 2x jiná sada, snímač vačkové i klikové hřídele, po kontrole vstřikovačů, kompresi osciloskopem, těsnění sání, kontrola klapky a ověření funkčnosti klapky kontrola zda nepřisává motor falešný vzduch, a většina konektoru vyčištěna a sprejem ošetřená vč. koster a jedné nedávno dodělávané. Volnoběh se zlepšil ale 100% správná funkce stále není, k tomu mi stále auto chcípá za studena na volnoběh, než se motor zahřeje. Jinak auto nemá žádnou ztrátu výkonu při zahřátým motoru je auto bez vady krom teď už málo nepravidelnému chodu na volnoběh když je auto v klidu vč toho. výfuku Máte někdo zkušenost. Vím na fóru je tu toho plno ale nic co by mi více pomohlo tohle vyřešit. Jediné už mě napadá vada v elektrice ale ne stálá nebo ŘJ
Renault Megane II 1,6 LPG 2007 grantour

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » sob kvě 09, 2015 23:08

Jestli to provozuješ na lpg, je velká šance, že to špatně těsní na ventilech. Častý problém s tím byl u motorů 1.2 16V. Setkal jsem se s tím, že motor ukazoval vynechávání zapalování na válci 4. Vyměnilo se vše - svíčky, cívky, vstřiky, kabely od cívky ke svíčkám, ... Proměřila se komprese, zdálo se to ok, ale další měření komprese ukázalo nižší kompres na čtvrtém válci. Při studeném startu chod na tři válce, blikání kontrolky, po zahřátí už to bylo ok. Rozborka hlavy, výměna ventilů a ventilových sedel, seštelování ventilové vůle (na mégane se řešit nemusí) a zlepšení o dost. Není to úplně ok, protože jak jsem měl možnost vidět výsledek té práce, tak to bylo dost odfláknuté.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Milano22
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: sob dub 04, 2009 15:55
Bydliště: Jirkov

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Milano22 » ned kvě 10, 2015 22:12

No tomu rozumím, ale kdyby to jelo na tři válce tak to by šlo poznat na jízdě a celkového chodu motoru, ale auto jede i se studeným motorem jako by mu nic nebylo až do chvíle kdy se vyřadí rychlost. I pokavaď je motor studenej chod motoru je na všechny 4 válce. Kompresi můžu ještě testnout ale jen tak se mi nechce sundavat hlavu a doufat že to bude na ventilech. Co se týká těch kontrolek tak ty mi teď neblikaj ani při volnoběhu když stojím. Ale když motor chcípne tak neukáže žádnou chybu ani kontrolku nic je to jako bych za jízdy vypnul motor a dal neutral a nejsem si jist zda ukáže to vynechávání na 4 válci na diagnostice. To zjistím ráno od doby co se vyměnily čidla jsem blikající kontrolku emisí zatím neměl tak uvidím.
Renault Megane II 1,6 LPG 2007 grantour

Uživatelský avatar
Slawall
Advanced member
Příspěvky: 410
Registrován: sob srp 16, 2008 13:19
Bydliště: Ostrava

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Slawall » ned kvě 24, 2015 23:17

Jake vzit svicky do dvoulitra?
2.0dCi 110kW @ Laguna III Grandtour Obrázek
Ex 2.0 16V 99kW @ Megane II

Uživatelský avatar
mateo
Experienced member
Příspěvky: 713
Registrován: ned srp 31, 2008 21:09
Bydliště: jižní čechy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od mateo » ned čer 21, 2015 19:04

Slawall píše:Jake vzit svicky do dvoulitra?
zapalovacie :D
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006

miky86
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv dub 07, 2016 11:22

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od miky86 » pon kvě 30, 2016 08:14

Zdravím chlapy pozoroval jsem cca jeden den ze mi auto občas blbě drželo otáčky druhý den už mi jede auto na tři válce můžou být v řiti civky? Občas se mi stávalo že auto po nastartovani hned chciplo ale stačilo lehce přidat plyn a v pohodě. Díky za rady
Megan II combi 2006 1.6 16v. 82kw 125000km

polci25
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: ned dub 21, 2013 21:16

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od polci25 » pon čer 13, 2016 20:13

Zdravím , vlastním Megane II 1,6 16V (r.v. 2004) skoro každý rok resp. po ujetých cca 10- 15 tis km mi začne při zahřátí motoru škubání až se pomalu nedokážu rozjet. Po výměně svíček mi megane zase jezdí normálně . Ale měnit svíčky po každých 10-15 tis. km je docela nenormální .. Poslední značka svíček byla brisk (3.bod) . Ted jsem si i všiml že při vyndání svíčky byli lehce namodralé.
prosím o radu kde je ten zakopaný pes
Děkuji Jenda

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » úte čer 14, 2016 12:27

Zkus tam dát svíce co tam patří a ne vícejiskřišťové nesmysly... Typy s kterými nejsou problémy si najdi ve stejném vlákně výše. Originály vydrží i 60.000km a stojí opravdu balík á kus 60 Kč. Ne vše co se zdá být hyper super musí i tak fungovat.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů