CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Moderátor: Moderators General
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Souhlas s Navig, jen ještě koketuji s myšlenkou dát Densa K20TT, cena stejná, lepší parametry a hlavně Denso je prostě Denso:-D
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA..
zdravím kolegy, tak jsem si dnes v Hulíně koupil konečně svíčky (EYQUEM), ale nemůžu sehnat vhodný nástroj s prodlužovákem, mám malou ráčnu 1/4" (hlavice max. 14mm), větší ráčna se mi kvůli tomu kupovat nechce, neměl bych pro ni využití...takže hledám klíč na svíčky s nástavcem 16 mm a nemůžu žádný rozumný najít, buď je to sada i na 21 mm (nepotřebuji), nebo je to moc drahé...nemáte tipa? dík
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
nikdo nic?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Na malou ráčnu 16mm mám, ale kde to koupit, nevím. Stejně tak mám ten klíč i na 1/2. Zkusil bych přímo nějaké obchody s nářadím, třeba tona ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
no nechci zato dávat několik set...což by asi v případě TONY tak bylo..
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
http://www.bgs-obchod.sk/bgs/eshop/1-1- ... mm-s-klbom
Proste taketo nieco, hlavne nech je to ten dlhsi typ, lebo su 2 typy...
Proste taketo nieco, hlavne nech je to ten dlhsi typ, lebo su 2 typy...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
dík Rado77, našel jsem i českou variantu eshopu http://shop.pronax.cz/klic-pro-zapalova ... em-23.html, takže těch 375 mm...
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Dobre je aj to ze ten bit ma v sebe gumicku O-ring, takze sviecka sa vytiahne hned spolu s klucom
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Advanced member
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát led 14, 2011 18:16
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ti co máte problém s cukáním za studena což jste skoro všichni, tak zkuzte na svíčkách snížit odtrh podle měrek na 0.7-0.8 podle měrek místo 0.9 co předepisuje výrobce a cukání auta by mělo zmizet. Odtrh 0.9 je na motor K4J, K4M moc. Výrobce to asi uplně nevychytal. :3
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
dá se to měřit např. tady tím http://www.amtrade.cz/index.php?main_pa ... 2af2cc7b52 ? nikdy jsem to nedělal...
-
- Advanced member
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát led 14, 2011 18:16
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Nejlepsi je si koupit sparove merky v kazde prodejne autodilu za 100korun, ktere jsou od 0.05-1mm
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
OK, díky za radu...
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
tak jsem zjistil, že ten PRONAX je jen velkoobchod na IČ... nikde jinde jsem to nenašel...áchjo
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Zkus se zastavit v autodilech, v Hradišti mi něco podobného nabízeli.
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
nakonec byli v PRONAXU hodní a doveze mi to jejich obchoďák...
dnes ráno start až napodruhé...
dnes ráno start až napodruhé...
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Zdravím, chtěl bych se s váma podělit o moji zkušenost s cívkou. Mám Megane II , 2004 1.6 benzín 83KW. Kamarád má stejné jako já. V úterý 9.9.2014 jsem byl přizván k opravě jeho auta jako odborník, protože ho mám dýl. Závada tedy byla následující: auto sebou trhalo za jízdy i na volnoběh, rapidně snížený výkon, blikání oranžové kontrolky motoru- pozor emise. On měl podezření na ventil u předsuvníku, protože jednou, když auto podobně blblo, tak pomohlo ho vyčistit. Minule byl ventil u předsuvníku zanesený, nyní byl čistý. Zkusili jsme ventil přece jenom prohodit - pujčil jsem mu svůj, ale auto pořád cukalo. Já měl podezření spíše na cívku. Pujčil jsem mu svoji jednu cívku a vyzkoušeli jsme ji zaměnit postupně za všechny jeho a zjistili, že po výměně poslední auto jede dobře. Dali jsme novou cívku Valeo za 1200,- z Autokelly. Až sem to byl úspěch. Ale co se nestalo 2 dny na to (11.9.2014) moje auto začalo dělat to stejné- úplně to stejné: auto sebou trhá za jízdy i na volnoběh, rapidně snížený výkon, blikání oranžové kontrolky motoru- pozor emise.
Moje zkušenost tedy je, nevydělávat zbytečně cívky.
Co mě zajímá je, co se mohlo té cívce stát? Proč odešla? Udělal jsem něco špatně?
Foto ventilu u předsuvníku: https://lh5.googleusercontent.com/-4qjN ... 1%2529.jpg
Foto cívky: http://dily.iautodily.cz/foto_obr-45772-a.jpg
Moje zkušenost tedy je, nevydělávat zbytečně cívky.
Co mě zajímá je, co se mohlo té cívce stát? Proč odešla? Udělal jsem něco špatně?
Foto ventilu u předsuvníku: https://lh5.googleusercontent.com/-4qjN ... 1%2529.jpg
Foto cívky: http://dily.iautodily.cz/foto_obr-45772-a.jpg
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Myslím si, že jde o náhodu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
A nenahodil si k sebe omylom tu jeho poskodenu cievku miesto svojej originalnej?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Tak ještě doplním svůj příspěvek. Odešla jiná cívka, než jsem měl vydělanou.
Naposledy upravil(a) ubas dne pon zář 15, 2014 20:20, celkem upraveno 1 x.
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
tak dneska ráno zase, start napodruhé...motor naskočí, ale neudrží otáčky a spadne...může to být těma svíčkama?
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ahojda...
Přikládám obrázek s popisem mé údržby zapalovácích cívek.
Dělám to vždy na jaře a na podzim při kontrole(popř.výměně)svíček.
Tento postup mám vyzkoušený a za dobu co to praktikuji(7let)mi neodešla ani jedna cívka.
O víkendu jsem si cvičně cívky přeměřil Ohmetrem.....v pořádku,mají velmi podobné hodnoty.
Ale nikomu to nevnuciji,jen se podělím o vyzkoušenou metodu.
Víťa
Přikládám obrázek s popisem mé údržby zapalovácích cívek.
Dělám to vždy na jaře a na podzim při kontrole(popř.výměně)svíček.
Tento postup mám vyzkoušený a za dobu co to praktikuji(7let)mi neodešla ani jedna cívka.
O víkendu jsem si cvičně cívky přeměřil Ohmetrem.....v pořádku,mají velmi podobné hodnoty.
Ale nikomu to nevnuciji,jen se podělím o vyzkoušenou metodu.
Víťa
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Mne jeden človek, čo robí renaulty povedal, že ak vadné Sagem cievky nahradím Denso, tak sa celkom ľahko môže stať, že budú doživotné. Keďže ty máš Denso, možno práve tam je kľuč úspechu. Tým ťa nechcem odradiť od údržby cievok, ale ja mám zásadu: čo funguje, to nebabrem
Keď som kúpil auto pred 4 rokmi, bola tam jedna ešte origo sagem, tá mi odišla asi po pol roku, vymenil som ju za Valeo, teraz mám 3 Valeo a jednu Denso, odvtedy mám s nimi pokoj (snáď to teraz nezakríknem), už mi je aj ľúto tej Valeo, ktorú nosím vyše troch rokov v kufri...
Keď som kúpil auto pred 4 rokmi, bola tam jedna ešte origo sagem, tá mi odišla asi po pol roku, vymenil som ju za Valeo, teraz mám 3 Valeo a jednu Denso, odvtedy mám s nimi pokoj (snáď to teraz nezakríknem), už mi je aj ľúto tej Valeo, ktorú nosím vyše troch rokov v kufri...
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Zdravím potreboval by som radu ohľadom M2 1.6 16V 83kw. Vlastním ho už niečo vyše roka. V posledných mesiacoch ma ale začalo trápiť trhanie motora a to hlavne pri rozjazde so studeným motorom. Prve rozjazdy to trha celým autom no keď sa auto zohreje tak su tie rozjazdy plynulé bez trhania . Ďalej diera v plyne a trhnutie auta pri pustení plynového pedála. Navštivil som renault tam mi pozreli cievky a vraj su všetky na odchode vraj po vymene za ich originály problém bude vyriešený.Vzal som auto a hneď za renaultom mi jedna odišla no došiel som nejak na tri valce do druhého servisu. Vymenené všetky cievky (valeo)+sviečky (NGK) no trhanie pri rozjazde bez zmeny, to iste trhnutie pri pustení plynového pedála to robi za studena aj za tepla, no od výmeny už nepociťujem dieru v plyne ktorá tu bola popisovaná. Na aute bolo okrem sviečok menene tento rok presuvnik, snimač teploty chlad. kvapaliny, palivový filter, čistená klapka. Viete mi poradiť v čom môže byť chyba?
-
- Advanced member
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát led 14, 2011 18:16
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Takze skubani za studena uplne odstraneno !. Vcera vymena origo svicek za Denso iridium power IK20 na netu 196kč/ks na doporuceni kamarada.+ vycisteni sani a vymenen vzduchovy filtr. Odtrh svicky jsem presne! nastavil merkama na 0.8mm z vyroby 1.1mm, iridiove svicky nikdy z vyroby nemaji nastaven odtrh proto vam to mozna blbe jelo, ale ja jsem naprosto spokojen, nekolik studenych rozjezdu a vse vporadku jak ma byt hodne jsem to zkoumal na internetu a videich co delaji svicky v tlakove komurce, a u obycejnych svicek preskoci jiskra vzdy v jinem miste, u iridiovych denso je vnitrni elektroda jak jehla a vnejsi elektroda ma zlabek takze jiskra preskakuje stale na stejne misto a je silnejsi, o to mi vlastne slo. Aby jiskra nesla pokazdy jinam ale vzdy stejne a byl presne nastaven odtrh aby cas preskoceni jiskry byl uplne stejny, a motory K4j a K4m jsou na to asi hodne haklive. Takze pokud to bude vsechno jak stavajici dva dny tak jsem problem vyresil. ♥♥♥
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Přijde mi to celé jako nesmysl, zvlášť u tvých kilometrů. Když to auto bylo nové, tak z fabriky jelo na originálních svíčkách, které iridiové nejsou. A necukalo. ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů