CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
nomadm
Experienced member
Příspěvky: 587
Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
Bydliště: Otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od nomadm » čtv říj 23, 2014 19:48

já mám prvovýrobu BERU plus jedna druhovýroba Valeo
Renault Megane II Sportway Grandtour 1.6, r.v.2009
Obrázek

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od trichopter » ned říj 26, 2014 04:51

Ja mám pôvodné cievky Valeo. Ešte stále.Cca 113000km.Auto cuka a cukalo aj na origo sviečkach z Renaultu. Cuká za studena pravidelne ak auto dlhšie stojí na hocakých sviečkach. Presuvnik neriešim .Ten by mal byť menený a asi by trebalo znova.Ale neriešim pokial to ide. Niekedy motor skape a štartnem ho az na tretí štvrtý krát.
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

navig
Advanced member
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 17, 2008 20:49
Bydliště: Skuteč,Holice

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od navig » stř úno 25, 2015 21:25

Ahojda.....Tak cukání za studena vyřešeno :P .....alespoň u mě.
A nebyly to ani svíčky,ani cívky a ani žádná čidla a podobně.

Byla to špatná kostra motoru!!!!!!!

Vzpoměl jsem si na dávná léta,kdy jsme meli dílnu na auta(éra š120,felicie,favorit,atd) a všude dyl vždy většinou problém v kostře motoru.
A u tohoto motoru se mi to také potvrdilo.
Kostra co jde přímo od baterky byla na bloku motoru silně zaoxidovaná.
Kontakty na baterce kontroluji a ošetřuji 2x ročně.

Takže jsem kostřící kabel povolil,vše řádně očistil brusným papírem a řádně namazal vazelínou.
S touto opravou jezdím už 3 měsíce......brzké ranní starty i pozdní večerní....a motor jede jak vyměněný....a hlavně NECUKÁ.
Takže všem,co mají problém s cukáním doporučuji zkontrolovat a ošetřit kostřící bod motoru.
Náklady na opravu 0kč(br.papir a vazelínu mám z práce) a vysledek je 100%.

Také mě napadlo,že špatná kostra může způsobit špatnou funkci cívek(svíček),které pak následně odcházejí....jen moje úvaha.

Až se oteplí,kouknu po motoru,zda by nešel někde dodělat ještě jeden kostřící bod na bloku,pro jistotu.
Takže žádné špatné cívky,svíčky,lambda sondy,čidla....ale jen ,,blbá'' kostra motoru.

Asi po měsíci jsem ještě to samé udělal s +kabelem na alternátoru,také to bylo značně zaoxidované.
Opět se mi potvrdilo,že to nejjednodušší a nejlevnější je vlastně nejlepší.
A také jsem si uvědomil,že nevím o nikom,komu by cukalo nové auto.Takže to muselo být něco,co podléhá času.
Tento kostřící bod se na to výborně hodí.

Víťa
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » stř úno 25, 2015 21:30

Jdou tam dostat dva kostřící dráty. Jeden dopředu a druhý dozadu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

navig
Advanced member
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 17, 2008 20:49
Bydliště: Skuteč,Holice

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od navig » stř úno 25, 2015 21:36

Zefek píše:Jdou tam dostat dva kostřící dráty. Jeden dopředu a druhý dozadu.
Dík...mrknu na to,až bude teplo...teď mě to už netrápí..... :)
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Rado77 » čtv úno 26, 2015 14:58

To je valmi zaujimava informacia! Vdaka :wink:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od trichopter » čtv úno 26, 2015 16:37

No toto teda počujem prvý krát.
Zefek sa k tomu málo vyjadril ...

Ale zaujímalo by mam presne kde tie kostry sú ... Možno máte niekto aj foto ...
dik
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » čtv úno 26, 2015 16:42

Jedna je vzadu kousek od startéru. A druhá jde přidat zepředu, je na to pěkně vidět. Můžu to vyfotit.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

navig
Advanced member
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 17, 2008 20:49
Bydliště: Skuteč,Holice

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od navig » čtv úno 26, 2015 19:08

Zefek píše:Jedna je vzadu kousek od startéru. A druhá jde přidat zepředu, je na to pěkně vidět. Můžu to vyfotit.
Já jsem čistil jen tu zepředu.
Je tam jen jeden šroub.Stačí povolit a kostřící kabel s okem je venku.
Ten druhý udělám,až bude teplo.
Víťa
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » čtv úno 26, 2015 19:10

Normálně je kostra jen jedna. Záleží ale na typu mínusové svorky na baterii a to rozhoduje, jestli jde na blok dopředu, nebo dozadu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

navig
Advanced member
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 17, 2008 20:49
Bydliště: Skuteč,Holice

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od navig » čtv úno 26, 2015 21:57

Zefek píše:Normálně je kostra jen jedna. Záleží ale na typu mínusové svorky na baterii a to rozhoduje, jestli jde na blok dopředu, nebo dozadu.
Já si právě myslím,že mám jen jednu.
Proto jsem se zmínil o dodělání ještě jedné...pro jistotu.
A nebo to zahrnu do roční udržby vozidla a vždy jednou za rok očistím tu stávající.
Víťa
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » pon bře 02, 2015 10:11

Všude se dá dočíst, že mezera mezi elektrodami svíčky má být 0,9mm. Narazil jsem teď na problém u Kia Soul, kde docházelo po cca 200km k proražení zapalovacích cívek. Reklamovalo se to, daly se nové, originální cívky a po 200km znova. Po 2000km cívka odešla úplně. Problém proražení spočívá v tom, že drát cívky je lakovaný a jednotlivé závity jsou tím lakem od sebe izolovány. Pokud je cívka extrémně namáhána, může dojít k tomu, že lak, jako izolátor, nevydrží napětí, které mezi jednotlivými závity vzniká a dojde k jeho proražení - k přeskoku proudu mezi závity. Jde o destruktivní proces, takže už navždy zůstane mezi závity spojení. Jednoduše tedy dojde k poškození izolátoru. To má za následek snížení indukčnosti a nižší napětí na výstupu cívky.

Velikost napětí je rozhodující faktor pro přeskok jiskry, přičemž platí, že čím větší mezera mezi elektrodami svíčky je, tím vyšší napětí musí být, aby došlo k přeskoku. Lze to přirovnat k tomu, jak je na vlacích napsáno, že se má dát pozor na elektrické dráty, když se leze na střechu. V drátu je napětí cca 10 tisíc V a proud ("jiskra") přeskočí na vzdálenost jednoho metru. V zásuvce je 220V a na metr to nepřeskočí ani náhodou.
To samé u svíčky. Pokud je vzdálenost elektrod velká, je potřeba vyšší napětí a dochází k vyššímu namáhání cívek. Záleží pak na tom, jak je dobrý izolátor na sekundárním vinutí cívek. Pokud je horší, může dojít k jeho průrazu a tím ke zhoršení parametrů cívky. Nejdřív se to nemusí projevit, ale postupně může docházet k dalším průrazům a tím i k projevům jako cukání, ... Nakonec už cívka nedokáže dát dostatek energie a dochází k úplnému výpadku jiskry a rozbliká se kontrolka motoru.

Je tedy jasné, že čím větší mezera na svíčce, tím větší namáhání cívky. A já se ptám, není náhodou to číslo 0,9mm hodnotou maximální vzdálenosti? Při každém přeskoku jiskry totiž dochází k uvolnění velkého množství tepla a dochází k nepatrnému odpařování materiálu elektrod svíčky. Mezera mezi elektrodami se tak časem nutně zvětšuje. Vzhledem k tomu, že pro motor 1.6 je interval výměny 60 tisíc km, jaká bude vzdálenost elektrod po tomto proběhu?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » pon bře 02, 2015 12:34

Co si tak matně vzpomínám to bylo 0.95-1mm po 56.000km a vypadaly na to co měly za sebou pěkně. Mám je ještě schovaný, tak je mužů když bude zájem přeměřit.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Martin Pergl
Advanced member
Příspěvky: 268
Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Martin Pergl » pon bře 09, 2015 20:45

navig píše:
Zefek píše:Jedna je vzadu kousek od startéru. A druhá jde přidat zepředu, je na to pěkně vidět. Můžu to vyfotit.
Já jsem čistil jen tu zepředu.
Je tam jen jeden šroub.Stačí povolit a kostřící kabel s okem je venku.
Ten druhý udělám,až bude teplo.
Víťa
Mohl by jsi mi lepší popsat kde ten kostřící kabel který si čistil je ?? Taky to musím vyzkoušet, díky :P

semjabooooorek
Advanced member
Příspěvky: 474
Registrován: pát led 14, 2011 18:16
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od semjabooooorek » pon bře 09, 2015 23:23

Máš foto kde je motor ukostřen? jestli zepředu nebo zezadu ? Jestli se k tomu dá dostat shora, a nebo se musí lézt pod auto -_-,,, Zajímalo by mě taky jak to ukostření vypadá, jestli je to tam zoxidovaný nebo ne.

navig
Advanced member
Příspěvky: 489
Registrován: čtv dub 17, 2008 20:49
Bydliště: Skuteč,Holice

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od navig » úte bře 10, 2015 20:11

Ahojda...
Tak já mám jen tu přední a podle provedení bych řekkl,že originál.
Nebo jsem si zadní nevšiml......
Na kvalitni foto tam není moc místa.Ale pokuď pokud pujdeš podle kostřícího kabelu od baterky,který jde na blok,jistě kostřící bod najdeš.
Víťa
Megane 2,1.6 16V,combi,rv2004-prodáno
Peugeot 208 1,2 60kW,rv 2015-prodáno
CLIO V Tce90,67kW,rv.2022-uplně nové, zatím spokojenost.

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od murnik01 » pát bře 13, 2015 12:52

Chlapci mám jednu otázku. Poslední dobou se mi stává, že auto startuje trošku hůř. Chytne sice napoprvé, ale s takovým škytnutím. Říkám si, že by to mohly být žhaviče. Na autě jsem najel 75000 km a neměnil jsem je. Je už správný čas na výměnu?
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » pát bře 13, 2015 13:07

To se nedá říct. Nejlepší je vzít do ruky multimetr a změřit odpor žhavičů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

murnik01
Advanced member
Příspěvky: 310
Registrován: pát říj 01, 2010 17:08
Bydliště: Znojmo

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od murnik01 » sob bře 14, 2015 21:21

Jaké ideální hodnoty mají mít?
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » ned bře 15, 2015 09:44

Max. 2 ohmy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od soptik » ned bře 15, 2015 10:07

Vymontovat, připojit na 12V a pozorovat jak žhaví. Za cca 2 vteřiny by měla svítit od špičky postupně až k závitu.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » ned bře 15, 2015 10:20

Tak já se tady připojuji k benzínovým problémům, na 1,4 16V... kdysi dávno semi stalo, že auto nastartovalo na tři válce, dle elm327, kterou jsem měl u sebe to byl 3. válec, ale po opětovném nastartování byl klid, jen jsem vymazal chybu a neřešil. Nyní cca po dvou letech jsem měl problém nastartovat, plynem jsem to udržel, kontrolka motoru blikala jak o závod, ale chytlo se to a dobrý, kontrolka přestala svítit. V Clipu vynechávání válce 1 a 3. Dnes jsem to píchl na clip a dělo se to vždycky jen chvilku po startu, % vynechávání až 1,5%, kontrolka nesvítí, po projetí a s ohřátým motorem jsem to chcípl, znova zapnul a opět to chvilku vyhazovalo vynechávání 0,8%, ale už to nepsalo na kterém válci, kontrolka nesvítila. To mně trochu zarazilo, jsem měl za to, že s teplým motorem to bude OK, když se to po chvilce srovnalo a ono se to tam vrátilo znova.

Jak někdo píše nahoře kostru, tu můžu vyloučit, dříve špatná byla, už půl roku je perfektně opravena. Možná to poškodilo cívky dříve....

Zároveň si matně pamatuji, že vždy se říkalo, že jsou nějak párové 1 a 3, 2 a 4, to platí? To by i odpovídalo mému problému, odešla jedna a vzala druhou....

Zítra ráno než pojedu do práce to zase připojím na Clip a uvidím, zda se bude problém opakovat, pokud ano, tak bych chtěl prohodit ty páry cívek (pokud ne, tak jen změřit), zda se problém přesune na druhou sadu válců, pokud ano, kupuji cívky, pokud ne, tak zkusím prohodit svíčky (mají nakrouceno cca 35 000km - Renault píše 60 000km, výrobci svíček 30 000km, klidně to mohou být oni), no a když nepomůže ani to, jde se na vstřiky.... Nic jiného mně nenapadá, že by to mohlo dělat. Rozhodně budu napřed prohazovat mezi sebou, než něco koupím, ať nevyhazuji peníze....

Kdyby někoho napadlo co jiného zkusit než nahoře píši, tak každou radu uvítám :-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » ned bře 15, 2015 10:25

Propojení je 1-4, 2-3. Chce to posledovat, který válec to dělá a jestli to pořád budou dělat ty stejné válce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od krt.ecek » ned bře 15, 2015 10:36

A když nebudou? J8 se chytám toho, že to byl minule taky 3. a přidal se 1..... OK budu sledovat, díky

To propojení mně štve, to by byly obě větve, to je věc, na kteoru já moc nevěřím...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...

Příspěvek od Zefek » ned bře 15, 2015 10:44

Je potřeba se podívat na to, co mají válce 1. a 3. společného. Cívky to nejsou, takže ty by se mohly dát i vyloučit. Ale pro jistotu bych je proměřil. Je to asi potřeba řešit u každého válce zvlášť (tlaky, vstřik, svíčka).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 8 hostů