CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Moderátor: Moderators General
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
soptik díky za info jsem to také slyšel z více stran. Pořídil jsem svíčky NGK životnost 60 tis za 570 Kč vyměnil jsem je a skubani nepřestalo hmnu při hlubším poslechu jsem u poklesnuti otáček zaslechl cvakání u zapalovacich cívek hurá problém vyresen cívka na prvním válci vadna pro výměně motor šlape jak má.
Re:
Teď jsem narazil na tuto informaci, že NGK BKR6EZ nefungujou na benzínu. Co se tím přesně myslí?Rado77 píše:EDIT BY RADO:
Kedze je tato tema globalna, rad by som sem vlozil info o nazvoch sviecok a ich kodoch, ktore su urcene pre Renault benziny:
VALEO.........kod: RF74HZDC
EYQUEM......kod: RFN58LZ
BOSCH........kod: FR7DC2
NGK............kod: BCPR6ES
CHAMPION...kod: RC7YCC
A toto je konkretny kod sviecok, ktore NEFUNGUJU na benzinoch:
NGK............kod: BKR6EZ. Takze konkretne tento typ nekupujte
Cau Shandy,
ako iste vies, z elektriky som vcelku uplny XXXXXX. Ale aj tak by ma zaujimalo, ako presne si tie cievky meral? Mam doma taky digitalny multimeter ci avomet co to je. Ako by som mal presne merat tie cievky?
Koupil jsem je před rokem a půl na cardo a nevidím nějaký problém.
Renault Grand Scenic III 5 míst 1.4 TCe 96 kW 2009
Renault Scenic II 1.6 16V 83 kW 2003
Renault Scenic II 1.6 16V 83 kW 2003
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ja som ludi vtedy takto "varoval", lebo konkretne tento typ robil viacerym ludom problemy - zle starty, zly chod motora. Mozno odvtedy uz NGK nieco na nich upravilo...ktovie
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
potvrdzujem dal som cievky BOSCH a cukanie zda sa prestalo. Takze to asi robili tie sviecky NG BKR6EZ. uvidime este par krat rano co to bude robit,ale dnes necukalo
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Používám civky bremi a naprosto v pořádku motor šlape jak má. Cena jedné civky kolem 500-700 což je pěkný
Megan II combi 2006 1.6 16v. 82kw 125000km
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
CHcel by som sa spytat ci ma niekto skusenost zo sroubami na cievky.Zistil som ze mam na dvoch zodrate zavity a drzia tak tak. chcel by som tam dat stifty z normalnej pozinkovanej zavitovej tyce. niekde som to tu cital ale neviem ci to nebude vadit ked tam dam pozink a zalepim miesto original sroubov.inak original srouby na cievky pre info stoja 2.90eura za kus.dakujem
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ahoj, má Megane II sedan, rok výroby 01/2009. Mám cívky, které mají zelenou barvu ( asi Bosch) a chtěl bych se zeptat, zda někdo nevíte, zda tyto cívky z konce výrobního cyklu tohoto vozu jsou již kvalitnější. Mám auto 8 let a zatím najeto 98 000km. Zatím bez problému. Za poslední rok se mi 3x stalo, že auto se po nastartování třáslo nebo chcíplo. S přidaným plynem se to srovnalo a je to ok. Při jízdě jsem si žádného škubání zatím nikdy nevšiml. Může i toto značit odcházející cívky nebo se toto holt stane? Kolik jinak Vám vydržely cívky na Megane II? Díky
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Mne to robí tiež . Podľa ňa to bude presuvníkom na rozvodoch.To kurvít..o nevydrží veľa.
Pri štarte zarachotí a skape , niekedy aj dva krát za sebou.Nikedy štartnem normálne..
Pri štarte zarachotí a skape , niekedy aj dva krát za sebou.Nikedy štartnem normálne..
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
skus odpojit elmag a vyfukat kontakty na koncovke,aj na elmagu, precistit,mne to pomohlo.
rmg ll 1.6 16v r.v.12-2004 modry sip
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Keby bola chyba tam by niečo palubny počítač hlasil nie ? Ak nefunguje el.m. neskušal som ,ale vymenil sviečky olej a chvilu to pomohlo , už je to zase späť...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Nevěděl by někdo, jaký má mít odpor sekundár na cívkách Eldor? Našel jsem u sebe dvě, jedna má 6,48 a druhá 6,34 kiloohm. Nevím, jestli to je v toleranci, na stránkách výrobce jsem nic nenašel. Jinak zbylé dvě jsou Denso (6,85) a nějaká italská bez označení výrobce (6,58).
Nejspíš je stejně všechny vyhodím a nahradím cívkami Beru.
Nejspíš je stejně všechny vyhodím a nahradím cívkami Beru.
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Cievky naozaj funguju v paroch (1-4) a (2-3). Je dobre mat na danom pare rovnaku znacku, predpokladam ze kvoli roznym hodnotam odporu u roznych vyrobcov na sekundare. Ale uplne naj je fakt vymenit vsetky 4 za jednu znacku a bude pokoj dalsie 4 roky
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Jelikož mi nové cívky zatím nepřišly, vrátil jsem tam po výměně svíček ty, se kterými jsem to koupil. Eldor se zdály nejnovější, takže jsem je dal na 1-4, zbylé dvě na 2-3. Co se nestalo... na rádiu je v pásmu FM slyšet chraptění motoru, tj. nejspíš někde něco začalo jiskřit.
Životnost cívek 4 roky se u Renaultu považuje za normální?
Životnost cívek 4 roky se u Renaultu považuje za normální?
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ak stoja zabalené na polici je to málo, ak odjazdia 200 000 tak dosť.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Než to zapomenu: Funglnágl nové cívky Beru z originálních krabiček Renault (8200568671) mají odpor sekundáru 6,63-6,67 kiloohm.
Megane II kombi 1,6 16V 2003
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
"Messieurs, salut la voiture horrible!"
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř črc 10, 2013 22:48
- Bydliště: Písek
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ahoj chlapi. Rovnou otazka. Rendak 1.5dci 2005 74kw, obcas cukne. Kdyz je zahratej. Prijde mi to jakoze se na par vterin pridusi. Neskube, neskace, jen se pridusi, ja pustim plyn, znova seslapnu a jede se dal.. zacina to ale delat cim dal casteji, obcas 2-3x za jizdu a pak treba tyden nic... pc nic neukazuje, na diagnostice jsem jeste nebyla. Jezdim docela dalky... Na co myslite ze se mam pripravit? Lambda? Svicky? Vstriky? Cerpadlo? Mam pred rozvodama, najeto 166 000, ted byl menen olej+filtry...
DIKY
DIKY
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Lambda? Kde ji tam jako máš?
Svíčky? Ty taky nemáš .
Jestli myslíš žhavicí svíčky, tak ty to opravdu dělat nemohou, protože za běhu motoru (tím spíš zatepla) vůbec nepracují. Ty slouží jen pro zlepšení studeného startu motoru.
Já bych vsadil na naftový filtr.
Svíčky? Ty taky nemáš .
Jestli myslíš žhavicí svíčky, tak ty to opravdu dělat nemohou, protože za běhu motoru (tím spíš zatepla) vůbec nepracují. Ty slouží jen pro zlepšení studeného startu motoru.
Já bych vsadil na naftový filtr.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Zohnal som talinské žaviče vraj ich môžem dať do megan grantour 1,9dci 88kw rv.2003 .dal som ich a nejde odstrániť chybu chec.inj.niekedy pri štarovaní mi napíše ch.inj. nikedy nie.mal som všetko ok okrem žavičov.ale od kedy mi natiekla voda do poustkovej,skrinke tak mi,toto vypisuje.pošlem foto nového žaviča čo som vymenil lebo 3 velký odpor a 1 ko.
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Už som zisil pasuju.
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř črc 10, 2013 22:48
- Bydliště: Písek
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
@marek230177
Tomu nerozumim neeee Můžu ti říct, že ho méně podtáčim, a už se mi to dlouho nestalo... Je to divný, ale přiznávám - ženská mezi 2 kosočtvercema = špatná kombinace....! no co, mám ho už 5 let, tak mě má asi už taky dost. Jinak díky
Tomu nerozumim neeee Můžu ti říct, že ho méně podtáčim, a už se mi to dlouho nestalo... Je to divný, ale přiznávám - ženská mezi 2 kosočtvercema = špatná kombinace....! no co, mám ho už 5 let, tak mě má asi už taky dost. Jinak díky
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Takze po 10 rokoch som zacal riesit problem s cievkami aj ja. Cely problem vsak zacal uplne inde. Mal som spadnute cele sanie a tym padom mi salo falosny vzduch. Nechapem, ako sa toto podarilo niektoremu mechanikovi. Pri dazdi sa mi do motoroveho prietoru dostavala voda, lebo ta plastova textilia pod oknom je uplne prepadnuta a mokra a gumove tesnenie je tiez uplne inde ako by malo byt. Origo cievky boli BERU (sekundar 6,7 kOhm). Teraz tam mam 3xDenso a 1xBERU. Okrem toho na cievkach priblizne v strede je gumove tesnenie, ktore mechanik zabudol dat z povodnych. Na nahradnych neboli ziadne a to bola pravdepodobna pricina, precom medzi cievkou a svieckou nasiel kvapky vody… Po nasadeni sania, vymene cievok ide auto bez cukania.
Pôvodné vozidlo: Ford Fiesta 2003, 1,3 51kW/70k, 53 000 km (do 2009)
RMGT II '2009, 1,4 72kW, SPORTWAY, 163 000 km, LPG "BRC" od 72 000 km, pri kupe (2009) 0 km
RMGT II '2006 1,5 dCi, 63kW, 197 000 km, pri kupe (2016) 143 000 km
RLGT III 2021, 1,5 dCi, 81kW, 130 000 km, pri kupe (2021) 128 000 km
RMGT II '2009, 1,4 72kW, SPORTWAY, 163 000 km, LPG "BRC" od 72 000 km, pri kupe (2009) 0 km
RMGT II '2006 1,5 dCi, 63kW, 197 000 km, pri kupe (2016) 143 000 km
RLGT III 2021, 1,5 dCi, 81kW, 130 000 km, pri kupe (2021) 128 000 km
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Ahoj, vyřešil jste někdo už to cukání opravdu ? Mne 1,6 16v 83kw studeny první 1-2km pocukava. Svíčky originál + cívky nové . Klapka vycistena+ nové těsnění a žádná změna. Rozvody + presuvnik měněny loni origo
Renault Mégane IV (2017) modrá Cosmos, 1,5Dci, 81KW, Intens- R Link 2, Pur led Vision, Head Up, el. brzda, 17alu, výhřev sedaček, shark anténa, led osvětlení prahů- styling pack
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
Renault Laguna II (2006) 1.9 Dci, 96KW FAP, polokůže, 17alu, PDC atp
ex: R11 1,4 turbo, R19 1.7, Laguna 1,8i, Laguna 1,8 16V, Renault Trafic valník 2.0, Renault 19 II 1.9D,Renault Laguna I (2000) 1.9 DTi 5,2l /100Km v plné výbavě-el.kožené sedačky,atd.
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Nazdar lidi.
Jelikoz od koupe mi svitil po studenem startu vzdy servis a check injection, po zahrati a opetovnem startu vse zhaslo. I diag hlasila chybu tusim DF025 preruseny kontakt, nebo tak neco. Jelikoz celou zimu startuju v pohode i v minus 9stupnich, tak jsem to nejak extra neresil, kdyz uz je jen par tydnu do konce zimy.
Ale i tak me to stvalo. Koupil jsem nove zhavici svicky, ale to nepomohlo a chyba byla stale stejna. Pote jsem koupil z vraku druhe plne funkcni rele zhaveni, to taky nepomohlo a vse pri starem. Dnes ve fajn pocasi jsem sel a vzal merak a propipaval jsem si vsecky kabliky. Nekde to tu je jiz napsano, ale popisu to opet.
Na konektoru rele zhaveni 7dratu.
1- cerveny tlusty privod od baterky, je furt pod proudem
2-3-4-5- bile s modrou carkou jsou kable ke zhavicim svickam
6- asi ruzovy vede do spodniho konektoru ŘJ
7- hnedy vede do toho sameho konektoru ŘJ
Krome hnedeho jsem mel vsecky pruchozi. Kabel 6a7 vede od relatka ve svazku za levym svetlem okolo baterky smerem ke chcipaci klapce a tam odbocuje primo k ŘJ mezi baterkou a vzduchovym filtrem. Jak jsem uz napsal vyse, vedou oba do spodniho konektoru.
Hnedy kablik jsem mel poskozeny prave u baterky, svazek tam vede tak blbe, ze asi nekdy nekdo jak daval baterku anebo sundaval, tak kablik skripl mezi dno drzaku baterky a baterku samotnou. Byl v jednom miste jakoby nazelenaly, coz je znamka oxidace medi. Snazil jsem se kablik ocistit, ale i pri malem zatahnuti pukl. Je dost dlouhy, ze jsem konce ocistil, oholil a dal tam krutny spoj a zaizoloval.
A jiz mam vse funkcni. Servis nesviti, zhavicky zhavi. Jupiii
Jelikoz od koupe mi svitil po studenem startu vzdy servis a check injection, po zahrati a opetovnem startu vse zhaslo. I diag hlasila chybu tusim DF025 preruseny kontakt, nebo tak neco. Jelikoz celou zimu startuju v pohode i v minus 9stupnich, tak jsem to nejak extra neresil, kdyz uz je jen par tydnu do konce zimy.
Ale i tak me to stvalo. Koupil jsem nove zhavici svicky, ale to nepomohlo a chyba byla stale stejna. Pote jsem koupil z vraku druhe plne funkcni rele zhaveni, to taky nepomohlo a vse pri starem. Dnes ve fajn pocasi jsem sel a vzal merak a propipaval jsem si vsecky kabliky. Nekde to tu je jiz napsano, ale popisu to opet.
Na konektoru rele zhaveni 7dratu.
1- cerveny tlusty privod od baterky, je furt pod proudem
2-3-4-5- bile s modrou carkou jsou kable ke zhavicim svickam
6- asi ruzovy vede do spodniho konektoru ŘJ
7- hnedy vede do toho sameho konektoru ŘJ
Krome hnedeho jsem mel vsecky pruchozi. Kabel 6a7 vede od relatka ve svazku za levym svetlem okolo baterky smerem ke chcipaci klapce a tam odbocuje primo k ŘJ mezi baterkou a vzduchovym filtrem. Jak jsem uz napsal vyse, vedou oba do spodniho konektoru.
Hnedy kablik jsem mel poskozeny prave u baterky, svazek tam vede tak blbe, ze asi nekdy nekdo jak daval baterku anebo sundaval, tak kablik skripl mezi dno drzaku baterky a baterku samotnou. Byl v jednom miste jakoby nazelenaly, coz je znamka oxidace medi. Snazil jsem se kablik ocistit, ale i pri malem zatahnuti pukl. Je dost dlouhy, ze jsem konce ocistil, oholil a dal tam krutny spoj a zaizoloval.
A jiz mam vse funkcni. Servis nesviti, zhavicky zhavi. Jupiii
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: CIEVKY A ŽHAVIČE - CUKANIE MOTORA...
Hmmmm, takze dnes odpoledne pri odjezdu z prace zustal opet svitit servis+check injection.
Pritom rano v pet vse v pohode.
Napichl jsem narychlo pres SX OBD pres bluethooth v mobilu--- zas ta sama chyba. Dnes jsem byl ale z prace vymrzlej a venku fuci. Tak snad zitra na to zevrubne kouknu. Doufam jen v povyjety konektor na rele zhaveni, anebo odpadle fajfce na zhavici svicce. Prinejhorsim o vikendu zkouknu zas vedeni. Ale vemu si z roboty metrovej ruzovej a hnedej drat, kdyz to budu mit rozdelane, tak bych je obnovil v cele delce od konektora ŘJ po konektor rele.
Hmm ...... ted me to stve jeste vic ,bo jsem byl veselej, ze to nesviti a "tesil" jsem se na mrazy
Pritom rano v pet vse v pohode.
Napichl jsem narychlo pres SX OBD pres bluethooth v mobilu--- zas ta sama chyba. Dnes jsem byl ale z prace vymrzlej a venku fuci. Tak snad zitra na to zevrubne kouknu. Doufam jen v povyjety konektor na rele zhaveni, anebo odpadle fajfce na zhavici svicce. Prinejhorsim o vikendu zkouknu zas vedeni. Ale vemu si z roboty metrovej ruzovej a hnedej drat, kdyz to budu mit rozdelane, tak bych je obnovil v cele delce od konektora ŘJ po konektor rele.
Hmm ...... ted me to stve jeste vic ,bo jsem byl veselej, ze to nesviti a "tesil" jsem se na mrazy
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů