Megane II 1.4 16V

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

dreamaker
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte kvě 13, 2008 21:35
Bydliště: Praha 4

Megane II 1.4 16V

Příspěvek od dreamaker » úte kvě 13, 2008 21:44

Zdravím, chci se jen zeptat, mám objednaný Renault Megane II 1.4 16V. Trochu jsem prolézal internet a i před tím jsem zaslechl něco o problémech s Meganem. Nijak jsem to neřešil, protože táta má už druhý Renault a je velmi spokojený. Ale pŕeci jen ze zvědavosti mohli byste mi napsat jak je to podle Vás se spolehlivostí Meganu. Děkuji.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte kvě 13, 2008 22:26

:idea: Možná tě uklidním, ale 1.4 nemá žádný mně známý problém.

:arrow: Kdybych kupoval nového, jdu zřejmě taky do motoru 1.4 , i když bych si asi ohryzal všechny nehty, jak to oproti 1.9dCi nejede...
Nové je ale nové a cena je příznivá.

Fakt je ten, že to auto zřejmě nemá žádou charakterovou vadu. Momentálně je ještě combi za cenu sedanu a to se jen tak nedostane !!!!

Pro kombajna bych asi obětoval problém s hydropřesuvníkem a šel do 1.6. ......Přecejen vozit tu budu.... cena opravy hydropřesuvníku motoru 1.6 je později ale velmi nepříjemná.

Pohledej tady na fóru, ale nic moc se na M II nekazí, na skoro všechno tady najdeš odpověď a to auto je opravdu moc hezky udělané...

wecka :D

PS: samozřejmě taky gratuluji a přeji ty šastné, bodovým systémem neobodované kilometry :wink:
Naposledy upravil(a) wc dne úte kvě 13, 2008 22:35, celkem upraveno 4 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » úte kvě 13, 2008 22:27

Ahoj, grauluju k novému autu. Myslím, že jsi vybral dobře, motor i auto nemají se spolehlivostí žádné problémy. Navíc se mi zdá, že s přibývajícími léty megane zraje jako víno. Aktualní ročník je s kvalitou mnohem dále než první ročníky. Řekl bych, že se podařilo vychytat většinu much i mušek a nyní je Megane II opravdu spolehlivé auto.

Nicméně pamatuj!! Každé auto je spolehlivé tak, jak se o něj staráš. Takže dodržování pravidelných garanček. Používání kvalitních pohonných hmot i oleje, používání výhradně originálních náhradních dílu atd. Toto je cesta k spokojenému a dlouhému životu nejen s Meganem. Samozřejmě se nesmí zapomínat na jízdní styl. Pokud budeš s autem jezdit s odpuštěním jako prase, tak se problémy pozďeji vyskytnou. Ale to platí nejen pro Megane.

Tak přeji spoustu štastných kilometrů.

Ahoj Aleš.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

dreamaker
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte kvě 13, 2008 21:35
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od dreamaker » úte kvě 13, 2008 22:34

Chlapi děkuji za info, už se na Megana moc těším. Nevím proč se do něj na internetu všude tak naváži - to bude asi závist :D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte kvě 13, 2008 22:48

Renault bohužel není brán jako etalon spolehlivosti a může si za to sám.

Fakt je ten, že mu hodně pokazila Laguša dvojka a odtamtud asi vítr foukáááá. A přitom je to tak krásné auto...

M II je další vývojový stupeň, který zdokonalil elektroinstalaci L II, dotáhl kartový systém téměř k dokonalosti, převzal taky agregát 1.9dCi už v slušné a odladěné verzi 88 kW, kterou dále přepracoval na 96kW a převodovku PK6 nahradil novou skříní ND0 poněkud odlišné konstrukce. Benzíny jsou taky O.K, až na ten hydroštel. U benzínového motoru se technologicky nic extra zajímavého neděje.

Samozřejmě, celé auto je jinde než starší modely - řazení je na lanka, plyn BY WIRE, ryze elektrický posilovač řízení a.t.d. ....a.t.d.

Fakt je ale ten, že zpracováním si myslím ničím nezadá s VW GOLF 5(kromě podvozku) a je to jeden s nejhezčích (ne li nejhezčí) sedan na trhu a zcela určitě nejhezčí kombík do 400 tis CZK.

wecka :D
Naposledy upravil(a) wc dne stř kvě 14, 2008 07:38, celkem upraveno 3 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

dreamaker
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte kvě 13, 2008 21:35
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od dreamaker » úte kvě 13, 2008 22:55

Jsem tu na foru poprvé, ale jedno jsem pochopil, Wecka je bůh :D Wecko a co říkáš na stránku http://www.reklamace.vyrobce.cz/ Jinak s tím, že kombík od meganu vypadá moc hezky určitě souhlasím a ve třídveřové verzi je to taky sexy auto

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » úte kvě 13, 2008 23:17

Jojo, jsem tady taky kratce a taky jsem hnedka pochopil, ze wecka je buh :D :D
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte kvě 13, 2008 23:21

Tak to není... jsem tu jen krátce a zrovna v ...ehm "životní situaci, kdy mám relativně dost času". Tak píšu. Napořád to takhle nebude.

Odkaz jsem celý nečetl, protože mě bere spaní a zítra mám toho v práci hodně. Mám ale za to, že vše má na svědomí jeden člověk, který s tím svým brečením zasvinil nejen celý internet, ale co víc - i sekci "Mé zkušenosti s renaulty/ MII". :twisted:
Má pravdu v tom, že jeho auto určitě v pořádku nebylo a chování prodejce v případě postupných reklamací stálo taky za ho... Takže docela chápu jeho rozezlení. :roll:

Druhá pravda je ovšem ta, že všechny problémy, které s Meganem měl, jsou zde popsány, vyřešeny a dnes mají pouze vypovídací a jakousi úsměvnou historickou hodnotu.

PS : hatch je určitě moc SEXY... prostě Patrick Le Quément je machr! Od AVANTIME se nestačím divit, jak ten člověk myslí.... je to pravý opak Waltera De Silvy, který mimochodem taky umí krásná auta... www.audi.cz

du do hajan

wecka :D
Naposledy upravil(a) wc dne úte kvě 13, 2008 23:39, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

dreamaker
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: úte kvě 13, 2008 21:35
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od dreamaker » úte kvě 13, 2008 23:31

Opakuji Wecka je buh, já, i kdybych byl zrovna v "životní situaci, kdy mám relativně dost času" tak bych určitě nepsal - no možná jo, příspěvky typu třídveřový Megane je sexy auto :D Mél by si ty Renaulty prodávat, nechtěl bych se ti dostat do rukou :lol:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte kvě 13, 2008 23:38

No už skoro spím.. teda osobně...upřesním to...třídveřák mě teda nebere, zato pětidvéřko je moc hezké... vrccholem je samozřejmě verze CC.... no paráááda... :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » úte kvě 13, 2008 23:46

Jojo, CC je tak nadherná, tu bych bral z fleku. Díval jsem se na nějaké ojetiny a CC není k sehnání. Možná v německu, ale i tak bude asi pekně drahá. Ale je to prostě bomba, jsem z toho auta uplně šílený.

Ahoj Aleš.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » stř kvě 14, 2008 00:01

Ikdyž bych se hodně rozhodoval jestli jít do CC nebo Megane RS. RSku jsem řídil a řeknu vám, že jsem brečel když jsem vystupoval. To auto je prostě boží. Takovou radost z řízení jsem ještě nikdy u žádného auta nezažil. Když jsem pak ve svém 1.6 šlapal na plyn málem jsem brečel podruhé.

Ty úžasné RECARA, dokonalé Brembo brzdy, ultimativní podvozek a celkový dojem z toho auta. To člověka chytne za srdce. Potom snadno odpustí detaily jako spotřeba, extrémně rychlé opotřebení pneumatik apod...

Jedním slovem: "Aaaach!!!!!" Řídit Megana RS bylo jako první sex...

Ahoj Aleš.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 14, 2008 00:27

Jako prvni sex? To jako zes nevedel jak na to? :lol:
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » stř kvě 14, 2008 00:52

:D :D :D Kdepak, to ja byl teoretik uz dlouho predtim, takze jsem pak moc dobre vedel co a kde "zmacknou".

Myslel jsem to spis pocitove :wink: . Ale samozrejme nadsazka:-)
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 14, 2008 01:17

to byl jen forek, mam dnes trosku rypavku :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř kvě 14, 2008 07:36

Fúúúj...RS ....to zní jako Octávka RS. :wink:
Taky mám dole napsáno Climatronic, hehe...

Megané II Sport....no... dost ostré auto a na cestě se potká málo silnějších. Měl jsem taky tu čest.

Vadil mi příliž tvrdý podvozek, na druhé straně chápu, že bez multilinku a s takovým motorem to opravdu jinak nejde. Motor 2.0 T je nezkrocený živel s úžasným tahem zespodu až nahoru. Zatáčka, plyn na podlaze a rve to volant z ruky... :wink:

Tohle je čisté zosobnění techniky.... ještě mu tak vyškubnout pojistku ESP, hehe :wink: :wink: :wink:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » stř kvě 14, 2008 14:11

Tak bez ESP by Megane RS (Renault Sport) byl jen pro skutečné profesionály co doopravdy ví, co 2.0T dokáže. Myslím, že pro běžné řidiče by byl asi problém to auto zkrotit. Myslím, že většína by měla zpočátku problémy to auto jen rozjet bez protiprokluzu. Jedná se o nefalšované sportovní náčiní. Vím, že na papíře to tak nevypadá, ale Octavia RS je oprotí brutálnímu meganu jen čajíček.

Ale zase je potřeba si ujasnit, že Megana RS si zřejmě nekoupí běžný řidič. A pokud ano, nejspíše spláče nad výdělkem.

Ahoj Aleš.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř kvě 14, 2008 23:26

To já si tak do 4-5 let až mi odslouží Lagunka a klesnou přijatelně ceny ojetiny se už teď poohlížím po BMW 130i, to je to správné náčiní - zadokolka pro úžasné drifty s vyváženým podvozkem. Našlápnutá předokolka mě nějak nebere, už jen pomyšlení se prát s volantem ze zavěšenými 200koňmi, pokud to nemá šnekovej diferák tak je to očistec na ruce a žádnej posilovač to nevyrovná.
Naposledy upravil(a) Šamša dne čtv kvě 15, 2008 00:15, celkem upraveno 2 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amat » stř kvě 14, 2008 23:36

Je to tak, s tím autem se nedá jezdit s jednou rukou z okna a druhou na volantu. Při přidání plynu se může volant snadno vysmeknout a katastrofa je tady. Vyžaduje to nonstop soustředění na jízdu.

Jinak BMW 130i to je uplně jiná kategorie, hlavně cenově. Nejlépe jej charakterizuje vlk v rouše beránčím... Moc krásné autíčko. Doufám, že se mi někdy podaří jej prohnat taky jako řidič.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv kvě 15, 2008 07:50

Jojo, BMW je BMW...

Jezdil jsem ze Z4 - už jsem to tu někde psal.... parádní autko...
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Palo_H
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát kvě 16, 2008 12:30
Bydliště: Trencin

Problem s prevodovkou

Příspěvek od Palo_H » pát kvě 16, 2008 12:38

No ja som mal problem ten, ze mi vyskakoval 5 r. stupen. Na ceste TN-Ba a spat sa mi to stalo aj 5-6 krat. Po zajdeni do servisu mi tam chlapik povedal, ze vedia o tomto probleme. Ked to opravili, tak to ale robilo dalej :) Spravili to az na druhy pokus. Jedna sa o rocnik 2003. Novsie auta to maju snad uz vychytane...

maxis666
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:38

poradte

Příspěvek od maxis666 » ned kvě 18, 2008 08:48

mensi problem ked nastartujem auto tak sa mi uz stalo asi 3 krat ze auto chcipne :otacky vybehnu na normal a potom pomali budto klesnu na velmi nizke otacky alebo chcipne
alebo nastartujem auto bezi v pohode a po pridani plinu a uvoneni plinu klesnu otacky na velmi nizke alebo chcipne nesvieti mi ziadna kontrolka ani servis ano stop nic
tvari sa normalne.palubni ma po taliansky som s neho jelen
po nastartovani mi pise livelo olio a regime asi 30 seund neviem co to je ale olei mam dost ?????? poprosim o radu je to moj prvi megan 1,4 16v grandtour

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned kvě 18, 2008 17:52

A nechtěl bys nám prozradit, co v tom autě máš za motor? Teda za předpokladu, že to vůbec víš.... :wink:

Neboj, my to na Tebe neprásknem.... :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

maxis666
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:38

Příspěvek od maxis666 » ned kvě 18, 2008 21:09

prepac som si to nevsimol ze som nenapisal je to 1.4 16 v rv:2004

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned kvě 18, 2008 21:16

vyčisti si škrtící klapku (plynovou). Nahoře je tl. HLEDAT, tak to tam napiš a zjistíš vše potřebné.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 33 hostů