Klimatizacia nefunguje - automaticka
Moderátor: Moderators General
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Klimatizacia nefunguje - automaticka
Ahojte, mozno sa to tu uz niekde pisalo, ale nenasiel som. No fakt je ten že: mam automaticku klimu, ked uz bolo pekne tak automaticky pri 22 stupnich mi pustilo klimu, ja som ale zbadal že necvaklo, proste nic, ani nechladi. Doteraz som s tym nemal ziadny problem. No pricina podla mna bude asi v tom, ze po 5 rokoch tam proste je nedostatok tej chladiacej kvapaliny, tak to chcem dat cele vymenit, skontrolovat tou farbiacou latkou pripadnu netestnost a znovu naplnit, len sa chcem spytat ci mate rovnaky nazor. Nakolko a teraz pocuvajte:)))
v RENAULTE som im toto iste povedal a ich odpoved?:))))
No to moze byt cidlo ktore stoji 8.000,- alebo kompresor ktory stoji 30.000,-, a to este ani neotvoril kapotu. Takze som bol v RENAULTE asi fakt posldny krat. Lebo toto je ich pristup. No strasneeee
Tak zatim a nech Vase autta posluchajuuu
v RENAULTE som im toto iste povedal a ich odpoved?:))))
No to moze byt cidlo ktore stoji 8.000,- alebo kompresor ktory stoji 30.000,-, a to este ani neotvoril kapotu. Takze som bol v RENAULTE asi fakt posldny krat. Lebo toto je ich pristup. No strasneeee
Tak zatim a nech Vase autta posluchajuuu
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
Ahojda
pokud ti klima chladila dobře a najednou nesepla, buď ti zdrhla R134ka , nebo odešlo to čidlo (dále).
Zkontroloval bych ještě pojistku klimy a pak zkusit konektor na tom čidle. občas se do něj dostane voda a zezelenají piny. pak to nefunguje. Čidlo je vedle chladiče vpravo (ve směru jízdy) dole. Když se chceš k němu dostat, musí dolů nárazník.
anebo naplnit systém a zdiagnostikovat, jestli ti to fakt někde neuteklo.
wecka
PS: to čidlo je skutečně drahé jako prase a o kompresor se neboj, ten se nekazí a kdyby odešla elmag spojka, koupíš ji tady:
www.autoelektrika.cz
pokud ti klima chladila dobře a najednou nesepla, buď ti zdrhla R134ka , nebo odešlo to čidlo (dále).
Zkontroloval bych ještě pojistku klimy a pak zkusit konektor na tom čidle. občas se do něj dostane voda a zezelenají piny. pak to nefunguje. Čidlo je vedle chladiče vpravo (ve směru jízdy) dole. Když se chceš k němu dostat, musí dolů nárazník.
anebo naplnit systém a zdiagnostikovat, jestli ti to fakt někde neuteklo.
wecka
PS: to čidlo je skutečně drahé jako prase a o kompresor se neboj, ten se nekazí a kdyby odešla elmag spojka, koupíš ji tady:
www.autoelektrika.cz
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
takzewc píše:Ahojda
pokud ti klima chladila dobře a najednou nesepla, buď ti zdrhla R134ka , nebo odešlo to čidlo (dále).
Zkontroloval bych ještě pojistku klimy a pak zkusit konektor na tom čidle. občas se do něj dostane voda a zezelenají piny. pak to nefunguje. Čidlo je vedle chladiče vpravo (ve směru jízdy) dole. Když se chceš k němu dostat, musí dolů nárazník.
anebo naplnit systém a zdiagnostikovat, jestli ti to fakt někde neuteklo.
wecka
PS: to čidlo je skutečně drahé jako prase a o kompresor se neboj, ten se nekazí a kdyby odešla elmag spojka, koupíš ji tady:
www.autoelektrika.cz
bol som v servise, kde robia klimy, nechal som ju vypustit , napustit a vysledok je ze klima funguje perfektne, cize teraz preco nesla?
tej cghladiacej zmesy alebo coho tam bolo 10mg a ma byt 500mg, cize, bud to niekde unika, alebo casom, predsa len 5 rokov je dost dlha doba, ci nie?
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
-
- Junior member
- Příspěvky: 246
- Registrován: pát pro 02, 2005 20:18
- Bydliště: Řesanice - Kasejovice
- Kontaktovat uživatele:
To je v pohodě, je to normální, že se to časem odpaří,není to nic co by škodilo, pokud bys tam měl únik tak ti to za chvíli bude dělat to samé, to znamená že nebude chladit. Jinak pět roků je docela dost, bylo by lepší to měnit tak co dva ročky a nechat vyměnit hned i olej na kompresor, myslím, že to ale klima servisy dělají automaticky.
- jurinkoba999
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 31, 2007 20:28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no ved uvidim, pokial bude chladit tak sa do toho nejak nebudem starat:)wc píše:A já nemyslím.
Pokud chladí, absolutně do toho nedrbat. V ledničce nebo klimatizaci nikdo nic nemění a fungují 10-20 let.
Ten olej ze systému stejně nikdo nedostane a R134 se nijak neničí. Jenom časem zdrrrrrhne
wecka
ono 5 rokov je dlha doba, lenze ja mam auto iba rok, minuly rok chladila dobre, teraz nesla, ale aj tak som chcel dat vymenit tu chlad. kvapalinu. Kazdopadne dik za rady.
No a este, nie nezistovali mi unik, uvidime, ked mi to spravi zase, tak to budem musiet riesit, snad zase az o dva roky na vyprazdnenie a doplnenie
Renault Megane II, 1,6 16V, 11/2002, full
Ahoj,
koukni na viewtopic.php?t=16567, pochopíš.Za těch 5 let budeš vlastně vděčný. Já mám tento problém vždy po dvou letech, únik nezjistitelný.
koukni na viewtopic.php?t=16567, pochopíš.Za těch 5 let budeš vlastně vděčný. Já mám tento problém vždy po dvou letech, únik nezjistitelný.
Caute chlapi. Troška oprášim starú tému. Cez týždeň bolo pekne a slniečko riadne pálilo až mi pekne rozpálilo autíčko. Tak samozrejme zapnem klímu aby som sa neusmažil vo vlasntej šťave . No a asi po 20km žiadny chladný vzduch .Vyzeralo to asi na nedostaok chladiaceho plynu. Tak som bol zisťovať ceny doplnenia klími. Všade okolo 50 eur. No našiel som šikovného pána ktorý sa venuje klíme aj na autách aj strojom. Cena 33 eur.
No hlavný problém bol že tam nič nebolo, zistoval aj netesnosti a všetko bolo OK. Naplnili sme a tadáá klima chladí . A tu nastáva moja otázka .
Prečo mi auto o tom nič nesignalizovalo ???
Je tam vôbec nejaký senzor na nedostatok plynu??
Alebo ten senzor je samotný človek a cítim že nejde
No hlavný problém bol že tam nič nebolo, zistoval aj netesnosti a všetko bolo OK. Naplnili sme a tadáá klima chladí . A tu nastáva moja otázka .
Prečo mi auto o tom nič nesignalizovalo ???
Je tam vôbec nejaký senzor na nedostatok plynu??
Alebo ten senzor je samotný človek a cítim že nejde
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
Zdarec, nevím jestli tam máme nejakou kontrolku ale asi ne,je tam nějaký tlakový spínač-v okruhu klimatizace hlídá tlak a při poklesu pak nedovolí sepnutí kompresoru, a to pak nechladí. Četl jsem někde, že se samovolně ztratí od 5-10% chladiva za rok, takže po třech letech může být okruh již značně prázdný...
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
- tech-boy.lukas
- Starting member
- Příspěvky: 41
- Registrován: sob bře 22, 2008 11:24
- Bydliště: Ostrava
Signalizace úniku chladiva MII 1.9dci/1.6 16V
Čau kluci, s klimou jsem se taky docela dlouho drbal. Napřed mechanické poškození trubky. Následné svaření, montáž doplnění a stále nejela. Během toho se nějakým záhadným způsobem poškodilo čidlo tlaku tak jsem vyměnil i to a alááá Jede.
Během toho jsem zjistil že MII nedá žádným způsobem vědět že je klima prázdná nebo nefunguje. Pozná se to jen podle toho že prostě nechladí.
PS: teď mě to čeká znovu, nastavjícímu tchánovi taky nechladí
Během toho jsem zjistil že MII nedá žádným způsobem vědět že je klima prázdná nebo nefunguje. Pozná se to jen podle toho že prostě nechladí.
PS: teď mě to čeká znovu, nastavjícímu tchánovi taky nechladí
Jezdím co to dá a když to nedá jdu pěšky.
Megané II 1,9 dCi,88kW,2004
Megané II 1,9 dCi,88kW,2004
Caute prosim vás viete mi povedat kde na megane II je to čidlo tlaku klími.
Kde presne sa nachádza prípadne ako sa k nemu dostanem.
Tiez mi nesla klima, tak som dal doplnit, po doplneni sa mi zdalo že išla (12.4.2010)
Pri doplnani sa zistilo ze nic tam nebolo a že su trubky ok, pretože vákum to držalo dobre.
Aj trubka klimi pri motore bola ladova ked sme skusali.
No vonku bolo dosť chladno, a klimu na mojom aute som este nemal moznost odskusat. A teraz (18.4.2010) ked bolo teplo a klimu som zapol tak ani po 25 km nič len chladnejši vzduch ako aj bez klimi. A dalšia vec , každy mi spominal že po zapnuti klimi im klesne výkon motora, alebo napriklad pri volnobežných otáčkach ručička zareaguje poklesom otačok a späť. No nič podobne u mna nepozorujem.
PS: Koľko euro myslíte že to bude ?
Kde presne sa nachádza prípadne ako sa k nemu dostanem.
Tiez mi nesla klima, tak som dal doplnit, po doplneni sa mi zdalo že išla (12.4.2010)
Pri doplnani sa zistilo ze nic tam nebolo a že su trubky ok, pretože vákum to držalo dobre.
Aj trubka klimi pri motore bola ladova ked sme skusali.
No vonku bolo dosť chladno, a klimu na mojom aute som este nemal moznost odskusat. A teraz (18.4.2010) ked bolo teplo a klimu som zapol tak ani po 25 km nič len chladnejši vzduch ako aj bez klimi. A dalšia vec , každy mi spominal že po zapnuti klimi im klesne výkon motora, alebo napriklad pri volnobežných otáčkach ručička zareaguje poklesom otačok a späť. No nič podobne u mna nepozorujem.
PS: Koľko euro myslíte že to bude ?
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Čidlo tlaku je hned u chladiče na trubce, která vede zpátky do kabiny, vedou od něj tři dráty. Minimální tlak jsou 2 bary, maximální 27.
Mělo by to i ukázat na diagnostice, jaký je v té klimě tlak - konkrétně by to měla být položka vstřikovací tlak chlazení.
Taky bych se na to potřeboval podívat, mám pocit, že mi to taky nechladí.
Mělo by to i ukázat na diagnostice, jaký je v té klimě tlak - konkrétně by to měla být položka vstřikovací tlak chlazení.
Taky bych se na to potřeboval podívat, mám pocit, že mi to taky nechladí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Už som ho asi našiel je hned pri konektore kompresora, samozrejme na trubke, len sú kúsok od seba. Ak nefunguje tak nezopne kompresor.
Len ako zistím či ide alebo nie v prípade že by nahodou bol pokazeny kompresor.
Je niekde aj poistka čisto na kompresor. Alebo je nejaka spoločná.
Pod volantom netuším ktorá by to mohla byt , je tam pre ventilátor. Potom sú tam na vnutorne osvetlene, okna, atd... A vsetky boli OK
Len dúfam že nieje nejaká poistka v motorovej časti lebo sa mi to nechce znova rozoberat
Pozeral som na ten kompresor s pod blatnika.
Rozvody točia vodiacim kolesom a na to sa pri aktivácií klími pripne elektromagnetom ten neviem ako to nazvať (vonkajší kôš či čo to je kruh ) a potom sa točia spolu a teda je klíma zopnutá ?
Pretože u mna či mam alebo nemam zapnutu klimu ten stred sa netoči, a domnievam sa že sa nepripojí a nezapne kompresor. Tak vtedy to bude to čidlo ?
Pripomínam že mi vôbec neuberá výkon pri zapnutí klími.
Len ako zistím či ide alebo nie v prípade že by nahodou bol pokazeny kompresor.
Je niekde aj poistka čisto na kompresor. Alebo je nejaka spoločná.
Pod volantom netuším ktorá by to mohla byt , je tam pre ventilátor. Potom sú tam na vnutorne osvetlene, okna, atd... A vsetky boli OK
Len dúfam že nieje nejaká poistka v motorovej časti lebo sa mi to nechce znova rozoberat
Pozeral som na ten kompresor s pod blatnika.
Rozvody točia vodiacim kolesom a na to sa pri aktivácií klími pripne elektromagnetom ten neviem ako to nazvať (vonkajší kôš či čo to je kruh ) a potom sa točia spolu a teda je klíma zopnutá ?
Pretože u mna či mam alebo nemam zapnutu klimu ten stred sa netoči, a domnievam sa že sa nepripojí a nezapne kompresor. Tak vtedy to bude to čidlo ?
Pripomínam že mi vôbec neuberá výkon pri zapnutí klími.
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
No, presne toto iste sa mi stalo teraz na Fieste. Zapnem klimu, ale nepocujem cvaknutie zopnutia kompresora, nezmenia sa vobec otacky motora (ani pocutelne, ani zmenou rucicky o cca 100 otacok vyssie), proste evidentne kompresor nezopina. Tiez ma to teda zaujima wo co go, a predpokladam 3 zdroje poruchy:
- nefunkcne spinanie kompresora
- nefunkcne spominane cidlo tlaku
- blba poistka
Ak to riesenie nebude lacne, klima pojde von a bude na predaj (vo Fieste robota-domov ju fakt nepotrebujem, je to len pritaz vahy pre auto a mozny zdroj poruch) Este ze Fiesta je tak stara, ze nema vlastne ziadne pekelne prepojenie s RJ, takze ked aj klimu komplet vyhodim, nic sa nestane.
- nefunkcne spinanie kompresora
- nefunkcne spominane cidlo tlaku
- blba poistka
Ak to riesenie nebude lacne, klima pojde von a bude na predaj (vo Fieste robota-domov ju fakt nepotrebujem, je to len pritaz vahy pre auto a mozny zdroj poruch) Este ze Fiesta je tak stara, ze nema vlastne ziadne pekelne prepojenie s RJ, takze ked aj klimu komplet vyhodim, nic sa nestane.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- tech-boy.lukas
- Starting member
- Příspěvky: 41
- Registrován: sob bře 22, 2008 11:24
- Bydliště: Ostrava
Snadné ověření:Rado77 píše:No, presne toto iste sa mi stalo teraz na Fieste. Zapnem klimu, ale nepocujem cvaknutie zopnutia kompresora, nezmenia sa vobec otacky motora (ani pocutelne, ani zmenou rucicky o cca 100 otacok vyssie), proste evidentne kompresor nezopina. Tiez ma to teda zaujima wo co go, a predpokladam 3 zdroje poruchy:
- nefunkcne spinanie kompresora
- nefunkcne spominane cidlo tlaku
- blba poistka
Ak to riesenie nebude lacne, klima pojde von a bude na predaj (vo Fieste robota-domov ju fakt nepotrebujem, je to len pritaz vahy pre auto a mozny zdroj poruch) Este ze Fiesta je tak stara, ze nema vlastne ziadne pekelne prepojenie s RJ, takze ked aj klimu komplet vyhodim, nic sa nestane.
- Změřím napětí jdoucí na elmag. spojku při požadavku na zaplou klimu
+Je tam 12V ( Je vadná spojka)
-není tam (může to být čidle nebo něco jiného)
U mého auta to bylo čidlo, teď opravuji dalšího megoše a je tam vypalená část releové/pojistkové skříňky v motoru
Jezdím co to dá a když to nedá jdu pěšky.
Megané II 1,9 dCi,88kW,2004
Megané II 1,9 dCi,88kW,2004
Rado, myslim ze to nebude ani jedna z tech 3 moznosti. Bude to mit na svedomi to, ze je klima nejspis prazdna. Znamy presne toto resil na focusu. Tam je spinani kompresoru reseny pomoci tlaku v klimatizaci. Kdyz je nedostatek tlaku v klimatizaci. Neni spojka schopna sepnout. Myslim tim u fordu a konkretne u focusu. Mozna to ale bude mit fiesta podobny. U megana je ten system spinani spojky odlisny.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/10; 5-dveřák
Znamemu s tim focusem prestala jit klima po tom,co mu ji v servise cerstve naplnily. Nevedel cim to je. Byl s tim nekolikrat v servise,kde provedli zkousku tesnosti a ta byla OK. Jenze po kazdem doplneni klima 3 dny sla a pak zas ne. Za ty tri dny vzdy nekudy utekla. V servise pak hledali misto kudy to utika. Nemohli ho najit ani pomoci toho UV barviva, co se pridava do chladici naplne. Po delsim zkoumani, se prislo na to, ze to utikalo pod objimkou u prechodu trubka-vysousec. Trubka tam byla narusena asi diky soli, nebo necemu takovemu. Musel tak vymenit urcitou cast potrubi a to nebylo zrovna levne. Tim chci rici,ze pokud ti klima nespina jen tim, ze je prazdna, jeste neni vyhrano. Zase je ale pravda,ze se rika,ze za rok zmizi tak 10% chladici naplne z okruhu.
RENAULT Megane II 1.6 16V 2003/10; 5-dveřák
No klima pojde prec Mozno ako protihodnota servisu, co mi bude robit vseliake veci na aute....airbagy tiez prec, IMO prec, zamok volantu prec Proste to dat trosku dokopy, aby z toho bolo auto
Naposledy upravil(a) Rado77 dne úte dub 20, 2010 14:07, celkem upraveno 1 x.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Takže bol som v servise tentokrat 40 euro. Klíma bola po týždni prázdna.
Tak tentoraz na modernejšiu mašinku trvalo to cca 40 minut.
Výsledok taký istý žiadný únik nezistený.
Vákum je na najlepsej možnej hodnote 1mB.
Takže nasledovalo doplnenie. 550g + olej 13 + UV (sajrajt) 10
Klíma ide no prístroj nameral dosť nízku hodnotu tlaku ktorá sa pohybuje okolo 10 myslim že bar. U mna bolo 5 bar.
Čiže snímač tlaku OK, spojka na kompresore OK. Potrubie relatívne bude OK.
Podozrenie u mna je na samotný kompresor, kde je nejaké to tesnenie kde by to mohlo unikať. Alebo už končí jeho krátky život
No v každom prípade je tam ten sajrat na zistenie úniku a o týždeň idem na kontrolu.
Klímu musím nechať stále zapnutú, takže asi vytiahnem už schovanú zimnú bundu
Tak tentoraz na modernejšiu mašinku trvalo to cca 40 minut.
Výsledok taký istý žiadný únik nezistený.
Vákum je na najlepsej možnej hodnote 1mB.
Takže nasledovalo doplnenie. 550g + olej 13 + UV (sajrajt) 10
Klíma ide no prístroj nameral dosť nízku hodnotu tlaku ktorá sa pohybuje okolo 10 myslim že bar. U mna bolo 5 bar.
Čiže snímač tlaku OK, spojka na kompresore OK. Potrubie relatívne bude OK.
Podozrenie u mna je na samotný kompresor, kde je nejaké to tesnenie kde by to mohlo unikať. Alebo už končí jeho krátky život
No v každom prípade je tam ten sajrat na zistenie úniku a o týždeň idem na kontrolu.
Klímu musím nechať stále zapnutú, takže asi vytiahnem už schovanú zimnú bundu
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
Wecka - to je moj sen! A motor pekne az v interieri vedla vodica! Mozem si na nom aspon robit volske oka A vlastne co.... pruziny prec !!! Co raz pruzi, to uz predsa nemoze na ceste sediet !!!wc píše:No a vlastně sedačky taky preč, palubka preč, tapicirunky taky preč,
dovnitř rám, skořepinu Recaro, pořádné tlumiče, pružiny, podložky, hlíny a pod kapotu 2.0T 160kW
wecka
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Caute som tu zase. Klíma zatial pekne pracuje (3 deň).
No a podelte sa so mnou ako moc vám klíma ubere z výkonu.
U mna to akosi moc dobre nepozorujem ani neviem že sa zopne alebo vypne.
Zatial som skušal na 1,2,3,4 prevodovom stupni. Možno na 5,6 bude niečo citelnejšia.
Môže to byť aj motorom, ktorý nemám až taky slabučký ?
100% funguje sledujem občas či je spojka kompresoru zopnutá (spod blatníka)
No a podelte sa so mnou ako moc vám klíma ubere z výkonu.
U mna to akosi moc dobre nepozorujem ani neviem že sa zopne alebo vypne.
Zatial som skušal na 1,2,3,4 prevodovom stupni. Možno na 5,6 bude niečo citelnejšia.
Môže to byť aj motorom, ktorý nemám až taky slabučký ?
100% funguje sledujem občas či je spojka kompresoru zopnutá (spod blatníka)
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů