Vibrace motoru 1.9dCi
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát lis 09, 2007 12:16
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Vibrace motoru 1.9dCi
Ahoj všichni,chci Vám popsat můj problém a poprosit o radu.
Mám megana II Grandtour 1.9 dci r.v.2004.Auto má najeto 200 tisíc km.Vše je v pohodě stabilní volnoběžné otáčky,výkon motoru atd.až na to,že na volnoběžné otáčky po zahřátí motoru se objeví nepřijemná vibrace motoru,po přidání plynu vše ok.
Na doporučení mechanika jsem se rozhodl pro výměnu dvouhmotého setrvačníku a samozřejmě celé spojky.Po demontáži převodovky se zjistilo,že setrvačník je opravdu vadný.Měl jsem radost,že po investici cca 45tis.je problém vyřešen.
Po opravě jsem zjistil,že ač byl setrvačík opravdu vadný můj problém přetrvává nadále.
Mám megana II Grandtour 1.9 dci r.v.2004.Auto má najeto 200 tisíc km.Vše je v pohodě stabilní volnoběžné otáčky,výkon motoru atd.až na to,že na volnoběžné otáčky po zahřátí motoru se objeví nepřijemná vibrace motoru,po přidání plynu vše ok.
Na doporučení mechanika jsem se rozhodl pro výměnu dvouhmotého setrvačníku a samozřejmě celé spojky.Po demontáži převodovky se zjistilo,že setrvačník je opravdu vadný.Měl jsem radost,že po investici cca 45tis.je problém vyřešen.
Po opravě jsem zjistil,že ač byl setrvačík opravdu vadný můj problém přetrvává nadále.
mam podobny problem, niekedy to robi niekedy nie, pri volnobehu (napr ak stojim na svetelnej
krizovatke, alebo len na parkovisku) zacne sa auto dost chvet/triast (trasie
sa volant a cely interier, je to dost neprijemne) ako keby klesli otacky
motora, ale neklesli. otackomer ukazuje stale rovnako. ak zapnem klimu
zdvihnu sa o trochu otacky (to je ale normalne, musia) a chvenie/trasenie sa
trochu znizi. ked pridam plyn trasenie zmyzne. pri jazde to nerobi
v renault servise mi kontrolovali silentbloky, vstreky, atd vsetko v poradku.
mi hovorili, ze ten motor uz neni novy a trast moze viacej ako novy, ale takto? ma to len 78 000 km.
bol sem stim aj u jednoho mechanika a vravel, ze to moze byt alternator ma volny remen a na volnobeh moze vybrovat alebo take nieco hovoril.
co si otom myslite?
mozem to skusit natocit kamerou, ale neviem ci tam bude neco vidiet alebo pocut...
krizovatke, alebo len na parkovisku) zacne sa auto dost chvet/triast (trasie
sa volant a cely interier, je to dost neprijemne) ako keby klesli otacky
motora, ale neklesli. otackomer ukazuje stale rovnako. ak zapnem klimu
zdvihnu sa o trochu otacky (to je ale normalne, musia) a chvenie/trasenie sa
trochu znizi. ked pridam plyn trasenie zmyzne. pri jazde to nerobi
v renault servise mi kontrolovali silentbloky, vstreky, atd vsetko v poradku.
mi hovorili, ze ten motor uz neni novy a trast moze viacej ako novy, ale takto? ma to len 78 000 km.
bol sem stim aj u jednoho mechanika a vravel, ze to moze byt alternator ma volny remen a na volnobeh moze vybrovat alebo take nieco hovoril.
co si otom myslite?
mozem to skusit natocit kamerou, ale neviem ci tam bude neco vidiet alebo pocut...
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Jestli po přidání plynu vibrace zmizí, ale v tahu i při brzdění motorem nastává dojem tvrdšího chodu motoru, doporučuji kontrolu silentbloku, na kterém je motor zavěšen nahoře vpravo (po směru jízdy). Tento má hydraulické utlumení a jestliže činná kapalina odteče do spodního rezervoáru, silentblok netlumí rázy a chvění. Pozná se to tak, že nesmí jít nic vsunout mezi třmen silentbloku (je černě lakovaný a nese na sobě značky výrobce + katalog. čísla) a nosník - to je ta věc, skrze kterou prochází ve směru od blatníku šroub do držáku na motoru. Jestli tam je mezera cca 1/2 cm, má to silentblok za sebou. Silentblok bude suchý, bez známek úniku kapaliny. Uložení motorů v MeganuII, LaguněII a ScenicuII je obdobné, silentbloky se rozlišují podle motoru, který na nich visí, i když vizuálně jsou stejné. Na www.autobenex.cz - i-katalog - papírový katalog, silentbloky SASIC. Je to stejný výrobce jako pro prvovýrobu, cena je zajímavější než u originálních dílů. V Mozile Firefoxu se po úpravách stránek papírový katalog neodevírá, na Internetu Exploreru bez problému.
Zdravíčko přeji
Zdravíčko přeji
Wecko koukni jestli se neopira vzduchovej filtrbox o brzdovej valec nebo nadobku. Je nasunutej jenom na gumach.wc píše:Já mám jemné vibrace v pedálech při volnoběhu a pak výrazné kolem 2000 ot.
Našel jsem utržené malé oko na spodním silentblocku (záchyt reakce).
Až ho vyměním, napíšu, jak se to projevilo....
wecka
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
E-E. neopírá, už jsem se díval.
Na rozvibrování pedálové konzoly je třeba pěknou sílu - už jsem vyčmuchal, že to leze přes ten silentblock převodovky. Je docela tuhý. Zatlumení motoru musí provést to horní táhlo do nosníku a dolní záchyt reakce do pomocného rámu motoru a do toho kulatého závaží, co je tam dole našroubované. A malé oko záchytu reakce je oberrvané, takže motor si poskakuje a jeho větší pohyb se musí zatlumit v silentbloku u převodky. Odtamtud se to přes nosník přenese do podlahy.
Není to moc, kdybych ti to pučil, asi by sis toho nevšiml, ale čím déle s autem jezdíš, tím si víc alergický na všechny jeho chyby.
Zkusím zavolat do Autobenexu, co za ten krám chtějí.
wecka
Na rozvibrování pedálové konzoly je třeba pěknou sílu - už jsem vyčmuchal, že to leze přes ten silentblock převodovky. Je docela tuhý. Zatlumení motoru musí provést to horní táhlo do nosníku a dolní záchyt reakce do pomocného rámu motoru a do toho kulatého závaží, co je tam dole našroubované. A malé oko záchytu reakce je oberrvané, takže motor si poskakuje a jeho větší pohyb se musí zatlumit v silentbloku u převodky. Odtamtud se to přes nosník přenese do podlahy.
Není to moc, kdybych ti to pučil, asi by sis toho nevšiml, ale čím déle s autem jezdíš, tím si víc alergický na všechny jeho chyby.
Zkusím zavolat do Autobenexu, co za ten krám chtějí.
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne pát dub 11, 2008 18:45, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
To sem sa docital ze mam skontrolovat silentbloky, ale v renaulte to kontrolovali a ze su dobre. nevedeli mi povedat co to robi.acylpirin píše:Jestli po přidání plynu vibrace zmizí, ale v tahu i při brzdění motorem nastává dojem tvrdšího chodu motoru, doporučuji kontrolu silentbloku, na kterém je motor zavěšen nahoře vpravo (po směru jízdy). Tento má hydraulické utlumení a jestliže činná kapalina odteče do spodního rezervoáru, silentblok netlumí rázy a chvění. Pozná se to tak, že nesmí jít nic vsunout mezi třmen silentbloku (je černě lakovaný a nese na sobě značky výrobce + katalog. čísla) a nosník - to je ta věc, skrze kterou prochází ve směru od blatníku šroub do držáku na motoru. Jestli tam je mezera cca 1/2 cm, má to silentblok za sebou. Silentblok bude suchý, bez známek úniku kapaliny. Uložení motorů v MeganuII, LaguněII a ScenicuII je obdobné, silentbloky se rozlišují podle motoru, který na nich visí, i když vizuálně jsou stejné. Na www.autobenex.cz - i-katalog - papírový katalog, silentbloky SASIC. Je to stejný výrobce jako pro prvovýrobu, cena je zajímavější než u originálních dílů. V Mozile Firefoxu se po úpravách stránek papírový katalog neodevírá, na Internetu Exploreru bez problému.
Zdravíčko přeji
moze to robit aj remen alternatora?
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Jestli Ti řemen, kterým je poháněn alternátor, různě za chodu kmitá, mohla by být příčina v alternátoru, a to ve volnoběžce. Nevím přesně, jestli alternátor Tvého auto je jí vybaven, takže tento můj názor může být samozřejmě i nesprávný. Alternátory používané fi Renault volnoběžku měly, ale neumím říci přesně, ve kterých typech a jejich provedeních.
Je-li volnoběžka vadná, celé se to chová jako jízdní kolo, u kterého se to v nábě kola občas proklouzne, a tudíž se šlápne naprázdno. Nekontrolované zatěžování motoru alternátorem by mohlo jeho pravidelný chod i rozhodit.
Ahoj
Je-li volnoběžka vadná, celé se to chová jako jízdní kolo, u kterého se to v nábě kola občas proklouzne, a tudíž se šlápne naprázdno. Nekontrolované zatěžování motoru alternátorem by mohlo jeho pravidelný chod i rozhodit.
Ahoj
Ja mám podobný problém, ale viac cítim vibrácie na spojkovom pedáli. Nemáš nejaké foto alebo presnejší popis kde je ten silentblok uložený?wc píše:E-E. neopírá, už jsem se díval.
Na rozvibrování pedálové konzoly je třeba pěknou sílu - už jsem vyčmuchal, že to leze přes ten silentblock převodovky. Je docela tuhý. Zatlumení motoru musí provést to horní táhlo do nosníku a dolní záchyt reakce do pomocného rámu motoru a do toho kulatého závaží, co je tam dole našroubované. A malé oko záchytu reakce je oberrvané, takže motor si poskakuje a jeho větší pohyb se musí zatlumit v silentbloku u převodky. Odtamtud se to přes nosník přenese do podlahy.
Není to moc, kdybych ti to pučil, asi by sis toho nevšiml, ale čím déle s autem jezdíš, tím si víc alergický na všechny jeho chyby.
Zkusím zavolat do Autobenexu, co za ten krám chtějí.
wecka
Mégane Grandtour II 1,9 dCi, 88kW, 2004/ Grand Scénic III Expression 1,6 16V 110k, 2009
Když vydržíš, budou i zuby (zahnutý nahoru).Tuktuk píše:Ja mám podobný problém, ale viac cítim vibrácie na spojkovom pedáli. Nemáš nejaké foto alebo presnejší popis kde je ten silentblok uložený?wc píše:E-E. neopírá, už jsem se díval.
Na rozvibrování pedálové konzoly je třeba pěknou sílu - už jsem vyčmuchal, že to leze přes ten silentblock převodovky. Je docela tuhý. Zatlumení motoru musí provést to horní táhlo do nosníku a dolní záchyt reakce do pomocného rámu motoru a do toho kulatého závaží, co je tam dole našroubované. A malé oko záchytu reakce je oberrvané, takže motor si poskakuje a jeho větší pohyb se musí zatlumit v silentbloku u převodky. Odtamtud se to přes nosník přenese do podlahy.
Není to moc, kdybych ti to pučil, asi by sis toho nevšiml, ale čím déle s autem jezdíš, tím si víc alergický na všechny jeho chyby.
Zkusím zavolat do Autobenexu, co za ten krám chtějí.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
1.9dCi volnoběžku na altíku nemáacylpirin píše:Jestli Ti řemen, kterým je poháněn alternátor, různě za chodu kmitá, mohla by být příčina v alternátoru, a to ve volnoběžce. Nevím přesně, jestli alternátor Tvého auto je jí vybaven, takže tento můj názor může být samozřejmě i nesprávný. Alternátory používané fi Renault volnoběžku měly, ale neumím říci přesně, ve kterých typech a jejich provedeních.
Je-li volnoběžka vadná, celé se to chová jako jízdní kolo, u kterého se to v nábě kola občas proklouzne, a tudíž se šlápne naprázdno. Nekontrolované zatěžování motoru alternátorem by mohlo jeho pravidelný chod i rozhodit.
Ahoj
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kontrola silentblocků není uvedena v servisních manuálech a ani bych se nedivil, kdyby to "borci" v Renaultu nevěděli. Oni totiž v mnoha případech nejsou chytřejší než my tady
Spodní se musí vyhodit, aby se poznalo, že je vadný.
Horní popisoval Acylpyrin - pokud je vůle mezi třmenem silentblocku a tou gumou, je zřejmě K.O. - to ještě prověřím.
Vše je již ověřeno, koupím, vyměním, nafotím, nacpu sem. Vydržte.
wecka
Spodní se musí vyhodit, aby se poznalo, že je vadný.
Horní popisoval Acylpyrin - pokud je vůle mezi třmenem silentblocku a tou gumou, je zřejmě K.O. - to ještě prověřím.
Vše je již ověřeno, koupím, vyměním, nafotím, nacpu sem. Vydržte.
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne pon dub 21, 2008 08:20, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Ještě jsem je nekoupil, ale ten spodní záchyt reakce 1450 a horní gelový 3700 minus sleva 10% (opraveno)
Humus.... (neopraveno, zvýrazněno)
Humus.... (neopraveno, zvýrazněno)
Naposledy upravil(a) wc dne pon dub 21, 2008 08:21, celkem upraveno 2 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
dost drahe...
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
pekny , jeste u clia tusim mam nejaky u prevodovky...
ani bych se nedivil kdybych mel v hajzlu vsechny tri, jak se jeden hejbe tak urve asi dalsi...
trapi me napriklad pri jizde s kopce i bez plynu cukani radici paky, pak treba kdyz jedu po rovine a jen tak udrzuju rychlost tak to taky obcas cuka, pak v kolonach pri popojizdeni je tak citit jakoby motor docela plaval vevnitr a docela razy kdyz se zastavi o neco
a jeste kdyz je teplo, tak jak se hybe radici paka, tak ona jeste vrze, takovy gumovy zvuk to vydava... to by taky mohl byt ten silentblok ?
ani bych se nedivil kdybych mel v hajzlu vsechny tri, jak se jeden hejbe tak urve asi dalsi...
trapi me napriklad pri jizde s kopce i bez plynu cukani radici paky, pak treba kdyz jedu po rovine a jen tak udrzuju rychlost tak to taky obcas cuka, pak v kolonach pri popojizdeni je tak citit jakoby motor docela plaval vevnitr a docela razy kdyz se zastavi o neco
a jeste kdyz je teplo, tak jak se hybe radici paka, tak ona jeste vrze, takovy gumovy zvuk to vydava... to by taky mohl byt ten silentblok ?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Ten u převodovky to myslím nebude, protože alpoň u M II je to takové pouzdro a pochybuju, že by to odešlo.
wecka
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne pon dub 21, 2008 08:22, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Tak přátelé...
Navštívil jsem Autobenex. Horní silentblock stojí cca 3700 a spodní 1450 CZK. Dávají slevu 10%.
Jak psal Acylpyrin, ten horní je samozřejmě bez mezery a vypadá to, že je ještě předepjatý do třmenu. Po prohlídce Megané CC v Hlučíně jsem si ale všimnul, že mezi třmenem a silentblockem přece jen jakási mezera je - musí být.... bylo to tak odhadem 3-4 mm, přičemž silentblok pro 2.0T je stejný a benzínový motor je lehčí. U dieselu může bý mezera i větší.
Tady je pohled na můj silentblock:
A tady po sundání bočního víka:
Důležitý postřeh je, že silentblock prý většinou neodchází najednou, ale postupně. U toho mého nosník ještě neleží na pryžovém lůžku a proto taky nepozoruji věci, které jste tady popsali - tzn tvrdý chod a výrazné vibrace celého auta.
Myslím, že horní silentblok by se měl měnit až pokud nosník dolehne na pryžové lůžko, nebo se auto začne chovat nějak nepřístojně. Já mám zatím jen jemné vibrace v pedálech - těžko říct, jestli by výměna pomohla.
Spodní sientblock (záchyt reakce) jsou brýle se 2 oky:
V mém případě jsou oba oka prasklá (dolní ks a označeno červeně), proto jsem jej vyměnil.
Výsledkem je, že na vibraci pedálů se absolutně nic nezměnilo a domnívám se, že ani po výměně horního uložení se nic nezmění.
Pokud je motor v otáčkách (cca 2000rpm), pravý nosník nevibruje. (gelový silentblock vibrace nepřenáší, ale taky pravděpodobně dostatečně netlumí )
Problém je opravdu v uložení nad převodovkou, kudy se vibrace šíří do pedálové skupiny. Uložení je bohužel zřejmě konstrukční nedokonalost jinak povedeného agregátu
wecka
Navštívil jsem Autobenex. Horní silentblock stojí cca 3700 a spodní 1450 CZK. Dávají slevu 10%.
Jak psal Acylpyrin, ten horní je samozřejmě bez mezery a vypadá to, že je ještě předepjatý do třmenu. Po prohlídce Megané CC v Hlučíně jsem si ale všimnul, že mezi třmenem a silentblockem přece jen jakási mezera je - musí být.... bylo to tak odhadem 3-4 mm, přičemž silentblok pro 2.0T je stejný a benzínový motor je lehčí. U dieselu může bý mezera i větší.
Tady je pohled na můj silentblock:
A tady po sundání bočního víka:
Důležitý postřeh je, že silentblock prý většinou neodchází najednou, ale postupně. U toho mého nosník ještě neleží na pryžovém lůžku a proto taky nepozoruji věci, které jste tady popsali - tzn tvrdý chod a výrazné vibrace celého auta.
Myslím, že horní silentblok by se měl měnit až pokud nosník dolehne na pryžové lůžko, nebo se auto začne chovat nějak nepřístojně. Já mám zatím jen jemné vibrace v pedálech - těžko říct, jestli by výměna pomohla.
Spodní sientblock (záchyt reakce) jsou brýle se 2 oky:
V mém případě jsou oba oka prasklá (dolní ks a označeno červeně), proto jsem jej vyměnil.
Výsledkem je, že na vibraci pedálů se absolutně nic nezměnilo a domnívám se, že ani po výměně horního uložení se nic nezmění.
Pokud je motor v otáčkách (cca 2000rpm), pravý nosník nevibruje. (gelový silentblock vibrace nepřenáší, ale taky pravděpodobně dostatečně netlumí )
Problém je opravdu v uložení nad převodovkou, kudy se vibrace šíří do pedálové skupiny. Uložení je bohužel zřejmě konstrukční nedokonalost jinak povedeného agregátu
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne pon dub 21, 2008 08:18, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů