Check injection

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř led 23, 2008 07:56

Tuktuk píše: ...(niektoré servisy nevedia čo by za pripojenie PC pýtali). 8)
Běžná cena je 590 CZK. Když chtějí víc, jeď jinam.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Tuktuk
Starting member
Příspěvky: 51
Registrován: ned led 20, 2008 23:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuktuk » čtv úno 28, 2008 18:31

Problém vyriešený.
Po premeraní dig. multimetrom mal jeden zo žhavičov odpor cca 3200 ohmov a zvyšné tri po 0,6 ohmu (Champion CH184). Takže som spravil komplet výmenu (Bosch 0250202022) a všetko je OK. :lol:

lic
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon úno 04, 2008 22:13
Bydliště: DAMNIKOV

Příspěvek od lic » úte bře 18, 2008 17:56

ahoj jestli nemas cod radia tak si opiš vin a zajed do RENAULTU a tam ti ho zjisti. měl jsem ten samy problem. :lol: :lol: :lol:

mizezu
Starting member
Příspěvky: 49
Registrován: stř úno 21, 2007 19:58
Bydliště: C. TESIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mizezu » sob dub 05, 2008 11:14

Tak jsem byl dnes v autorizovanem servsu, jsem o litr chudsi, a zjistili mi ze mam napytel vstrikovace.Chcou 8k za jeden... dva propousteji, a jeden je jeste v norme... a jeden ok, tak nevim ci koupit vsechny nebo jenom dva. Nebo koupit pouzite??
Naposledy upravil(a) mizezu dne čtv čer 12, 2008 17:36, celkem upraveno 1 x.

mizezu
Starting member
Příspěvky: 49
Registrován: stř úno 21, 2007 19:58
Bydliště: C. TESIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mizezu » pon dub 21, 2008 17:25

...a kde hlavne???
.. dival jsem se na allegro.pl a wtryski tam vyjdou na 650zł new....
tolik forsy zrovna nemam, a potrebuju jezdit :x
nevali se dva nepotrebne nahodou nekomu doma ? :?

mizezu
Starting member
Příspěvky: 49
Registrován: stř úno 21, 2007 19:58
Bydliště: C. TESIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mizezu » čtv čer 12, 2008 18:17

Tak konecne problem se vstrikovaci vyresen:
Zkouselo se snad vsechno - zhavice byly ok, vsechny cidla ok,ale na vstrikovacich velky prepad.
zkouseli jsme rozebrat vstrikovac a trysky vycistit v ultrazvuku. Auto chytalo pak hned napoprve, ale slaby vykon a nepravidelny chod motoru.
Nakonec mi Lazak poradil jednu firmu v Polsku. Dělaji repas vstriku(elektronika zustava a mechanicka cast se dava nova) keramizovane za 487zł/kus kovove by byly tusim za 430zł/kus.
Prepad se zhorsil tim,ze vstrikovaci cerpadlo se pridrelo a okuje se dostaly az do vstrikovacu. Repas cerpadla vysel na 700zł.Prvotni pricina spatna nafta...
Celkova oprava vcetne: noveho palivoveho filtru,vymyti nadrze+palivoveho potrubí, 10l nove nafty, repas vstriku, repas cerpadla, montaz : 3600zł
Coz je asi tolik co bych dal v renaultu za nove vstrikovace, s tim, ze bych se cca za pul roku se stejnou poruchou vracel zpatky....
No ted uz snad bude auto slouzit me a ne ja jemu :) [/list]

Filip 6
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 17, 2008 06:21

CHECK INJECTION

Příspěvek od Filip 6 » stř srp 20, 2008 17:34

Ahoj neví někdo co to může být jel jsem 50 km po dálnici na plný plyn a tohle se objevilo a úplně to zratilo výkon.Tak jsem se došoural domu vypnul motor znovu nastartoval problém přestal a hláška zmizla.Je možné že se něco (přehřálo)a vyplo to do nouzového režimu.Motor šel vytočit max. 3000 ot. min.Chyba se uloží do paměti?Díky za připomínky.
Megane grandtour 1.9 dci r.v.8/04

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » stř srp 20, 2008 21:54

Mohlo to byt cokoli - zjistis na diagnostice, v pameti to urcite bude.
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

mizezu
Starting member
Příspěvky: 49
Registrován: stř úno 21, 2007 19:58
Bydliště: C. TESIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mizezu » pát srp 22, 2008 07:08

Tak me napadlo ze pri plnem vykonu, ikdyz je motor zahraty, se nekdy uvadeji do cinnosti zhavice. Zkusil bych se po nich podivat.. jinak to co pise zet3

attes
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon úno 16, 2009 20:24

Příspěvek od attes » pon úno 16, 2009 20:44

ŽHAVÍCÍ SVÍČKY...Taky jsem měl ten samý problém u Megane II.Dělalo to vždy při studeném startu.Během jízdy nebylo poznat snížení výkonu,ale ten pocit hlášky "porucha vstřikování"mi nedával spát.Na diagnostice v servisu(neznačkový)mi řekli,že se jedná o poruchu žhavícího modulu.Jedna žhavící svíčka byla vadná.Tak mi vyměnili všechny 4 svíčky značky "BERU",které dodává Renault do svých vozů a celá tato operace vyšla na 2 200,-

Marianos
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: úte pro 08, 2009 16:19
Bydliště: Hlučín

Check injection

Příspěvek od Marianos » pon led 04, 2010 22:24

Ahoj, tak dnes mě taky " přepadla " tato hláška na displeji a rozsvítil se servisní klíč. Jel jsem na 3-ku a trochu jsem auto vytočil, nevím přesně někde mezi 3,5 až 4 tis. otáček a tahle hláška naskočila, ale auto jelo úplně normárně dál. Po zastavení a vypnutí motoru hláška zmizela.
z toho usuzuji, že je asi někde chyba v tlaku na čerpadle nebo na tryskách a PC to nemohl zkousnout, eventuelně špatné čidlo, nevím ?
To bych zjistil až na diagnostice. :idea:
Renault Austral iconic Tce 160

ArgCZ
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát pro 19, 2014 07:59

Re: Check injection

Příspěvek od ArgCZ » pát pro 19, 2014 08:11

Mohu potvrdit že jde o žhavidla pokud se vám objevuje tahle hláška po ránu když auto startuje studený a pak se už třeba celej den neobjeví tak jsou to s největší pravděpodobností žhavičky, u mě dvě špatný, přitom auto šlo na škrtnutí, po výměně všech za NGK D-POWER 4 (Y-732J) po problému, stálo to celé 1800,- i s prací. Moc mi tohle téma pomohlo.

Megane II 1.9 dCi 88kW 2004

1MARTINEK1
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát lis 28, 2014 02:04

Re: Check injection

Příspěvek od 1MARTINEK1 » pát led 09, 2015 00:54

Dobrý den mám renault megane grandtour 1.5 dci 76kw a mám opačný problém hláška se mi objeví po pár minutách(asi když se trochu zahřeje motor) a zvýší se aktuální spotřeba a to o dost a nedostane se nikdy na nulu jako když je stav v pořádku (bez hlášky). Před měsícem jsem byl na diagnostice byla jedna porucha a tu odstranil(check injection-vadné čidlo za FAPem) najeto 300km a teď toto. Děkuji za každou radu

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Check injection

Příspěvek od Zefek » pát led 09, 2015 07:08

A měly tyhle motory v Mégane II skutečně FAP?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

1MARTINEK1
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát lis 28, 2014 02:04

Re: Check injection

Příspěvek od 1MARTINEK1 » pát led 09, 2015 07:20

Ano rok výroby 2008

Lenuška
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte led 13, 2015 13:12

Re: Check injection

Příspěvek od Lenuška » úte led 13, 2015 15:29

Dobrý deň.Mám hatchback 1.5 dci, rok 2003 a už dlhšiu dobu mám problém s touto chybou check injection.Približne pred pol rokom som s tým šla na diagnostiku,tá ukázala na vstrekovače. Zašla som preto za týpkom,ktorý sa venuje kontrole a repasu.Po vybratí a skontrolovaní všetkých štyroch vstrekov zistil, že jeden je zlý,ten repasoval a ostatné tri vyčistil v ultrazvuku a znova skontroloval.Chybu na p. pc bolo treba vymazať znova cez diagnostiku. Chyba zmizla,no po predčasnom tešení a pár najazdených kilometroch sa mi táto chyba znova vyhodila.Zaujímavé však je,že ked je chyba vymazaná diagnostikou,auto štartuje vždy na prvý krát a bez dymu,no akonáhle sa chyba znova vyskytne,mám problém nakopnúť to,niekedy to točím aj viac ako 10 krát,či je teplo či zima a zavalí ma kúdol dymu.Som už zúfalá,pretože netuším kde ešte môže byť chyba.Díky

1MARTINEK1
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát lis 28, 2014 02:04

Re: Check injection

Příspěvek od 1MARTINEK1 » čtv led 22, 2015 10:53

Další poznatek po zahřátí motoru naskočila chyba tak jsem zastavil vypl motor počkal 5minut chyba zmizela a uz se neobjevila Chomutov Praha a zpět dnes jsem to ještě nezkoušel.Je to záhada :roll:

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Check injection

Příspěvek od Zefek » čtv led 22, 2015 11:17

Není to vůbec záhada. Ta závada se tam totiž vyskytne za určitých podmínek. A je potřeba ty podmínky zjistit. Byla tady závada na vstřikovači (diagnostika psala závadu na vstřiku), ty byly vyzkoušené, zrepasované, ... a pořád. Pak proběhla lepší diagnostika, vyměnil se akcelerometr a byl klid. Ten totiž dával vadné údaje v jedné otáčce motoru a jednotka to vyhodnotila jako vadu vstřiku.

Řešil jsem na mégane závadu s abs. Byla tam porucha snímače levého kola. Ale chovalo se to tak, že ráno, když auto vyjelo z garáže, kontrolka zhasla a bylo všecko ok. Po ujetí nějaké vzdálenosti se kontrolka rozsvítila a abs nefungovalo. Odpoledne kontrolka zase zhasla, ale po ujetí pár km zas svítila. Člověk by řekl, že to dělá nějaká vlhkost. Strčil jsem snímač levého zadního kola do mražáku a ukázalo se, že je nejspíš vadný. Při podchlazení jízdou se závada projevila. A stejné je to i s tím motorem, je potřeba zjistit podmínky, za kterých to dělá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

mhy
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 09, 2014 09:56

Re: Check injection

Příspěvek od mhy » úte říj 13, 2015 21:21

Pani tiez problem...

"Check injection" na palubaku..prvy start na druhe/tretie zmacknutie tlacitka, po nahriati motora start OK, ale zvuk je taky klepotavy...

- vymenene vsetky 4 zhavice za BOSCH -> 2 dni vsetko OK, !!!vratane zvuku!!! a na treti den zase Check injection
- vymeneny palivovy filter -> zase 2 dni vsetko OK, a na treti zase Check injection

Uz si neviem rady...diagnostika hlasila na 3. valci poruchu, ale neviem uz aku....usudzujem spravne, ze to zrejme bude chyba so vstrekovacom na 3. valci?

Dakujem za akukolvek radu.
Renault Megane II HB Phase I - r.v.2003
1.5dCi 60kW
Realna priemerna spotreba 4.5l/100km

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » pon pro 25, 2017 20:13

neviete mi poradit? vyhadzuje mi Check injection a hodi nieco ako nudzovy rezim auto ide len do 2500 ot. a nejde turbo staci ked zastavim,vypnem motor a zas nastartuje chyba zmyzne ale po case zas naskoci vsimol som si ze mi to spravi pri 1800-2000ot. diagnostika nic nechce ukazat laguna II 1.9dci 96kw. dakujem

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Check injection

Příspěvek od EfineSS » pon pro 25, 2017 20:34

Chce to poradnou diagnostiku. Clip.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » pon pro 25, 2017 20:37

problem je ze bol som s tym u mojeho mechanika aj v renaulte a aj sa u mna zastavil kamos co ma taku lacnu v notebooku a ziadna mi nic nenasla ja si myslim ci to nemoze mat nieco spolocne s turbom lebo to su otacky pri ktorych sa vacsinou turbo zapina

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Check injection

Příspěvek od EfineSS » pon pro 25, 2017 20:51

Turbo se nezapina. Toci se stale pri nastartovanem motoru a ma plynulou regulaci.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

matus13
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte srp 06, 2013 16:24

Re: Check injection

Příspěvek od matus13 » pon pro 25, 2017 20:58

aha zajtra chcem este skusit potret hadicu od turba ci neni derava a inak ma nic nenapada co som cital internet tak tam je asi vsetko popisane od cerpadla po vstreky,regulator turba a rozne cidla niekde pisali aj zhavice ale to sa mi nezda lebo startuje dobre aj v mrazoch

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Check injection

Příspěvek od lakinooo » pon pro 25, 2017 22:00

Ak hodi nudzak musi zapisat chybu.

Chybu nezapisuje iba ak niekto sahal do softu. ( fap off, egr off a podbne nezmysly.)
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů