Check injection
Moderátor: Moderators General
Check injection
Tak kvůli téhle hlášce která se mi oběvuje jen při studených startech jsem sem už psal(28.10.07). WC radil dobít baterku,ale to bohuzel nepomohlo. (Nic proti WC, jeho rady jsou kolikrát k nezaplacení ). Takže jsem navštívil servis. Diagnostika ukázala"špatný obvod čidla teploty nasávaného vzduchu a špatný obvod čidla množství vzduchu". Prý špatný konektor... Po opravě, 2 hod. čekání a 1000kč hurá domů. Jenže ráno pri studeném startu zase to samé... Do servisu už se mi nechce(mám v živé paměti návštěvu plynaře, který mi vyměnil půlku kotle za 7000kč než "profík" zjistil čím to je ). Kdo mi pomůže když ne servis??? M II 1,9dci
Naposledy upravil(a) Novota dne úte lis 20, 2007 20:11, celkem upraveno 2 x.
Ahoj
Háška se mi objevovala po startech při nízkých teplotách. Po týdnu zmizela sama. Později v servise našli záznam o chybě žhavení, který se po odmazání již znova neobjevil. Vždy to vynulovalo palubní PC, takže nízké napětí při startu. Pak jsem zjistil i poruchu dobíjení ale až později (a následná výměna regulátoru dobíjení za bratru 3400 CZK)
Dobij baterku a ono to za týden zmizne. Pokud ne, jeď do servisu na diagnostiku.
wecka
PS: níže je skromná databáze chybových hlášení pal. PC, kde by ses to dočetl
Háška se mi objevovala po startech při nízkých teplotách. Po týdnu zmizela sama. Později v servise našli záznam o chybě žhavení, který se po odmazání již znova neobjevil. Vždy to vynulovalo palubní PC, takže nízké napětí při startu. Pak jsem zjistil i poruchu dobíjení ale až později (a následná výměna regulátoru dobíjení za bratru 3400 CZK)
Dobij baterku a ono to za týden zmizne. Pokud ne, jeď do servisu na diagnostiku.
wecka
PS: níže je skromná databáze chybových hlášení pal. PC, kde by ses to dočetl
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Zdar !!!
S tím kotlem jsi měl napsat. Kdysi jsem trochu pracoval v oboru (což se o autech říct nedá)
Jinak - Check injection může diagnostikovat mnoho závad. popsal jsem jen to, co znám a co se jednoduše neřeší nebo vyřeší samo
Pokud to udává chybu v obvodu čidla teploty a váhy vzduchu, porucha je s největší pravděpodobností tam. Čidlo teploty a váha je integrována v jednom bloku - váha vzduchu. Je přišroubována na luftfiltru vpravo (jakoby před volantem).
Takže bych asi začal tím, že budu předpokládat, že konektor vyčistili. Pokud se porucha objeví, zahýbej znova konektorem váhy. Jestli to nepomůže, otevři konektory ŘJ a prostříkni je taky.
Pokud se to nezmění, vyhoď váhu ven a vem ji domů do tepla.
změřil bych odpor snímače teploty vzduchu - piny 2 a 3 konektoru. Odpor musí být 5,9 kOhm plusminus 0.3kOhm při 0stC, 3,8 kOhm při 1OstC a 2.5 Kohm plusminus O,1kOhm při 20stC.
Pak bych šel po samotné váze. Není to nic jiného, než obyčejný odporový drátek, do kterého se pouští proud a ten drátek hřeje. Čím víc vzduchu proudí, tím víc ochlazuje drátek a ten mění svůj odpor tím, že je chladnější. Pak se měří napětí při konstantním proudu nebo proud při konstantním napětí a údaj udává množství vzduchu, které motor sežere. Nuda...
Váha vzduchu má mít mezi piny 1 a 2 konektoru odpor 2051 Ohm plusminus 120 Ohm při 25stC. pokud ne, je vadná nebo zasraná.
Drátek se časem zaprasí a váha váží blbosti. Nebo opálí a pak už se to nedá opravit...
Váha se čistí tak, že se ten drátek stříkne sprejem na brzdy nebo nějakým odmašťovadlem, zkusil bych pohledat na fóru. Nebo to stříknout, co se může stát... kdo se bojí, nesmí do lesa!!!
Tak bojuj !
wecka
PS: pokud toto všechno bude O.K. , vyčisti si EGR.
S tím kotlem jsi měl napsat. Kdysi jsem trochu pracoval v oboru (což se o autech říct nedá)
Jinak - Check injection může diagnostikovat mnoho závad. popsal jsem jen to, co znám a co se jednoduše neřeší nebo vyřeší samo
Pokud to udává chybu v obvodu čidla teploty a váhy vzduchu, porucha je s největší pravděpodobností tam. Čidlo teploty a váha je integrována v jednom bloku - váha vzduchu. Je přišroubována na luftfiltru vpravo (jakoby před volantem).
Takže bych asi začal tím, že budu předpokládat, že konektor vyčistili. Pokud se porucha objeví, zahýbej znova konektorem váhy. Jestli to nepomůže, otevři konektory ŘJ a prostříkni je taky.
Pokud se to nezmění, vyhoď váhu ven a vem ji domů do tepla.
změřil bych odpor snímače teploty vzduchu - piny 2 a 3 konektoru. Odpor musí být 5,9 kOhm plusminus 0.3kOhm při 0stC, 3,8 kOhm při 1OstC a 2.5 Kohm plusminus O,1kOhm při 20stC.
Pak bych šel po samotné váze. Není to nic jiného, než obyčejný odporový drátek, do kterého se pouští proud a ten drátek hřeje. Čím víc vzduchu proudí, tím víc ochlazuje drátek a ten mění svůj odpor tím, že je chladnější. Pak se měří napětí při konstantním proudu nebo proud při konstantním napětí a údaj udává množství vzduchu, které motor sežere. Nuda...
Váha vzduchu má mít mezi piny 1 a 2 konektoru odpor 2051 Ohm plusminus 120 Ohm při 25stC. pokud ne, je vadná nebo zasraná.
Drátek se časem zaprasí a váha váží blbosti. Nebo opálí a pak už se to nedá opravit...
Váha se čistí tak, že se ten drátek stříkne sprejem na brzdy nebo nějakým odmašťovadlem, zkusil bych pohledat na fóru. Nebo to stříknout, co se může stát... kdo se bojí, nesmí do lesa!!!
Tak bojuj !
wecka
PS: pokud toto všechno bude O.K. , vyčisti si EGR.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Koukals a skontrolovals ty zhavice?U megana kdys se rozbyje zhavic tak to taky pise hlasku na display.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Mě to zas v létě psalo něco jako "default injection" a nešlo to natočit.Když to chytlo tak to vynechávalo a za jizdy třeba zhasl motor při vyřazení. Bylo to zrovna v době kdy jsem SCENICII 1,5dCi už nenáviděl (výměna komplet převodovky za 100.000,-mimo záruku). A tak jsem ho chudáka v tom vzteku podržel asi 3 minuty pod plným plynem (už jsem viděl běhat písty po dvoře).
A ono v pohodě - od tý doby najeto asi 5000km a už se bojí to napsat znova a motor šlape jak hodinky. Až na to že mi teď vyhasl celý komplet displej a tak budu někde žebrat o radu.
A ono v pohodě - od tý doby najeto asi 5000km a už se bojí to napsat znova a motor šlape jak hodinky. Až na to že mi teď vyhasl celý komplet displej a tak budu někde žebrat o radu.
Check injection
U meho megane 2 1.9dci tato hlaska znamenala vymena zhavicu.Byly spatne.Mate nekdo s timto servisnim ukonem zkusenosti?Nikdy jsem zhavice nemenil.Uz jsem je koupil a chystam se na to.
Megane2 1.9 dci 88kw digi kliama najeto 97tisic.Rok 2003.
rada
Diky za radu a zmizne mi sama ta hlaska check injection kdyz vymenim ty zhavky a bude to v poradku?Nebo musim do servisu aby to oddelali?Uz me tam docela XXXX.
Megane2 1.9 dci 88kw digi kliama najeto 97tisic.Rok 2003.
Check injection
Tak zahvice jsem vymenil a hlaska check injection zmizla.Ale klid na dusi stejne nemam, protoze sem si koupil novej vzduchovej filt a vymenit ho je asi nadlidskej ukon.Zapasil jsem s tim 2 hodiny nakonec i odpojil baterku a stejne se mi to nepovedlo, akorat jsem se XXXXXX a prisel jsem o radio, protoze kod nemam.Kdybych to vedel ze to bude takova XXXXXXX prace nedelal bych to.Menil jste nekdo vzduchovy filtr?
Megane2 1.9 dci 88kw digi kliama najeto 97tisic.Rok 2003.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection
FxmanDCI: Mírni se prosím ve svém výrazivu.FxmanDCI píše:Tak zahvice jsem vymenil a hlaska check injection zmizla.Ale klid na dusi stejne nemam, protoze sem si koupil novej vzduchovej filt a vymenit ho je asi nadlidskej ukon.Zapasil jsem s tim 2 hodiny nakonec i odpojil baterku a stejne se mi to nepovedlo, akorat jsem se nasral a prisel jsem o radio, protoze kod nemam.Kdybych to vedel ze to bude takova XXXXXX prace nedelal bych to.Menil jste nekdo vzduchovy filtr?
Re: Check injection
FxmanDCI píše: Menil jste nekdo vzduchovy filtr?
Joooooo !
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
filter
wc DIKY za radu asi mi to tam drzelo jeste na nejakem sroubu protoze to neni mozny.Jak bude cas tak na to mrknu.
Megane2 1.9 dci 88kw digi kliama najeto 97tisic.Rok 2003.
Check injection
Zdar. Tak jsem dneska vyměnil žhavící svíčky a HURÁÁÁÁÁ, hláška zmizela. Díky všem za cenné rady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů