Check injection

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » pon říj 08, 2018 13:33

Tak pokračování: dojel jsem do Renaultu, ujal se mne mladý rozumný muž. Vysvětlil jsem mu, co potřebuji. Udělat diagnostiku, zjistit, kde je chyba. Není problém, cena 750,-. "Máme hodně práce, ale když to přivezete v pondělí, tak se na to během týdne podíváme". V pondělí jsem to přivezl, ujal se mne někdo jiný. Popsal jsem mu znovu, co chci. 20 minut jsme si pomlčeli, kdy něco zadával do PC. Až něco zjistí, zavolá. Nic. V pátek z práce jsem se tam stavil. Auto stálo tam, kde jsem ho v pondělí zaparkoval. Ujal se mne třetí mladý kluk. "My na to neměli čas, v úterý nám onemocněli 3 technici". Říkám, to jste nemohli zavolat, týden to tady stojí. "To jste domlouval s kolegou, a ten je 3 dny na školení". To dohadování slyšel ten první chlápek, zřejmě jejich vedoucí. Omluvil se, a že když to nechám do soboty, že se na to podívá a zavolá. Ráno zavolal, že je to na 99% Egr ventil. Když jsem si auto přebíral, říkám mu, že v tom předchozím servisu ho kontrolovali. V zápise mám napsáno zaslepení, demontáž. Tak už to není 99%. "Když to auto nerozebereme, tak to nezjistíme". Takže jsem tam, kde předtím. Asi ho ale budu muset zkusit. No uvidíme. Jako omluvu za tu prodlevu to nechtěl zaplatit. Tak asi tak. Jen jsem si postěžoval.

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: Check injection

Příspěvek od milan.maly » pon říj 08, 2018 21:55

Bohuzial, znova sa raz ukazal pristup autorizovaneho Renault servisu. :-( Mozno bude lepsie, ak sa na to pozrie niekto s diagnostikou z Renault fora. Par skusenych ludi tu rozhodne je. Pripadne ak mate chut spravit si za niekym s diagnostikou vylet, napr. cez vikend, je to rozhodne lepsie nez cakat kvalitnu diagnostiku od Renaultu. Idealne je diagnostikovat za jazdy, ked sa porucha prejavi a bude podla mna jasno.
Dajte vediet odkial ste a kam pripadne dokazete s Meganom dorazit.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » úte říj 09, 2018 08:32

DD, díky za nabídku. Jsem z Teplic, severní Čechy. Klidně bych v sobotu dojel, když by dojelo auto. Nevím, zda se tímto stavem neničí auto jízdou víc a víc. Ten můj první automechanik potom taky říkal, že ho to pak napadl ten Egr ventil. Byl teď na dovolené, tak se s ním zkusím domluvit. Kdyby tady byl někdo v dojezdové vzdálenosti s chutí zkoumat, domluvíme se. Zaplatím to.

MarekHanz
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř říj 17, 2018 06:24

Re: Check injection

Příspěvek od MarekHanz » stř říj 17, 2018 06:56

Zdravím!

Mám Renault megan II, Grandtour 1.5 dci (přečipovaný po prvním majiteli)

Před měsícem mi vyskočila POPRVÉ kontrolka “check injection” a od té doby to je noční můra. Při studeném startování mi vynechává válec, kouří se z výfuku,ale po cca 10vteřinách a přidávání “plynového” pedálu se rozjedou všechny válce a auto jezdí. Když nastartuju auto po 1h-1,5h motor se normalně rozběhne, ale být to dýl, válec ma opět problém.
Nejdřív jsem myslel,že je to vstřik. Zavezl jsem to do servisu, servisák poslal vstřik na kontrolu. Vstřik se vrátil s vyjádřením,že je v pořádku. Servisák vymazal přes diagnostiku chybu a auto startovalo vpořádku. Vrátil mi ho tedy,že teda startuje vpořádku a že s nim nic není. Ujel jsem s ním cca 100km a kontrolka vyskočila znova. Znova jsem odvezl do servisu a tentokrát,že by to mohl dělat palivový filtr,protože už byl značně zrezlý a pro jistotu se vstřiky poslaly na kontrolu všechny a opět se vrátily s tím,že jsou vpořádku. Chyba se diagnostikou vymazala. Auto nastartovalo v pořádku. Opět jsem zaplatil za “opravu”. Najel jsem s tím o něco víc km než posledně a kontrolka vyskočila znova.
Stačí vymazat chybu přes diagnostiku a auto jezdí v pořadku. Servisák si neví rady,když po smazaní chyby jezdí a startuje normalně.
Pokud byste věděli nebo se Vám tohle taky někdy stalo, budu rád za každou radu.
Děkuji!

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » pon lis 19, 2018 14:02

DD, tak po měsíci další delší pokračování. Ještě jednou jsem požádal svého mechanika, zda se na to nekoukne. Koukl se, na nic nepřišel. Nezbylo mi tedy nic jiného než autorizovaný servis. Zavolal jsem tam, mají tam plno (což mě teď překvapuje, ale o tom později), dali mi termín minulý pátek. Auto jsem dovezl (den předtím sms-ka, že na mne čekají, hezké..). Ujal se mne ten první mechanik z mého minulého vyprávění. Popsal jsem mu svou anabázi, co s tím bylo už děláno, co mne zlobí atd. Domluvili jsme se, že až něco zjistí, že zavolá a domluvíme cenu. OK. Asi za tři hodiny volal, že je špatné turbo. Ptám se, jestli je to opravdu tím, abych neplatil něco zbytečně. "Ne, je to tím a jsou dvě možnosti. My ho vyndáme a pokud půjde vyčistit a opravit tak cena kolem 3000 Kč, když ne, tak repas cca 7 - 8k". OK. Další telefonát byl ten den okolo 14. hodiny. "Turbo nejde vyčistit, musíme repas (S tím jsem tak trochu počítal, při té smůle). OK. "A ta cena, co jsem vám říkal, to je jen za to turbo, k tomu nějaká práce, těsnění apod., bude to stát tak 10-12k." No nadšený jsem nebyl, už mě to auto stálo spoustu peněz, ale budiž. Technik, že to chvilku potrvá, tak příští čtvrtek pátek to bude.
Volal mi v pátek odpoledne, kdy jsem byl už na cestě domů. "Tak jsme to udělali, repas turba, dáváme vám 20% slevu na práci i na materiál a bude to stát 20.000,-Kč". "No to ne, do telefonu jste říkal 10-12". "Ne říkal jsem 13-15". "Ne, říkal jste 10-12". "No jo, ale to turbo šlo špatně vyndat". "Dobře, ale částku 10-12 jste říkal, když to turbo bylo už na stole" (jeho slova). "Nám se nezdál ten olej, tak jsme ho vyměnili a také filtry". "OK, já to teď nebudu řešit, stavím se v pondělí". "Dobře, já zkusím s tou cenou ještě něco udělat".
Dnes jsem se tam stavil. "To přece nejde, chtít 20 místo 12". "Já říkal 13". "Říkal jste 12, já mám ten hovor nahraný". (ACR na google play - dobrá aplikace) "No mi měnili ten olej, filtry.." "To ale nejde, to musíte přece zavolat, když se změní cena. Kdyby jste mi řekl, že chcete 10 tisíc za výměnu oleje, tak to nebudu chtít a zajdu za svým mechanikem, ten mi ho mění za 4k. Navíc ten olej tam byl měněn loni v srpnu včetně filtrů". "On byl ale ten olej fakt špatný, navíc vzduchový filtr byl úplně zanesený". "Zrovna na vzduchový filtr jsem se díval, jestli to není jenom jím".Když jsem kontroloval ty konektory, tak jsem se na něj podíval. Je jednoduše přístupný. V garáži občas něco dělám se dřevem tak, že je auto celý zaprášený, tak jsem se podíval, aby to nebyla taková blbost. Byl vizuelně v pořádku.
Ptám se co ta kouřivost, vibrace. "Vibrace tam jsou, ale myslím menší než byly. Čím to je nevíme. Kouřivost- jak netěsnilo to turbo, tak se do výfukového systému dostal olej, ale teď to kouří méně, je potřeba to vypálit. Je zanesená celá soustava. Ale na diagnostice nám to nic nehlásí". "Když jsem tady byl nechat dělat diagnostiku, tak kolegovi to ukazovalo špatný EGR ventil. Říkal jsem mu, že mi ho v jiném servisu kontrolovali. Do papíru zapsali zaslepení, demontáž". "A oni ho nechali zaslepený"? na to on s hrůzou. "To já přece nevím. Ale říkáte, že diagnostika už nic nehlásí"."Ne, nehlásí." "Tak co uděláme s tou cenou"? "No můžu vám dát ještě slevu 1500,- Kč" (Už předtím měl pro mě připravenou cenu 16 něco). Dohodli jsme se na necelých 15k.
Mám pocit, že se mě pokusil ojebat a že se mu to nakonec povedlo. To je takhle normální? Nejdřív 20 po slevě, tzn. 25k na začátku a skončit na 15k? Mám pocit, že se o to snaží snad všichni. Já si většinu věcí doma dělám sám, vím, že nic neušetřím a trvá to dvakrát dlouho, ale vím, v jakém je to stavu. Ale auta prostě doma na koleně dělat nejde. Naposled maximálně fichtla.
Auto jede lépe, řekl bych, vibrace jsou stejné, když jsem jel domů, brácha jel za mnou, říkal, že to čoudí. Ne pořád, ale asi při sešlápnutí plynu. Už mě to stálo polovinu ceny auta, kterou jsem za něj zaplatil. Tvrdil, že kontrolka chyby už se nerozsvítí. Najedu pár set kilometrů a uvidím tu kouřivost.
Kdo to dočetl až jsem, děkuji za výdrž. Jen se mi ulevilo. Hezký den. StandaLepi

petrivetafi
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: čtv čer 08, 2017 21:38

Re: Check injection

Příspěvek od petrivetafi » pát lis 30, 2018 00:17

a co takhle vstřiky? Ty dělaj vibrace motoru

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » sob pro 08, 2018 13:47

DD, vstřiky mám taky udělané, viz výše. Ty vibrace jsou silnější čím víc šlápnu na plyn. Když to lechtám, tak skoro nejsou.

mrvik
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte srp 21, 2018 11:15

Re: Check injection

Příspěvek od mrvik » sob pro 29, 2018 22:29

Zdravím, jen má zkušenost k hlášce check injection, diag hlásila chybu tlaku z vzduchu, první pokus bylo vyměnit čidlo vzduchu, chvíli klid ale pak se to zase rozsvítilo... nakonec jsem zjistil přelomené kabely od čidla v místě uchycení stahovací páskou k příchytce... občas se spojili tak šli, občas ne, doporučuju tedy kontrolu pokud se to někomu stane a bude mu to třeba problikávat...
Megane II combi 1.5 Dci 78kW 315000km původní je snad už jen kastle a obal motoru :roll:
Praha

Petr Loula
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon pro 31, 2018 08:52

Re: Check injection

Příspěvek od Petr Loula » pon pro 31, 2018 09:22

Dobrý den, také bych se chtěl podělit o zkušenost. U motoru 2.0dci (110kw, rv 2008, Grand Espace, najeto 275tis) se rozsvítila kontrolka motoru společně s hláškou servisu - Check Injection a Check Emission. Autoservis diagnostikoval ucpaný DPF (byť chyba na diagnostice zněla DF297) - prý nutná výměna/čištění. Nakonec jsem si sám auto zvedl a k úžasu (předpokladu) zjistil, že jediné co je špatně, jsou upálené hadičky snímače tlaku před a za DPF. Nový díl v originálu stojí 4100 bez DPH. Opravil jsme naštěstí zkrácením jedné a nastavením druhé. Opravit se tedy dají, případně vyměnit za nové (jde ale o spec. materiál hadiček). ŘJ funguje bez problémů vč. regenerace. Doporučuji si tedy nejprve zkontrolovat tyto hadičky, než uvěřit výměnám filtru apod. Jako základní indikátor doporučím také ohnout se pod auto a pokud slyšíte zvuk jakoby děravého výfuku v místech pod řidičem (ufukuje při přidání plynu), zkontrolovat obě hadičky.
Renault Grand Espace, RV 2008, 2.0dci, 110KW

Ginkori
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: ned led 26, 2014 23:51

Re: Check injection

Příspěvek od Ginkori » ned led 13, 2019 21:36

Zdravim uz to ukazuje aj mne na 1.6 16v 82kw. Hocikedy nahodne zasvieti check inj. Auto nema vykon ide podla mojho ucha na 3 valce drzi volnobeh 2000ot. Delphi diag. (Nemam pristup k nicomu lepsiemu ) ukazala nejake 4 chyby na skrtiacu klapku. No skrtiaca bola pred cca pol rokom menena (vtedy som to kupoval ) znacky VDO. Myslite ze to bude tou klapkou alebo nieco ine ?
Edit: pomoze tomu vypnut a nastartovat
RENAULT LAGUNA 2.0 16V EXECUTIVE 99KW

standalepi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv črc 30, 2015 17:22

Re: Check injection

Příspěvek od standalepi » pát led 25, 2019 21:02

Tak po pár týdnech pokračování mého Neverending story. Auto stále kouřilo, vibrovalo, koupil jsem lepší naftu, nalil nějaké aditivum (VIF?) do nádrže a nic. A když se mi mezi svátky rozsvítila kontrolka a byl jsem v nouzového režimu, tak to bylo už moc. Po Novém roce jsem jim to odvezl zpět na reklamaci. "OK. Podíváme se na to". Druhý den volají, že zkontrolovali vše, co šlo (vyjmenoval spoustu věcí) a vše se zdá v pořádku. A že prý tam mám asi špatné vstřiky, které patří na jiný typ motoru. Povídám, že tím to nebude, ty vstřiky jsem dělal, protože to auto se chovalo, tak jak se chová teď a proto jsem je měnil. Ať prý přijedu. Přijel jsem, opakuji to vedoucímu. Prý tam mám vstřiky, které patří na jiný typ motoru. Ptám se, jak na jiný typ? No tyhle jsou na 96 kW a vy máte 84. Neumím posoudit, jestli jsou na každý motor jiné vstřiky, ale dávám mu do ruky malý techničák se slovy: "Ale já mám 96". "Aha. No my si myslíme, že jsou tam jiné. Můžu pro Vás nad rámec povinností udělat to, že objednám originál vstřiky podle VINka, přehodíme je a uvidíme. Pokud to tím bude, rozhodnete se, zda je tam chcete nechat, nebo dát zpět vaše. A práce jde za námi." "Tak jo." Domluvili jsme termín, asi čtrnáct dní, toto úterý ráno.
Dal jsem to tam, ve středu dopoledne mi vedoucí volá. A jaké překvapení! "Tak vstřikama to není. Ale jak jsme je měli dole, tak vstřik na třetím válci je víc očouzený než ostatní. Přijeďte se podívat, ať se pak nedohadujeme". Stavil jsem se tam odpoledne ve dvě, vzal mě na dílnu a ukazuje mi je. A také, že změřili tlaky na válcích a na tom třetím je menší. O kolik mi neřekl. Nevím, jak je složité a těžké změřit tlaky na válcích, ale to je nemohli změřit dřív, než mi vyměnili turbo? Asi je to za míň. A to mi je nemohli zkontrolovat, když jsem byl jejich opravu reklamovat? Kdy údajně zkontrolovali všechno? Museli jsme čekat čtrnáct dní na vstřiky? "A co dál?" "Sundáme hlavu a podíváme se, co s tím je. Uvidíme, jestli to budete chtít opravit. Ale jenom tato práce bude stát tisíce." "A bude to potom v pořádku?" "To Vám nemůžu slíbit." "Tak to dejte zpět, já se rozhodnu a když tak se vám ozvu" "Dneska už to kluci nestihnou, až to bude hotové, zavolám Vám."
Včera nikdo nevolal, volám mu odpoledne, típnul mi to. Poslal SMS, že je na školení, ať zavolám na číslo v SMS. Ráno tam volám, vysvětluji to nějaké slečně. Prý se podívá, opakuji své jméno a že mi technik za chvíli zavolá. Vydržel jsem čekat hodinu a čtvrt. Volám znovu, už opravdu vytočený. Znovu to zvedla ona, říkám, je opravdu hodina málo na to zjistit, jak to s mým autem vypadá? "On vám nikdo nevolal? Tak vydržte." Ticho. Někdo jiný bere telefon do ruky a ptá se, co jakože potřebuji. "A to je na firmu nebo na jméno?" Chvilku přemýšlím, co je lepší říct, ke komu se chovají lépe, tedy přesněji tak, jak by měli. Přiznávám na jméno. "A na jaké?" "Už jsem ho říkal třikrát!!!" To už jsem fakt křičel a adrenalin mě celýho rozpumpoval. "Tak moment." Opět ticho. Další člověk na telefonu, tentokrát ten z prvního dílu. "Tak kluci to daj dneska dohromady". "Jak dneska, to auto mělo být včera." "To jsme se asi špatně domluvili." "Kdy dneska bude hotové?" "Tak moment." V telefonu opět ticho, kroky. "Tak mezi 12-13 to bude, ale já vám ještě zavolám." "Dobře, já si v jednu pro něj přijdu." "No já se vám ještě ozvu." "Ne, já si pro něj v jednu přijdu." "No jak myslíte." To už mi hnul fakt žlučí. Kdybych kouřil, vytáhnu půl krabičky.
Asi za hodinu mi volá vedoucí: "Tak se mi teď dostalo to vaše auto na stůl. Máte ho připravený. Jsem tady do pěti." WTF?!! To člověk fakt musí křičet, aby hnuli po 24 hodinách zadkama? Takže dát zpět vyndané vstřiky jim trvalo něco kolem hodiny. Tedy vyndání mých starých, nandání jejich nových a vyndání jejich nových může trvat 4 hodiny? Já jim auto dal v úterý v osm ráno, vedoucí mi volal ve středu v 11 hodin. To znamená, že to začali dělat až ve středu ráno. Proč mě tedy ON objednal na úterý ráno?
Jedu si ho vyzvednout a doufám, že funguje alespoň tak, jak fungovalo. Přijel jsem, dal mi kartu, říkám ještě techničák. "Ten by měl být v autě". Byl tam. Ptám se ho na ten postup, jestli je lehčí vyměnit turbo, nebo zkontrolovat tlaky. No prý to opravdu vypadalo na turbo. Ptám se, když jsem to u vás reklamoval, volali jste, že jste zkontrolovali všechno, co se dá, že to vypadá na vstřiky. "Všechno tedy znamená všechno kromě tlaku ve válcích, nebo ještě něčeho?" "Já myslím (!!!), že jsme je kontrolovali. Ale ten tlak je menší jen o dvě atmosféry. A když je to pod 5, tak to není potřeba řešit." Tak nevím. Nebo se ptám, to kdybych dneska podruhé nezavolal, tak to auto stojí pořád někde v koutě? "Ne to auto bylo, kde jste ho viděl ve středu. Ale máme toho hodně". Tak oni toho mají hodně, ale že jim jedno auto s prací na hodinku zabírá montážní místo celý den, to jim nevadí? Ještě chvíli jsme si takhle hezky povídali, on obhajoval (podle mého) neobhajovatelné. Nakonec se ptám jestli to auto někdo projel, jestli funguje aspoň tak jako předtím. "Jo, kluci to byli projet." Tak tu montáž stihli dopoledne i s projížďkou po krásách Čech. Nakonec jsme se rozešli s úsměvem, podáním ruky a přáním hezkého víkendu. Skoro win-win situace.
Ale abych končil trochu optimisticky. Ozval se mi jeden zde dost aktivní člen konference, že se možná známe. Byl to můj spolužák ze střední. Neviděli jsme se 25 let. Sešli jsme se, byl velice ochotný, proměřil, co se dalo, pomáhá jim prý občas v tom servisu. Byl se tam párkrát podívat a zeptat se na to moje auto. Děkuji mu. Spousta hodin i po telefonu, nejenom o autě. Jestli věděli, že se o to auto zajímá jejich kolega a i tak se chovali, jak se chovali, neumím si představit, jak se chovají k ostatním.
Nejhorší je, že vlastně vyhráli oni. Já jim zaplatil. Auto mi nefunguje. Potřebuji ho pořád opravit, ale rozhodně ne už od nich. Takže se mě zbavili. Na mé námitky, že opravili něco, co opravit nepotřebovalo, a že jsem vyhodil spoustu peněz, tvrdí, že to turbo špatné bylo a že potřebovalo vyměnit a na postupu si trvá. Tak vlastně to zas tak optimistické není. Vím, že to sem asi nepatří, ale ono se mi opravdu ulevilo. Míru Zdar.

petrivetafi
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: čtv čer 08, 2017 21:38

Re: Check injection

Příspěvek od petrivetafi » pát led 25, 2019 23:00

Já bych řekl že stejně špatný turbo

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] a 13 hostů