cvakani

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

cvakani

Příspěvek od KarelJ » úte říj 23, 2007 20:08

ahoj segry vuz (megane 2, hatchback, 1,6, jeden z prvnich) pri jizde cvaka. je to nepravidelne, asi 1x-2x do minuty. a vychazi to asi ze zamku centralu. nevim jestli to ma souvislost s drncnutim pri prejezdu nerovnosti, bo tak.
taky se ji prestal otvirat kufr. pri odemcenym voze pri zmacknuti tlacitka na kufru v tom jen cvakne, ale neotevre se. pri zamknutem voze se to chova normalne :lol:
poradite mi nekdo co s tim muze byt? a jak mam otevrit kufr?
diky moc za rady, tipy, napady, postrehy.
Karel
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte říj 23, 2007 22:04

Budes muset vlezt dovnetr pres sedadla a odjistit zamek zevnitr. Neni to nic tezkeho.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KarelJ » stř říj 24, 2007 23:36

tak otvirani kufru jsem uz spravil. v zamku bylo z jednoho kolecka utrzeny takovy plastovy cucek (na tom kolecku jsou dva, jeden byl urvany), ktery pri otvirani chytne za "hacek" a uvolni zamek kufru. ten urvany se tam vzpricil a zablokoval otevirani. otevrel jsem to pomoci sroubovaku, ktery pomohl motorku s tim hackem. pak uz byla brnkacka rozdelat zamek a sparvit to, pac osicky tech ozubenych kolecek jdou vyndat, a pak se krasne vynda kolecko, ktere potrebujete.

ted jeste prijit na to cvakani, a bude to olrajt :D
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KarelJ » ned říj 28, 2007 20:45

v sobotu jsme s meganem absolvovaly cestu necelych 400km bez jedineho cvaknuti. :)

trosku jsem nad tim premyslel, a myslim, ze jsem na to prisel.
nekdy se rozsviti kontrolka airbagu + service, pak to taky napise lenkradsperre defekt (porucha zamku volantu), a pak prave cvakaji i zamky centralu.
ja si myslim, ze nekde okolo airbagu, predpinacu nebo RJ airbagu bude nejaky problem (mozna spatny kontakt) a RJ airbagu da povel k odemceni auta, proto to cvaknuti zamku.
ted jeste prijit na tu chybicku a bude to ok.

mam dotaz. nemuzu zpusobit rozpojenim a spojenim konektoru k predpinacum, pytlum, bo RJ pytlu jejich aktivaci?
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned říj 28, 2007 22:20

Ahoj Karle

k Tvým dotazům :

:idea: ne, nemůžeš. Pokud některý prvek odpojíš (samozřejmě při vypnutém zapalování alias karta pryč), systém si při zapnutí zapalování provede diagnostiku, najde chybu a deaktivuje celý systém airbag a rozsvítí kontrolky airbag + kontrolku SERVICE. Když to dáš zpět nebo nahradíš odporem 2-3 ohm, kontrolka po dalším zapnutí zapalování zhasne.

Pokud se ti rozsvěcuje kontrolka AIRBAG, prostříkni sprayem konektory pod sedačkama A potahej za ty jejech šíbry tam a zpět, ať se pročistí.

Jinak pak zajet na diagnostiku a najít vadný prvek. Dalo by se postupně nahrazovat jeden po druhém za odpor 2,2 ohm, ale to je strašná práce, protože ke konektorům napínáků se nedostaneš, aniž bys nevyhodil sedačky (což ovšem není žádný problém) a k zadním se nedostaneš vůbec. Pak by mohla být ještě špatná rotační krabice za volantem, která převádí signál SRP do volantu. Zkus natočit volant do jiné polohy a dej mu pár ran, možná to zablbne.... Jinak je to prý dost drahé...

ŘJ SRP je pod ruční brzdou, ale leze se k ní blbě. Kdybys to přesto chtěl zkusit, napiš. Ale

Jinak - pokud tu ŘJ úplně odpojíš, auto jednou cvakne po centrálu, ale nezamkne, rozsvítí kontrolky jak píšeš a absolutně nezamyká volant. A píše trvale ELECTRONIC FAULT.

Tož hledej, no....hodně trpělivosti přeji, protoe to bude boj !!!

pááááá
wecka :D

PS: pohýbej ještě s vypínačem SRP spolujezdce, jestli neblbne
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KarelJ » úte říj 30, 2007 19:29

wc diky za radu. konektory pod sedadly jsem prostrikl kontaktolem. tak jsem zvedavy, jestli se chyba jeste objevi. uz 500km (4dny) to nezazlobilo. normalne tolik nenajezdime, ale je v tom i sobotni vylet do krumlova se podivat s kamosem na jednoho megane I :roll:
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Uživatelský avatar
KarelJ
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KarelJ » čtv lis 29, 2007 20:00

takze po prostrikani konektoru pod prednimy sedadly a prohybani vypinani spolujezdce airbagu se chyba s kontrolkou pytlu, zamkem volantu a cvakani centralu jiz neobjevila.
diky wecko
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997

Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav

nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv lis 29, 2007 20:18

Nemáš zač, hlavně přeju ať to vydrží... :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů