DENNÍ SVÍCENÍ
Moderátor: Moderators General
UZ SVIETIM Takze k tej tvojej doske som sa nedostal ale ked som si obkreslil tu hornu co je otocena naopak tak mi vyslo ze by to mali byt konektory CT1, CT2 MT1 a MT2. Dva v strede su prazdne a SEDY konektor CT1 na kraji pri baterke ma zlty kabel na kontakte 12 co by mal byt + autoradia. Tak som to napichol nan a vsetko ide ako ma dokonca to krasne chodi aj so svetelnym senzorom. Kabel na tretavacky patri na zeleny kabel konektora co ide do svetiel. S cim mam ale problem je to, ze ta zazracna a hriesne draha lepiaca paska nedrzi. A to garantuju ze 5cm udrzi kilo. A to som 2x cistil a odmastoval. Neviem co s tym ale rozoberat sa mi to znova nechce.
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
Tak jsem dneska dostal odvahu a zkusil se dostat na spodní stranu desky, pod krytem vedle baterky. Baterku jsem vyndal, ale nešla mi ven ta deska, překážel mi tam ještě kaslík baterky, na kterém je ještě přidělaný počítač, který stojí za baterkou. Ten jsem nakonec také zkusil vyndat, ale stále jsem se ke kýženému nedostal.
Renault Megane II Grandtour 1,5 dCi 2008
Nic nerozoberaj. Ja som to spravil bez vyberania baterky a vytahovania toho plosaku. Ked zhodis kryt a pozries na tu dosku odspodu smerom od baterky mal by si vidiet 4 konektory. Uplne vzadu je sivy 12 pinovy plny kablov, smerom dopredu tiez skraja dva biele volne a vpredu cierny obsadeny. Na tom zadnom sivom su z tej hromady kablov dva zlte. Zlte kable znamenaju +12V po zapnuti zapalovania (ale je tam stava aj ked stlacis START a nenastartujes). Na pine 12 je chraneny + autoradia. Je to zlty kabel na konektore uplne na kraji a uplne vzadu a je hrubsi ako ten druhy. Na ten sa napichni rychlospojkou. Chce to len trochu trpezlivosti a tenke klieste ktore ti tam vojdu aby si ju mohol zmacknut. A hotovo- svietis. Pozri tu http://picasaweb.google.sk/matko232/Den ... 4610327666
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
To je paráda, nechtěli byste to nafotit a napsat třeba nějaký návod?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Co som zatial robil som dal sem. Vymena ziarovky, vyroba AUX pripojenia a montaz dennych svetiel http://picasaweb.google.sk/home?hl=sk&tab=wq
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
Možno vám pomôže aj môj podrobný foto manuál, ako sa dostať k poistkám pri baterke.
Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.com/files/395093160/Navod_na_vymenu_poistiek_v_motorovom_casti_upravene_4.6.2010.doc
Naposledy upravil(a) agent848 dne pát čer 04, 2010 09:58, celkem upraveno 1 x.
Renault Laguna Grandtour III 2010, 2.0dCi, 110kW
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
ex-Renault Megane Grandtour 2006, 1.9dCi 96 kW - 131Hp - 300Nm
chip - 160Hp - 350Nm
DPF OFF
197540 km 4,4 - 5,6 L/100Km
Manuál - výmena poistiek pri motore :
http://www.uloz.to/11180886/navod-na-vy ... 6-2010-doc
Schéma zapojenia klaksónu :
http://www.uloz.to/11511202/klakson-jpg
pekná práca!vyborny návod!agent848 píše:Možno vám pomôže aj môj podrobný foto manuál, ako sa dostať k poistkám pri baterke.
Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.com/files/350505822/Navod_na_vymenu_poistiek_v_motorovom_casti.doc
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010
tak na mojej 1.5 sú poistky hneď hore pod krytom take taká komplikovaná demontá nieje nutná asi by ma drblo
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Jak zapojit diodová světla denního svícení ?
Poraďte, kam bez demontáže (pokud to jde) zapojit denní diodová světla.
Mám na mysli variantu s předřadníkem, který automaticky zapíná po sepnutí toho, co jsme dříve označovali svorkou 15/58 (tzv. zapalování) a vypne s rozsvícením obrysovek.
Vypínací kontakt předřadníku je jasný - ten se zapojí na obrysovky. Otázka je, kam zapojit rozsvěcující kabel. Napadlo mě jej zapojit na zapalovač cigaret je spínaný, má proudově dostatečnou kapacitu, ale pak mi poraďte kudy vést drát v chráničce ven do prostoru pod auto, resp. jak se dostanu s drátem pod auto ven z kabiny.
Vím že se tady řešilo zapojení do pinů pojistkové desky z motorového prostoru, to se mi ale elektricky moc nelíbí, protože to zapojuji na nějakou pojistku jakoby navíc (jde tak o 1 A - 2 x 6W). Jedině takto spínat jen relé.
Máte někdo řešení z praxe ? Nebo můžete napsat jak Vám to "odborník" zapojil ?
Mám na mysli variantu s předřadníkem, který automaticky zapíná po sepnutí toho, co jsme dříve označovali svorkou 15/58 (tzv. zapalování) a vypne s rozsvícením obrysovek.
Vypínací kontakt předřadníku je jasný - ten se zapojí na obrysovky. Otázka je, kam zapojit rozsvěcující kabel. Napadlo mě jej zapojit na zapalovač cigaret je spínaný, má proudově dostatečnou kapacitu, ale pak mi poraďte kudy vést drát v chráničce ven do prostoru pod auto, resp. jak se dostanu s drátem pod auto ven z kabiny.
Vím že se tady řešilo zapojení do pinů pojistkové desky z motorového prostoru, to se mi ale elektricky moc nelíbí, protože to zapojuji na nějakou pojistku jakoby navíc (jde tak o 1 A - 2 x 6W). Jedině takto spínat jen relé.
Máte někdo řešení z praxe ? Nebo můžete napsat jak Vám to "odborník" zapojil ?
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Tento tvůj návod je výborný, také mi pomohl v přemýšlení, jak se tam dostat. Nemáš navíc, prosímtě popis jednotlivých pojistek, která co spíná a který pin kam vede ?agent848 píše:Možno vám pomôže aj môj podrobný foto manuál, ako sa dostať k poistkám pri baterke.
Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.com/files/395093160/Navod_na_vymenu_poistiek_v_motorovom_casti_upravene_4.6.2010.doc
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Takže:
Pokud nechceš rozebírat světlo, tak obrysovky se dají zapojit právě na té jednotce, která je v motorovém prostoru.
Zapalovač je sice spínaný relátkem v pojistkové skříňce, ale dál je jištěný přes 15A pojistku, která mimo zapalovače napájí rádio, vyhřívání sedaček, panel klimatizace a další kraviny.
Můžu ti garantovat, že jakékoliv tahání drátů z prostoru kabiny ven je na tomto autě nemožná. Navíc pro průtah skrz hlavní kabelový svazek vedoucí do jednotky v motorém prostoru je nutné sundat škrtící klapku, hlavní brzdový válec, jednotku UCH, možná že i něco se spojkou. Další věcí, proč to není jednoduché je to, že na svazku je použité velké množství izolační pásky a na průchodkách jsou použity stahovací pásky kvůli těsnosti. Nehledě na to, že ta izolační páska je omotaná kolem průchodek.
Alespoň ve verzi před faceliftem je zapalovač napájený i před zapnutí zapalování. Jestli to konstruktéři navrhli po faceliftu jinak, nevím.
Takže ať už to zapojíš na jakýkoliv spotřebič v autě, tak to bude VŽDY chráněno pojistkou, pokud si to neobejdeš sám. Osobně bych to zapojil tak, jak to zapojili kluci před tebou. Myslím si, že 1A není tak strašný odběr, aby to začalo pálit pojistky.
Pokud nechceš rozebírat světlo, tak obrysovky se dají zapojit právě na té jednotce, která je v motorovém prostoru.
Zapalovač je sice spínaný relátkem v pojistkové skříňce, ale dál je jištěný přes 15A pojistku, která mimo zapalovače napájí rádio, vyhřívání sedaček, panel klimatizace a další kraviny.
Můžu ti garantovat, že jakékoliv tahání drátů z prostoru kabiny ven je na tomto autě nemožná. Navíc pro průtah skrz hlavní kabelový svazek vedoucí do jednotky v motorém prostoru je nutné sundat škrtící klapku, hlavní brzdový válec, jednotku UCH, možná že i něco se spojkou. Další věcí, proč to není jednoduché je to, že na svazku je použité velké množství izolační pásky a na průchodkách jsou použity stahovací pásky kvůli těsnosti. Nehledě na to, že ta izolační páska je omotaná kolem průchodek.
Alespoň ve verzi před faceliftem je zapalovač napájený i před zapnutí zapalování. Jestli to konstruktéři navrhli po faceliftu jinak, nevím.
Takže ať už to zapojíš na jakýkoliv spotřebič v autě, tak to bude VŽDY chráněno pojistkou, pokud si to neobejdeš sám. Osobně bych to zapojil tak, jak to zapojili kluci před tebou. Myslím si, že 1A není tak strašný odběr, aby to začalo pálit pojistky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=33327analytic píše:Tento tvůj návod je výborný, také mi pomohl v přemýšlení, jak se tam dostat. Nemáš navíc, prosímtě popis jednotlivých pojistek, která co spíná a který pin kam vede ?agent848 píše:Možno vám pomôže aj môj podrobný foto manuál, ako sa dostať k poistkám pri baterke.
Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.com/files/395093160/Navod_na_vymenu_poistiek_v_motorovom_casti_upravene_4.6.2010.doc
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Ja som to poriesil dvomi rychlosvorkami a v aute by som si nedovolil zapojit nic bez toho aby to nebolo istene. Po facelifte je zapalovac napajany az po nastartovani. Ako sa spominalo tahat kable do kabiny=nemozne. Tiez som to tak chcel riesit ale musel som to zavrhnut. Neviem co mas na mysli pod predradnikom ale ak krabicku co sa dodava k dennym svetlam tak ti tento problem odpada ale mozno sa nevyhnes preblikavaniu svetiel koli alternatoru. Tato sa zapaja priamo na baterku (+ a -)a zapina svetla po nabehnuti alternatora a stupnuti napatia.
Moj sposob zapojenia som tu uz podrobne popisal a aby som sa vyhol tomu ze ma auto niekde necha ked nahodou svetla zblbnu napojil som to na radio(ale idu samozrejme aj bez radia). Nejake foto je tu: http://picasaweb.google.sk/matko232/DenneSvetla# ak bude cas dodam podrobne aj tych svoriek a kablov
Moj sposob zapojenia som tu uz podrobne popisal a aby som sa vyhol tomu ze ma auto niekde necha ked nahodou svetla zblbnu napojil som to na radio(ale idu samozrejme aj bez radia). Nejake foto je tu: http://picasaweb.google.sk/matko232/DenneSvetla# ak bude cas dodam podrobne aj tych svoriek a kablov
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tohle jsem potřeboval vědět. Tak ono je to zapojené s citlivostí na napětí svorek akumulátoru. To vypínání přes parkovačky je jasné. Ještě by mě zajímalo, jaké přesné napětí na akumulátoru (tedy to (+)) sepne denní světla po nastartování.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
To ti je uplne zbytocny udaj. Alebo ma ten modul regulaciu? Silne pochybujem. Ale ak by si ho rozobral zrejme tam nejaky potenciometer najdes. Kolko je to spinacie napatie zistis iba pouzitim nejakeho regulovaneho zdroja. Popisem ti to na priklade. Ak baterka ma 12,6V a alternator dava napr. nejakych 14,6V moze to byt nastavene na mozno 14V. Cize ak ti napatie alternatora klesne pod tych 14V svietit jednoducho nebudes. Ak by sa ti to predsa podarilo rozobrat a nejaky potak tam bude, nastavil by som to spinacie napatie na cca 13V a malo by byt po probleme so zhasinanim. Nepredpokladam ze za jazdy, pri rozbehu alebo aj pri pozapinani vsetkeho mozneho v aute by stava alternatora sla pod 13V. Inak neviem co ti kto predal za svetla ale je normalne ze v "poctivych" svetlach je pribalena schema zapojenia.
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Megane II - montáž DRL v souladu s vyhláškou !!!
Dlouho jsem studoval toto fórum a přemýšlel jak vyřešit DRL u mégane II aby bylo umístění v souladu s předpisy. Nakonec jsem koupil světla u firmy www.stualarm.cz (resp. objednal u jejich prodejce). Koupil jsem typ drl125/1w o rozměru š 190 x v 28 x h 37 mm.
Umístění a montáž je zobrazena v níže uvedeném fotoalbu. Myslim že výsledek není až tak katastrofický. Protože jsem řezal nárazník, je trochu problém jak ošetřit okraj řezu. To je ostatně na fotkách, jinak bych uvítal nějaké postřehy, jak ten okraj řezu lépe ošetřit, přesto myslim, že to nemám tak hrozné, použil jsem akrotmel, světlo jsem zalepil páskou a okraj štětečkem přebarvil ori. barvou takže je plynulý přechod a není vidět žádná "prasečina".
http://picasaweb.google.cz/105549269695418900105/DRL#
Umístění a montáž je zobrazena v níže uvedeném fotoalbu. Myslim že výsledek není až tak katastrofický. Protože jsem řezal nárazník, je trochu problém jak ošetřit okraj řezu. To je ostatně na fotkách, jinak bych uvítal nějaké postřehy, jak ten okraj řezu lépe ošetřit, přesto myslim, že to nemám tak hrozné, použil jsem akrotmel, světlo jsem zalepil páskou a okraj štětečkem přebarvil ori. barvou takže je plynulý přechod a není vidět žádná "prasečina".
http://picasaweb.google.cz/105549269695418900105/DRL#
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
-
- Advanced member
- Příspěvky: 307
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
mne to trvalo asi 4h ale aj ine som riesil a vzdy sa volaco vyskytne a hlavne kym sa premysli kam to dat. Prid na zraz meganeklub.sk 9.10. vsetko sa tam vyriesi
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: Megane II - montáž DRL v souladu s vyhláškou !!!
[quote="analytic"]Dlouho jsem studoval toto fórum a přemýšlel jak vyřešit DRL u mégane II aby bylo umístění v souladu s předpisy. Nakonec jsem koupil světla u firmy www.stualarm.cz (resp. objednal u jejich prodejce). Koupil jsem typ drl125/1w o rozměru š 190 x v 28 x h 37 mm.
Myslim ze tomu rezaniu sa dalo vyhnut. Stacilo ti kupit nie 19cm ale 16cm svetla a presne by ti vosli do mriezky medzi hmlovku a SPZ. Rozmer bude dodrzany cize viac ako 600mm. Ale vypada to v pohode len mi to pride zbytocne pracne.
Myslim ze tomu rezaniu sa dalo vyhnut. Stacilo ti kupit nie 19cm ale 16cm svetla a presne by ti vosli do mriezky medzi hmlovku a SPZ. Rozmer bude dodrzany cize viac ako 600mm. Ale vypada to v pohode len mi to pride zbytocne pracne.
Megane Grandtour II 2008, 1,6 16V strieborna metaliza,full + LPG
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Taky se o to teď zajímám a chci světla co nejmenší. Někde jsem našel i 12cm široké. Uvidíme.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] a 33 hostů