TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Moderátor: Moderators General
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Ahoj,
mám Lagunu II 1.8, 2003 přípravu na tempomat mam. Udělal jsem vše podle návodu a nefunguje mi tempomat. Omezovac funguje tak jak má, vsechny ovladaci tlacitka. Pokud prepnu na tempomat, zobrazi se mi pouze na pristrojovce ale nemohu ho aktivovat (zobrazi se pouze tempo pilot -- km/h).
Čidla spojky, zarazeni rychlosti by měly fungovat (zkousel jsem startovat se zarazenyma rychlostma bez spojky a nenastartovalo, az se spojkou..... zarazeni zpatecky pípnou parkovaci senzory ... takze by asi cidla mely byt v poradku).
Zkousel jsem zapnout tempomat ve vsech rychlostech i prevodovych stupnich.
Nejake napady? Nedelalo to nekomu?
Díky za jakekoliv info
mám Lagunu II 1.8, 2003 přípravu na tempomat mam. Udělal jsem vše podle návodu a nefunguje mi tempomat. Omezovac funguje tak jak má, vsechny ovladaci tlacitka. Pokud prepnu na tempomat, zobrazi se mi pouze na pristrojovce ale nemohu ho aktivovat (zobrazi se pouze tempo pilot -- km/h).
Čidla spojky, zarazeni rychlosti by měly fungovat (zkousel jsem startovat se zarazenyma rychlostma bez spojky a nenastartovalo, az se spojkou..... zarazeni zpatecky pípnou parkovaci senzory ... takze by asi cidla mely byt v poradku).
Zkousel jsem zapnout tempomat ve vsech rychlostech i prevodovych stupnich.
Nejake napady? Nedelalo to nekomu?
Díky za jakekoliv info
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Omlouvám se problem vyresen .. chybi mi spinac vypnute spojky , po proklemovani tempomat funguje ... ted musim jen sehnat nekde spinac a vse ok:)
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř říj 06, 2010 18:49
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
zajímalo by mě zda jde i na renault scenic megan r.v. 2001 .když tam není připraveno na tempomat vubec nic.
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř led 05, 2011 00:25
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Ahoj všichni. Prostudoval jsem zde návod na tempomat. Kabeláž mám origoš, tak jsem na vrakáči koupil aktivační tlačítko tempomatu/omezovače, který je u ovládání světel a ASR... dále jsem si nechal tempomat aktivovat v Renaultu... funguje... koupil jsem tlačítko pro nastavení hodnoty rychlosti pro tempomat. Podle fotek mi je i jasné, jaké dva dráty pod volantem ze svazku použít. Co nevím je jak ty dva dráty zapojit do toho kolébkového spínače ON - ON http://www.gme.cz/cz/p-asw-01-p630-184.html.... a jestli je to vše, co musím na spínač zapojit.
Spínač má pět za sebou jdoucích vstupů... nemáte někdo schéma zapojení, nebo foto?
O drátech, zapojení a elektrice nic nevím... jsem na mechanické věci ) tak prosím o návod pro blba )
díky moc
Karel
Spínač má pět za sebou jdoucích vstupů... nemáte někdo schéma zapojení, nebo foto?
O drátech, zapojení a elektrice nic nevím... jsem na mechanické věci ) tak prosím o návod pro blba )
díky moc
Karel
Megane II Grandtour 12/2005: 1,6 16V 83kw 113ps
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Pokud máš 5-ti drátové tlačítko a aktivaci v Renaultu tak už to funguje. Jediné co potřebuješ ještě vyřešit jsou ty dva dráty co ukazuješ na fotce. Na tyto dráty se (pokud nechceš použít originální řešení s tlačítky vedle airbagu) napojí čtyři tlačítka a tři odpory viz. strana 14 toho threadu. Kterými se pak tempomat ovládá.
now 3.9L/100km + CAN Clip v110
past 6.4L/100km
past 6.4L/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř led 05, 2011 00:25
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
To já vím, že mi to v zásadě funguje a vím i co potřebuji dořešit, ale nevím jak. Strana 14 mi moc nepomohla... potřebuji vědět jak ty dráty napojím na ten spínač... mluví se tu o odporech... ala jak je zapojím na spínač nevím.
Tady nemohu zapojovat pokus omyl... nechci něco spálit!
Spínač mám tenhle a má pět kontaktů http://www.gme.cz/cz/p-asw-01-p630-184.html...
Tady nemohu zapojovat pokus omyl... nechci něco spálit!
Spínač mám tenhle a má pět kontaktů http://www.gme.cz/cz/p-asw-01-p630-184.html...
Megane II Grandtour 12/2005: 1,6 16V 83kw 113ps
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tenhle spinac chces pouzit k cemu?
Nebo mas dva? Jeden pro "+" a "-" a druhy pro "0" a "R"?
Hlavne mi prijde ze tenhle prepinac nebyla nejstastnejsi volba (v nejlepsim moznym pripade je jen zbytecne komplikovany a vyuzije se jen jeho cca polovina. V nejhorsim pripade je nepouzitelny).
Nebo mas dva? Jeden pro "+" a "-" a druhy pro "0" a "R"?
Hlavne mi prijde ze tenhle prepinac nebyla nejstastnejsi volba (v nejlepsim moznym pripade je jen zbytecne komplikovany a vyuzije se jen jeho cca polovina. V nejhorsim pripade je nepouzitelny).
Naposledy upravil(a) kmarty dne stř srp 10, 2011 11:22, celkem upraveno 1 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř led 05, 2011 00:25
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Mám jeden a chci ho použít jen k ovládání "+" a "-".
Megane II Grandtour 12/2005: 1,6 16V 83kw 113ps
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
No takhle. Jde o to ze ty mas prepinac jehoz zapojeni je , alespon pro mne, nezname.
Mozne varianty ktere mne z fleku napadaji jsou tyhle: A nemyslim si ze to je konecny pocet variant v jakych se takovy prepinac jaky drzis v ruce muze vyskytovat.
Jenze ty potrebujes, chces-li to jako kolibkovy prepinac, neco jako tohle: Otazkou je, jestli ten prepinac co mas jde vubec zapojit tak aby se z nej stal ten co potrebujes. Je to proste o tom jak je vlastne uvnitr zapojen (coz asi nezjistis jinak nez promerenim - nebo rozborkou a sborkou)
uplne pomijim, ze te nezajima moznost vypnuti tempomatu pripade zvoleni si naposled zname rychlosti. To prvni lze resit pres nouzove vypnuti (brzda, spojka), toho druheho je jen skoda.
Mozne varianty ktere mne z fleku napadaji jsou tyhle: A nemyslim si ze to je konecny pocet variant v jakych se takovy prepinac jaky drzis v ruce muze vyskytovat.
Jenze ty potrebujes, chces-li to jako kolibkovy prepinac, neco jako tohle: Otazkou je, jestli ten prepinac co mas jde vubec zapojit tak aby se z nej stal ten co potrebujes. Je to proste o tom jak je vlastne uvnitr zapojen (coz asi nezjistis jinak nez promerenim - nebo rozborkou a sborkou)
uplne pomijim, ze te nezajima moznost vypnuti tempomatu pripade zvoleni si naposled zname rychlosti. To prvni lze resit pres nouzove vypnuti (brzda, spojka), toho druheho je jen skoda.
Naposledy upravil(a) kmarty dne stř srp 10, 2011 12:05, celkem upraveno 2 x.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Samotne zapojeni pro "+" a "-" by pak vypadalo takhle:
(Omlouvam se za seredna schemata, je to delany v nejakym Paintbrushi ci co to vlastne je)MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř led 05, 2011 00:25
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
To se neomlouvej, pro mě je schéma naprosto dostatečné
Podle toho co jsi mi poslal by zapojení mohlo být jeden drát s odporama připojit na 1 a 5 a druhý na pozici 3, která komunikuje s obouma pozicema, tedy 1 a 5... co myslíš Ty?
Je jedno na jaký z těch dvou drátů pod volantem napojím ty odpory?
Podle toho co jsi mi poslal by zapojení mohlo být jeden drát s odporama připojit na 1 a 5 a druhý na pozici 3, která komunikuje s obouma pozicema, tedy 1 a 5... co myslíš Ty?
Je jedno na jaký z těch dvou drátů pod volantem napojím ty odpory?
Megane II Grandtour 12/2005: 1,6 16V 83kw 113ps
-
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: stř led 05, 2011 00:25
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Takže zapojení by asi bylo jasné
kontakty 1 2 3 4 5
když jsem spínač kupoval, tak jsem si nechal proměřit zapojení.
To je 1 2 nebo 1 3
z druhé strany
4 5 nebo 3 5......
Zapojení tedy je jeden drát s odporama připojit na 1 a 5 a druhý na pozici 3, která komunikuje s pozicema 1 i 5.
Jak mi to tu potvrdíte, jdu na to
kontakty 1 2 3 4 5
když jsem spínač kupoval, tak jsem si nechal proměřit zapojení.
To je 1 2 nebo 1 3
z druhé strany
4 5 nebo 3 5......
Zapojení tedy je jeden drát s odporama připojit na 1 a 5 a druhý na pozici 3, která komunikuje s pozicema 1 i 5.
Jak mi to tu potvrdíte, jdu na to
Megane II Grandtour 12/2005: 1,6 16V 83kw 113ps
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tak jsem dnes taky dodělal dodatečně tempomat ovladani autorádia do pozice vzhůru nahama na levou stranu, bál jsem se že vrut něco blokne (světla dálkové/potkávací) ale nakonec 18ka vrtu s cylindrickou hlavou to podržel bez problemů (v poloze 09:50 -na ciferníku) místo originálního tlačítka vedle ESP jsem dal kolébkový třípolohový spínač (jediné úskalí bylo bez internetu z hlavy zapojit 3 z 5 kablíků -selský rozum) jinak celkem v pasti bylo vytáhnou drátky z konektoru pod volantem. Dvě šicí jehly prsty rozpíchané ale vyhrál jsem no a nakonec jsme přebytečné mikrospínače z ovládaní autorádia odpájeli pryč vypínání přepájeli na tlačítko "mute" a recal na horní hranu. kdyby měl někdo nouzi můžu hodit "schéma" zapojení tlačítek na ovládaní rádia pod volantem. jinak zbývá už jen to vyřezat obdelník do obalu u volantu a nechat natisknout nálepky ať to vypadá a je hotovo.
Jen mě napadá otázka co na to řeknou na technické?, naštěstí se vše dá jednoduše odpojit a dírka po trojspínače přelepit kdyby náhodou...
Jen mě napadá otázka co na to řeknou na technické?, naštěstí se vše dá jednoduše odpojit a dírka po trojspínače přelepit kdyby náhodou...
Renault Mégane II Grandtour 1,9 dCi, r.v. 2004
Tach: 199 800
Tach: 199 800
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Gratulujem k montazi tempomatu, nech dobre sluzi.
Schemu sem urcite daj - niekomu dalsiemu sa bude hodit a ak mas tak aj par fotiek pre inspiraciu.
Co sa tyka technickej kontroly, tak by som sa vobec nebal.
Ked som bol aktivovat tempomat v Renaulte, tak ma servisak upozornoval, ze trojpolohovy vypinac (pri ovladani vysky svetiel) na funkcny tempomat nestaci a ovladanie tempomatu urobene z ovladaca radia na lavej strane volantu si vobec nevsimol. Vyzera to tam, ako by to bolo priamo z vyroby. Na STK som s tym taktiez pred mesiacom presiel uplne v pohode.
Schemu sem urcite daj - niekomu dalsiemu sa bude hodit a ak mas tak aj par fotiek pre inspiraciu.
Co sa tyka technickej kontroly, tak by som sa vobec nebal.
Ked som bol aktivovat tempomat v Renaulte, tak ma servisak upozornoval, ze trojpolohovy vypinac (pri ovladani vysky svetiel) na funkcny tempomat nestaci a ovladanie tempomatu urobene z ovladaca radia na lavej strane volantu si vobec nevsimol. Vyzera to tam, ako by to bolo priamo z vyroby. Na STK som s tym taktiez pred mesiacom presiel uplne v pohode.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
- Roman119
- Junior member
- Příspěvky: 174
- Registrován: pon čer 07, 2010 23:02
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Ahojte, tak sa idem pochvalit aj ja, ze som uspesne nainstaloval tempomat. Ked som si to vsetko cital prvykrat hned som utekal do auta presvedcit sa ci tam mam predpripravu. Sklamanie bolo velke ziadne kable naviac . Tak som zacal studovat tuto sekciu . Kazdy veder "x" hodin citania a zapisovania poznamok. A vcera som sa do toho pustil a vsetko krasne funguje !!!!!!
Velmi mi pomohol prispevok na 5 strane od shandy. Az na ten rozdiel ze som tahal 5 kablov aj pre obmedzovac a dalsi pre napajanie. Napajanie som urobil z konektoru PPH Brown kontakt 11 z poistkovej skrinky vedla riadiacej jednotky.
Moja riadiaca jednotka je DELPHY a potvrdzujem aj ja ze vsetko suhlasilo. Najviac som sa potrapil z napajanim pinov do koncovky z RJ. Piny som pouzil z pocitaca ( nasiel som ich u kamarata z uz nepouzitelnych kablov )
V pripade zaujmu poradim a zaroven vsetkym v tejto sekcii DAKUJEM !!!
Aktivacia na displeji ma stala 9€ v servise.
http://www.ulozto.sk/10074455/24082011764-jpg
http://www.ulozto.sk/10074443/20082011752-jpg
http://www.ulozto.sk/10074444/24082011754-jpg
http://www.ulozto.sk/10074447/dscn2558-jpg
http://www.ulozto.sk/10074446/24082011763-jpg
http://www.ulozto.sk/10074445/24082011755-jpg
Velmi mi pomohol prispevok na 5 strane od shandy. Az na ten rozdiel ze som tahal 5 kablov aj pre obmedzovac a dalsi pre napajanie. Napajanie som urobil z konektoru PPH Brown kontakt 11 z poistkovej skrinky vedla riadiacej jednotky.
Moja riadiaca jednotka je DELPHY a potvrdzujem aj ja ze vsetko suhlasilo. Najviac som sa potrapil z napajanim pinov do koncovky z RJ. Piny som pouzil z pocitaca ( nasiel som ich u kamarata z uz nepouzitelnych kablov )
V pripade zaujmu poradim a zaroven vsetkym v tejto sekcii DAKUJEM !!!
Aktivacia na displeji ma stala 9€ v servise.
http://www.ulozto.sk/10074455/24082011764-jpg
http://www.ulozto.sk/10074443/20082011752-jpg
http://www.ulozto.sk/10074444/24082011754-jpg
http://www.ulozto.sk/10074447/dscn2558-jpg
http://www.ulozto.sk/10074446/24082011763-jpg
http://www.ulozto.sk/10074445/24082011755-jpg
Renault Megan Scenic II, 1,5DCI 74kW, 2004-pre prácu
Renault Espace IV, 2,2 DCI 110kW, 2004-pre rodinu
Skoda Fabia 1,4 MPI, 44kW 2000-moje prve auticko
Renault Espace IV, 2,2 DCI 110kW, 2004-pre rodinu
Skoda Fabia 1,4 MPI, 44kW 2000-moje prve auticko
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Zdravím, dnes jsem se chystal preventivně podložit (vymezit vůle) u pásku pod volantem aby nedošlo k přeskočení ozubeného kolečka. Hned na úvod jsem zjistil že už mám ulomený jazýček, který tam je, naštěstí jsem měl jeden rezervní Ale při té příležitosti jsem si hned předělal ten pásek pod volantem na verzi s tempomatem.
Rozdíl mezi verzi bez tempomatu a s tempomatem je ten že na konektoru chybí jedna řada a uvnitř volantu dva dráty s konektorem. Ovšem bílý pásek obsahuje vodiče všechny, rozhodl jsem se to tam nějak dobastlit a výsledek je zde.
Tyhle díry jsou důležité musí zůstat při skládání v zákrytu.
Tady je vidět chybějící dráty k tlačítkům tempomatu ve volantu, a kde odcvaknout sponku.
Ulomený jazýček - zajímavé, nejsem si zcela jist jeho funkcí, mnozí uvádějí že po jeho ulomení dojde k roztrhuní bílého pásku. Mně se na jednom stalo to že až po roztrhnutí bílého pásku došlo k ulomení jazýčku. A v poslední verzi celý mechanismus fungoval kdo ví jak dlouho s ulomeným jazýčkem a nemělo to na nic vliv
A tady byl.
Zde opět místo pro chybející dráty, plošky kde přijdou připájet nové a dole ulomený jazýček.
Místo na druhém konci kde připájím dráty tempomatu přivedené z motorového prostoru.
Volná druhá řada verze bez tempomatu.
Kvůli tomu jsem to vlastně dělal, vůli mezi kroužkem jsem vymezil silonovou podložkou.
Podložka.
Zde jsem si udělal místo pro vodiče do volantu (trafopájkou )
Výsledek
Ješte druhá strana.
Protáhl to zadem ven (dírku jsem udělal vrtáčkem)
A ješte opatřit konektorem pro případ že bych někdy rozdelával.
Celkový podled pod volantem (panel s vypínačem, vyvedená kabeláž z motoru, konektor airbagů ten bez druhé řady)
Finále (dobastlený přívod tempomatu do volantu, jo a pozor na natočení volantu)
Rozdíl mezi verzi bez tempomatu a s tempomatem je ten že na konektoru chybí jedna řada a uvnitř volantu dva dráty s konektorem. Ovšem bílý pásek obsahuje vodiče všechny, rozhodl jsem se to tam nějak dobastlit a výsledek je zde.
Tyhle díry jsou důležité musí zůstat při skládání v zákrytu.
Tady je vidět chybějící dráty k tlačítkům tempomatu ve volantu, a kde odcvaknout sponku.
Ulomený jazýček - zajímavé, nejsem si zcela jist jeho funkcí, mnozí uvádějí že po jeho ulomení dojde k roztrhuní bílého pásku. Mně se na jednom stalo to že až po roztrhnutí bílého pásku došlo k ulomení jazýčku. A v poslední verzi celý mechanismus fungoval kdo ví jak dlouho s ulomeným jazýčkem a nemělo to na nic vliv
A tady byl.
Zde opět místo pro chybející dráty, plošky kde přijdou připájet nové a dole ulomený jazýček.
Místo na druhém konci kde připájím dráty tempomatu přivedené z motorového prostoru.
Volná druhá řada verze bez tempomatu.
Kvůli tomu jsem to vlastně dělal, vůli mezi kroužkem jsem vymezil silonovou podložkou.
Podložka.
Zde jsem si udělal místo pro vodiče do volantu (trafopájkou )
Výsledek
Ješte druhá strana.
Protáhl to zadem ven (dírku jsem udělal vrtáčkem)
A ješte opatřit konektorem pro případ že bych někdy rozdelával.
Celkový podled pod volantem (panel s vypínačem, vyvedená kabeláž z motoru, konektor airbagů ten bez druhé řady)
Finále (dobastlený přívod tempomatu do volantu, jo a pozor na natočení volantu)
Naposledy upravil(a) tCO_ dne pon zář 05, 2011 16:09, celkem upraveno 1 x.
now 3.9L/100km + CAN Clip v110
past 6.4L/100km
past 6.4L/100km
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Nemas tech podlozek vic a nejedes nahodou na sraz?
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
no jelikož jsem koupil větší kousek toho silonu, tak jsem jich udělal opravdu víc. A vytrhlo by mi to i trn z paty kdyby se našel někdo kdo by si je vzal
Na sraz ale bohužel nejedu.
Na sraz ale bohužel nejedu.
now 3.9L/100km + CAN Clip v110
past 6.4L/100km
past 6.4L/100km
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
tCO_ - super robotka, super fotky!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Správné navinutí pásku, jak bylo originál od Renaultu.
now 3.9L/100km + CAN Clip v110
past 6.4L/100km
past 6.4L/100km
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Hele fakt kdyby někdo chtěl ty vymezovací kroužky tak se domluvíme
now 3.9L/100km + CAN Clip v110
past 6.4L/100km
past 6.4L/100km
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
No, ja se hlasim
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Pockaj a ten vymedzovaci kruzok zabrani tomu, aby ten pasik odtial nechcene vyliezol? Alebo tomu, aby sa ten pasik vnutri nevydral? Proste ked ho tam vlozim, tak do buducna zamedzim, aby sa tomu pasiku nieco stalo?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Na internetu jsem našel video, kde jeden chytrý pán ukazoval, že když je v tom plastu moc velká vůle (a jako že je skoro všude ) může dojít k přeskočení toho malého ozubeného kolečka a tím pádem ten mechanismus bude tahat ten bílý pásek jinak a může ho utrhnout. No a napadlo ho, že když vymezí ty vůle nebude se to tolik kvedlat a tedy zmenší nebo úplně odstraní riziko přeskočení.
Já dal na jeho radu a když už jsem si hrál s tím tempomatem, tak jsem si ten kroužek tam dal taky. Jen prevence. Od úpravy už mám nalétáno asi 2000km a zatím vše jak má být.
Já dal na jeho radu a když už jsem si hrál s tím tempomatem, tak jsem si ten kroužek tam dal taky. Jen prevence. Od úpravy už mám nalétáno asi 2000km a zatím vše jak má být.
now 3.9L/100km + CAN Clip v110
past 6.4L/100km
past 6.4L/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů