TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Pak to aktivovat nemusíš, pokud svítí kontrolky. Fungovat to bude, až dopojíš ty další dva dráty.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Fú, tak to je super, vďaka!
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tak už to mám zapojené aj ja, dokonca to nemusím ani povoliť v RJ, všetko funguje ako má, až na tú spomínanú 54km rýchlosť, ktorá sa ani u mňa nedá nastaviť. Investícia 10,80€ za origo prepínač pempomatu z vrakáča a odpory.
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
No ja idem zajtra na to, mám volant s tlačítkami, originál prepínač a tak som zvedavý. Tam bude treba akurát ten výsup z volantu napojiť na ten biely pásik?
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tak v Renaulte narazili. Mám origo volant s tlačítky, airbag a origo přepínač. Prý to nebylo možné napojit na ten bílý pásek, prý chybí žíly ... jak to tedy je?
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Jo, může ti chybět kabeláž.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
A jak se to pak řeší? Kua, mám dynamique lux ... to by tam být mělo, nebo?
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
No natahá se to z motoru do kabiny.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Ak si vyberieš ten plastový kryt na ľavo pod volantom, v ktorom je stmievanie prístrojovky a nastavovanie výšky svetla, mal by tam byť biely konektor na prepínač tempomatu. Ja som ho mal prilepený papierovou lepiacou páskou o káble, ktoré vedú na prepínaš stmievania. Ak tam ten biely konektor nemáš, tak to musíš naťahať z motorového pristoru z RJ vstrekovania, niekde v predu to tu je presne popísané.mateo píše:A jak se to pak řeší? Kua, mám dynamique lux ... to by tam být mělo, nebo?
Toto je ten biely konektor:
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tak to sa potom doma kuknem. Ja tam mám tlačítko pre ESP a vedlajšia šachta je prázdna. Problém ale bol ževraj v tom bielom pásiku pod volantom ...
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Jo a je možné, že ten bílý pásek nemá výstupy pro tempomat. Samotný pásek je stejný pro všechny verze, ale liší se koncovky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
tak napájecí kabel k přepínači tam mám skovaný za záslepkou, je to originál od výroby. Teď jenom otázka, když si seženu originál tlačítka na volant, budu muset ještě něco modifikovat na tom bílém pásku, nebo tam jenom zapojím někde ty konekory?
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Do toho kroužku musí jít 7 drátů a kroužek musí mít konektor na 7 drátů. Pokud má kroužek výstup na 5 drátů, tak si to buď musíš přizpůsobit a nebo sehnat kroužek se sedmi výstupy.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
pani ani nevladzem precitat vsetky strany....
Nestretli ste sa niekedy s takym problemom ze ste mali tzv "5 minutovy tempomat" ?
Moj problem spociva v tom ze obmedzovac rychlosti mi ide stale, tempomat svieti zelenym na pristrojovke ale bud nejde zapnut vobec alebo ide na vyslovene chvilku a potom uplne nahodne ho samo vypne... spojkove snimace vymenene, aj brzdovy snimac vymeneny.
nestretol sa s tym niekto z vas?
Nestretli ste sa niekedy s takym problemom ze ste mali tzv "5 minutovy tempomat" ?
Moj problem spociva v tom ze obmedzovac rychlosti mi ide stale, tempomat svieti zelenym na pristrojovke ale bud nejde zapnut vobec alebo ide na vyslovene chvilku a potom uplne nahodne ho samo vypne... spojkove snimace vymenene, aj brzdovy snimac vymeneny.
nestretol sa s tym niekto z vas?
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Origo přepínač na tempomat mám, tlačítka, nový airbag ... jak je to tedy s tím zapojením z volantu? Byl jsem v Renaultu a že prý se ty tlačítka není kam zapojit a že se to nijak nenechá modifikovat. Že prý je zapotřebí vyměnit ten celý ovládací panel pod volantem. To snad né. Už mám všechno, dal jsem za to docela dost peněz ... a výsledek žádnýZefek píše:Do toho kroužku musí jít 7 drátů a kroužek musí mít konektor na 7 drátů. Pokud má kroužek výstup na 5 drátů, tak si to buď musíš přizpůsobit a nebo sehnat kroužek se sedmi výstupy.
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Když sundáš airbag, máš tam konektor na ty tlačítka?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...nema
Nemam
R-Laguna Grandtour 2,0Dci Black Edition r.v. 2014, R-Mégane CC 2,0T Dynamique Lux, r.v. 2006
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tak máš dvě možnosti. Buď to rozebereš a přidáš si tam kabely. Pásek jako takový má 7 drátů, ale jen pět drátů pokračuje z těch koncovek. V koncovkách je ale ukončeno všech 7 drátů, takže je potřeba upravit koncovky a přidat tam ty dva dráty na každém konci - od pásku směrem do volantu a od pásku směrem dál pod volant. A nebo vyměnit celý ten modul s páskem za ten s tempomatem. Autorizák, ani jiný servis do úpravy pásku nepůjdou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Tak dnes me presel smich,ma řj tempomat asi neda .Zadnych 5v mezi d2-d3.
-
- Starting member
- Příspěvky: 95
- Registrován: stř led 13, 2010 12:28
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Nikdo nic?Je mozne,ze jak jsem protlacel tu zelatinu,ze bych mohl ucpat origo konektor a tim prerusil kontakt?
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Do Megana jsem nechal dodělat podle toho schémátka, spínač ze světel (nový), originál tempomatový přepínač (nový) + práce a celkem jsem byl za 2700,- i s prací.
Tempomat i omezovač plně funkční ihned po zapojení.
Tempomat i omezovač plně funkční ihned po zapojení.
Renault Mégane/II 2.0i 16V 99kW, LPG, automat, r.2004 - sedan
Renault Clio/II 1,2i 16V 55 kW, man., r.1998 - 5dv.
Renault Clio/II 1,2i 16V 55 kW, man., r.1998 - 5dv.
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Ahoj shanìm někoho na aktivaci tempomatu z východních čech. V servisu v Dražkovicích a HK strašná neochota. Díky Michal.
Renault Megane II 2002 1.9 dCi 88kW (chip 102kW) 275 000km
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Zkus pana Kudláčka v Chrudimi, ulice Topolskà.
GS II 2005, 1,9dci 88kW
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Kdyby se Ti chtělo do Jihlavy, tak v Autosalonu Kudrna jsem je přesvědčil a tuším za nějakých 250,- Kč
Renault Fluence 1,6 DCi, 96 kW r.v. 2013
Renault Megane CC 1,6 16V, 82 kW, r.v.2005 (Vysočina)
Honda NC750X, r.v. 2017
EX - Yamaha TDM 850 4TX, r.v. 1999
EX - Renault Megane Coupe 1,4 TCe, r.v. 2010
Renault Megane CC 1,6 16V, 82 kW, r.v.2005 (Vysočina)
Honda NC750X, r.v. 2017
EX - Yamaha TDM 850 4TX, r.v. 1999
EX - Renault Megane Coupe 1,4 TCe, r.v. 2010
Re: TEMPOMAT - DORÁBKA, PROBLEMY...
Ahoj, tak jsem v pondělí dodělal trmpomat do Megana II Pofacelift 2.0 benzin.
Příprava na kabeláž byla pro kolíbku (přepínač) Ten jsem společně s tlačítky volantu koupil na vrakáči za 500 Kč.
Kolíbku tedy stačilo jen prohodit za záslepku a připojit.
Po sundání Airbagu (nutno sundat podvolantovou krytku (3x torx) Po té vsunout do otvoru pod volantem širokou tyčku (já torx 30) a vysunout Airbag nahoru ke sklu (doporučuji vyndat pojistku tlaxonu (3tí odspod prostřední řada, jinak budete troubit))
Hned je vidět jestli je zde příprava kabeláže, byl by zde jeden volný dvouvodičový kablík. U mě volný nebyl.
Po obvolání vrakáčů kde chtěli za celý tempomatový set kroužku s páčkama 2000 (pro info beztempomatový 1000 Kč) jsem se rozhodl bastlit.
Není potřeba rozebírat půl auta. Stačí odpojit airbag (konektory mají žluté pojistky nutno vysunout) poté sundat volant TORX55. Já si dal kola do roviny označil pozici (důkladně a volant sundal)
Poté vyšroubovat ovládání radia (1 torx, Kryty obou páček 2x2 Torx na každé a sundat krytky)
Většina lidí by pak sundavala či měnila celý celek tedy rozebírala volantovku. Vůbec to není potřeba. stačí sundat část s kroužkem je to celý vrchní plastový kryt držící po obvodu asi za 6 zácvaků, trochu trpělivosti a za minutu je dole. Bezpodmínečně nutné je mít kola rovně popřípadě zafixovat polohu, kdyby se kroužek přetočil, jak se stalo mě, dát pásek správně dohromady je práce na hodinu.
Sundá se tedy celý modul s páskem. Ten je zakleslý v protikonektoru za 5 pinů (2x2 airbag, 1x Zem) pod ním je videt další pozice pro dva piny. (posviťte si baterkou zdali jsou osazené, u mě osazené byly)
Z kroužku se pak jen sundají plastové kryty konektorů a dopájí vodiče. U strany ke sloupku jsem připájel vodiče 5cm a zakončil Iso pinem, takže to krásně sedí (pin musí být dlouhý alespoň 2cm, asi by stačil i silnější měděný drátek 1-1,5mm a ohnout ho.
Na druhé straně k volantu jsem odtranil trochu gumy (plastu) z konektoru abych si udělal čistou dráhu pro kablíky jako originál a dopájel vodiče 7 cm dlouhé (ideální délka) Zakončil konektorem s piny.
Jak jsem popsal po rozdělání kroužku což bylo zbytečné a nedělejte to, vylétla páska jak čertík s krabičky a já si přidělal hodinovou práci.
Po napájení se to zase celé složí do auta, stím že, nejprve se to namíří pak se zapojí dva piny do druhé části neosazeného konektoru ve sloupku (který jde kam je jedno) a pak se zacvakne zase celý modul.) složí volant a je to.
Protože jsem nesehnal béžový airbag, vyříznul jsem díry pro tlačítka do původního, jde to dobře je to měký a řeže se to celé samozřejmě mimo airbagovou část, normálně nožem, tedy nehrozí poničení airbagu. vyříznul jsem si nejprve jen kousek a pak airbag postupně nasouval a dořezával a dořezával až to po docvaknutí sedlo. Protože by byly vydět mezery, tak jsem tlačítka celá vyzvednul o 3 mm. Tlačítka drží za jeden šroubek 3,5 mm ten jsem si vzal delší a mezi modul tlačítek a volant vložil 4ku matičku, tlačítka jsou o 3 mm výš a schovají nedokonalou díru. Nevyřízl jsem to perfektně, ale stačí to. až někde uvidím orig airbeg z výřezy za inteligentní cenu a né 3000 dám tam originál, ale i takhle to stačí.
Tempomat i omezovač fungují, nejde indikace na palubce. Pokud je tu někdo kdo má v Praze clip budu rád za pomoc, pokud ne holt budu muset někam do Renaultu.
Rád bych přidalů fotky, ale i když jsou malé nedaří se :/
Tom
Příprava na kabeláž byla pro kolíbku (přepínač) Ten jsem společně s tlačítky volantu koupil na vrakáči za 500 Kč.
Kolíbku tedy stačilo jen prohodit za záslepku a připojit.
Po sundání Airbagu (nutno sundat podvolantovou krytku (3x torx) Po té vsunout do otvoru pod volantem širokou tyčku (já torx 30) a vysunout Airbag nahoru ke sklu (doporučuji vyndat pojistku tlaxonu (3tí odspod prostřední řada, jinak budete troubit))
Hned je vidět jestli je zde příprava kabeláže, byl by zde jeden volný dvouvodičový kablík. U mě volný nebyl.
Po obvolání vrakáčů kde chtěli za celý tempomatový set kroužku s páčkama 2000 (pro info beztempomatový 1000 Kč) jsem se rozhodl bastlit.
Není potřeba rozebírat půl auta. Stačí odpojit airbag (konektory mají žluté pojistky nutno vysunout) poté sundat volant TORX55. Já si dal kola do roviny označil pozici (důkladně a volant sundal)
Poté vyšroubovat ovládání radia (1 torx, Kryty obou páček 2x2 Torx na každé a sundat krytky)
Většina lidí by pak sundavala či měnila celý celek tedy rozebírala volantovku. Vůbec to není potřeba. stačí sundat část s kroužkem je to celý vrchní plastový kryt držící po obvodu asi za 6 zácvaků, trochu trpělivosti a za minutu je dole. Bezpodmínečně nutné je mít kola rovně popřípadě zafixovat polohu, kdyby se kroužek přetočil, jak se stalo mě, dát pásek správně dohromady je práce na hodinu.
Sundá se tedy celý modul s páskem. Ten je zakleslý v protikonektoru za 5 pinů (2x2 airbag, 1x Zem) pod ním je videt další pozice pro dva piny. (posviťte si baterkou zdali jsou osazené, u mě osazené byly)
Z kroužku se pak jen sundají plastové kryty konektorů a dopájí vodiče. U strany ke sloupku jsem připájel vodiče 5cm a zakončil Iso pinem, takže to krásně sedí (pin musí být dlouhý alespoň 2cm, asi by stačil i silnější měděný drátek 1-1,5mm a ohnout ho.
Na druhé straně k volantu jsem odtranil trochu gumy (plastu) z konektoru abych si udělal čistou dráhu pro kablíky jako originál a dopájel vodiče 7 cm dlouhé (ideální délka) Zakončil konektorem s piny.
Jak jsem popsal po rozdělání kroužku což bylo zbytečné a nedělejte to, vylétla páska jak čertík s krabičky a já si přidělal hodinovou práci.
Po napájení se to zase celé složí do auta, stím že, nejprve se to namíří pak se zapojí dva piny do druhé části neosazeného konektoru ve sloupku (který jde kam je jedno) a pak se zacvakne zase celý modul.) složí volant a je to.
Protože jsem nesehnal béžový airbag, vyříznul jsem díry pro tlačítka do původního, jde to dobře je to měký a řeže se to celé samozřejmě mimo airbagovou část, normálně nožem, tedy nehrozí poničení airbagu. vyříznul jsem si nejprve jen kousek a pak airbag postupně nasouval a dořezával a dořezával až to po docvaknutí sedlo. Protože by byly vydět mezery, tak jsem tlačítka celá vyzvednul o 3 mm. Tlačítka drží za jeden šroubek 3,5 mm ten jsem si vzal delší a mezi modul tlačítek a volant vložil 4ku matičku, tlačítka jsou o 3 mm výš a schovají nedokonalou díru. Nevyřízl jsem to perfektně, ale stačí to. až někde uvidím orig airbeg z výřezy za inteligentní cenu a né 3000 dám tam originál, ale i takhle to stačí.
Tempomat i omezovač fungují, nejde indikace na palubce. Pokud je tu někdo kdo má v Praze clip budu rád za pomoc, pokud ne holt budu muset někam do Renaultu.
Rád bych přidalů fotky, ale i když jsou malé nedaří se :/
Tom
Tom Renault MeganeII 2.0 benzin poface 2006, jezdím za 7,5 litru
Dodělaný tempomet, HF bluetooth, USB převodník,
Dodělaný tempomet, HF bluetooth, USB převodník,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů