1,5dci 74 kw sedan vypíná na injection fault a uz nejde přes tlačítko nastartovat- svítí STOP. Chytne až druhý den. V servisu výměna palivového filtru a 800 km jelo super a znovu stejná závada.
V druhém servisu výměna čidla otáček klikové hřídele a po týdnu a 250 km znovu.
Nic necuká, startuje dobře, táhne, jen tohle a vždycky na "nejlepším místě" Ani neškubne, jen vypne a Stop a injection fault. Dělá jen po delší jízdě-zahřáté.
Mám od června a bez problémů, ale nechal jsem začátkem prosince načipovat u Autochip.eu a poprvé se stalo hned před vánoci. Před druhým servisem jsem nechal vrátit do původní verze, ale jestli to nahráli zpět správně nevím.
Ještě jsem měnil v listopadu autobaterku a nedávno baterku v kartě. V servisech jsou taky bezradní, při dlouhé zkušební jízdě neudělalo, prý jinak šlape krásně.
Udělá vždy jen na volnoběh nebo v minimálním zatížení- tak do 2000 otáček a po delší jízdě až je prohřáto. Jednou jezdí týden, pak udělá dvakrát po sobě.
Výpis závad:
P0530-chladící médium- tlakový spínač zkrat na kostru
P0089 vysoký tlak paliva Rail max. hodnota meze dosažena
P0608 napájení snímačů min. hodnota meze dosažena P0400 recirkulace spalin- nevěrohodný signál
Nemá někdo nějaký tip? ( EGR, nějaký čislo, software po chipu, do té doby nedělalo )
Olej a filtr měněný poctivě, servis vymazaný jen mi praskla plastová měrka oleje, tak nevím jestli mi ta spodní polovina nepadla do motoru
Jsem bezradný, mám to auto rád a nechci ho vrakovat, ale nemůžu se na něj od vánoc možná vlastní blbostí spolehnout.
Injection fault Megane 2 1,5dci-bezradnost
Moderátor: Moderators General
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Injection fault Megane 2 1,5dci-bezradnost
Hledal bych problém v software jednotky. Jestli do toho sahali, bude to nejpravděpodobnější příčina. Zvláště pokud to začalo zlobit po tom zásahu do jednotky, takže se to vyloženě nabízí.
Na Autochip.eu jsem zrovna příznivé recenze neslyšel...... To jen na okraj. A jen tak mezi námi - chipovat tenhle motor je (mírně a slušně řečeno) dost nerozum.
Vysoký tlak v railu je to, co působí ten problém. Takže buď soft (pravděpodobně), nebo snímač tlaku v railu.
Na Autochip.eu jsem zrovna příznivé recenze neslyšel...... To jen na okraj. A jen tak mezi námi - chipovat tenhle motor je (mírně a slušně řečeno) dost nerozum.
Vysoký tlak v railu je to, co působí ten problém. Takže buď soft (pravděpodobně), nebo snímač tlaku v railu.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Injection fault Megane 2 1,5dci-bezradnost
Děkuji mockrát za rychlou odpověď
Ten chip byl velká chyba, měla mě odradit už ta "autodílna" .
Hledám kdo mi přehraje originál software, musím sehnat něco v Brně a modlit se abych dojel
Děkuji mockrát a dám jistě vědět jak to dopadlo, mám to auto fakt rád
Ten chip byl velká chyba, měla mě odradit už ta "autodílna" .
Hledám kdo mi přehraje originál software, musím sehnat něco v Brně a modlit se abych dojel
Děkuji mockrát a dám jistě vědět jak to dopadlo, mám to auto fakt rád
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Injection fault Megane 2 1,5dci-bezradnost
Já mám jiný soft, takže poskytnout nemůžu, bohužel.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů