Check Injection

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Gordun
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon kvě 02, 2022 19:47

Check Injection

Příspěvek od Gordun » pon kvě 02, 2022 20:40

Zdravím, jsem vlastníkem Megana 2 1.9 dCi 88 kW z roku 2004 (před faceliftem). Před nějakou dobou mi na palubní desce občas svítila chyba emisí s napísem servis, kontrolkou motoru a diagnostika hlásila chybu "P0487 Exhaust Gax Recirculation Throttle Position Control Circuit". V diagnostice je chyba pořád ale auto ji už nějakou dobu na palubce neukazuje. Před pár týdny mi při jízdě z kopce, když jsem měl 1 700 otáček a brzdil motorem, problikl nápis servise rozsvítila se kontrolka motoru a vyskočil nápis check injection. Cca po dvou sekundách kontrolka motoru zhasla a s ní i nápis servise a text check injection. Tohle se mi občas stávalo, ale vždy jen při jízdě z kopce když jsem neměl nohu na plynu. Před pár dny se mi ale rozsvítila kontrolka motoru s nápisem servis a už svítí pořád. Do toho auto občas napíše chcek injection a samozřejmě nefugnuje tempotat který vždy na základě chyby motoru po chvilce napíše "cruise control fault" Diagnostika ukazuje chybu "P0651" Občas se stane že auto zničeho nic po sešlápnutí plynu nejde do otáček a nemá výkon, ale po opětovném sešlápnutí plynu už začne táhnout normálně. Jednou auto po sešlápnutí plynu vůbec nechtělo jet, ale při opětovném sešlápnutí plynu auto zase jelo normálně. S autem nyní nejezdím a chci ho v brzké době dát k někomu na profi diagnostiku. Nemáte někde s něčím podobným zkušenost ? Po čem případně jít ? Když auto jede tak turbo tlačí krásně. Celkově auto jede krásně jen občas má takový výpadek. Moc Vám děkuji za každou radu či zkušenost. Omlouvám se pokud jsem to napsal trošku chaoticky a nepochopitelně. Měl jsem v hlavě dost informací :D

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Check Injection

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte kvě 03, 2022 01:35

Pise ti to recirkulation system, tedy system recyrkulace vyfukovych plynu.
Asi ti zacinal blbnout egr ventil a tex uz se total zasekl.
Rozdelat, procistit, slozit a melo by to byt ok, pokud mu teda neodesla elektrika, coz pochhybuju, ono to podle popisu vypada, ze ziusal otevreny, kdyz jsi pridal plyn, coz se ma zavirat
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Gordun
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon kvě 02, 2022 19:47

Re: Check Injection

Příspěvek od Gordun » sob kvě 07, 2022 12:34

Moc děkuji za radu Zdeňku. Dává to smysl. Zkusím EGR tedy zkontrolovat, případně vyčistit a snad se vše dá do pořádku.

Gordun
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon kvě 02, 2022 19:47

Re: Check Injection

Příspěvek od Gordun » sob kvě 21, 2022 11:01

Tak EGR zkontrolován, vypadá v pořádku ale i tak jsem ho projistotu vyčistil. Jinak problém se dostal do fáze že "chceck injection" svítí pratkicky pořád a auto už ani moc nejede a když jedu na 2 500 otáček tak je prakticky bez výkonu. Mám podezření že problém může způsobovat čidlo plnícího talku co je umístěné v předu nahoře na sací trubce. Jedná se konkrétně o čidlo EAN 82 00 168 253. Když čidlo odbojím problém přetrvává a je pořád stejný. Ale občas po opětovném připojení čidla a nastartování se problém na chvíli vyřeší a auto zase jede normálně dokud zase nevyskočí nápis "check injection". Jelikož je problém takový že prostě dle mě prostě v daný moment problému netlačí turbo tak mě napadlo jestli se nejedná o regulační ventil tlaku turba. Neví náhodou prosím někdo zdali by se takhle projevovala závada snímače plnícího tlaku a nebo regulačního ventilu turba ? Je možnost to nějak ověřit ? Moc děkuji.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 31 hostů