Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
mato39
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 07, 2008 15:02
Bydliště: Smolnik
Kontaktovat uživatele:

Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Příspěvek od mato39 » pát dub 29, 2022 21:05

Ahojte mam na Vas otazku ohladom motora v Megane 2 1.5dci 60kw.
Auto za tepla nestartovalo a pisalo chybu injection fault. Dali sa vstreky a cerpadlo na repas, vycistil sa system, vymenil filter a veci sa namontovali späť. Auto jazdilo urcitu dobu (par mesiacov) a zacalo zasa vypisovat sem tam injection fault. Delphi diagnostika vypisovala chybu snimaca tlaku.
Tak sa snimac tlaku vymenil, vymenili sa vsetky hadicky od filtra k cerpadlu aj s balonikom, nejake veci v nadrzi a aj regulator tlaku paliva v cerpadle.
Auto niekedy ide normalne (aj 400km) a niekedy nenastartuje vobec. Naposledy som s autom siel asi 40km uplne v pohode a zrazu blikla chyba inkection fault a motor zdochol. Po načítaní chyb vypisalo DF053 Funkce regulace tlaku v potrubí, prerusovany, na minimalnej urovni + DF007 snimac tlaku rozdelovacej palivovej lišty, prerusovany, skrat na kostru nebo preruseny obvod. Tak isto svieti uz dlho DF 049 snimac tlaku a teploty chladiva.
Po opätovnom naštartovaní nieco klepe v motore v zadu ako keby od turba a po par sekundach zdochne a v diag sa prida dalsia DF 053 regulacia tlaku v potrubí vysoka uroven, prud nad maximom a DF 053 regulacia tlaku v potrubí nad maximálnou úrovňou.
Vstreky boli uz opäť na kontrole a zevraj su OK.
Neviete kde by mohla byt chyba? Na co sa mame zamerat?
Jedine co som si este vsimol tak je spotreba 7 litrov co predtym auto jazdilo za 5 litrov max. Pri pozerani live hodnot tak bol tlak na volnobehu ca. 220barov, tlak v sacom potrubí 980 mbar, snimac tlaku v sacom potrubi 1,02V, prietok paliva 8,8 az 10 g/zdvih, napajacie napätie meraca prietoku vzduchu je ale stale 0,00V.

Ked som to sledoval vtedy ako to klepalo v motore zo zadu tak tlak v rozdelovacej palivovej liste bol az 1780-1860 barov a motor zdochol.
Neviete nahodou na co sa zamerat?
Dakujem za všetky postrehy.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Příspěvek od kotasekh » pát dub 29, 2022 21:30

Diagnostika delphi neni na renaulty vhodna, vypisuje kraviny.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2005
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Příspěvek od marek230177 » sob dub 30, 2022 06:51

Tak především takhle vysoká hodnota tlaku paliva je nesmysl. Systém Delphi u motorů 1,5dCi z této doby tak vysoký tlak paliva rozhodně nemá.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

mato39
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 07, 2008 15:02
Bydliště: Smolnik
Kontaktovat uživatele:

Re: Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Příspěvek od mato39 » sob dub 30, 2022 08:42

Okej. Nahral som video ma youtube s tym vysokym tlakom a aj s klepanim v motore. https://youtu.be/O0KyCglsWd8
Ked je tak vysoky tlak blbost, tak kde moze byt problem? Na co sa zamerat?
Netreba nejako ten regulator talku paliva v cerpadle po vymene za novy nastavit??

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Megane 1.5dci klepanie a problem s tlakom

Příspěvek od ZDENECEKCZ » sob dub 30, 2022 13:57

Osobně bych sespíš zaměřil na elektriku. Tradičně prošel všecky pojistky v motoru a oxidaci. Pote se kukl na kabelaž vedoucí mezi jednotkou a všim mezi ni a vstřikováním
třeba mě nešlo u M2 žhavení. delfina psala cosik: zkrat na plus/zkrat na kostru
no a byl to přerušený drát mezi jednotkou a relé žhavení ve svazku pod baterkou.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 33 hostů