Chalani prosím vás o radu , kto môžte prosím pomôžte lebo už prisahám Bohu som v koncoch a rozmýšľam že kúpim 10l benzínu a podpálim to auto .. prejdem k veci .. :
Vlastním Renault Megane 2 , 1.6 , 16v , 82kw , 2008 s nájazdom iba 80 000km ( km sú reálne keďže prví a jediný majiteľ ) jedného dňa som auto zastavil v nákupnom centre išiel na nákup , vrátim sa k autu , normálne som odomkol všetko ok a keď som išiel naštartovať nič .. auto nenastarovalo .. po stlačení gombíka Štart-stop klasický odomkol volant , zasvietili kontrolky , počujem čerpadlo ako natlačilo benzín a zhasli kontrolky spustil sa ventilátor naplno a auto nič nestartuje .. ventilátor hučí až kým neodpojim batériu .. auto mi neukazuje žiadnu chybu .. dal som to do Renaultu a oni mi povedali že je potrebná výmena RJ ale ich diagnostika ukazuje že je vadny alternátor ale za 3000€ mi to opravia , vymenia RJ a opravia alternátor .. vravím nie ani za boha toľko za auto nedám ,vzal som ho domov a hľadal chybu .. napojil som na diagnostiku doma , auto nereaguje s diagnostikou sa spojiť nevie ( diagnostiku mám značky launch za 1 500€ , ziadna Čína ) vytiahol som RJ a v strednom konektore RJ som našiel tri piny či kolíky či ako sa to volá odpálené do polovičky , čiže polovička kolika chýbala a taktiež v koncovke som tie tri vstupi na piny našiel roztavene ale ešte som ich nevyberal .. RJ som rozobral , z vnútra krasna čistá ako nova , nepoškodena nezatecena .. RJ som objednal druhu používanú a dal som ju naklonovat nakoľko mechanik čo sa venuje RJ mi povedal že sa neoplatí to opravovať radšej objedná druhu a naklonuje .. otázka znie , mám aj tie piny z koncovky vytiahnuť a vymeniť nejak alebo len založim druhu RJ a skúsim naštartovať ? Keďže schému na konektory RJ nemám že čo je čo a čo kam vedie tak som išiel po kábloch a dve z troch prepalenych mi vedú do konektora ktorý sníma tlak na sacom potrubí a jeden vedie do kompresora klimatizácie .. je možné že kôli tomu nemôžem naštartovať auto ? A čo to spôsobilo , kde je problém ? Stretol sa s tým už niekto ? Poistky som všetky skontroloval všetky sú OK .
Ďakujem za každú radu ktorá zachráni to auto ktoré mimochodom z vnútra , z vonku vyzerá ako nové bez jediného skrabanca a poškodenia
Renault Megane 2 , 1.6 , 16v , 82kw , 2008 NESTARTUJE
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane 2 , 1.6 , 16v , 82kw , 2008 NESTARTUJE
Osobne by som sa este zameral na relatkovu skrynku nad lavym prednym kolesom. 99% problemou s elektrinou prameni tam…
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: Renault Megane 2 , 1.6 , 16v , 82kw , 2008 NESTARTUJE
Celú som ju rozobral , každý jeden konektor , každý jeden pin , každý jeden kábel skontroloval vrátane všetkých poistiek a nič , všetko je v poriadku .
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Megane 2 , 1.6 , 16v , 82kw , 2008 NESTARTUJE
Jednotka bude ok, diagnostika vadný alternátor neukáže. Problém je v kabelovém svazku. Bez zkušeností, schémat a pokud nevíš co kde měřit, to bude stát hodně času a bude to spíš o náhodě, když to rozjedeš.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Renault Megane 2 , 1.6 , 16v , 82kw , 2008 NESTARTUJE
Stejný problém jsem minulý týden řešil u ženy na Scenicu 1,6. Úplně stejné příznaky. Byla to zkorodovaná pojistka 30A na plusovém kontaktu baterie. Tvářila se jako OK, ale měla přechodový odpor. Vyndal jsem ji, očistil a dal zpátky. Auto jede jak vítr.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů