Alternátor dava 15-15,5V
Moderátor: Moderators General
Alternátor dava 15-15,5V
Ahoj, začali mi praskat žárovky, tak jsem proměřil dobíjení a na baterce i alternátoru naměřím 15-15,5V. Pokud odpojím ten konektor se slabím kablíkem, tak to spadne na 14,4V a vše se tváří, že funguje. Nevíte, co by mohlo být špatně? Regulátor v alternátoru, který si nerozumí s řízením od ECU ? Dá se dlouhodobě jezdit s vytaženým konektorem na tom altíku? Děkuji za vaše postřehy. Čespa
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: Alternátor dava 15-15,5V
Treba skontrolovat trecie kruzky, a vymenit regulator. Regulator vyhradne VALEO!!
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: Alternátor dava 15-15,5V
Začal bych tím regulátorem. Mrkni na typ alternátoru (u Espace např. A13VI164) a podle tohoto čísla vyhledej regulátor. Já beru třeba na Elán Car v Praze Bráníku.A jak napsal kolega, VALEO je první volba, ostatní až jako nutné zlo.
Ten tenký kablík moc dlouho neodpojuj.
Ten tenký kablík moc dlouho neodpojuj.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Alternátor dava 15-15,5V
Děkuji za tipy k řešení problému, ale raději napíši další poznatky. Poslední závada před zjištěním problému přebijení byl vadný plynový pedál, espektivě lítali otáčky a auto padalo do nouzáku......ted když odpojím řídící konektor z alternatoru, tak to nabiji na 14,2-14-4 V a auto jede krásně, bohužel po 10km vyhodí hlášku o dobíjení i když to dobíjí díky odpojenému konektoru. Jakmile konektor nacvaknu, zase začnou kolísat otáčky volnoběhu a alternátor dává přez 15V....nikde jsem se nedočetl, jestl na tom řídícím konektoru do alternátoru je informace o zatížení alternátoru posílána do ECU a nebo naopak ECU posílá informaci o spotřebě??? pak bych viděl problém na straně elektroinstalace, konektoru atd v autě, než v regulátoru.....děkuji za inf.
Renault Megane II 1.6 Cabrio
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Renault ESPACE IV 2,0T Dynamique
Renault ESPACE IV 2,0T Privileg
Opel Tigra 2000
Honda CR-V CDTi 4x4
HPI E-Savage 4x4
Re: Alternátor dava 15-15,5V
Ja by som to videl na regulátor.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů