Závada dobíjení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » ned srp 15, 2021 20:35

Zdravím Vás. Poslední dobou mi po ujetí cca 10 km nebo cca 10 až 15 minut jízdy blikne kontrolka baterie + STOP a objeví se "BATERY LOW". Mám bluetooth diagnostiku a podle té vím že napětí na baterii je cca 14V i pokud bliknou výše popsané kontrolky (napětí ověřeno i mutlimetrem na baterii).

Diagnostika mi hlasí:
DF034 - typ alternátoru
DF007 - vedení UPC - alternátor

Pročítak jsem tu různé diskuze a zkusil to jednodušší: pročistil jsem kontakky na UPC + na alternátoru, očisčtil a zkontroloval ukostření (jen vizuelně) - což nepomohlo. Teď se chystám na výměnu regulátoru napětí na alternátoru, protože mi to přijde jednodušší.
Nebo myslíte, že vyměnit rovnou celej alternátor? Případně napadá někoho něco?

Megane II, 2006, 1.4 / 16V

Díky
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od ZDENECEKCZ » pon srp 16, 2021 07:29

Pokud opravdu vidis a mas stopro jistotu, ze baterka se dobiji a ma cca 14V, tak bych se spis zameril na pojistky v motorovem prostoru. Vsecky vyndat, zkontrolovat oxidaci, slozenym smirglikem projet i diry na pojistky.
U M2 jsou ty pojistkovky nestesti a sam jsem to resil. Jedna pojistka byla opalena na nozicce. Pri ocistovani nozicka upadla. Smirglem jsem ocistil jeste protikontakt a od te doby pohoda a klidek. Sice to nebylo jako chyba dobijeni, ale typicky elektronik fajlur se svicenim vsech kontrolek, piskanim vseho mozneho atd atd.
Vyndat baterku, jednotku, horni pojistkovku a pak pod ni je jeste jedna na cca 12? Velkych pojistek a tam jsem mel ja chybu. Je to prace na hodinku a pul i s cigarem a kafem
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » pon srp 16, 2021 10:10

Určitě to dobíjí, jezdím s tím už cca měsíc. Poslední cesta byla asi 100 km a s autem se nic neděje (krom výstrahy na palubovce). OK. Zkusím tedy ještě pročistit ty velké pojistky - to jsem nedělal...

Díky
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte srp 17, 2021 07:42

Jj koukni na to. U M2 ta elektrika fakt stoji za to. Sam jsem od syna kupil megose, mel ho 3 mesice a najel na nem cca 8-9tis km uplne bezproblemu. Ja ho mel snad dva tydny a jedu a najednou bordel elektronik fault, vsecko piskalo, sterace stiraly, motor nesel vypnout, blinkry blikaly atd atd, v rychlosti ze to zdechnu tak, ze vyskubnu minus pol z baterky a normalne jsem ho vytahl....byl volnej. Po oprave a dani novych obou polu jsem mel klid. Pak jsem autem jezdil rok a pul bezproblemu, v breznu ho prodam a po dvou tydnech mel novy majitel opet velice podobny problem. A bylo to v pojistkovce.
Ne, na megany jsem nezanevrel, pred par mesici si syn kupil jako zalozni auto na dojizdeni do prace dalsiho megana s te same barve a i karosarine a dokoncr i stejnym motorem 1.9dci 88kw. A zatim je to opet bezproblemove auto, neocekavane jsme jen menily stahovacku ridice, proste odesla. Jinak vse OK.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » úte srp 24, 2021 08:03

Tak jsem pročistil co šlo a výsledek pořád stejný. Pujde na řadu regulátor na alternátoru, protože mi přijde, že samotný alternátor je v pořádku...
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od lakinooo » úte srp 24, 2021 19:02

Stiaracie kruzky su v poriadku?
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte srp 24, 2021 19:19

Pokid mas zmereny, ze v siti auta je 13,5 a vic voltu, tak to dobiji. A pokud to dobiji i ve chvili, co sviti dobijeni, tak to bych bud vymenil altik jako celek, anebo nevim co. Mohlo by to klidne byt i v jednotce, ze hlasi nedobijeni, ale dobijeni je v poho
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » stř srp 25, 2021 10:38

K čemu je ten konektor z alternátoru? Mám tam jen jeden drát (failovej). Protože ty alternátory maji ty konektory různé, tak jsem ho odpojil, abych zjistil jakej tam mám já - no a když jsem ho měl odpojený tak jsem zkusil nastartovat a myslel jsem si, že mi to hned nahlásí nějakou chybu na přístrojovce a nic. Nastartováno jsem měl jen chvilku, pak jsem to chcípnul a konektor zapojil zpět...

Jo a tohle jsem nenapsal: když mi to vyhodí hlášku lox batery, smybol baterky + STOP tak se mi v diagnostice objeví zatížení alternátoru 99,61%
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od lakinooo » stř srp 25, 2021 16:23

Ak mas len jeden kabel, tak nemas riadene dobijanie a auto by malo mat stale 14,4 V.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » stř srp 25, 2021 16:40

Aha... pokud tedy má být napětí 14,4 V a já mám ± 14 - pak je to jasné a patrně to bude na výměnu celého alternátoru
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od lakinooo » stř srp 25, 2021 17:02

Nemyslim….

Orginal je orginal. Ak ho das na repas urobis to najlepsie co sa da.

Ale aj 14 V je ok.

Neviem kolko km mas.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od kotasekh » stř srp 25, 2021 21:50

Hele, ted ti zavrtam hlavu jeste vic, jestli chces :). Pred mesicem kamosovi na mondeu odesel altik, uplne zhorel. Nebyl ani na repasi. Kupil tedy novy, namontovali jsme ho, nastartovano a hotovo. Po asi dvou minutach behu jsem citil spaleninu, altik uplne rozzhaveny. Nechali jsme to vychladnout, znovu nastartovali a merili dobijeni. Namerili jsme asi 13.5 V. Ale altik zase uplne zhavy, palil se. Prosli jsme uplne vse, kabely, zkraty, jine chyby a nakonec jsme se i se servisakem altiku dohodli, ze na novem altiku je z vyroby mezizavitovy zkrat. Altik jsme vymenili za druhy novy, a prekvapive chyba uplne stejna. Bylo jasne, ze v aute neco silene zere, na necem se pali pres 100 A, ale nic nehorelo, nic nesmrdelo, jen altik, protoze byl pretizeny tim odberem. Nakonec nas napadla posledni vec. Baterie. Ackoliv dokazala startovat, tak musela mit nejaky vnitrni zkrat, a altik do ni cpal pres 100 A. Kdybysme to nechali bezet dele, tak by asi bouchla. Vymenili jsme baterku a okamzite vse v poradku. Takze - jak je na tom tva baterie? :)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » čtv srp 26, 2021 09:54

Najeto mám 220 tis. Baterie je poměrně nová - cca 2 roky
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1037
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od lakinooo » čtv srp 26, 2021 10:30

Zhod dole regulator z alternatora. Ide to bez problemov aj bez demontaze alternatora. Kuknes uhliky a hned aj stieracie kruzky.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Vlčák
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: pát pro 15, 2006 22:58
Bydliště: České Budějovice

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od Vlčák » ned říj 10, 2021 20:49

Abych dokončil vlákno... Po všech možných pokusech s očišťováním kontaktů a ukostření jsem sehnal jiný alternátor, včera vyměnil a je klid. Alternátor dává cca 14,4 V, původní dával 14,2V. Nevím přesně co bylo na tom původním za chybu, nerozebíral jsem ho - asi bych na to ani nepřišel, nejsem elektrikář...

Jooo a výměna alternátoru - to je opravdu zážitek.
jak šel čas:
Renault 19, 1.8 16V - moje první láska :-)
Renault Laguna I, 1.6 16V - parádní vozítko, na které jsem se mohl spolehnout, nikdy žádné zásadní problémy
Ford Focus 1.8 TDCi - totální prů*er, auto bylo častěji v servisu než na silnici
Renault Megane II - 1.4 16V - současnost

Uživatelský avatar
conpet
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: ned led 29, 2017 20:20
Bydliště: Jaroměř

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od conpet » ned úno 11, 2024 11:14

Minulý týden jsem také měnil alternátor. Po nastartování svítila baterie a červený stop. Koupil jsem jetý na vrakáči. Demontáž i montáž je docela vopruz, vytáhnul jsem ho nahoru. Je tam ale strašně málo místa. Po nastartování dobíjí na 14.5V tak snad bude zase chvilku klid. Až bude čas, tak kouknu na ten starý co se s ním stalo. Na tom starém byla řemenice s gumovým odpružením, tu se mi nepodařilo sundat. Na novém byla řemenice na pevno, nechal jsem jí tam. Průměrově jsou stejné, tak to snad nebude vadit. :-) Kleklo mi to 12km od domova. Domů jsem dojel jen na baterii, bez světel, bez topení a bez stěračů :-)
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od marek230177 » ned úno 11, 2024 12:32

Nejčastější problém jsou sjeté kartáče (uhlíky). Dají se koupit za pár korun (v Kelly a samozřejmě i jinde mají uhlíky podle rozměru volně ke koupi) a přepájet. Není to nic složitého.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
conpet
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: ned led 29, 2017 20:20
Bydliště: Jaroměř

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od conpet » ned úno 11, 2024 12:35

JJ díky mrknu na to, nechce se mi ho jen tak vyhazovat :-)
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od marek230177 » ned úno 11, 2024 12:39

Já měnil uhlíky loni na Scenicu 2 (než nám ho poté rozmlátili). Uhlíky jsem změřil posuvkou a koupil podle rozměru v Kelly za asi 40 korun (dají se i levněji, ale když to potřebuješ hned,.......). Odbroušení starých a naletování nových uhlíků, plus kompletace altíku = asi hodinu.

Životnost uhlíků je (podle způsobu užívání vozu) tak někde 200 - 250 tisíc km. Po jejich výměně altík obvykle jede vesele dál. Je však dobré vyměnit je včas preventivně, tedy dřív, než dojde k výpadku dobíjení. Jakmile totiž uhlíky přestanou dosedat na kroužky, začne mezi nimi přeskakovat oblouk a může dojít k vypálení kroužků. Pak je někdy třeba vyměnit i kroužky. Ale jen někdy, já je třeba řešit nemusel.
Naposledy upravil(a) marek230177 dne ned úno 11, 2024 12:44, celkem upraveno 3 x.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od ZDENECEKCZ » ned úno 11, 2024 12:41

Mno....na ctverkovem golfu uhliky byly OK, ale ten kumutator byl vyhoblovany tak 2mm do hloubky.

PS: ja jen, ze kazda zavada dobijeni nemusi hned znamenat sjete uhliky.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od marek230177 » ned úno 11, 2024 12:43

Nemusí, taky jsem nic takového nepsal. Napsal jsem, že je to nejčastější závada, protože uhlíky jsou jediným dílem, který přímo podléhá opotřebení (od toho tam jsou).
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od ZDENECEKCZ » ned úno 11, 2024 12:46

Vsak to ja netvrdim.
Ja jen, aby tazatel nepocital s opravou za 50kc a pak se nedivil repasem za 2tis.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2021
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od marek230177 » ned úno 11, 2024 12:48

Repas že dva tisíce je sám o sobě nesmysl, když nový alternátor lze koupit podstatně levněji, že?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3292
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od ZDENECEKCZ » ned úno 11, 2024 12:50

Mno nevim.
U toho golfa, co jsem resil ja stal novy 3200. Repas se zarukou 1500, kdyz se dal ten staty protiuctem a mel jsem ho doma za 2h a montoval zpet do auta.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
conpet
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: ned led 29, 2017 20:20
Bydliště: Jaroměř

Re: Závada dobíjení

Příspěvek od conpet » ned úno 11, 2024 12:50

Koupil jsem na vrakáči altík ze stejné motorizace za 1300. Za repas chtějí jak za nový oem altík, tak je to nesmysl to někomu dávat na repas. Jedině si to zrepasovat sám :-)
Megane II 1.4/16V Chevrolet Trax LT Diesel Automat
Sen - http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1 ... re=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina ... u některých brzdová

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů