DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC
Moderátor: Moderators General
DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC
Toto je databáze nálad našich miláčků a jejich keců:
NO MESSAGE AVAILABLE
Tohle vidím nejraději (znamená to, že vše je v pořádku a auto Vám nemá co říct)
STEERING NOT LOCKED
Volant není zamčený. Obvykle si auto po odpojení a znovupřipojení baterie takto stěžuje a opravdu volant nezamyká.
CHECK INJECTION
Tohle je FUJ... Auto vyžaduje kontrolu vstřikování, resp. čtečku. Objevilo se mi, když jsem startoval se slabou baterií a nenatočil 3x po sobě. Za týden hláška zmizela a v paměti zůstala stopa po jakési chybě žhavení. Taky to udělá, když odpojíte přeplňování (to se mi podařilo omylem nedotažením pásky na IC, kdy seskočila hadice vzduchu a motor fungoval jako atmosférický diesel - no, spíše nefungoval...) Taky to za týden zmizlo.
BOOT OPEN
Píše při otevřeném kufru za jízdy. Svítí zadní světlo na stropě, po chvilce se objeví tato hláška a pak to tuším pípne. Stačí zavřít kufr. Pokud vezete něco velkého a nejde zavřít víko, musíte zacvaknout zámek např. šroubovákem. Pozor pak při zavírání, je třeba to odcvaknout než s tím bouchnete.
wc
NO MESSAGE AVAILABLE
Tohle vidím nejraději (znamená to, že vše je v pořádku a auto Vám nemá co říct)
STEERING NOT LOCKED
Volant není zamčený. Obvykle si auto po odpojení a znovupřipojení baterie takto stěžuje a opravdu volant nezamyká.
CHECK INJECTION
Tohle je FUJ... Auto vyžaduje kontrolu vstřikování, resp. čtečku. Objevilo se mi, když jsem startoval se slabou baterií a nenatočil 3x po sobě. Za týden hláška zmizela a v paměti zůstala stopa po jakési chybě žhavení. Taky to udělá, když odpojíte přeplňování (to se mi podařilo omylem nedotažením pásky na IC, kdy seskočila hadice vzduchu a motor fungoval jako atmosférický diesel - no, spíše nefungoval...) Taky to za týden zmizlo.
BOOT OPEN
Píše při otevřeném kufru za jízdy. Svítí zadní světlo na stropě, po chvilce se objeví tato hláška a pak to tuším pípne. Stačí zavřít kufr. Pokud vezete něco velkého a nejde zavřít víko, musíte zacvaknout zámek např. šroubovákem. Pozor pak při zavírání, je třeba to odcvaknout než s tím bouchnete.
wc
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Mne sa vyskytuje chyba si myslým pri kontrole stavu oleja,ked mám auto parkované dlhšiu dobu na šikmej vozovke,vždy mi svieti kontorolka servis a píše ,aby som dolial olej.
Stav oleje kontrolujem pravidelne,vždy je ale oleja dosť ked som ho kontroloval manualne.Vyriešil som to teda tak že som dolial asi niečo cez deci oleja.Kontrolka prestala svietiť.Ale pri opätovnom šikmom parkovaní, mi svietil servis s ozanmom(bitte ol nachfullen).Prosim doliať olej.
Olej som skontroloval po riadnom vychladení a bol iba 3 mm pod maximom.
Má niekto z vás tiež taký problém?
Stav oleje kontrolujem pravidelne,vždy je ale oleja dosť ked som ho kontroloval manualne.Vyriešil som to teda tak že som dolial asi niečo cez deci oleja.Kontrolka prestala svietiť.Ale pri opätovnom šikmom parkovaní, mi svietil servis s ozanmom(bitte ol nachfullen).Prosim doliať olej.
Olej som skontroloval po riadnom vychladení a bol iba 3 mm pod maximom.
Má niekto z vás tiež taký problém?
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Jestli stojíš opravdu na velkým sklonu tak ti to bude ukazovat i při plném stavu, ta hladina je potom někde jinde a plovák ti hlásí málo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Není tam plovák, ale odporový drát, který se průchodem proudu zahřívá. Čím větší jeho část je nad hladinou, tím menší ochlazování a tím větší odpor při zahřátí.
Když se pak postavíš na rovnou plochu, hláška se ztratí okamžitě při dalším startu. U mého auta ono hlášení nízké hladiny oleje naskočí i když je ještě cca 1 cm nad ryskou a stojím na rovině. Asi to měření nebude moc přesné.
Když se pak postavíš na rovnou plochu, hláška se ztratí okamžitě při dalším startu. U mého auta ono hlášení nízké hladiny oleje naskočí i když je ještě cca 1 cm nad ryskou a stojím na rovině. Asi to měření nebude moc přesné.
AUTO WIPERS FAULT
Toto hlásí tomu, kdo má automatické stěrače. Je potřeba s tim zajet do servisu.
Může to být tím, že máte blbě nastavený software (servis nastaví), nebo je taky možnost že tam vůbec nemusí být čidlo (náhradní z vrakoviště se pohybuje od 1000 - 3000 podle toho o co jde) a nebo je špatný ten gel, neboli pasta co tam má být.
AUTO LIGHT FAULT
Toho hlásí, že nemáte aktivované automatické rosvicení světel (ale pozor u Renaultu je to pouze soumrakáč, to znamená, že je aktivní za šera nebo v noci) zase potřeba zajet do servisu, aby vám to nastavili. A nebo je také možnost nepřítomnost čidla, které je propojené s čidlem automatických stěračů.
Toto hlásí tomu, kdo má automatické stěrače. Je potřeba s tim zajet do servisu.
Může to být tím, že máte blbě nastavený software (servis nastaví), nebo je taky možnost že tam vůbec nemusí být čidlo (náhradní z vrakoviště se pohybuje od 1000 - 3000 podle toho o co jde) a nebo je špatný ten gel, neboli pasta co tam má být.
AUTO LIGHT FAULT
Toho hlásí, že nemáte aktivované automatické rosvicení světel (ale pozor u Renaultu je to pouze soumrakáč, to znamená, že je aktivní za šera nebo v noci) zase potřeba zajet do servisu, aby vám to nastavili. A nebo je také možnost nepřítomnost čidla, které je propojené s čidlem automatických stěračů.
Kdepak. Pri tomhle to hlasi "AUTO-LIGHTS DEACTIVATED".JoelMade píše:Toho hlásí, že nemáte aktivované automatické rosvicení světel
To spis, protoze si to zapinas a vypinas sam (servisu je na to treba asi tak jako obsluhy u pumpy pro natankovani). Takze spis zavada na cidle (ktere je myslim stejne s cidlem pro sterace, takze obe popisovane hlasky, jak o tech steracich, tak o tech svetlech, mohou mit shodny puvod).JoelMade píše:A nebo je také možnost nepřítomnost čidla, které je propojené s čidlem automatických stěračů.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
NENE!! Čidlo mám a funguje mi. Jednou mi odešli budíky. Kompletně mi je v servise měnili a zapoměli mi aktivovat soumrakáč. Aktivovali přes pc a hotovo.
To co myslíš ty AUTO-LIGHTS DEACTIVATED tuhle hlášku to píše při funkčním systému, když si to deaktivuješ tlačítkem na levé páčce, kde jsou blinkry. Dlouhým stiskem na cca 3sekundy to napíše ACTIVATED nebo DEACTIVATED V mém případě, který popisuji to byl AUTO LIGHT FAULT. Což znamená chyba v systému tohoto okruhu. A je potřeba zajet do servisu aby zjistili jestli tam chybí čidlo nebo to stačí pouze preš diagnostiku nastavit a je hotovo.
To co myslíš ty AUTO-LIGHTS DEACTIVATED tuhle hlášku to píše při funkčním systému, když si to deaktivuješ tlačítkem na levé páčce, kde jsou blinkry. Dlouhým stiskem na cca 3sekundy to napíše ACTIVATED nebo DEACTIVATED V mém případě, který popisuji to byl AUTO LIGHT FAULT. Což znamená chyba v systému tohoto okruhu. A je potřeba zajet do servisu aby zjistili jestli tam chybí čidlo nebo to stačí pouze preš diagnostiku nastavit a je hotovo.
Chalani co moze znamenať Bordelektronik defekt ? Akurat mi to vypísalo .
Diki
Tak som bol v aute ze odpojim baterku , ale ta chyba tam uz nebola , len som si vsimol ze sa mi vypálila na pravej strane ziarovka parkovaciek a tiez na pravej strane ale v zadu ziarovka hmloviek.
Asi to bolo nejake zvýšene napätie v systeme , tak dakujem inginierom z Renaultu ze si to odniesli iba tie ziarovky .
Dufam ze zajtra rano ked budem startovat , to tam znovu nebude .
Diki
Tak som bol v aute ze odpojim baterku , ale ta chyba tam uz nebola , len som si vsimol ze sa mi vypálila na pravej strane ziarovka parkovaciek a tiez na pravej strane ale v zadu ziarovka hmloviek.
Asi to bolo nejake zvýšene napätie v systeme , tak dakujem inginierom z Renaultu ze si to odniesli iba tie ziarovky .
Dufam ze zajtra rano ked budem startovat , to tam znovu nebude .
megane II 1.6 16V 2003 130000 km
je to model dovezeny z Francuzska, 03/2003; Ci sa niekto do toho nemontoval, to neviem, kedze auto bolo kupovane ako jazdene, ale myslim, ze to je mala pravdepodobnost. Komu by vadila len jedna svietiaca zadna hmlovka, aby si tu druhu daval "opravovat"? Myslim, ze len malokomu, kedze je to aj tak zbytocnostkmarty píše:A nemas to dodelavany? Protoze i manual tvrdi ze mlhovka ma svitit jen ta, co je na strane ridice.Maros01 píše:mne svietia obe zadne hmlovky
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát úno 13, 2009 15:55
- Bydliště: Prešov
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 35 hostů