DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » úte srp 25, 2009 10:09

fandaklara píše:nemecky minuli tyden jsem si to nechal predelat z naky hatmatilky

Sorry, ale prave to, cos napsal, je hatmatilka. Spravne to ma byt "Lenkradsperre defekt" a znamena to chyba elektronickeho zamku volatnu...nejak nechapu, proc sis to nechal predelat na neminu, kdyz s ni jaksi nejsi v souzneni....nebyla by tedy praktictejsi spis anglina? Ale to je OT...

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » úte srp 25, 2009 11:22

martinvalus píše:Mne to napise ak pri zaradenej rychlosti a stlacenej brzde stlacim start aby mi zaplo elektricky okruh /robim to koly fm transmitteru ked niekde na niekoho cakam/ a po nejakej chvily mi to napise to LEERLAUF EINSTELLEN asi si pojdem dat nahrat anglictinu do palubaku pripadne aj updatnut software v RJ? co myslite pomoze to?
Ahoj. Tohle by asi melo jit pres SZ, ale snad bude vedet i nekdo jiny. Posledni dobou mi nejak blbne volnobeh hned po nastartovani. Dost casto i chcipne. Po par minutach provozu je to uz v pohode. Vcera mi to po startu a vycouvani z mista parkovani chciplo a napsalo tuhle hlasku. Vyresil jsi to nejak? Nechce se mi kupovat vsechna mozna cidla/klapku nebo travit na vrakaci pul dne jejich vymenovanim ve snaze odhalit pricinu. Dik!

LacoH
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: čtv led 24, 2008 05:31

INSPUITING CONTROLEREN

Příspěvek od LacoH » stř srp 26, 2009 10:19

Ahoj,
dnes se mi objevila opět hláška INSPUITING CONTROLEREN, ale s velkou ztrátou výkonu motoru (jízda jako s klasickým diselem - hrůza). Poradíte mi prosím, co tato hláška znamená - a kde se stala chyba??
Láďa :cry:
Renault Megane II Grandtour 1,9dCi 88kW - již naštěstí nevlastním.

Uživatelský avatar
Speed99
Junior member
Příspěvky: 163
Registrován: pát led 30, 2009 12:42
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Speed99 » stř srp 26, 2009 13:13

Ahoj preklad by mal vyzerat takto. "Injection Controller" - "Kontrola Vstrekovania". Asi niečo s tým.
Renault Megane 1.6 16V, 83KW, r.v. 2005, 164 000 km 7,0 l/100km

Uživatelský avatar
robo2561
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon srp 03, 2009 10:08
Bydliště: Slovensko

BANDENSPANNING CORRIGEREN.

Příspěvek od robo2561 » stř zář 02, 2009 07:48

čavte chalani,
dnes ráno som sadol do auta a vypísalo mi :arrow: BANDENSPANNING CORRIGEREN.
Nevie mi niekto povedať,čo to znamená:?:

Dík.

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř zář 02, 2009 08:52

robo2561: A treba takovy translate.google.com, zkusils? :-)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
robo2561
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon srp 03, 2009 10:08
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od robo2561 » stř zář 02, 2009 09:13

áno,to som si už preložil.ale to mi klesol tlak v pneu. vo všetkých kolesách naraz?Však sú tam snímače tlaku,a keď mi klesol tlak v niektorej pneu.,tak mi počítač napísal v ktorej.tak teraz som bol z toho trochu mimo.

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř zář 02, 2009 11:17

A taaak. Taks to mel rozvist, ze sice vis ze to je neco o kontrole tlaku v pneu, ale ze obvykle to rika i kde a ze ted je to jen takhle obecny.

Ja kontrolu tlaku (bohuzel) nemam, takze jsem jen odpovidal na to co to znamena.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
robo2561
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon srp 03, 2009 10:08
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od robo2561 » stř zář 02, 2009 11:36

nevadí,ale aj tak dííík 8)

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř zář 02, 2009 11:46

A když zapneš zapalování, tak ti blikaj ty kolečka na začátku? Jestli není vadná ta anténa pod autem
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
robo2561
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon srp 03, 2009 10:08
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od robo2561 » stř zář 02, 2009 11:50

práve že nič nebliká, iba počítač vypisuje toto hlásenie.Keď prídem z práce domou, tak to skúsim dofúkať a uvidím.Zajtra dám vedieť, či to pomohlo.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » stř zář 02, 2009 12:06

Chlapi, este stale sa bavite o BANDENSPANNING CORRIGEREN? Je ta hlaska vobec korektne opisana? Lebo nemecky to spravne nie je. Pride mi to na nejaku Holandstinu ci co, ale hlavny znak tych slov je "skontroluj/skoriguj nastavenie predpinacov pasov"
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř zář 02, 2009 13:41

Heh. Urcite?
Wikipedia sice nebyva brana jako duveryhodny zdroj, nicmene tohle:
Obrázek
oznacuji jako Bandenspanningsmeter.

Tak to jsem v kopru, pac si nedovedu predstavit jak tim merit predpinac pasu :-)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » stř zář 02, 2009 14:13

Hehe. Tak potom mlcim :D
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Kubick
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon lis 17, 2008 17:50

Příspěvek od Kubick » čtv říj 15, 2009 11:11

Mne obcas vypise ked stojim s vypnutym motorom a mam zapnute kontrolky
"Direction Point au Mort". Prekladal som si to z francuzstiny a malo by to byt nieco s riadenim, ale neviem co.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv říj 15, 2009 12:04

No to je jasne: "Poloha riadenia po smrti" :D Nehrabal sa niekto v posilovaci? Ako keby posilovac nevedel krajne polohy, resp. urcit si stredovu polohu. Na to sluzia myslim dva snezory v posilovaci. Ked sa kupi a namonti novy posilovac, musi sa chalan naucit, kde ma volant konce, a z toho potom vie kde ma presny stred. Je na to taka procedurka, ze pri nenastart motore sa pomaly kruti volant na doraz dolava, potom upne doprava, a potom sa pomaly vracia tesne za stredovu polohu.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Kubick
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon lis 17, 2008 17:50

Příspěvek od Kubick » čtv říj 15, 2009 17:21

Je to mozne, lebo auto bolo cez strechu, vyskusam to nakalibrovat ako hovoris, ale neni mi jasne naco potrebuje poznat polohu volantu. Keby som mal ESP, tak rozumiem.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv říj 15, 2009 17:25

On to potrebuje kvoli posilovacu. Tym ze je elektricky, musi vediet spravny stred alebo take nieco...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Ramon666
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 16, 2009 00:42
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Ramon666 » pát říj 16, 2009 21:33

Ahoj všem.Mám Renault Mégane GT r.v 2004,1.9Dci 130Koní
A hlásí mi chybu:Ověření vstřikování pokud jsem to dobře zachápal z Nj(Einspritzung uberprufen).
Co jsem si tady četl a atd..A co jsem se dozvěděl kolem má to něco společného se žhavením a svítí mi servis.Začalo to ted co šla dolu teplota prvně jenom při prvním startu a pak to zhaslo ted už svítí furt.Bylo mi řečeno že se to stává at si nelámu hlavu.Tak se chci zeptat zda je to závažné nebo ne?Jinak startuje krásně motor běží jak hodinky nikde není nic znát.Díky za rady.
Naposledy upravil(a) Ramon666 dne sob říj 17, 2009 00:11, celkem upraveno 2 x.

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

chybove hlaseni

Příspěvek od suchojik » pát říj 16, 2009 21:39

:arrow: CHECK LOCK DOORS

chyba zamcenych dveri - u me to delala detska pojistka zadnich dveri - v mezipoloze 0/1 to generuje taky chybu
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

pat222
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob říj 17, 2009 14:04

Příspěvek od pat222 » sob říj 17, 2009 14:19

Ramon666 píše:Ahoj všem.Mám Renault Mégane GT r.v 2004,1.9Dci 130Koní
A hlásí mi chybu:Ověření vstřikování pokud jsem to dobře zachápal z Nj(Einspritzung uberprufen).
Co jsem si tady četl a atd..A co jsem se dozvěděl kolem má to něco společného se žhavením a svítí mi servis.Začalo to ted co šla dolu teplota prvně jenom při prvním startu a pak to zhaslo ted už svítí furt.Bylo mi řečeno že se to stává at si nelámu hlavu.Tak se chci zeptat zda je to závažné nebo ne?Jinak startuje krásně motor běží jak hodinky nikde není nic znát.Díky za rady.
ja mam taký istý problém nevedeli by ste mi niekto pomoct???

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » sob říj 17, 2009 15:36

pat222 píše:
Ramon666 píše:Ahoj všem.Mám Renault Mégane GT r.v 2004,1.9Dci 130Koní
A hlásí mi chybu:Ověření vstřikování pokud jsem to dobře zachápal z Nj(Einspritzung uberprufen).
Co jsem si tady četl a atd..A co jsem se dozvěděl kolem má to něco společného se žhavením a svítí mi servis.Začalo to ted co šla dolu teplota prvně jenom při prvním startu a pak to zhaslo ted už svítí furt.Bylo mi řečeno že se to stává at si nelámu hlavu.Tak se chci zeptat zda je to závažné nebo ne?Jinak startuje krásně motor běží jak hodinky nikde není nic znát.Díky za rady.
ja mam taký istý problém nevedeli by ste mi niekto pomoct???

Tak trochu nechápu, co řešíte. Píše vám to, že máte zkontrolovat vstřiky a vy tady dumáte, co s tím. Tak si nechte zkontrolovat ty vstřiky ne??? Buď to budou vstřiky, nebo žhaviče, ale každopádně si to nechte zkontrolovat někde, kde mají diagnostiku a nejsou to žádní matlalové.

Mimochodem - v "servise", kde by mi říkali s prominutím takové ptákoviny, jako že "se stává, aby vám auto hlásilo chybu, na to ale kašlete", bych vzal za kliku naposledy, a to směrem ven.

shandy
Experienced member
Příspěvky: 838
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

LEERLAUF EINSTELLEN

Příspěvek od shandy » sob říj 17, 2009 15:43

Pro všechny, kdo řešil ono "LEERLAUF EINSTELLEN" (nastavit volnoběh).

Poté, co jsem vypucoval všechna čidla, ke kterým jsem se dostal, sundal a od oleje co nejvíce to šlo vyčistil celé sání, což sakum prásk trvalo asi dvě hodiny, po něž jsem měl vyndanou baterii, je volnoběh v pořádku. Jezdím s tím už cca měsíc, ani jednou to nechcíplo a nepíše mi to tuto nepříjemnou hlášku.

Je možné, že prostě pomohl reset řídící jednotky, která měla chybovou hlášku z jednoho z čidel. Tady je vícero možností - na čidle setrváku jsem měl takový zmagnetizovaný nános prachu a šmíru, ten mohl případně mást čidlo. V sání jsem měl taky dost oleje, který třebas nemusel dělat dobře čidlu teploty nasávného vzduchu....nebo prostě byl někde v minulosti jen blbý kontakt, který jsem tím odpojením a zapojením "vyřešil". Každopádně mám klid a motor si na volnoběh přede jedna báseň.

fandaklara
Experienced member
Příspěvky: 712
Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
Bydliště: Most

Příspěvek od fandaklara » úte říj 20, 2009 20:46

co vsechno muze znamenat ELECTRONIC FAULT objevilo se mi to kdyz jsem obul zimni kola a na nich nemam senzory tlaku ale jestli to souvisi to netusim tak se radeji ptam je tady spousta odborniku kam se hrabou renaultacky servisi
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap

Obrázek Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv říj 29, 2009 09:04

"Tanicka" a jej post: OLWECHSEL BALD FALLING - vymena oleja coskoro. Napisalo jej to ked bolo 2000 km do konca intervalu 30000.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů