DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Zefek » sob dub 11, 2015 06:52

Jestli jde o motor 1.5dci, tak ten žádnou lambdu nemá. A ta kontrolka se rozsvěcí proto, že dochází k poklesu tlaku paliva vlivem nějaké netěsnosti (v čerpadle, vstřicích, nízkotlakém okruhu, ...). Na výkonu to nejde poznat, dokud se to totálně nepodělá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

roman š
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 27, 2007 21:19

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od roman š » ned dub 12, 2015 23:42

Včera mě za jízdy ozvalo zvukové upozornění a rozsvítilo se Injection Fault +STOP ale jen na vteřinu dvě a zmizlo to.PC hlásí vše v pořádku, ujel jsem cca 300km a v poho. Mám 1,5 dci 66kw,před 2roky měněno čerpadlo, tankuju vervu.....
renault laguna 2000
renault megane grantour 2008 1.5 Dci
renault megane Grantour III 1,6 16v 81kw

pepin027517
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned kvě 03, 2015 14:54

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od pepin027517 » ned kvě 03, 2015 16:38

zdravim chlapi mam problem s meganem 1.4.16v pri jizde mi vyleti otacky na maximum a plyn nereaguje musim vypnout motor a znovu nastartovat na diagnostice mi to psalo skrtici klapka kterou jsem vymel a problem pretrvava nevite cim to muze byt dik.

Martin Pergl
Advanced member
Příspěvky: 268
Registrován: čtv čer 05, 2008 14:39

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Martin Pergl » ned kvě 03, 2015 19:32

Pedal plynu by to taky mohl způsobovat , je to stejný okruh, může to dělat ten potenciometr.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Zefek » ned kvě 03, 2015 19:37

Co to znamená maximální otáčky? Při poruše klapky/plynu by to nemělo točit víc jak 3 tisíce otáček.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Vladenko
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: stř srp 06, 2014 11:46

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Vladenko » pon kvě 18, 2015 22:57

Nazdar chalani. Mám taký pocit že keď sa niečo kazí tak všetko zaradom a už píšem do tretej témy ale.

V piatok som menil baterku a trošku som musel pohnuť tými zväzkami káblov čo idú k riadiacej jednotke a tak podobne okolo baterky. Dnes pondelok mi v zátačke vypísalo CHECK INJECTION a motor šiel len do 2000 otáčok a nemal žiadny ťah. Mám benziňák. Skúšal som vypnúť a znova naštartoavť a nič.
Tak som vypol motor a otvoril kapotu a pohol trošku tými zväzkami káblov a trošku poklepal a pohol káblom tam ako sú zapaľovacie cievky. A na počudovanie auto ide v pohode. Po asi 1km mi to spravilo zas. Zas som to opakoval a zas sa to rozbehlo. A teraz som normalne prišiel domov 20km v pohode žiadny problém. Mám pocit že tam je zlý kontakt niekde a keď som prechádzal cez jamy tak mi to takto vypadlo.
Alebo môže byť problém niekde inde? Ak by bola nejaká zapaľovacia cievka zlá tak by to už nešlo potom či?
Treba isť s tým do servisu? Lebo zatial to ide uvidím zajtra.
Ďakujem za každú radu
Megane II 1,6 16V sedan Express Pack 2003 83KW K4M 760 K4M 761

justyand
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte čer 30, 2015 22:58

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od justyand » úte čer 30, 2015 23:03

Zdravím,
teď co začínají horka mi PC hlásí podivné hlášky. Občas je tam špatné slovo nebo se zobrazí jen půlka hlášky
( např. "Please Rem" - Rem je na druhé řádce ).
Nebo to nahlásí OIL LEVEL O ( O je na druhé řádce ) - potom hlásí CHECK OIL LEVEL
Megane 2 Grandtour 2005

Díky

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Tarabascz » čtv zář 10, 2015 18:53

stejný problém řeším již delší dobu i já, ale co jsem tak prolejzal forům všem to dělá když jsou horka, ale u mne na počasí moc teda nezáleží

občas se v levem horním řádku objeví různý znaky, nebo chybí pisměnka stačí přelistovat a zas je vše OK na chvíli

zatím jsem, ale na to nepřišel co to způsobuje
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

mr_kev
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 08, 2015 11:53

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od mr_kev » čtv říj 08, 2015 12:51

zdravím, najednou mi po každém nastartování do 10s rychle 5x pípne. Žádné varující kontrolky nesvítí. Může to hlásit servis? mám najeto cca 179900km na panelu do servisu po výměně oleje chybí cca 12000.
Megane drandtour r.v. 2008 1.6

jizat8
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: ned dub 24, 2016 20:44

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od jizat8 » pon dub 25, 2016 22:33

Dá se hlašení dát do češtiny ??????
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault Megane II Grandtour Luxe Dynamigue 2.0 16V 99kw 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uživatelský avatar
Tarabascz
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: stř úno 20, 2008 02:16
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Tarabascz » úte dub 26, 2016 09:34

mr_kev píše:zdravím, najednou mi po každém nastartování do 10s rychle 5x pípne. Žádné varující kontrolky nesvítí. Může to hlásit servis? mám najeto cca 179900km na panelu do servisu po výměně oleje chybí cca 12000.
Megane drandtour r.v. 2008 1.6

nebliká Ti vpravo dole klíček ???
To by znamenalo, že i když Ti sice zbývá do výměny 12 000km, ale časově máš splněno :-)

Ono je to totiž 30 000km nebo 2 roky.
Mně zbývá do výmeny cca 14 000, ale uběhlo 2 roky od výměny a už to píše na displeji "Change Oil Soon" a bliká klíček
zvukový signal to, ale nevydává, taky ale mám megana z roku 2004 :-(
Megane II Grandtour r.v. 2004
1,6 benzin 16V 83kW Obrázek

Jak to šlo:
Trabant (byl to nezmar pokuď nebylo 15 stupnů a míň :-) ) --> Š 110 R (krásný vzpomínky) --> Š 120S (žehlička - stroj na vaření vody :-)) --> Opel Kadett 1,6i (to byla změna a svezeníčko - nikdy nikde nezklamal, nejspolehlivější auto co jsem kdy měl) --> Renault Megane Grandtour (neskutečně poruchové auto - od této značky ruce pryč...)

ubas
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 13, 2013 15:48

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od ubas » stř zář 21, 2016 08:55

Mám taky stejný problém, při přepnutí palubního pc se překreslí jen část displaye a zbytek zůstane. Někdy stačí počkat a dojde časem k dokreslení, ale někdy to tak zůstane. Posílám fotky.
http://imgur.com/a/OKEkM

Uživatelský avatar
gen-an
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned lis 11, 2012 23:45

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od gen-an » pon úno 06, 2017 15:20

Zdravím přátelé. Poslední 3 dny mi bez zjevný příčiny vyskakuje ASR/ESP DEFEKT. Vyskakovalo to už dřív ale svítila k tomu i kontrolka ABS což jsem celý připisoval tomu, že mám v předních kolech vyrezlý úchyty čidel ABS a mám to tam nalepený takovou černou hmotou. Vždy stačilo zastavit, vypnout motor, znova nastartovat a byl na dlouho pokoj. Teď ale vyskakuje častějc a párkrát se stalo že ve chvíli kdy se rozsvítila spadl otáčkoměr na nulu a pak zpátky na otáčky. Dneska jsem popojel do města, vrátil se z obchodu a po nastartování vyběhlo SERVOLENKUNG DEFEKT a servo se vůbec neseplo (kontrolka ASR taky svítila). Pomohlo až třetí znovunastartování a pootočení volantu, mají tyhle poruchy spojitost?
Mégane II Grandtour 1.6 16v
r.v. 2004

Forďák
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: úte črc 23, 2013 23:51

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Forďák » ned úno 19, 2017 15:34

Dobrý den, mám takový problém u mégana III, 1.5 dci 81 kw, 2014, se mi po cca týdení odstávce zobrazila červená hláška v rámečku motor kann restarten, doprovázená zvukovým signálem, dále se rozsvítila červená kontrolka oleje, okamžitě jsem zastavil zkontroloval hladinu oleje a tato je přesně uprostřed. Pak jsem opětovně nastartoval a jel dále a po cca 30 metrech ta samá hláška. Tak jsem opětovně zastavil vypnul motor, po opětovném nastartování se hláška ztratila, tak jsem dojel cca 30 metrů zpět domů a vozidlo odstavil nevíte co by to mohlo být. Vozidlo je týden po garanční prohlídce bylo koupeno jako nové, bylo mi řečeno, že dělali také diagnostiku a že vše je OK a teď tohle.
renault grand scenic 1.5 dci,78 kw, r.v.2009

milan.maly
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od milan.maly » stř srp 02, 2017 09:31

Ahojte,

po dlhsom case pridavam novy problem.
Auto zacalo obcas pri startovani vypisovat chybu IMMOBILISER FAULT. V minulosti sa to stalo 1x cca pred rokom a na druhy pookus auto naskocilo. V poslednych 3 tyzdnoch sa to vsak stava kazde druhe startovanie a obcas naskoci az na 7. az 10. pokus.

Chova sa to nasledovne:
1. Zasuniem kartu a stlacim start (so zosliapnutou brzdou a vyradenou rychlostou alebo zosliapnutou spojkou).
2. Rozsvietia sa kontrolky na palubnej doske
3. Odblokuje sa volant
4. Starter cca sekundu toci a nasledne prestane.
5. Po novom stlaceni tlacitka Start zobrazi palubny pocitac hlasku IMMOBILISER FAULT
Rovnaky problem je zobrazeny na videu: https://www.youtube.com/watch?v=3N3SXNwzwrM

Co uz som vyskusal:
A.) Kontrola zatecenia do poistkovej skrinky na lavom blatniku - vsetko krasne suche bez znamok oxidacie ci korozie.
B.) Prestriekanie kontaktov do jednotky v strekovania za baterkou (3 velke konektory)
C.) Kontrola kabelaze pod palubnou doskou a v okoli volantu - rovnako vsetky kable na pohlad bez poskodenia.
Vsimol som si jedinu vec, a to povoleny zamok volantu. Po dotiahnuti sa situacia nezmenila.
D.) Napojenie auta na diagnostiku. Ta nezobrazila ziadnu chybu (aj ked sa chyba IMMOBILISER FAULT prejavila pri aktualnom startovani s napojenou diagnostikou). Na diagnostika mam vsak (v podstate odjakzivat) nediagnostikovatelnu jednotku "Blokovani sloupku volantu".
Na zaklade toho som usudil, ze by problem mohol byt prave v zamku volantu.
E.) Zamok volantu rozobrany, skontrolovany, premazane pohyblive casti. Motorcek, ktory je podobny ako v zamkoch vo dverach, uz mal svoje najlepsie roky za sebou, preto som ho vymenil za novy.

Chyba zial stale pretrvava. Aktualne sa vyskytne cca kazde druhe startovanie. Zvlastne je, ze auto vacsinou na 2.az 3. pokus naskoci uplne bez problemov. Nasledne startuje OK, tj. nehrozi, ze by pri zdochnuti motoru v krizovatke uz nenastartovalo (co znova ukazovalo na mozny problem so zamkom volantu, kedze ten je po nastartovani az do vybratia karty korektne odblokovany).

Aktualne podzrievam kabelaz, ale nemam schemy co a kde premerat. Pripadne ktory konektor. Vie niekto, kde presne sa vyhodnocuje immobilizer? Tj. ktora jednotka je povodcom chyby? Nasledne dohladam a skontrolujem vstupy, na zaklade ktorych sa vyhodnocuje autorizacia immobilizeru a bud bude chyba tam alebo v samotnej jednotke.

Vdaka za napady aj pomoc!
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Zefek » sob srp 05, 2017 21:05

Může to dělat rušení startéru, nebo nějaký špatný kontakt na multiplexu mezi některými jednotkami.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

lotrisek
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: úte srp 28, 2012 14:37
Bydliště: Dobřany

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od lotrisek » stř srp 09, 2017 15:09

Zdravím všechny. Auto mi před dvěma dny začalo něco ošklivého hlásit v němčině. Po přeložení to znamená zkontrolovat vstřikování. Hláška se objeví cca při 90. Auto se chová tak, že nejde pořádně za plynem. Do kopce totální hrůza. Zdá se mi, že se vůbec nenakopne turbo. Napadá Vás prosím někoho, na co bych se mohl podívat sám, než ji budu muset někam odvést? Je to 1,5 74 kW. Díky
Edit: Vyřešeno. Byla to prasklá hadička u nějakého (asi tlakového) čidla.
Renault Thali RT 1.4i 55 kW r.v. 2002
Renault Megane II Kombík 1.5 DCi 74 kW r.v. 2005

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od trichopter » pát lis 17, 2017 05:51

gen-an píše:
pon úno 06, 2017 15:20
Zdravím přátelé. Poslední 3 dny mi bez zjevný příčiny vyskakuje ASR/ESP DEFEKT. Vyskakovalo to už dřív ale svítila k tomu i kontrolka ABS což jsem celý připisoval tomu, že mám v předních kolech vyrezlý úchyty čidel ABS a mám to tam nalepený takovou černou hmotou. Vždy stačilo zastavit, vypnout motor, znova nastartovat a byl na dlouho pokoj. Teď ale vyskakuje častějc a párkrát se stalo že ve chvíli kdy se rozsvítila spadl otáčkoměr na nulu a pak zpátky na otáčky. Dneska jsem popojel do města, vrátil se z obchodu a po nastartování vyběhlo SERVOLENKUNG DEFEKT a servo se vůbec neseplo (kontrolka ASR taky svítila). Pomohlo až třetí znovunastartování a pootočení volantu, mají tyhle poruchy spojitost?
Zdar .Už je to dávno čo si to napísal,ale mne sa to ukázalo asi tretí krát za 10,5 roka čo auto mám.Včera to bolo aj s blikajúcou oranžovou kontrolkou motora.Po kilometri som auto zastavil vypol motor a znova naštarotval a kontrolka zmizla.Sňou aj esp/asr defekt.Neviete čo by rto mohlo byť?Na plynovom pedáli som cítil vybrácie a vybrovala aj rýchlostná páka.... A auto nechcelo ísť moc do otáčok,tak som sa bál nejak pridávať plyn.Tieto veci sa dejú hlavne ked sa ochladí pod nula stupňov.
Dik
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od lakinooo » pát lis 17, 2017 20:19

Treba ist na diagnostiku.

Mne robi nieco podobne, zlyhava komunikacia serva s abs. Uz mam vytlacene schemy a pojdem to v nedelu omrknut.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od trichopter » pát lis 17, 2017 21:03

lakinooo píše:
pát lis 17, 2017 20:19
Treba ist na diagnostiku.

Mne robi nieco podobne, zlyhava komunikacia serva s abs. Uz mam vytlacene schemy a pojdem to v nedelu omrknut.
A akú, tu mám k dispozícii len bosch.Treba Clip R.Daj potom vedieť .... Dik
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od lakinooo » pát lis 17, 2017 21:04

Idealne clip, ale bosch to zvladne tiez.

Od kial si?
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Vladeno2906
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte pro 05, 2017 17:22

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Vladeno2906 » úte pro 05, 2017 17:32

Zdravím Vás, chcem Vás požiadať o info. Priateľka má Renault Clio 1,2 benzín, r.v. 2004, 43kw. Začala jej tam svietiť žltá kontrolka motora, ale pritom auto ide v pohode. Nedymí, otáčky drží, hluk ani iné podivné zvuky z motora nejdú, auto netrasie, proste jazdí. Na diagnostike sa ukázalo, že príčinou je počítač - riadiaca jednotka, ale nič konkrétne k tomu a sami servisáci z toho boli mimo. Ich odporučenie znelo, jazdiť s tým ďalej, ak by sa niečo ukázalo, potom prísť, čo mi príde trošku divné ale faktom je, že auto skutočne jazdí bez problémov. Stretli ste sa niekto už s niečím takým? Budem vďačný za každú radu.

Ďakujem vopred

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od Rado77 » úte pro 05, 2017 18:03

Clia nepoznam, ale nestacilo by odpojit na pol dna baterku? Mozno nejaka prechodna chyba, ktora zmizne sama, ale az po prejdeni XY km, alebo XY startov....to len tipujem, za skusku "nic nedas" az na kod radia (ak je pouzity) a nastavenie okien (ak su impulzne)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1035
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od lakinooo » úte pro 05, 2017 20:43

Odporucam origo diagnostiku.
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
trichopter
Advanced member
Příspěvky: 480
Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
Bydliště: SK/KNM

Re: DATABÁZE CHYBOVÝCH HLÁŠENÍ PALUBNÍHO PC

Příspěvek od trichopter » pon pro 11, 2017 21:30

lakinooo píše:
pát lis 17, 2017 21:04
Idealne clip, ale bosch to zvladne tiez.

Od kial si?
kysucké Nové Mesto... Žilina
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů