Na diagnostice mám teplotu vody a nafty stejnou, ale teplota nasávaného vzduchu je o deset stupňů větší.
Kde je senzor teploty vzduchu? Je součástí váhy, nebo někde samostatně? A jak velký vliv má tahle odchylka na řízení motoru, výkon a spotřebu?
Díky.
Teplota nasávaného vzduchu
Moderátor: Moderators General
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Teplota nasávaného vzduchu
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Teplota nasávaného vzduchu
Je součástí váhy, vzduch je nasáván pod kapotou za světlem a chladičem, teplota je proto odlišná oproti okolí. Jednotka pracuje s teplotou a objemem (prouděním), ale pak výslednou hodnotu ještě ovlivňuje čidlo tlaku před kolektorem sání.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Teplota nasávaného vzduchu
Ty hodnoty teplot jsou měřené při motoru v klidu zastudena a autě stojícím na místě v garáži. Jestliže vůz přes noc stojí v garáži, musí být tyto tři hodnoty teplot na chlup stejné a není nic, co by jejich validitu mohlo ovlivňovat. Ten senzor je evidentně vadný. Proto se ptám, jak moc tato vadná hodnota vadí řízení motoru, případně výkonu a spotřebě.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Teplota nasávaného vzduchu
Aha, tak určitě ovlivňuje výpočet hustoty vzduchu a tím objem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů