Ahoj všichni. Potřebuju pomoc! Už nevím jak dál... MeganeII, 1.5dCi, 78kW, rok 2006
Po cca 3 až 5km jízdy mi na displej vyskočí hláška ELECTRONIC FAULT a symbol servisu. Toto se zobrazuje na displeji do té doby, dokud neodpojím baterku. Pak zase musím ujet zmiňovanou vzdálenost. Funguje vše mimo tempomatu. Brzdové světla svítí. Diagnostika ukázala defekt spínače brzdového pedálu. Koupil jsem nový, namomtoval, ale problém se tím nevyřešil. Když se na něj dívám přes diag a šlapu na brzdu, tak půlka spínače detekuje stav aktivní/neaktivní a druhá půlka aktivní/nezjštěno. Nevíte někdo kde by mohl bt zakopan pes? Už se v tom hrabu 5tý den a jsem už úplně bezradný... Na štekru od spínače jsem naměřl na žlutém drátu 12V proti kostře. Když spojím žlutý s oranžovým, tak se rozsvítí brzdová světla. Na červeném a krémovém drátu jsem nenaměřil vůbec nic. Ještě mám poznatek, že když vypinuju oranžový drát z konektoru a nechám nezapojen, tak se při jízdě chyba neobjeví, ale taky mi nesvítí brzdová světla... Dokázal by mi s tím někdo pomoci? Díky za každou radu!
Electronic Fault
Moderátor: Moderators General
Re: Electronic Fault
Dnes jsem měřením zjistil, že na konektoru PP3 na UCH mi na pinu 3 schází +12V který má být i na brzdovém spínači - červený drát. Někde na internetu jsem se dočetl že je to "Kontakt + akumulátoru přes pojistku na časové relé". Může mi někdo poradit kde to hledat?
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Electronic Fault
Fakt netusim. Sam osobne jsem relativne zhnusen elektroproblemama, co ctu vsude mozne.
Me osobne se napsal elektronic faul pri blbe utahlem minusovem polu na baterii. Normalne jsem jel, rozsvitila a rozpipala se palubka anesel vypnout motor. Takjsem s nim zahejbal a pak tahem vytahl. Kdesik jsem to tu psal.
A apk podruhe, ted v patrk. Tahl jsem vozik a pricouvani jsem ho potreboval vice zalomit a jelikoz byl na vuzku kratsi kabel, tak se ohnutim povytahl najednou pipani a ta hlaska. V zrcatku jsem zjistil, ze nesviti pozicni svetla na vuzku. Vystoupil jsem a zasuvku zatlacil. Ale zustal svitit servis. Po vypnuti motoru uz bylo vse ok. Doma na diag to v zaznamech neukazalo nic. Ale nevim, nehledal jsem ty chyby hloubeji, ale jen na jeden pokis pres blutut cinu.
Kazdopadne me tva zavada zajima a budu rad, kdyz pak pisnes vysledek
Me osobne se napsal elektronic faul pri blbe utahlem minusovem polu na baterii. Normalne jsem jel, rozsvitila a rozpipala se palubka anesel vypnout motor. Takjsem s nim zahejbal a pak tahem vytahl. Kdesik jsem to tu psal.
A apk podruhe, ted v patrk. Tahl jsem vozik a pricouvani jsem ho potreboval vice zalomit a jelikoz byl na vuzku kratsi kabel, tak se ohnutim povytahl najednou pipani a ta hlaska. V zrcatku jsem zjistil, ze nesviti pozicni svetla na vuzku. Vystoupil jsem a zasuvku zatlacil. Ale zustal svitit servis. Po vypnuti motoru uz bylo vse ok. Doma na diag to v zaznamech neukazalo nic. Ale nevim, nehledal jsem ty chyby hloubeji, ale jen na jeden pokis pres blutut cinu.
Kazdopadne me tva zavada zajima a budu rad, kdyz pak pisnes vysledek
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Electronic Fault
Stav skrinky na blatniku si kontrolovat?
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
Re: Electronic Fault
Ano. Vše se zdá být ok. Všechny pojistky proměřené, napružené kontakty, dotažené šroubové spoje...
Zjistil jsem, že mi nejde +12V na spínač brzdového pedálu (pin 3 na konektoru PP3 na jednotce UCH) a napájení vnitřního osvětlení (pin 1 na PP3 na jednotce UCH). Nemůže být problém v UCH?
Zjistil jsem, že mi nejde +12V na spínač brzdového pedálu (pin 3 na konektoru PP3 na jednotce UCH) a napájení vnitřního osvětlení (pin 1 na PP3 na jednotce UCH). Nemůže být problém v UCH?
Re: Electronic Fault
Ja som mal tú chybu a problém bol v treťom brzdiacom svetle čo máš na kufri.. vymenil som ho a všetko ok
Re: Electronic Fault
Vypadá to na problém v jednotce UCH, dal bych jinou a vidělo by se.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 23 hostů