Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Renek2
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 29, 2019 18:28

Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Příspěvek od Renek2 » pon dub 29, 2019 19:29

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli jste se nesetkali s zvláštním chováním po výměně alternátoru:
po nastartování se začalo objevovat hlášení low battery + kontrolka dobíjení + STOP , v servisu (ne Renaultu) zjištěn vadný alternátor který byl vyměněn , nyní se hlášení(low battery + kontrolka dobíjení + STOP) začne objevovat asi po cca 5-10 minutách jízdy, někdy vůbec, na prvním vhodném místě zastavím vypnu motor nastartují a už se hláška neobjeví , dal jsem i jinou baterii , to nepomohlo.
megane grantour II 1.5dci 63kw najeto cca 325 tis.

Děkuji

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Příspěvek od Šamša » pon dub 29, 2019 20:18

Zřejmě chyba v přístrojovce, studeňák apod...
Dá se koupit voltmetr do zapalovače a i s USB nabíječkou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Příspěvek od zdeno255 » ned kvě 05, 2019 08:16

Môže byť zle spojenie medzi UPC a alternatorom (kontakty,kábel)

Renek2
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 29, 2019 18:28

Re: Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Příspěvek od Renek2 » úte kvě 21, 2019 17:05

Ahoj, voltmetr zakoupen , jezdil jsem s ním cca 14 dní a chyba se pokaždé objeví pokud nastartuji a voltmetr ukáže 13,5 V tak vím že po cca 5-10 km se chyba objeví, pokud voltmetr ukáže 14V a více tak se chyba neobjeví, těch 13,5 V se objevilo když bylo ráno zima kolem nuly , tak mě napadá jestli to nemůže mít souvislost s topením, když musí více topit napětí poklesne pod 14V a o pokud to trvá nějakou dobu palubní pc to vyhodnotí jako chybu dobíjení , co myslíte ?
auto bylo znovu v servise a nic nezjistili, chyba se neprojevila a napětí 13,5V je prý v pořádku.

Uživatelský avatar
berka79
Advanced member
Příspěvky: 302
Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Příspěvek od berka79 » úte kvě 21, 2019 17:55

Hodnota napětí se všeobecně, pokud to Renault nemá jinak, má pohybovat v rozmezí 13,8-14,2V.
Pokud máš v pořádku alternátor jehož součástí je už dlouhou řadu let i regulátor a pokud je akumulátor také v pořádku, zbývá ještě chyba ukostření. Projdi všechny kostřící body které najdeš, povol je a očisti jejich konce. Někdy se to dá i vyzkoušet. Vezmi nějaký kabel, jeden konec vlož na "-" (mínus) pól na aku, zapni co nejvíce spotřebičů a druhý konec kabelu přikládej na nějakou nenalakovanou kovovou část auta- motor, převodovka, šrouby, atd. Pokud to bude jiskřit, je špatná kostra a proud si hledá cestu nejkratší možnou cestou. Čím víc to bude jiskřit, tím horší máš v autě ukostření a je potřeba to opravit.
To vše za předpokladu, že ten jiný alternátor je v pořádku.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Low batery i po výměně alternátoru a baterie

Příspěvek od Šamša » úte kvě 21, 2019 21:51

Nech si zkontrolovat žhavičky. Koukni na pylový filtr, jestli není zasviněný a elektrický ohřev neběží déle než je potřeba.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů